Parašė R.D.
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tvarkau miestą. Parkavimas
Collapse
X
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąNežinojau, kur dėti ir pagalvojau, kad čia labiausiai tinka ši komiška situacija:
Šimašių su vaikais prie namų pasitiko kaukėtas vyras
https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=77712615
Matai kaip, žmogus, matyt, skambino ar rašė į viešosios tvarkos skyrių, kur jį pasiuntė ir privedė iki to, kad pilietis užsinorėjo tiesiogiai pabendrauti su meru
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Bent jau foto įkelta tai išvis nieko bendra neturinti su situacija, kažkoks fotoshopas. Kažin nebuvo koks fizikas užsukęs paklausti, kodėl suolais užtvėrė kelią dinozaurui?
IMO žmogaus persekiojimas į namus yra tikrai ne tinkamas variantas klausimui paklausti. Juolab, kai Šimašius visada pats atrašo į tiesiogines žinutes per Facebook.
Comment
-
Parašė Milwaukee Rodyti pranešimąKaip tik del parkingo.
Vakar apie 11val per 112 pranesiau apie 6 auto uzparkuotus ant zoles. Vakare grizdamas namo dar 4 nukaliau. Po to paskambinau i vyr.policijos komisariata, suzinot ar pazeidejai buvo nubausti. Taip - jie buvo nubausti. Is sesiu - keturi. Likusiu dvieju jau nebebuvo, matesi ju paciu uzfiksuotose nuotraukose. Ekipazas atvyko po valandos po mano pranesimo. Siandien paskambinsiu suzinot, ka nubaude is vakar vakaro pranesimo. Baudu procesas vyksta, jokiu problemu. Pirmas kartas bauda 15eur. Antras - 30eur. Jei toliau tesis - po 60eur. Aiksteleje, kaip ir minejau pilna saugomu vietu po 40euru.
Tegul daro isvadas, kur statyt labiau apsimoka.
Mano kiemas jau blizga, dabar gesinu dar 3 didziulius kiemus. Saratovo ten nebus.
Visada stengiuosi būti visuomeniškas.If a lion could speak, we could not understand him.
- 1 patinka
Comment
-
Įdomios savivaldybės inicaityvos Pilaitėje - liepti statyti automobilius prieš elementarius eismo saugumo kriterijus ir dar bausti normaliai statančius mašinas
Lrytas.lt 2018 0418
Kai kurie Vilniaus rajonai turi parkavimo problemą
Kuri blogybė didesnė: uostyti išmetamąsias dujas ar rizikuoti keleivio gyvybe? Tokie ginčai verda Pilaitėje.
Šalia gatvės gyvenantys vilniečiai reikalauja, kad į juos nebūtų atsukti išmetamųjų dujų vamzdžiai, bet vairuotojai tai grindžia eismo saugumu. Nors bet kuris vairavimo instruktorius pasakys, kad atbulam automobiliu išvažiuoti iš stovėjimo vietos yra pavojinga, Pilaitėje leidžiamas tik vienas transporto priemonių statymo būdas – priekiu į šaligatvio bortą ir čia esantį daugiabutį namą.
Jurgitai L. jau teko matyti tikrintojus, kurie fotografavo kelio ženklą pažeidusių vairuotojų automobilius, rašė ir dalijo raudonus lapelius, primenančius apie pažeidimą. „Kiek aš žinau, pareigūnai atvažiuoja bausti tik gavę skundą. Ar skundikams viskas gerai su smegenimis?“ – piktinosi Pilaitės gyventoja. (...)
Savivaldybės Viešosios tvarkos skyriaus vadovas Andžejus Dinikis patvirtino – pareigūnai buvo gavę nusiskundimų, kad prie gyvenamųjų namų Pilaitėje automobilių vairuotojai, pažeisdami Kelių eismo taisyklių reikalavimus, stato automobilius galu į pastatą. Anot A.Dinikio, didžiausia bėda yra tai, kad automobilių stovėjimo vietos yra prie pat pirmojo aukšto langų ir išmetamosios dujos patenka į butus. Todėl tokie kelio ženklai ir buvo įrengti – automobiliams leidžiama stovėti tik priekiu į langus, be priekabos.
