Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tvarkau miestą. Parkavimas
Collapse
X
-
Lrytas 2020.08.15
Gyventojai tapo skundiko įkaitais
Pusė metų. Tiek laiko prie P.Vileišio gatvės 25-ojo namo vis pasirodo Eduardas Kriščiūnas ir fotografuoja ant vejos ar šaligatvio pastatytus automobilius, o nuotraukas siunčia policijai ar savivaldybės Viešosios tvarkos skyriui.
Tai gyventojai jau vadina jų terorizavimu.
Mat savivaldybė nė už ką nesutinka įrengti aikštelės, neleidžia ja savo lėšomis pasirūpinti ir patiems gyventojams.
https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...etus-15950843/
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąLrytas 2020.08.15
Gyventojai tapo skundiko įkaitais
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąLrytas 2020.08.15
Gyventojai tapo skundiko įkaitaisЧеловека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąLrytas 2020.08.15
Gyventojai tapo skundiko įkaitais
- 5 patinka
Comment
-
Laukiu Lryto antraštės
"Gyventojai tapo kelių policijos įkaitais"
29 metai. Tiek laiko Lietuvos gatvėse vis pasirodo pareigūnai ir baudžia girtus ir viršijančius greitį...
- 5 patinka
Comment
-
Skaitau tuos ziniu komentarus ir biski nesuprantu kur mes randames - panasu kad mes gyventumem kokioj Centrinei Afrikos Respublikoj kur visi uzsiema "vigilante justice". Visi tie runkeliai skamba kaip kokie aborigenai kur nemoka nieko padoraus daryti tik duot zmonem i snuki nes kazkas tvarka turi rupintis uz juos. Tokie zmones jauciu ir kiaulidei smagiai gyventu tik jeigu butu vieta pasiparkuoti 10 metu senumo x5 kuria pusbrolios atveze is Vokietijos su atsukta rida.
O mentai neturetu i tokius komentarus reguoti? Cia dabar galima viesai skelbti ziniu portale kaip bus smagu smurtauti pries zmogu?Paskutinis taisė MindesAcc; 2020.08.16, 12:21.
- 2 patinka
Comment
-
Lėtai bet keičiasi viskas į gerąją pusę.
Galima pasidžiaugti, jog savivaldybė:
1.) išrašo baudas pagal gyventojų pranešimus
2.) neįrenginėja korių centre
3.) nestato daugiaaukščių parkingų
4.) po truputį naikina nelegalius parkingus (miegamuosiuose rajonuose pravažiuodamas dviračiu pastebiu vis daugiau kuoliukų, kuriais atitveriami ne tik dvirtakiai, bet ir buvusios parkingo erdvės)
5.) planuose matomas parkavimo vietų mažinimas po rekonstrukcijų
Galima pykti, jog savivaldybė toleruoja pažeidėjus ir jų netvarko ugnimi, bet dabar bent jau yra kažkokia strategija pristabdyti automobilių naudojimą neįrenginėjant naujų vietų ten kur dabar ir nelegaliai nėra jų, taip pat tiesiami dviračių takai, atnaujinamas VT.
Laukiam, kol norintys tvarkos IR netoleruojantys korių bei augančio automobilizmo taps kritine mase. Kol kas akivaizdu, jog nemažai net norinčių tvarkos pateisina korius ir didėjančias aikšteles, todėl kol tokia situacija laikysis, tol nepamatysim daugiau viešosios tvarkos ekipažų išrašančių baudas.
Tikras lūžis įvyks ne tuomet, kai savivaldybė taps griežta (nes ją ant kitų rinkimų ją iškart pakeis automobiliams draugiška), o tuomet kai tokių kaip Eduardas atsiras daug ir žmonės supras, jog visuomenė nori tvarkos, o ne valdžia bando iš jų atimti automobilius ir persodinti per prievartą į VT ar ant dviračio. Tad tokie straipsniai tikrai super, mane net nustebino komentarai, kur galvojau, jog lryte tai tikrai bus vien marozai ginantys savo karietas.
