Du absurdiškiausi sostinės merų inicijuoti infrasrtuktūros prokektai: Zuoko dviračių takai ir Šimašiaus "Tėvėlių stotelės". Abiejais atvejais nieko nebuvo sukurta, o tik perbraižytos linijos.
Kai 2017-ųjų balandį www.vilnius.lt paskelbė: Vilniečiai tėveliai, kasryt privežantys vaikus iki mokyklos ar darželio nuo šiandien sutaupys laiko ir jausis saugiau – prie mokymosi įstaigų savivaldybė įrengė patogią naujovę – įlaipinimo-išlaipinimo vietas, pasaulyje populiariai vadinamas „Kiss and Ride“ - apsidžiaugiau. Per mokslo metus sustoti ryte K+R vietose pavykdavo sustoti tik 1-2 kartus per mėnesį. Smalsu kodėl taip retai:
K+R vietos labai dažnai būna užimtos kaimyninių namų gyventojų automobiliais. Kviesti policiją yra beprasmiška, nes tokio tipo pažeidimai yra minimalios svarbos ir pareigūnai atvyks tada, kai parkavimas tose vietose jau bus leidžiamas (po 9-tos valandos ryto) arba “kaimynas” bus išsimiegojęs ir išvykęs. Fotografuoti pažeidėjus ir siųsti į miesto Viešosios tvarkos skyrių, taip pat yra beprasmiška, nes įrodyti, kad automobilis buvo paliktas ženkluose nurodytu laiku, tikriausiai tektų keliauti iki teismo. Visgi, kai trūksta kantrybė, tenka rašyti ar skambinti spec. tarnyboms. Net jei ir nubaudžiamas vienas kitas vairuotojas, jam paliekamas baudos lapelis užkištas už valytuvo, automobilis už tą “kainą” ir toliau stovi ir užima “Tėvelių Stotelės” vietas. Ar bandoma susisiekti su automobilių savininkais, kad jie būtų patraukti iš K+R vietų? Prie vienos iš mokyklų, K+R vietose visą mėnesį stovėjo katafalkas! Taip, bauda jam buvo išrašyta. Ir kas iš to, jis stovėjo, keturias savaites K+R vietoje! Dar viena problema, K+R vietas užimantys moksleivių tėvai, kurie lydi savo vaikus į klases. O baisiausia tai supermamos, atvažiuoja 07:30, išvažiuoja 08:10!. Sunku pasakyti: jie nežino, nenori žinoti kokia šių vietų paskirtis, tačiau ir jie yra piktybiniai pažeidėjai.
Pasak www.vilnius.lt pateiktos informacijos: K+R vietos “skirtos greit ir saugiai išleisti ar pasiimti vaikus, nesudarant spūsčių ir pasirūpinant, kad vaikai išties saugiai pasiektų pamokas ar būrelius”. Aš manau, kad parkavimo vietos, į kurias būtų galima greitai priparkuoti mašiną ir netrukkdytu eismui, turėtų turėti tarpus tarp parkavimo vietų ir tai leistų įvažiuoti į parkavimo vietą priekiu, be manevro atbulomis. Bet taip nėra. Pasak savivaldybės atstovo: stovėjimo vietų parametrus nustato statybos techninio reglamento STR 2.06.04.2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ reikalavimai (XIII skyrius). Vadinasi K+R nėra suprojektuotos specialiai greitai sustojimui. Mano pastebėjimu, K+R vietos yra naudojamos tik 50%, kadangi įterpti į tarpus mašinas reikia patirties, stabdomas eismas (manevras atbulomis), užtrunka ilgiau nei sakykime sustoti šalimais "po ženklu" ir išleisti vaikus. Viso to pasekmė – spūstys ir chaotiškas eismas. Greitas sustojimas ir sklandus eismas be spūsčių – tik gražūs žodžiai.
Prie kai kurių mokyklų K+R neturi šaligatvio. Žinoma, kojos nuo to nenuluš, bet nevisada norisi išlipti į sniego pusnį, šlapią žolę, pažliugusią pavasarinę žemę. Žemesnių automobilių kai kur net automobilio durelės neatsidaro, remiasi į žolės “kuprą” ar pusnį. Taigi, tenka kartais mokiniams išlipti į gatvės pusę ir eiti važiuojamąja dalimi.
