Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tvarkau miestą. Parkavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Negaliu atsakyti už Dovydą, bet aš bauduoju daug ir dažnai.
    Man tiesiog širdis džiūgauja, kai mintyse pamatau tą vaizdą, kai negudrus, parkuoti nemokantis prasčiokas atsidaro pašto dėžutę, o ten staigmena - 30 € baudelė.
    Labai žiaurus ir ciniškas požiūris.

    Aš asmeniškai baudimo (tiek piniginio, tiek mašinų nutempinėjimo) nelaikau savaiminiu tikslu. Baudimas yra tik priemonė, skirta pasiekti sekančius dalykus. Išskirčiau bent keturis esminius punktus (nebūtinai eilės tvarka):

    - Neigiamų išoriškumų (nagative externality) pastūmėjimas arčiau juos sukeliančių individų ir toliau nuo visos likusios visuomenės. Mokėti ir atsakyti už neigiamą veiklą, darančią įtaką aplinkiniams, turi tie, kas ją sukelia, o ne tie, kas nuo jos kenčia. Baudos ir mašinų nutempimas yra be konkurencijos efektyviausia priemonė tai pasiekti per trumpiausią įmanomą laiko tarpą.

    - Pagalba vairuotojams, kurie kelia neigiamus išoriškumus (pvz., parkuojantiems ties perėjomis ar ant žolės). Tokiems žmonėms reikia ne kaip nors grasinti, jiems kenkti, o padėti. Panašiai, kaip įvairių sveikatos negalių turintiems žmonėms. Ne kartą įrodyta, kad pats greičiausias ir efektyviausias pagalbos būdas tokiems vairuotojams yra automobilio nutempimas. Po to seka bauda už valytuvo ir į pašto dėžę. Galų gale, tokie žmonės pradeda elgtis civilizuotai ir tiesiog tampa geresniais visuomenės nariais, rodo daugiau pagarbos sau ir aplinkiniams. Baudos vienareikšmiškai padeda žmonėms ir visai visuomenei būti geresniems, suprantingesniems ir mandageniems. Ir tai pasiekti galima labai greitai. Dažnu atveju maždaug per pusvalandį ar valandą. Bet beveik niekada ne daugiau, kaip per 24 val.

    - KET išmokimas. Vėlgi, baudos, ir ypač mašinos nutempimas, yra visiškai be konkurencijos efektyvaiusias ir greičiausias būdas išmokyti bet kokį žmogų KET. Paprastai jau po pirmo nutempimo KET iki tol nelabai gerai mokėjęs žmogus, jau kitą dieną atmintinai mokės visus iki vieno KET punktus ir ženklus. Piniginių baudų atvejų gali prireikti 2-3 atvejų kol bus pasiektas tas pats rezultatas.

    - Eismo saugumas. Baudos tiesiogiai ir iškart pagerina saugumą keliuose. Kuo baudos didesnės ir jų išvengiamumas mažesnis, tuo daugiau saugumo visiems eismo dalyviams. Laimi absoliučiai visi.
    Paskutinis taisė John; 2020.01.27, 23:39.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Labai žiaurus ir ciniškas požiūris.

      Aš asmeniškai baudimo (tiek piniginio, tiek mašinų nutempinėjimo) nelaikau savaiminiu tikslu. Baudimas yra tik priemonė, skirta pasiekti sekančius dalykus. Išskirčiau bent keturis esminius punktus (nebūtinai eilės tvarka):

      - Neigiamų išoriškumų (nagative externality) pastūmėjimas arčiau juos sukeliančių individų ir toliau nuo visos likusios visuomenės. Mokėti ir atsakyti už neigiamą veiklą, darančią įtaką aplinkiniams, turi tie, kas ją sukelia, o ne tie, kas nuo jos kenčia. Baudos ir mašinų nutempimas yra be konkurencijos efektyviausia priemonė tai pasiekti per trumpiausią įmanomą laiko tarpą.

      - Pagalba vairuotojams, kurie kelia neigiamus išoriškumus (pvz., parkuojantiems ties perėjomis ar ant žolės). Tokiems žmonėms reikia ne kaip nors grasinti, jiems kenkti, o padėti. Panašiai, kaip įvairių sveikatos negalių turintiems žmonėms. Ne kartą įrodyta, kad pats greičiausias ir efektyviausias pagalbos būdas tokiems vairuotojams yra automobilio nutempimas. Po to seka bauda už valytuvo ir į pašto dėžę. Galų gale, tokie žmonės pradeda elgtis civilizuotai ir tiesiog tampa geresniais visuomenės nariais, rodo daugiau pagarbos sau ir aplinkiniams. Baudos vienareikšmiškai padeda žmonėms ir visai visuomenei būti geresniems, suprantingesniems ir mandageniems. Ir tai pasiekti galima labai greitai. Dažnu atveju maždaug per pusvalandį ar valandą. Bet beveik niekada nedaugiau, kaip per 24 val.

