Aisku geriau negu nieko, bet tas automobiliu nutempimas is Daugeliskio gatves buvo daugiau PR akcija, o ne kazkas rimto. Visu pirma ta vieta niekaip nera prioritetine, ta gatve is esmes niekur neveda, ja naudojasi praktiskai tik namo gyventojai, savivaldybe pati pripazino kad ta gatve galetu buti perdaryta i vienpusio eismo gatve. Ir siuo metu ten nebuna avariniu situaciju kai kazkas neprasilenkia, nes eismas ten praktiskai nulinis. Vilniuje tikrai yra daug vietu kur ne vietoje priparkuoti automobiliai realiai sukelia kazkokias problemas. Plius kad visa tai veiktu, reikia nutempineti is ivairiu Vilniaus vietu reguliariai, o ne padaryti vienkartine akcija, pasiPRinti per ziniasklaida ir paskui taskas. Siuo metu diena Daugeliskio gatveje jau stovi automobiliai, tik nakti tuscia ir tai neaisku ar ilgam. Ziuresim kaip bus toliau, tikiuosi kad vistik nesustos ir didins tempus, ypac tose miesto vietose kuriose to tikrai reikia.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tvarkau miestą. Parkavimas
Collapse
X
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąAisku geriau negu nieko, bet tas automobiliu nutempimas is Daugeliskio gatves buvo daugiau PR akcija, o ne kazkas rimto. Visu pirma ta vieta niekaip nera prioritetine, ta gatve is esmes niekur neveda, ja naudojasi praktiskai tik namo gyventojai, savivaldybe pati pripazino kad ta gatve galetu buti perdaryta i vienpusio eismo gatve. Ir siuo metu ten nebuna avariniu situaciju kai kazkas neprasilenkia, nes eismas ten praktiskai nulinis. Vilniuje tikrai yra daug vietu kur ne vietoje priparkuoti automobiliai realiai sukelia kazkokias problemas. Plius kad visa tai veiktu, reikia nutempineti is ivairiu Vilniaus vietu reguliariai, o ne padaryti vienkartine akcija, pasiPRinti per ziniasklaida ir paskui taskas. Siuo metu diena Daugeliskio gatveje jau stovi automobiliai, tik nakti tuscia ir tai neaisku ar ilgam. Ziuresim kaip bus toliau, tikiuosi kad vistik nesustos ir didins tempus, ypac tose miesto vietose kuriose to tikrai reikia.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąO kaip mintis leisti įsigyti automobilį tik turint jam rezervuotą vietą? Esamos vietos prie daugiabučių būtų inventorizuotos ir parduotos aukciono tvarka šalia esantiems gyventojams skiriant max vieną nuo buto. Naujai įrengiamos vietos eitų per tą patį aukcioną, pirmenybė neturintiems vietos gyventojams. Svečiams vietos būtų įrengiamos atskirai ir neparduodamos gyventojams, tačiau jie ten galėtų laikyti mašiną mokėdami kaip ir svečiai nustatytą valandinį tarifą. Ar tai būtų teisinga? Ir jei ne, kodėl?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Zygis Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
O kas yra "teisinga" ? Daug uždirbančiam gyventojui tai atrodys "teisinga" nes jam ne problema nusipirkt tą vietą, ir džiaugsis turėdamas visad kur laikyti automobilį. Mažai uždirbančiam tai atrodys labai neteisinga. Mašinas nuo suplūktos žemės vaikantiems hipsteriams tai atrodys teisinga. Pensininkui Petrui savaitgaliais važiuojančiam į sodą tai neatrodys teisinga. ir t.t.Paskutinis taisė themanual; 2020.01.29, 15:06.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Bet panašioje kapitalistinėje teisybėje visa civilizuota Europa ir gyvena Automobilius miestuose turi tik tie, kurie pajėgūs įsigyti parkavimo vietas ir išlaikyti automobilį arba nuo seno turi sąlygas jam laikyti (gyvena individualiame name/kotedže su vieta automobiliui arba daugiabučių rezidencijoje su prie apartamentų priklausomoje vietoje ir turi atliekamų lėšų automobilių mokesčiams). Turėti autmobilį yra didžiulė prabanga, kuri ir reiškia - prieinama ne visiems. O bandymai visiem suteikti teisę į parkavimąsi yra tik neefektyvus socializmas, kuriuo nei kapitalistai, nei socialistai (kurie teiks pirmenybę viešajam transportui) neužsiminės, kad ir kiek proletariatas verktų ir jis galimas tik anarchijoje, kuri nėra stabili miestuose su tankesne populiacija.