Rašiau į "TvarkauVilnių", savivaldybe@vilnius.lt, galiausiai tiesiai merui. Mero atsakymas buvo trumpas ir konkretus: "Aš taip nemanau."
Kai 2017-ųjų balandį www.vilnius.lt paskelbė: Vilniečiai tėveliai, kasryt privežantys vaikus iki mokyklos ar darželio nuo šiandien sutaupys laiko ir jausis saugiau – prie mokymosi įstaigų savivaldybė įrengė patogią naujovę – įlaipinimo-išlaipinimo vietas, pasaulyje populiariai vadinamas „Kiss and Ride“ - apsidžiaugiau. Per mokslo metus sustoti ryte K+R vietose pavykdavo sustoti tik 1-2 kartus per mėnesį. Smalsu kodėl taip retai:
K+R vietos labai dažnai būna užimtos kaimyninių namų gyventojų automobiliais. Kviesti policiją yra beprasmiška, nes tokio tipo pažeidimai yra minimalios svarbos ir pareigūnai atvyks tada, kai parkavimas tose vietose jau bus leidžiamas (po 9-tos valandos ryto) arba “kaimynas” bus išsimiegojęs ir išvykęs. Fotografuoti pažeidėjus ir siųsti į miesto Viešosios tvarkos skyrių, taip pat yra beprasmiška, nes įrodyti, kad automobilis buvo paliktas ženkluose nurodytu laiku, tikriausiai tektų keliauti iki teismo. Visgi, kai trūksta kantrybė, tenka rašyti ar skambinti spec. tarnyboms. Net jei ir nubaudžiamas vienas kitas vairuotojas, jam paliekamas baudos lapelis užkištas už valytuvo, automobilis už tą “kainą” ir toliau stovi ir užima “Tėvelių Stotelės” vietas. Ar bandoma susisiekti su automobilių savininkais, kad jie būtų patraukti iš K+R vietų? Prie vienos iš mokyklų, K+R vietose visą mėnesį stovėjo katafalkas! Taip, bauda jam buvo išrašyta. Ir kas iš to, jis stovėjo, keturias savaites K+R vietoje! Dar viena problema, K+R vietas užimantys moksleivių tėvai, kurie lydi savo vaikus į klases. O baisiausia tai supermamos, atvažiuoja 07:30, išvažiuoja 08:10!. Sunku pasakyti: jie nežino, nenori žinoti kokia šių vietų paskirtis, tačiau ir jie yra piktybiniai pažeidėjai.
Pasak www.vilnius.lt pateiktos informacijos: K+R vietos “skirtos greit ir saugiai išleisti ar pasiimti vaikus, nesudarant spūsčių ir pasirūpinant, kad vaikai išties saugiai pasiektų pamokas ar būrelius”. Aš manau, kad parkavimo vietos, į kurias būtų galima greitai priparkuoti mašiną ir netrukkdytu eismui, turėtų turėti tarpus tarp parkavimo vietų ir tai leistų įvažiuoti į parkavimo vietą priekiu, be manevro atbulomis. Bet taip nėra. Pasak savivaldybės atstovo: stovėjimo vietų parametrus nustato statybos techninio reglamento STR 2.06.04.2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ reikalavimai (XIII skyrius). Vadinasi K+R nėra suprojektuotos specialiai greitai sustojimui. Mano pastebėjimu, K+R vietos yra naudojamos tik 50%, kadangi įterpti į tarpus mašinas reikia patirties, stabdomas eismas (manevras atbulomis), užtrunka ilgiau nei sakykime sustoti šalimais "po ženklu" ir išleisti vaikus. Viso to pasekmė – spūstys ir chaotiškas eismas. Greitas sustojimas ir sklandus eismas be spūsčių – tik gražūs žodžiai.
Prie kai kurių mokyklų K+R neturi šaligatvio. Žinoma, kojos nuo to nenuluš, bet nevisada norisi išlipti į sniego pusnį, šlapią žolę, pažliugusią pavasarinę žemę. Žemesnių automobilių kai kur net automobilio durelės neatsidaro, remiasi į žolės “kuprą” ar pusnį. Taigi, tenka kartais mokiniams išlipti į gatvės pusę ir eiti važiuojamąja dalimi.
Rašiau į "TvarkauVilnių", savivaldybe@vilnius.lt, galiausiai tiesiai merui. Mero atsakymas buvo trumpas ir konkretus: "Aš taip nemanau."
Comment