      - KET išmokimas. Vėlgi, baudos ir ypač mašinos nutempimas yra visiškai be konkurencijos efektyvaiusias ir rgeičiausias būdas išmokyti bet kokį žmogų KET. Paprastai jau po pirmo nutempimo KET iki tol nelabai gerai mokėjęs žmogus, jau kitą dieną atmintinai mokės visus iki vieno KET punktus ir ženklus. Piniginių baudų atvejų gali prireikti 2-3 atvejų kol bus pasiektas tas pats rezultatas.

      - Eismo saugumas. Baudos tiesiogiai ir iškart pagerina saugumą keliuose. Kuo baudos didesnės ir jų išvengiamumas mažesnis, tuo daugiau saugumo visiems eismo dalyviams. Laimi absoliučiai visi.
      Belieka pritarti. Tai žymiai geriau nei baudimas, o bet tačiau, vis tiek trumpuoju laikotarpiu reikia imtis tokių kardinalių priemonių kaip baudos :/

      Beje kur dingo tiek daug pranešimų iš šios temos? Berods narys Milwaukee buvo labai gerų pastebėjimų pateikęs, bet matyt persigalvojo ir ištrynė :/

      Comment


        Vietoje vilniečių pasidarytos nelegalios aikštelės bus įrengtas skveras

        Sostinėje augant gyventojų skaičiui, didėja ir mieste važinėjančių automobilių kiekis. Akivaizdu, jog su didėjančiu automobilių kiekiu vis opesnis tampa automobilių parkavimo klausimas. Pavyzdžiui, viena tokių vietų – parkavimo aikštelė prie MO muziejaus.

        https://m.delfi.lt/verslas/nekilnoja...hp?id=83375773


        Papildyta komentaru iš temos ,,kur parkoci"

        AS
        27.01.2020 14:46:20

        ne vilniete,bet man kazkas baisaus.Tai kur zmonems automobilius statyti?Bet juk neiseitu pinigu isplauti,jei padarytu automobiliu stovejimo aikstele!!

        Paskutinis taisė Maduk; 2020.01.28, 07:52. Priežastis: Pridėtas skaitytojos komentaras

        Comment


          Parašė Maduk Rodyti pranešimą
          Vietoje vilniečių pasidarytos nelegalios aikštelės bus įrengtas skveras

          Sostinėje augant gyventojų skaičiui, didėja ir mieste važinėjančių automobilių kiekis. Akivaizdu, jog su didėjančiu automobilių kiekiu vis opesnis tampa automobilių parkavimo klausimas. Pavyzdžiui, viena tokių vietų – parkavimo aikštelė prie MO muziejaus.

          https://m.delfi.lt/verslas/nekilnoja...hp?id=83375773


          Papildyta komentaru iš temos ,,kur parkoci"

          AS
          27.01.2020 14:46:20

          ne vilniete,bet man kazkas baisaus.Tai kur zmonems automobilius statyti?Bet juk neiseitu pinigu isplauti,jei padarytu automobiliu stovejimo aikstele!!
          Turbūt sunku rasti geresnę vietą atvažiuoti su VT nei Mo muziejus. O dar ir "penkis vaikus vežioju po skirtingas mokyklas ir pas klientus visą dieną važinėju" kortos nepanaudosi važiuojant į muziejų.

          Edit: va kaip tik dabar praėjau pro ten eidamas į darbą. Purvyno teritorija sausakimša, net užstato vieni kitiems. Šalia esanti mokama aikštelė visiškai tuščia, su parkavimo vietomis ant gatvės (raudona zona) kokios 25-30 laisvų vietų. A bet tai kur parkocy automašyna?!?!
          Paskutinis taisė rmss; 2020.01.28, 08:41.

          Comment


            Parašė Zygis Rodyti pranešimą
            Yeah right, pupuliai. Laukiu nesulaukiu kada tokiuose kiemuose nutemps. Nebent 2100aisiais. kaip parkavo taip parkuos. Todel aktyvi prieziura ir baudu lapeliai turi eiti pirma nutempimu.
            Kas šitoj foto blogai ? Labai tvarkingai suparkuota, pravažiavimas neužblokuotas.

            Comment


              Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

              Kas šitoj foto blogai ? Labai tvarkingai suparkuota, pravažiavimas neužblokuotas.
              16 automobilių stovi ant žolės.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                16 automobilių stovi ant žolės.
                16×30=480€ į valstybės biudžetą per 5 minutes. Kiti žmonės per mėnesį tiek mokesčių nesumoka.
                If a lion could speak, we could not understand him.

