Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tvarkau miestą. Parkavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Dabar irgi galima padavinėt, kad elgiasi pasyviai ir neužtikrina tinkamo aplinkos tvarkymo, įskaitant, bet neapsiribojant, nesudaro sąlygų tinkamam parkavimui.
    Valdžia neprivalo sužtikrinti parkavimo vietas automobiliams. Jeigu žmogus turi pinigų automobiliui - jis turi pinigų garažui.

    Comment


      Tinkamas parkavimas nereiškia kiekvienam išskyrimo vietos mašinai statyt. Tinkamas parkavimas yra esamos infrastruktūros sutvarkymas, derinant pėsčiųjų ir automobilistų interesus, atsižvelgiant į tarybinių kiemų visišką nepritaikymą dabartinėm realijom. Toliau, sutvarkius infrastruktūrą, pakankamos kontrolės užtikrinimas, kad ta infrastruktūra nebūtų niokojama ir laužoma, kad automobiliai nebūtų statomi bet kur ir bet kaip. Be valdžios iniciatyvos nematau galimybių dabartinei situacijai pasikeist, nes daugumai gyventojų px.
      Paskutinis taisė Bmweda; 2020.01.28, 22:33.

      Comment


        Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
        Tinkamas parkavimas yra esamos infrastruktūros sutvarkymas, derinant pėsčiųjų ir automobilistų interesus , atsižvelgiant į tarybinių kiemų visišką nepritaikymą dabartinėm realijom.
        Suskaičiavau savo kieme, kad bent (tiek, kiek aš žinau) 4 butai turi po 2 mašinas, tai reiškias 4 butai - 8 automobiliai, tai jų, automobilistų, interesas yra turėti po vietą beribiui kiekiui. Mano interesas, kad to nebūtų. Kiemai niekada nebus pritaikyti, kai tokia situacija, kai kiekvienas galvoja, kad jam kažkodėl chaliavnai turi būti išduotas plotas, tai toli nenueisime. Juk apsilankęs parduotuvėje kas kartą nereikalaujate nemokamos prekės.

        Toliau, sutvarkius infrastruktūrą, pakankamos kontrolės užtikrinimas, kad ta infrastruktūra nebūtų niokojama ir laužoma, kad automobiliai nebūtų statomi bet kur ir bet kaip. Be valdžios iniciatyvos nematau galimybių dabartinei situacijai pasikeist, nes daugumai gyventojų px.
        Jeigu p*, tai kur tada problema, ar kiaules skundžiasi kiaulide?

        Comment


          1. Apie jokį chaliavai nesakiau. 2. Apie vietą kiekvienai mašinai nesakiau, skaityk pirmą sakinį iš naujo. 3. Kai kurioms kiaulėms problema.

          Comment


            Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

            Būtų galima paduoti savivaldybę į teismą dėl gyvenamosios aplinkos bloginimo.
            Tada ir taip nepatrauklūs seni daugiabučiai iš vis liktų apgyvendinti tik pensininkų ir asocialų, jau nekalbant apie renovacijas.

            Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

            Kaip tai nesudaro? Draudžia nusipirkti garažą?
            Prie daugumos senų daugiabučių nėra jokių garažų, požeminių parkingų ir pan., tai realiai vienintelė alternatyva korių įrengimas.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Prie daugumos senų daugiabučių nėra jokių garažų, požeminių parkingų ir pan., tai realiai vienintelė alternatyva korių įrengimas.
              Pigiausia, o ne vienintelė.
              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

              Comment


                Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                300metrų aš paminėjau kaip pavyzdį kad "sutikčiau eiti net taip toli - 300metrų", nekalbu apie 30eurų prie laiptinės.

                Dėl teismo praktikos parkuojantis neasfaltuotoje aikštelėje nežinau, bet skamba nelogiškai. Bent jau Kaune yra pilna kiemų kur net nuo tarybinių laikų yra padaryti užvažiavimai (nuožulnūs bortai) ant tokiu parkavimosi vietų, kurios kažkiek primena tą nuotrauką, ir žolė ten neaugo bent 25metus jei ne daugiau.

                Būtų įdomu išgirst kiek iš Zygis raportuotų 16 automobilių bus realiai nubausta.
                Esmė buvo tai, kad 300 metrų yra labia trumpas atstumas ir realybėje dauguma turėtu eiti toliau iki daugiaaukščių, kitaip bus pristatyta labai daug aikštelių.

                Jeigu aikštelėje nėra įrengto grindinio (nebūtinai asfatas, gali būti ir pvz skalda) tuomet tai laikoma žalia veja ir statyti ten nėra galima. Ar tuo metu ten auga ar jau nebe žolė yra nevarbu. O kad "nuo senų laikų pažeidinėjam" nėra pasiteisinimas manau ir pats suprantate.