O dar dėl to "teisingumo" - kas dėl sovietinių daugiabučių "teisinga" galbūt būtų priskirt vienam butui vieną stovėjimo vietą ir A) leisti ją išsipirkti b) Leisti nuomotis C) Jeigu butas nenori nei išsipirkti nei nuomotis tą vieta vistiek lieka priskirta butui bet ji gali būti nuomojama kitiems gyventojams iki "savininkas" užsimanys nuomotis arba išsipirkti vietą. Pvz į buvusį pensininko butą atsikrausto nauji gyventojai ir vietos jiems reikia. Čia aš tik abstrakčiai sakau kad taip mano nuomone būtų "teisinga".
- 2 patinka
Comment
-
10 metų senumo straipsnio ištrauka, kuri aktuali Vilniui:
Patirties nagrinėdamas skundus dėl priverstinio automobilių nutempimo turintis Seimo kontrolierius Romas Valentukevičius LŽ teigė, jog tokia drastiška priemonė kaip mašinos nutempimas turi būti naudojama saikingai ir atsakingai. „Nemanau, kad pastačius automobilį draudžiamoje vietoje būtina jį priverstinai nutempti. Tokių veiksmų reikia imtis tik tais atvejais, kai palikta transporto priemonė tikrai trukdo eismui ar kelia realų pavojų žmonių sveikatai. Priverstinis automobilio nutempimas iš esmės riboja asmens nuosavybės teises, todėl nuobaudos taikymas turi preciziškai atitikti įstatymų tvarkos nuostatas ir protingumo kriterijus“, – pabrėžė Seimo kontrolierius.
Net aukštas pareigas einantys policijos pareigūnai neoficialiuose pokalbiuose užsimena, kad priverstinai nugabenti automobilį į saugojimo aikštelę reikėtų tik išimtinais atvejais, tokiais kaip vairavimas esant neblaiviam, neturint teisės vairuoti, nepaklusimas reikalavimui sustoti ir pasišalinimas iš eismo įvykio vietos.
Taigi tikėtina, kad Vilniuje chaosas dėl parkavimo trukęs ilgus metus susijęs su ,,nuskriaustųjų" skundais visoms tarnyboms. Pirma eliminavo ratų blokavimą, tada nutempimą, kad kiekvienas KET pažeidėjas galėtų patogiai ir nebaudžiamai numesti bet kur automobilį. Jeigu ne pavieniai vilniečiai ir išmanūs telefonai (kas galėjo prieš 10 m. pagalvoti, kad juos turės dauguma), tai Vilnius būtų viena didelė parkavimo skylė.