Panašiai buvo ir su trikojais, kurie turėjo stebėtinai didelį palaikymą, bet parkavimas jautresnis dalykas, nes sumažint greitį gali, gali net važiuoti dviračiu į darbą, bet psichologiškai lietuviui atsisakyti net ir mažai naudojamo automobilio, nes neturi kur jį laikyti, yra itin sunku. Ir čia reikia kaltinti vyriausybę, jog vis dar neturime normalių europietiškų kasmetinių automobilio mokesčių, kuriuos mokant daugiau žmonių pagalvotų ar tikrai apsimoka jį turėti.
Paskutinis taisė themanual; 2020.08.16, 12:27.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąSkaitau tuos ziniu komentarus ir biski nesuprantu kur mes randames - panasu kad mes gyventumem kokioj Centrinei Afrikos Respublikoj kur visi uzsiema "vigilante justice". Visi tie runkeliai skamba kaip kokie aborigenai kur nemoka nieko padoraus daryti tik duot zmonem i snuki nes kazkas tvarka turi rupintis uz juos. Tokie zmones jauciu ir kiaulidei smagiai gyventu tik jeigu butu vieta pasiparkuoti 10 metu senumo x5 kuria pusbrolios atveze is Vokietijos su atsukta rida.
O mentai neturetu i tokius komentarus reguoti? Cia dabar galima viesai skelbti ziniu portale kaip bus smagu smurtauti pries zmogu?
- 1 patinka
Comment
-
Dėl LRYTAS straipsnio pavadinimu ,,Gyventojai tapo skundiko įkaitais: šis tvarką žada įvesti per dvejus metus", kur aktyvus pilietis kovoja su KET pažeidėjais miegamajame rajone, tai problema tiek vietinė, tiek valstybinė čia yra, nes nėra nei parkavimo mokesčio, nei kasmetinio mokesčio už automobilį. Lietuvoje sudarytos idealios sąlygos turėti mažai naudojamą automobilį ir jų turėti daug konkrečioje šeimoje, nes nors kažkoks ten juokingas ekologinis mokestis yra, tačiau praktiškai visi gali turėti kiek nori automobilių ir juos naudoti kelias dienas per metus - nei savivaldybei, nei valstybei neįdomu apmokestinti valstybinę žemę užimančius automobilius. Galima būtų paskaičiuoti, kiek ploto Vilniuje užima Antakalnio, Žirmūnų, Pilaitės ar kitų rajonų daugiabučiai ir kiek ploto užima stovintys, mažai naudojami automobiliai.
Kaip ir šunų prieglauda, kuri sprendžia tam tikras problemas, taip ir kovotojai su KET pažeidėjais jas spręstų - eiliniai piliečiai. Galėtų kurtis į spec. viešąsias įstaigas, gauti finansavimą iš biudžeto, iš aukotojų. Savanoriai jau dabar siunčia daugybę nuotraukų apie KET pažeidėjus - galėtų jungtis į tam tikrus juridinius vienetus, nors tai nepakeistų biurokratinės policijos ir politizuotos savivaldybės policijos, tačiau aktyvūs piliečiai gali ir nuveikia kur kas daugiau nei biurokratai ar politikai.
Pabaigai: yra toks darželis Vilniuje, kur nėra spec. parkingo, tačiau naudojamas daugiabučių parkingas, kur sustoja automobiliai, tėvai išleidžia vaikus (vakare pasiima). Tai toks su naujesne auto visuomet atvažiuoja ir net nesivargina sustoti tvarkingai tuščioje parkingo vietoje, nors tokių yra ir ne viena. Tiesiog užvažiuoja ant bortelio, priparkuoja ant žolės ir išleidžia vaiką - būsimą KET pažeidėją, tikras gero tėvelio pavyzdys (be to, teko matyti kai taip elgiasi ir žinomos LNK laidos vienas iš žurnalistų, kuris labai mėgsta gaudyti ,,pažeidėjus" gyvenime, nors pats kasdien pažeidžia KET niokodamas svetimą kiemą). Tai anas pilietis atvyko vieną dieną prisiparkuoti savo ,,rezervuotoje" vietoje, tačiau ten jau stovėjo jo ,,kolega". Kažkas užėmė ,,šiltą vietą". Tai teko pavargti apie 1 min. ir pastatyti kaip normalūs žmonės stato - galu prisiparkuoti į spec. parkavimo vietą, ant asfalto. Buvo naujas potyris, išlipti po to ant asfalto. Ką tai įrodo? Kad naujesnė auto negarantuoja didesnio intelekto ir kultūros, kad nors vietų yra, bet ponams reik statytis arčiau įėjimo ir kuo paprasčiau (vairuot nemoka, nusipirko teises, tingi parkuotis, gaila turtelio, gal apgadins kažkas ir t.t.).