                Toje nuotraukoje beje labai aiškiai matosi borteliai, kur prasideda žolynas.

                Comment


                  Parašė booraz Rodyti pranešimą

                  Pigiausia, o ne vienintelė.
                  Abejoju, ar bendrijos įpirktų ką nors brangesnio (pvz. požeminiai ar antžeminiai garažai).
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Abejoju, ar bendrijos įpirktų ką nors brangesnio (pvz. požeminiai ar antžeminiai garažai).
                    bendrijos įpirktų tai, už ką gyventojai sutiktų mokėti. Ar įpirktų priklauso nuo to, kaip smarkiai jie nori turėti kur laikyti automobilį.

                    Comment


                      Kartu su žmona dirbame ozo parko biurų pastatuose (skirtinguose), tad jau ne vieneri metai kasdien pravažiuoju ozo parko gatvelėmis ir matau kaip, priduodant vis daugiau daugiabučių, evoliucionuoja parkavimo problemos. Ypač pikta dėl Pikčilingio gatvės (situacija nuotraukose https://tvarkaumiesta.lt/problem/125240) - gatvė dviejų juostų, siaura - vienoje gatvės pusėje sustoti draudžiama. Viskas buvo OK iki pernai metų vidurio - niekas "po ženklu" nestovėjo, eismo netrukdė. Ir prasidėjo - iš pradžių vienas drąsesnis palieka mašiną po ženklu naktį, po kelių dienų jau du - ir taip geometrine progresija Dabar jau ten stovi visa gatvė mašinų tiek dieną, tiek naktį. Savaime suprantama prasilenkti neįmanoma, todėl eismas stringa. Policijai ir savivaldybei visiškai vienodai šviečia - kontrolieriai atvažiuoja tik rezervuotų (už kurias technopoliai moka pinigą) vietų patikrinti ir išvažiuoja.

                      Savaime suprantama, kad tai ne vienintelė probleminė vieta tame rajone, tik vienintelė kuri man, ten negyvenančiam o tik dirbančiam, užkliūna Net neabejoju, kad požeminio parkingo vietų ten yra pakankama, visai netoli siemens arenos parkavimo aikštelės, kuriose vietų nėra tik per renginius. Kada pradės nuvežinėti tokius pažeidėjus?
                      Paskutinis taisė Nitro; 2020.01.29, 11:07.

                      Comment


                        Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                        Čilingio gatvės
                        Pikčilingio.

                        Comment


                          Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                          Kartu su žmona dirbame ozo parko biurų pastatuose (skirtinguose), tad jau ne vieneri metai kasdien pravažiuoju ozo parko gatvelėmis ir matau kaip, priduodant vis daugiau daugiabučių, evoliucionuoja parkavimo problemos. Ypač pikta dėl Čilingio gatvės (situacija nuotraukose https://tvarkaumiesta.lt/problem/125240) - gatvė dviejų juostų, siaura - vienoje gatvės pusėje sustoti draudžiama. Viskas buvo OK iki pernai metų vidurio - niekas "po ženklu" nestovėjo, eismo netrukdė. Ir prasidėjo - iš pradžių vienas drąsesnis palieka mašiną po ženklu naktį, po kelių dienų jau du - ir taip geometrine progresija Dabar jau ten stovi visa gatvė mašinų tiek dieną, tiek naktį. Savaime suprantama prasilenkti neįmanoma, todėl eismas stringa. Policijai ir savivaldybei visiškai vienodai šviečia - kontrolieriai atvažiuoja tik rezervuotų (už kurias technopoliai moka pinigą) vietų patikrinti ir išvažiuoja.

                          Savaime suprantama, kad tai ne vienintelė probleminė vieta tame rajone, tik vienintelė kuri man, ten negyvenančiam o tik dirbančiam, užkliūna Net neabejoju, kad požeminio parkingo vietų ten yra pakankama, visai netoli siemens arenos parkavimo aikštelės, kuriose vietų nėra tik per renginius. Kada pradės nuvežinėti tokius pažeidėjus?
                          Tai gal ir ten padarys nutempimų akciją, Daugėliškio g irgi juk nutempė dėl tokio pat ženklo pažeidimo, kur negali prasilenkti du automobiliai. Tik suprantama, jog dėl automobilių kaitos šioje vietoje vienetinė akcijos nepakaks, bet kai nutempinėjimai visam mieste pasidarys reguliarūs (tegu ir kasdien tik po keliolika automobilių), gatvė stebūklingai atlaisvės taip kaip ji ir užsipildė pernai per naktį. O šiaip tai man nesuprantama, kad tokiose naujai projektuotose gatvėse nebuvo numatytos parkavimo vietos, nors žinant situaciją kitose gatvėse, žmonės pradėtų įstrižai parkuoti ir vis tiek užblokuotų visą juostą...