Klausimas dėl nutempimo: kodėl būtina nutempti į saugomą aikštelę? Kas čia brangus turtas? Gi nestovėjo saugomoje neteisėtai. Nes tuomet skųsdavosi, kad negali atsiimti savo turto, kol nesusimokėjo baudos, dabar skųsis dėl to paties. O jei nutemps penktadienį, tuomet ir dėl blogo aikštelės laiko. Jeigu nutemptų į kitą mikrorajoną, į gretimą gatvę? Kur galima legaliai parkuotis. O mokestis būtų simbolis - administracinis - už kurą, popierių tvarkymą ir pan. Ir nutempti galima kur kas daugiau tr. pr. per pamainą. Kaip tokia idėja?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Maduk Rodyti pranešimą10 metų senumo straipsnio ištrauka, kuri aktuali Vilniui:
Patirties nagrinėdamas skundus dėl priverstinio automobilių nutempimo turintis Seimo kontrolierius Romas Valentukevičius LŽ teigė, jog tokia drastiška priemonė kaip mašinos nutempimas turi būti naudojama saikingai ir atsakingai. „Nemanau, kad pastačius automobilį draudžiamoje vietoje būtina jį priverstinai nutempti. Tokių veiksmų reikia imtis tik tais atvejais, kai palikta transporto priemonė tikrai trukdo eismui ar kelia realų pavojų žmonių sveikatai. Priverstinis automobilio nutempimas iš esmės riboja asmens nuosavybės teises, todėl nuobaudos taikymas turi preciziškai atitikti įstatymų tvarkos nuostatas ir protingumo kriterijus“, – pabrėžė Seimo kontrolierius.
Net aukštas pareigas einantys policijos pareigūnai neoficialiuose pokalbiuose užsimena, kad priverstinai nugabenti automobilį į saugojimo aikštelę reikėtų tik išimtinais atvejais, tokiais kaip vairavimas esant neblaiviam, neturint teisės vairuoti, nepaklusimas reikalavimui sustoti ir pasišalinimas iš eismo įvykio vietos.
Taigi tikėtina, kad Vilniuje chaosas dėl parkavimo trukęs ilgus metus susijęs su ,,nuskriaustųjų" skundais visoms tarnyboms. Pirma eliminavo ratų blokavimą, tada nutempimą, kad kiekvienas KET pažeidėjas galėtų patogiai ir nebaudžiamai numesti bet kur automobilį. Jeigu ne pavieniai vilniečiai ir išmanūs telefonai (kas galėjo prieš 10 m. pagalvoti, kad juos turės dauguma), tai Vilnius būtų viena didelė parkavimo skylė.
Klausimas dėl nutempimo: kodėl būtina nutempti į saugomą aikštelę? Kas čia brangus turtas? Gi nestovėjo saugomoje neteisėtai. Nes tuomet skųsdavosi, kad negali atsiimti savo turto, kol nesusimokėjo baudos, dabar skųsis dėl to paties. O jei nutemps penktadienį, tuomet ir dėl blogo aikštelės laiko. Jeigu nutemptų į kitą mikrorajoną, į gretimą gatvę? Kur galima legaliai parkuotis. O mokestis būtų simbolis - administracinis - už kurą, popierių tvarkymą ir pan. Ir nutempti galima kur kas daugiau tr. pr. per pamainą. Kaip tokia idėja?
Verkti norisi nuo tokių Seimo kontrolierių, eitų geriau troleibuse bilietėlius tikrinti
Jei yra ženklas stovėti draudžiama, tai turbūt dėl to, kad toje vietoje stovintys automobiliai trukdo eismą ir kelią pavojų žmonių sveikatai. Nors žinoma galimas daiktas, kad ženklų vietos yra parenkamos metant du kauliukus ant miesto žemėlapio, ties vienu kauliuku nestatymo zona prasideda ties kitu baigiasi.
Va eilinis pavyzdys Kaune, buvo nutrenkta moteris perėjoje, vietoje dėl kurios buvo įspėta Kauno savivaldybė, automobiliai buvo beveik statomi ant perėjos ir trukdydavo matomumą tiek pėstėsiems tiek vairuotojams. Kadangi ši situacija atitiko visus siauraprotiškumo kriterijus numatytus įstatyme, policija į pažeidimus neregavo daug metų, o galiausiai moterėlė iškilmyngai tėškėsi galva į asfaltą.