                Comment


                  Parašė index Rodyti pranešimą

                  Esmė, kad dažnu atveju problema nėra joks parkingo trūkumas, o tiesiog tai, kad gyventojai už jį nenori mokėti. Kaip mano kvartale pvz. Yra požeminis parkingas, kuriame vietų pakankamai visiems gyventojams, bet negi pirksi. Juk visi įsivaizduoja, kad nemokamas parkingas yra prigimtinė žmogaus teisė (ir čia nepaisant to, kad vystytojas dabar parkavimo vietas siūlo labai pigiai). O dar tingi ir paeiti 50 metrų nuo dviejų nemažų nemokamų stovėjimo aikštelių, nes juk tai didžiausia nesąmonė (man taip ir aiškino vienas kai aš jo automobilį fotografavau). Geriau pastatyti ant šaligatvio ar išvis gatvės vidury ir užstatyti pravažiavimą kitiems.

                  Ir kaip su tokiais tvarkytis jei ne baudomis. Tik nuolatiniu masiniu raportavimu ir baudimu kartais pavyksta aptvarkyti situaciją. Tada kurį laiką staiga stebuklingai atsiranda kur statyti, bet tik tokių atveju jei kuriam laikui nenustoji bauduoti.
                  Nemažai žmonių naudoja, tiek tuos parkingus tiek saugomas stovėjimo aikšteles, tiek nuomojasi garažus jeigu jie yra salyginai netoli namų. Tie garažų masyvai aišku irgi miesto nepuošia, bet jie ganėtinai paklausūs. Bėda tik ta kad jų trūksta, nors ir kainuoja nepigiai (50eurų yra brangu jeigu ką Aš su mielu noru mokėčiau kokius 30 eurų už vietą požeminiam parkinge 300m nuo namų, negu kasdieną sukčiau ratus po rajona ieškodamas kur prisiparkuot.

                  Sulig naujais daugiabučių projektais problema vis aštrėja nes už parkavimo vietą prie daugiabučio prašoma daugiau nei dalis gyventojų automobiliams išleis per visą gyvenimą.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    16 automobilių stovi ant žolės.
                    Reiktų didėsnės rezoliucijos nuotraukos bet aš ten matau suplūktą žemę. Žolė yra UŽ automobilių ir už tvoros.,

                    Comment


                      Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
                      Aš su mielu noru mokėčiau kokius 30 eurų už vietą požeminiam parkinge 300m nuo namų, negu kasdieną sukčiau ratus po rajona ieškodamas kur prisiparkuot.
                      Aš irgi su mielu nori statyčiau prie laiptinės durų už 30 eurų. Įsivaizduoti, kad visiem bus vieta 300 metrų nuo namų yra gyvenimas fantazijų šalyje.

                      Reiktų didėsnės rezoliucijos nuotraukos bet aš ten matau suplūktą žemę. Žolė yra UŽ automobilių ir už tvoros.
                      Ten yra žolė, kuri yra suniokota užstatytais automobiliais ir jų savininkai turėtu finansuoti jos atsodinimą. Teismo praktika rodo, kad išvažinėta žolė yra laikoma žole.

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Aš irgi su mielu nori statyčiau prie laiptinės durų už 30 eurų. Įsivaizduoti, kad visiem bus vieta 300 metrų nuo namų yra gyvenimas fantazijų šalyje.



                        Ten yra žolė, kuri yra suniokota užstatytais automobiliais ir jų savininkai turėtu finansuoti jos atsodinimą. Teismo praktika rodo, kad išvažinėta žolė yra laikoma žole.
                        300metrų aš paminėjau kaip pavyzdį kad "sutikčiau eiti net taip toli - 300metrų", nekalbu apie 30eurų prie laiptinės.

                        Dėl teismo praktikos parkuojantis neasfaltuotoje aikštelėje nežinau, bet skamba nelogiškai. Bent jau Kaune yra pilna kiemų kur net nuo tarybinių laikų yra padaryti užvažiavimai (nuožulnūs bortai) ant tokiu parkavimosi vietų, kurios kažkiek primena tą nuotrauką, ir žolė ten neaugo bent 25metus jei ne daugiau.

                        Būtų įdomu išgirst kiek iš Zygis raportuotų 16 automobilių bus realiai nubausta.

                        Comment


                          Sovietinė liaudis tiesiog išvažinėja žolę kiemuose, net prie svetimų namų, paverčia pievas purvu ir parkuojasi purvyne, žudo šaligatvius per juos važinėdami, nudaužo bortus ir už nieką nė kiek nemoka, o ubagais nesivadina.