                          Comment


                            Parašė themanual Rodyti pranešimą

                            Tik suprantama, jog dėl automobilių kaitos šioje vietoje vienetinė akcijos nepakaks
                            Dalį problemų išspręstų ir vienetinė akcija, pavyzdžiui nuotraukoje matomas praktiškai ant sankryžos priparkuotas BMW ten stovėjo kasdien, turbūt savininkas pakeitė automobilį, nes dabar analogiškai parkuojamas MB visureigis Tai bent tokius tikrai "naglus" pažeidėjus atgrasytų.

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Valdžia neprivalo sužtikrinti parkavimo vietas automobiliams. Jeigu žmogus turi pinigų automobiliui - jis turi pinigų garažui.
                              Normalus automobilis gali kainuoti ir porą tukstančių. Garažas - 10k ir daugiau, plius tų garažų nėra visuose rajonuose, o ir tuose kur yra dažnai nepakankamai. Sakyt kad gali nusipirkt automobilį tai gali nusipirkti ir garažą tai tas pats kas sakyti - jei gali leisti sau kasdien pietauti mokant 5eurus už dienos pietus valgykloj tai reiškia gali vakarieniauti kasdien už 30eurų restorane.

                              Comment


                                Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                Normalus automobilis gali kainuoti ir porą tukstančių. Garažas - 10k ir daugiau, plius tų garažų nėra visuose rajonuose, o ir tuose kur yra dažnai nepakankamai. Sakyt kad gali nusipirkt automobilį tai gali nusipirkti ir garažą tai tas pats kas sakyti - jei gali leisti sau kasdien pietauti mokant 5eurus už dienos pietus valgykloj tai reiškia gali vakarieniauti kasdien už 30eurų restorane.
                                Ne valdžios problema yra tavo asmeninių daiktų laikymas. Neturi vietos, trūksta po namais - ieškai aplink, perki, nuomojiesi - tavo rūpestis. Bet ne gadini visuomeninį turtą.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                  Ne valdžios problema yra tavo asmeninių daiktų laikymas. Neturi vietos, trūksta po namais - ieškai aplink, perki, nuomojiesi - tavo rūpestis. Bet ne gadini visuomeninį turtą.
                                  Aš nesakiau kad kažkas kažką privalo, tik atmušiau visiškai nieko vertą argumentą "jei GALI įsigyti automobilį tai GALI įsigyti garažą". Galima sakyti - "jeigu nori įsigyti automobilį tai pats ir turi pasirūpinti kur jį legaliai laikyti", tada taip viskas ok. Bet teigti kad kiekvienas turintis pinigų automobiliui turi pinigų garažui yra nelogiška.

                                  Comment


                                    O kaip mintis leisti įsigyti automobilį tik turint jam rezervuotą vietą? Esamos vietos prie daugiabučių būtų inventorizuotos ir parduotos aukciono tvarka šalia esantiems gyventojams skiriant max vieną nuo buto. Naujai įrengiamos vietos eitų per tą patį aukcioną, pirmenybė neturintiems vietos gyventojams. Svečiams vietos būtų įrengiamos atskirai ir neparduodamos gyventojams, tačiau jie ten galėtų laikyti mašiną mokėdami kaip ir svečiai nustatytą valandinį tarifą. Ar tai būtų teisinga? Ir jei ne, kodėl?

                                    Comment


                                      "leisti įsigyti automobilį"? Jūs kokioje santvarkoje įsivaizduojate gyvenantis?

                                      Comment


                                        Užtektų kontroliuoti parkingo taisyklių laikymąsi, atnaujinti gatves limituojant neleistino parkavimo galimybę. Tada, jeigu bus poreikis, atsiras privatūs daugiaaukščiai parkingai. Prie Oro uosto ta problema taip ir išspręsta.

                                        Comment


                                          Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                                          "leisti įsigyti automobilį"? Jūs kokioje santvarkoje įsivaizduojate gyvenantis?
                                          Ne tame esmė, šis radikalus pasiūlymas niekad ir niekur artimiausioje ateityje nebus įgyvendintas, bet pavyzdžiui koks Oslas per pažeidimų kontrolę ir parkavimo vietų naikinimą iš esmės ir turi tokį rezultatą, kuris būtų pasiektas tiesiog kita priemone. Jeigu kas bandėt Norvegijoje miegamajame kvartale prisiparkuoti ne svečio vietoje (kurių nedaug ir jose stovėjimas per naktį super brangus) ir jūsų automobilis nebuvo nutemptas, tai jums labai pasisekė

                                          Comment

                                          Working...
                                          X