Pasiskaitymui:
https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/12/...nkta-pescioji/
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
Jei yra ženklas stovėti draudžiama, tai turbūt dėl to, kad toje vietoje stovintys automobiliai trukdo eismą ir kelią pavojų žmonių sveikatai.
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
O pats keliukas irgi yra "žolė" ? Nes jei ne tai kur šalia kelio prasideda žolė? Trys automobiliai priparkuoti paraleliai keliui - aiškiai ant žolės. O likusių dauguma tiesiog keliuko kelkraštyje kuriame žolės nematyt. Ar negali šalia kelio būt tokios pačios dangos kaip kelias aikštelė/kelkraštis? Ar visur ir visada be išlygų ten kur baigiasi kelias prasideda žolė?
Parašė themanual Rodyti pranešimąBeje užmiršau pasidalinti, jog vakar vienu metu tvarkau vilnių registruotų transporto pažeidimų buvo 0 (arba arti nulio, čia neskaitant tos dienos pranešimų)
Parašė mantasm Rodyti pranešimąDėl VT įtakos kažkiek pritariu. Iki dabar prisimenu konfiltą su kontroliere kai važiavau troleibusu su slidėm ir turistine kuprine. Diskutavom kiek bilietėlių turėjau atžymėti ir galiausiai padarėm išvadą, kad su mano kroviniu bent tuo metu nebuvo galimybių legaliai važiuoti VT. Buvo savaitgalio ankstyvas rytas, praktiškai tuščia.
Parašė Maduk Rodyti pranešimąKlausimas dėl nutempimo: kodėl būtina nutempti į saugomą aikštelę? Kas čia brangus turtas? Gi nestovėjo saugomoje neteisėtai. Nes tuomet skųsdavosi, kad negali atsiimti savo turto, kol nesusimokėjo baudos, dabar skųsis dėl to paties. O jei nutemps penktadienį, tuomet ir dėl blogo aikštelės laiko. Jeigu nutemptų į kitą mikrorajoną, į gretimą gatvę? Kur galima legaliai parkuotis. O mokestis būtų simbolis - administracinis - už kurą, popierių tvarkymą ir pan. Ir nutempti galima kur kas daugiau tr. pr. per pamainą. Kaip tokia idėja?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Šiuo atveju ten kažkodėl yra laikoma šilutės gatve, todėl pats keliukas ne pieva. Visi priparkuoti automobiliai ant žolės. Nėra ten galimybės legaliai parkuotis, paraleliai ar dar kaip nors. Šalikelėje esančios parkavimo aikštelės yra atitinkamai pažymėtos. Jei nėra pažymėtos galima parkuotis tik pačioje gatvėje, bet šiuo atveju tai irgi negalima, nes gatvė persiaura.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Reikia nutempti į saugomą, nes kol automobilis yra policijos paimtas tai policija yra už kį atsakingą. T.y. jeigu toje aikštelėje kas nors automobilį padegs tai žalą dengs policija. Todėl tos aikštelės yra saugomos, mažinant riziką.
Esmė tokia, kad pagal galiojantį teisinį reguliavimą, tokia paslauga kaip masinis nutempinėjimas būtų ekonomiškai nuostolinga įmonei - turi grąžinti automobilį, nors pinigus už suteiktą paslaugą KET pažeidėjas sumokės kada nors. Atlyginimai, aikštelės nuoma, nes reikėtų didesnės, jei masiškai tai darytų, kuras ir t.t. mokama iš karto. Gal dėl to Vilniuje ši paslauga ir liko ,,neteikiama" daugybę metų, nes tiesiog nėra kam? Realiai kažkas turės dalinai ,,išlaikyti" šią paslaugą. Ar VMSA tai darys? Dėl to ir yra siūlymas mažinant išlaidas nenutempti į aikštelę, kuri kainuoja, o į gatvę, kuri nekainuoja.