Vairavimo instruktorius Artūras Pakėnas tikino, kad saugiausia automobilį statyti galu. Tada jo galas būna apsaugotas – niekas negali eiti, važiuoti, aikštelės kraštus dažnai saugo tvorelės arba atramos. O ir išvažiuodamas vairuotojas jausis užtikrinčiau, nes vos tik pajudėjęs matys viską, išvažiuos saugiai. Priešingai yra į stovėjimo vietą įvažiavus priekiu – išvažiuodamas ilgą laiką vairuotojas nieko nematys. Anot A.Pakėno, tuomet belieka tikėtis, kad kiti vairuotojai pamatys ir įleis. Be to, įvažiuojant į stovėjimo vietą priekiu automobilį ne kiekvienam vairuotojui pavyksta pastatyti tiesiai. Todėl neretai mašina taip ir lieka stovėti kreivai, išsikišusiu galu, taip keldama grėsmę saugumui.
(...)
Su panašia problema susiduria Justiniškėse aplink troleibusų parką gyvenantys vilniečiai. Jie dėl išmetamųjų dujų pradėjo skųstis tada, kai didžiulėje teritorijoje buvo pradėta statyti ne tik troleibusus, bet ir autobusus. Vasarą pro langus ėmė veržtis alyvos, o žiemą – išmetamųjų dujų dvokas. Autobusų variklius vairuotojai pradeda šildyti paryčiais, o ypač šaltomis naktimis jų neišjungia po kelias valandas. Ta pati problema ir vakarais, nes paskutiniai autobusai atvažiuoja prieš ar net po vidurnakčio. Tačiau čia savivaldybė tokio ryžto nedemonstruoja, nes įmonė „Vilniaus viešasis transportas“ jai ir priklauso.
https://bustas.lrytas.lt/nekilnojama...inosi-5935655/
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąĮdomios savivaldybės inicaityvos Pilaitėje - liepti statyti automobilius prieš elementarius eismo saugumo kriterijus ir dar bausti normaliai statančius mašinas
Lrytas.lt 2018 0418
Kai kurie Vilniaus rajonai turi parkavimo problemą
Comment
-
Iš esmės tai apie parkavimą, bet ir kitas bėdas. Prisimenate tą "ufonautą" prie Šimašiaus namų, tai štai, pasirodo, kad jis ne visai ufonautas, kaip skelbė meras. Paskaitykite interviu su juo, kurį įdėdu, o įvadą patys nurodoje. Sutinku su šiuo žmogumi daugeliu atžvilgiu. Galbūt forma kiek netikėta, bet klausimai teisingi ir reikalingi.
R. Šimašiaus prie namų tykojęs kaukėtas vyras paaiškino, ko iš tiesų nori
https://lietuvosdiena.lrytas.lt/aktu...-nori-6041735/
– Jūs jau surengėte ne vieną akciją dėl automobilių statymo Vilniuje. Ar manote, kad dėl tvyrančio chaoso gatvėse ir kiemuose kalčiausia yra savivaldybė? – pasiteiravo Gyvo stendo „Sostinė“.
– Žinau, kodėl gatvėse ir kiemuose tvyro chaosas, – trūksta teisingumo ir paprasčiausio tvarkos poreikio. Trūksta visuomenę sudarančių asmenų sąmoningumo ir kaip rasti už teisingumo vykdymą bei tvarkos priežiūrą atsakingų institucijų darbuotojų tarnybinių uždavinių ir funkcijų aprašus.
– Ar savivaldybės kol kas nesėkmingai populiarinamos „Statyk ir važiuok“ aikštelės galėtų padėti išspręsti automobilių statymo problemą Senamiestyje, Naujamiestyje?
– „Statyk ir važiuok“ aikštelės – senas išradimas, bet jų įrengimas neišspręs automobilių pertekliaus problemos, jei tai nebus tik sudėtinė sumaniai parengto priemonių komplekso dalis. Šiame mieste daugumai piliečių bus vis sunkiau ir brangiau važinėti asmeniniais automobiliais, nes ten, kur pilna automobilių, blogai žmonėms. Tai rodo pasaulinė labiau išsivysčiusių visuomenių patirtis. Bet Vilniaus savivaldybėje niekas to nedrįsta pasakyti.