                          Normalūs žmonės pirma už savo pinigus pasidaro savo namo kieme parkingą vietoj pusės žolės ir tik tada parkuoja.
                          Normalūs žmonės reikalauja, kad savivaldybė skirtų pinigų padaryti lygiam (be iškilusių bortų) tvirtam šaligatviui, kad jis nebūtų laužomas, nors ant jo, kai reikės, bus važiuojama.
                          ПТН ПНХ
                          «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                          Comment


                            Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                            300metrų aš paminėjau kaip pavyzdį kad "sutikčiau eiti net taip toli - 300metrų", nekalbu apie 30eurų prie laiptinės.

                            Dėl teismo praktikos parkuojantis neasfaltuotoje aikštelėje nežinau, bet skamba nelogiškai. Bent jau Kaune yra pilna kiemų kur net nuo tarybinių laikų yra padaryti užvažiavimai (nuožulnūs bortai) ant tokiu parkavimosi vietų, kurios kažkiek primena tą nuotrauką, ir žolė ten neaugo bent 25metus jei ne daugiau.

                            Būtų įdomu išgirst kiek iš Zygis raportuotų 16 automobilių bus realiai nubausta.
                            Teismo praktika labai paprasta - skundas atmetamas. Aikštelė nepažymėta jokiuose planuose ir net jei žolės nėra, vis tiek taikomas

                            150.5. ant vejos <...> ir kitose transporto priemonių eismui (stovėjimui) neskirtose teritorijose;

                            Jeigu nusiųsit savivaldybei per tvarkau vilnių programėlę kaip pažeidimą su savo asmeniniais duomenimis, viešosios tvarkos skyrius neatsisakys fiksuoti pažeidimo. O čia nuoroda kaip ta vieta atrodė prasidėjus (?) pažeidimams

                            https://imgur.com/bTEzGXt
                            Paskutinis taisė themanual; 2020.01.28, 14:31.

                            Comment


                              Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                              Kas šitoj foto blogai ? Labai tvarkingai suparkuota, pravažiavimas neužblokuotas.
                              Su foto biskas gerai. Blogai su parkavimu ir tamstos poziuriu.
                              Nereportavau nieko, turetu VMS patys tuo uzsiimt.

                              Comment


                                Parašė Zygis Rodyti pranešimą

                                Su foto biskas gerai. Blogai su parkavimu ir tamstos poziuriu.
                                Nereportavau nieko, turetu VMS patys tuo uzsiimt.
                                Tamstos požiūriu vairuotojai turėtų kreiptis į savivaldybę ir susiderinti korių įrengimą (turbūt)

                                Vairuotojų požiūriu - žemė suplūkta, ne purvynas, žolės nėra - jeigu kažkam trukdo lai kažkas ir įrenginėja vietas.

                                Nevairuojančių kaimynų požiūriai manau apylygiai dalinasi tarp pirmų dviejų nuomonių.

                                VMS požiūriu - mums nelabai įdomu.

                                Sumoj 50/50 už ir prieš tokį parkavimą, tik tiek kad kaip suprantu galima teoriškai nubausti.

                                Comment


                                  Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                  Sumoj 50/50 už ir prieš tokį parkavimą, tik tiek kad kaip suprantu galima teoriškai nubausti.
                                  Jei būtų baudžiama ne tik teoriškai, bet ir praktiškai, problemos išsispręstų pačios savaime.
                                  If a lion could speak, we could not understand him.

                                  Comment


                                    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                    Jei būtų baudžiama ne tik teoriškai, bet ir praktiškai, problemos išsispręstų pačios savaime.
                                    Išsispręstų tik iš dalies, vietoje sutryptos žolės pradėtų masiškai įrenginėti "korius", bet automobiliais perpildyti kiemai kaip buvo taip ir liktų, tik formaliai nebebūtų KET pažeidimų.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Išsispręstų tik iš dalies, vietoje sutryptos žolės pradėtų masiškai įrenginėti "korius", bet automobiliais perpildyti kiemai kaip buvo taip ir liktų, tik formaliai nebebūtų KET pažeidimų.
                                      Būtų galima paduoti savivaldybę į teismą dėl gyvenamosios aplinkos bloginimo.
                                      If a lion could speak, we could not understand him.

                                      Comment


                                        Dabar irgi galima padavinėt, kad elgiasi pasyviai ir neužtikrina tinkamo aplinkos tvarkymo, įskaitant, bet neapsiribojant, nesudaro sąlygų tinkamam parkavimui.

                                        Comment


                                          Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                                          Dabar irgi galima padavinėt, kad elgiasi pasyviai ir neužtikrina tinkamo aplinkos tvarkymo, įskaitant, bet neapsiribojant, nesudaro sąlygų tinkamam parkavimui.
                                          Kaip tai nesudaro? Draudžia nusipirkti garažą?
                                          If a lion could speak, we could not understand him.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X