Santariškių atvejis būtent ir yra kaip privatus verslas su savo lobizmu sutvarko n metų buvusį bardaką. Baublio gatvė dabar tik gėlytės. Kiek matau dažniausiai stovi tik kurjeriai tingintys pravažiuot pasiskambint, kad įleistų pro užtvarus. Net Telyčėno tešlynuose ne kasdien matau stovinčius auto. Seniau būdavo standartas, kad aklai užparkuota kiaurą parą.
Mokamas parkingas per kilometrą nuo namų būtų geografiškai/socialiai teisingas auto mokestis. Apmokestinami gyvenantys Vilniuje, Kaune ir kitur jei yra problemų. O provincija ramiai važinėja kaip jiems patogu. Ir jokie auto registravimai ant dieduko kalabybiškyje nepadėtų.
Toks sprendimas būtų n kartų populiaresnis nei tiesiog akla kova su automobilistais. Kas turi objektyvią priežastį turėti auto, tas susimokės ir turės. Tuo tarpu kiemai bus išvalyti nuo retai naudojamų grabų (jei nori mokėti mėnesinį mokestį už grabo parkingą - tegu), mėgėjų-perekupų ir t.t.. Kas labai tingi vaikščioti - VT stotelė, tikėtina, bus arčiau nei parkingas.
Nebent kažkam privatus automobilis yra absoliutus blogis, net jei jis stovi mokamoje vietoje ir nedalyvauja darbo dienos kamščiuose. Tada taip, tai nebūtų efektyvi strategija.
Mokamas parkingas per kilometrą nuo namų būtų geografiškai/socialiai teisingas auto mokestis. Apmokestinami gyvenantys Vilniuje, Kaune ir kitur jei yra problemų. O provincija ramiai važinėja kaip jiems patogu. Ir jokie auto registravimai ant dieduko kalabybiškyje nepadėtų.
Toks sprendimas būtų n kartų populiaresnis nei tiesiog akla kova su automobilistais. Kas turi objektyvią priežastį turėti auto, tas susimokės ir turės. Tuo tarpu kiemai bus išvalyti nuo retai naudojamų grabų (jei nori mokėti mėnesinį mokestį už grabo parkingą - tegu), mėgėjų-perekupų ir t.t.. Kas labai tingi vaikščioti - VT stotelė, tikėtina, bus arčiau nei parkingas.
Nebent kažkam privatus automobilis yra absoliutus blogis, net jei jis stovi mokamoje vietoje ir nedalyvauja darbo dienos kamščiuose. Tada taip, tai nebūtų efektyvi strategija.
Comment