– Prieš pasitikdamas R.Šimašių jo namo kieme su plakatais esate stovėjęs ne vienoje Vilniaus vietoje. Ar ryžotės laukti miesto vadovo prie jo namų vien dėl to, kad iki šiol taip ir nesulaukėte pakankamai dėmesio?
– Net nebuvau pagalvojęs apie šią akciją kaip apie išskirtinę. Yra keliolika temų, kurias būtinai iškelsiu į aikštę. Esu lėto veikimo. Manau, tik laiko klausimas, kada sulauksiu pakankamai dėmesio. Šiuo požiūriu esu labai kantrus ir sistemingas.
– Feisbuke skelbiate daug nuotraukų, kuriose prabangūs automobiliai pastatyti neįgaliesiems skirtose vietose su neįgalių asmenų automobilių statymo kortelėmis. Ar turite įrodymų, kad šios kortelės įgytos nelegaliai? Jeigu taip, gal žinote, kaip jos įgyjamos?
– Neturiu. Tik prisimenu praėjusiais metais išsakytą Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) direktoriaus Sauliaus Urbanavičiaus teiginį, kad „neįgalumo nustatymo srityje korupcijos apraiškos tebėra sisteminės“, ir keliu klausimą – jeigu būtų užfiksuota, kad visureigį „Toyota Land Cruiser“, už kurio stiklo užkišama neįgalių asmenų automobilių statymo kortelė su įrašu „Neterminuotai“, vairuoja visiškai į neįgalų žmogų nepanašus asmuo, gal tai būtų siūlo galas, už kurio čiupusi STT išvyniotų didelį kamuolį?
– Ar nebandėte dėl Vilniaus problemų protestuoti nesislėpdamas, oficialiai? Ar rašėte savivaldybei laiškus, skundus?
– Domiuosi visuomeninėmis problemomis maždaug dešimt metų. Vilniaus savivaldybei esu išsiuntęs daugybę pasiūlymų bei prašymų, dar daugiau jų matęs kitų aktyvių žmonių išsiųstų ir skaitęs atsakymų į juos. Savivaldybės nustatyta tvarka siunčiant pranešimą beveik visada galima pasiekti, kad būtų, pavyzdžiui, išvežta šiukšlių krūva, užlopyta kelio duobė, sutaisytas suolas. Dažnai – kad būtų pradėta administracinio nusižengimo bylos teisena dėl automobilių statymo taisyklių pažeidimo. Kartais – kad būtų įrengtas kelio ženklas ar pakeista eismo tvarka. Ir niekada, nustatyta tvarka siunčiant pranešimą, negalima pasiekti, kad būtų išspręsta kuri nors esminė problema, ypač susijusi su pačios savivaldybės veiklos neefektyvumu.
Mano manymu, didžiausios negerovės šiuo metu R.Šimašiaus vadovaujamoje Vilniaus savivaldybėje yra darbuotojų asmeninės atsakomybės ir strateginio planavimo nebuvimas. Viena pirmųjų mano akcijų praėjusį gruodį buvo išeiti į Europos aikštę su žinute neseniai paskirtam administracijos direktoriui Povilui Poderskiui. Prašiau trijų dalykų: įvertinti konkretų stulbinamai neprofesionalaus savivaldybės darbuotojo atsakymo atvejį, atskleisti, kiek ir kokių tarnybinių nuobaudų savivaldybės darbuotojams skirta 2017 metais, pasirūpinti, kad savivaldybės elektroninėje interesantų aptarnavimo sistemoje būtų nurodoma atsakymą pateikiančio darbuotojo tapatybė – vardas ir pavardė, pareigos. Žinau, kad adresatas nuorodą gavo, įrašą perskaitė. Ir – nieko: nei atsakymo, nei pokyčių.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąIš esmės tai apie parkavimą, bet ir kitas bėdas. Prisimenate tą "ufonautą" prie Šimašiaus namų, tai štai, pasirodo, kad jis ne visai ufonautas, kaip skelbė meras. Paskaitykite interviu su juo, kurį įdėdu, o įvadą patys nurodoje. Sutinku su šiuo žmogumi daugeliu atžvilgiu. Galbūt forma kiek netikėta, bet klausimai teisingi ir reikalingi.