Realiai dėl to forumo nariai ir kiti vilniečiai nemokamai yra įdarbinti, kad VMSA bei Policijai nereikėtų dirbti. Piliečiai su mobiliaisiais eina ir fotkina, kas nieko nekainuoja valstybei, tačiau kainuoja piliečiams, juolab rizika, nesaugumas ir pan. Ar tai kaip viešieji darbai, ar kaip savanorystė - galbūt. Kažkas eina į Lesę, kažkas seneliams sriubos nuneša, kažkas mėgina kieme palaikyti tvarką.
Teisinis išaiškinimas:
Pagal Konstituciją įstatymų leidėjas, reguliuodamas santykius, susijusius su eismo saugumo užtikrinimu, turi diskreciją nustatyti ir tokią eismo saugumo užtikrinimo priemonę kaip priverstinis transporto priemonės nuvežimas, o ją nustatęs privalo įtvirtinti teisinį reguliavimą, kuriuo būtų užtikrinta, kad transporto priemonės savininko teisės nebus pažeistos jos nesaugant nuo neteisėto sunaikinimo, sugadinimo ar praradimo. Pažymėta ir tai, kad priverstinai nuvežtą transporto priemonę atlygintinai saugojusio asmens interesas gauti atlyginimą už pasaugą turi būti ginamas įstatymų nustatyta tvarka, tačiau įstatymų leidėjas, reguliuodamas šio intereso gynimo būdus, privalo paisyti Konstitucijos, taigi ir konstitucinio proporcingumo principo.
https://www.lrkt.lt/lt/teismo-aktai/.../ta106/summary
Comment
-
Šią "žiemą" klausimas gal ir nelabai aktualus, bet ar savivaldybė vis dar naudojasi atmazą, kad po sniegu nesimato, ar yra veja, ar ne? 2018-ais buvau registravęs problemą Naujininkuose dėl parkavimo ant vejos. Pagal atsakymą, automobiliai buvo apdalinti baudomis. Taip pat buvo pridėta nuotrauka, daryta baudavimo metu, ir joje matosi, kad sniego tuo metu buvo tikrai daug. Jei prisnigtų ir vėl pradėtų atmazint, gal būt šį atsakymą galima būtų naudoti kaip pretekstą reikalauti baudimo?
https://tvarkaumiesta.lt/problem/46948
Comment
-
Parašė Maduk Rodyti pranešimą
Esmė tokia, kad pagal galiojantį teisinį reguliavimą, tokia paslauga kaip masinis nutempinėjimas būtų ekonomiškai nuostolinga įmonei - turi grąžinti automobilį, nors pinigus už suteiktą paslaugą KET pažeidėjas sumokės kada nors. Atlyginimai, aikštelės nuoma, nes reikėtų didesnės, jei masiškai tai darytų, kuras ir t.t. mokama iš karto. Gal dėl to Vilniuje ši paslauga ir liko ,,neteikiama" daugybę metų, nes tiesiog nėra kam? Realiai kažkas turės dalinai ,,išlaikyti" šią paslaugą. Ar VMSA tai darys? Dėl to ir yra siūlymas mažinant išlaidas nenutempti į aikštelę, kuri kainuoja, o į gatvę, kuri nekainuoja.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nutempinėti pirmiausia turi savivladybė bei policija, o ne kažkokios įmonės ir nutempimo tikslas yra pažeidimų mažinimas, o ne pelno siekis. Tvarkos palaikymo veikla ir neturi siekti būti pelninga, mes ją dotuojam, nes už tai gaunamę tvarkingą aplinką.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nutempinėti pirmiausia turi savivladybė bei policija, o ne kažkokios įmonės ir nutempimo tikslas yra pažeidimų mažinimas, o ne pelno siekis. Tvarkos palaikymo veikla ir neturi siekti būti pelninga, mes ją dotuojam, nes už tai gaunamę tvarkingą aplinką.
- 1 patinka
Comment
Comment