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Maduk Rodyti pranešimąLietuvoje sudarytos idealios sąlygos turėti mažai naudojamą automobilį ir jų turėti daug konkrečioje šeimoje, nes nors kažkoks ten juokingas ekologinis mokestis yra, tačiau praktiškai visi gali turėti kiek nori automobilių ir juos naudoti kelias dienas per metus - nei savivaldybei, nei valstybei neįdomu apmokestinti valstybinę žemę užimančius automobilius. Galima būtų paskaičiuoti, kiek ploto Vilniuje užima Antakalnio, Žirmūnų, Pilaitės ar kitų rajonų daugiabučiai ir kiek ploto užima stovintys, mažai naudojami automobiliai.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąImti mokestį vien už automobilio turėjimą yra neprotinga (nors ir pelninnga). Pakanka mokesčio už nuvažiuotus km , t.y. akcizo už kurą.Post in English - fight censorship!
- 2 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Kodėl? Turimas ir stovintis automobilis naudoja viešąjį turtą - žemę, kuriame kitu atveju galėtų būti pvz. medis.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąPanašiai buvo ir su trikojais, kurie turėjo stebėtinai didelį palaikymą, bet parkavimas jautresnis dalykas, nes sumažint greitį gali, gali net važiuoti dviračiu į darbą, bet psichologiškai lietuviui atsisakyti net ir mažai naudojamo automobilio, nes neturi kur jį laikyti, yra itin sunku. Ir čia reikia kaltinti vyriausybę, jog vis dar neturime normalių europietiškų kasmetinių automobilio mokesčių, kuriuos mokant daugiau žmonių pagalvotų ar tikrai apsimoka jį turėti.Paskutinis taisė Lettered; 2020.08.16, 16:57.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąKodėl? Turimas ir stovintis automobilis naudoja viešąjį turtą - žemę, kuriame kitu atveju galėtų būti pvz. medis.
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąO mentai neturetu i tokius komentarus reguoti? Cia dabar galima viesai skelbti ziniu portale kaip bus smagu smurtauti pries zmogu?
Parašė themanual Rodyti pranešimąGalima pasidžiaugti, jog savivaldybė:
1.) išrašo baudas pagal gyventojų pranešimus
Parašė themanual Rodyti pranešimąGalima pasidžiaugti, jog savivaldybė:
3.) nestato daugiaaukščių parkingų
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Manau kaiptik reikėtu įrengti daugiaaukščius parkingus kurnors kvartalo kampe ir panaikinti parkavimą gatvėje/kieme, tada suvaryti visus parkuotojus į tuos parkingus o kitur griežtai bausti. Reikėtu išvaryti tą "tingiu eiti 200 metrų" idėją iš vairuotojų.
Būtų bandoma "nestatyti naujų parkingų ir mažinti automobilizmą" - būtų ilga kova su vėjo malūnais su abejotinu rezultatu. O dabar gavosi visai civilizuotas vaizdelis.
- 2 patinka
Comment
-
Santariškių pavyzdys netikęs, nes ten parkingai buvo statomi ne gyventojų problemoms spręsti. Daugiaaukščius parkingus tegu stato privatus verslas. Lobizmas Lietuvoje legalus, gali prastumti didesnes baudas ir griežtą kontrolę.
O suvaryti žmones į mokamus parkingus per kilometrą ar du nuo namų per griežtą kontrolę būtų tiek pat populiaru kaip tiesiog apsiriboti griežta kontrole. Tai kam švaistyti belekiek pinigų, jeigu toks problemos sprendimas tik skatins dar didesnį kiekį automobilių, taršą ir spūstis?
Comment
Comment