R. Šimašiaus prie namų tykojęs kaukėtas vyras paaiškino, ko iš tiesų nori
https://lietuvosdiena.lrytas.lt/aktu...-nori-6041735/
Problemos buvo visur ir visada ir gal dar aštresnės.
Paskutinis taisė Sula; 2018.05.03, 06:29.
Comment
-
Neveikia, esu siuntęs, atrašė:
Pagal pateiktą pranešimą nėra galimybės taikyti administracinės atsakomybės. Automobilis registruotas ne Lietuvos Respublikoje, todėl neįmanoma nustatyti automobilio savininko. Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2013 m. gruodžio 23 d. įsakymu Nr. 1V-1039 patvirtintame apraše dėl keitimosi informacija tarpvalstybiniu lygmeniu apie kelių eismo saugumo taisyklių pažeidimus, nenumatyta galimybė keistis informacija kai yra užfiksuojamas stovėjimo tvarkos pažeidimas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąGalbūt pagelbėtų tokie paprasti dalykai kaip pakelti valytuvai ir raštelis ant lango už ką jei teisiniai dalykai neveikia
Dėl to ir bandau suprasti, kokie yra realūs būdai bausti tokius pažeidėjus būtent piniginėmis baudomis. Aš, beje, įtariu, kad tos mašinos su nelietuviškais numeriais, kurias dažnai matau savo hood'e, yra ne užsieniečių, o vietinio žmogaus, užsiimančio naudotų auto gabenimo verslu, nes kas kelias savaites panašiomis aplinkybėmis neleistinai stovi vis nauja brangi apynaujė mašina dažniausiai su FR numeriais.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNeveikia, esu siuntęs, atrašė:
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Bet tai biškį absurdas, nes, taip išeina, užsidėjus belekokius nelietuviškus ar apskritai fake numerius, gali parkuoti kur panorėjęs nemokamai ir be jokių pasekmių?
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąNa, jei čia tikrai kažkoks perekūpas, tai, net jei būtų galimybė keistis stovėjimo tvarkos pažeidimais, šansų būtų dar mažiau nes automobiliai greičiausiai būtų išregistruoti.
Šiaip turbūt praktiškiausias tokių atvejų sprendimas būtų privalomas tokių mašinų nutempimas. Tokiu atveju labai greit atsirastų ir savininkas ir išlaidų padengimas, ir baudos mokėtojas ir, galų gale, išnyktų tokie nelegalūs parkuotojai.
Įdomu, kaip tokiose situacijose elgiamasi NL, Vokietijoje ir panašiose šalyse?Paskutinis taisė John; 2018.08.16, 00:38.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąVienintelis legalus būdas su tuo tvarkytis yra baudos. Užtenka vienos ar dviejų ir iš nelegalaus parkavimo recydivisto tampa pavyzdiniu parkuotoju. True story.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Būtent apie tai pagalvojau. Tada tikrai niekas nesiaiškins ir neatseks.
Šiaip turbūt praktiškiausias tokių atvejų sprendimas būtų privalomas tokių mašinų nutempimas. Tokiu atveju labai greit atsirastų ir savininkas ir išlaidų padengimas, ir baudos mokėtojas ir, galų gale, išnyktų tokie nelegalūs parkuotojai.
Įdomu, kaip tokiose situacijose elgiamasi NL, Vokietijoje ir panašiose šalyse?Post in English - fight censorship!
- 9 patinka
Comment
-
Puikus pasiūlymas, tad įpareigojam iniciatorių pateikti šį pasiūlymą savivaldybei. Tiesa, buvo atvejis 2009 m., pasakojo iš JAV grįžusi mergina, praktiškai LT negyvenusi, prisiparkavo per arti perėjos Justiniškėse, D kategorijos gatvėj, ryte automobilio neberado, manė pavogė. Pasirodo buvo nutemptas. Tai vis tik, kritiškesniais atvejais egzistuoja nutempimai. Jei gerai pamenu, viskas jei atsiėjo apie 200 litų, gal net iki 250 Lt.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
Comment