Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tvarkau miestą. Parkavimas
Collapse
X
-
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Gal todėl, kad beveik visi į darbą važiuoja traukiniu/metro? Vilnius bėgių neturi ir nepanašu, kad artimiausiu metu turės, truputį nesulyginami dalykai. Beto dabar kalbam apie parkavimą prie daugiabučių, privatūs biurai jau patys įsirengia po žeme, kiek jiems reikia.If a lion could speak, we could not understand him.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Reikia laukti kol sudegs namas su kokiu 20 žmonių, nes ugniagesiai negalėjo privažiuoti dėl ant šaligatvių sustatytų automobilių, gal tada pradės kas keistis.
Kol apsitorčinęs patėvis į sieną neuždaužė ketverių metų berniuko, mušami vaikai irgi mažai kam rūpėjo.
Tą naktį įsiplieskusi ugnis sparčiai plito per įvairiais rakandais užverstus avarinius išėjimus ir apėmė net kelis aukštus. Ugnis žmonės atkirto kelią į lauką, du vyrai žuvo, kai šoko iš 6-ojo aukšto, ugniagesiams skubant pas juos į pagalbą su keltuvu. Gelbėtojai sako, kad vyrų gyvybėms išgelbėti pritrūko vos minutės.
Iš visos tragiškame gaisre tą naktį žuvo penki žmonės. Dar vienas žmogus vėliau mirė ligoninėje. Daug žmonių nukentėjo, liko be pastogės.
Gaisro metu buvo evakuoti visi namo gyventojai. Išdegė 7 butai, apdegė ir aprūko 5 butai. Taip pat apdegė evakuacinė laiptinė nuo trečio iki devinto aukštų bei koridoriai.
Po gaisro buvo skubiai sušauktas Vilniaus miesto Ekstremalių situacijų valdymo centras. Gyventojams buvo suteikta pagalba, be gyvenamosios vietos likę 76 gyventojai buvo apgyvendinti Vilniaus miesto viešbučiuose.
Po šios nelaimės buvo tiriamos įvairios tragedijos versijos, tarp jų ir padegimo. O ugniagesiai visoje Lietuvoje pradėjo tikrinti daugiabučius. Paaiškėjo, kad nelaimė galėjo pasikartoti bet kuriame Lietuvos kampelyje - daugumoje tikrintų namų avariniai išėjimai buvo užversti sendaikčiais.
Po Žirmūnų gaisro pradėta kalbėti ir apie automobilių statymo problemas daugiabučių kiemuose. Tą tragišką naktį ugniagesiai ne iš karto sugebėjo privažiuoti prie liepsnojančio namo. Kelią jiems užtvėrė kiemuose sustatyti lengvieji automobiliai.
Skaitykite daugiau: https://lietuvosdiena.lrytas.lt/nela...tm_medium=Copy
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Visi važiuoja viešuoju transportu. Lygiai taip pat važinėti galėtų ir Vilniuje. Tai, savaime suprantama, tiesiogiai spręstų irparkavimo prie daugiabučių problemą
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Automobilį dauguma vis tiek turės, kaip ir turi statistinis priemietyje kotedže gyvenantis londonietis, nors ir į darbą važiuoja VT, tad čia problema išliekaIf a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Kur čia "išlieka" parkavimo problema?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Persodint galima visus į viešąjį transportą. Bet jeigu žmogus nors kartą į mėnesį reiks auto, tai jis jį laikys. Taigi parkavimo poreikis nedings.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Priemiestyje kotedže? Ok, tegu laiko.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Romas šiaip teisus dėl to, kad problema yra parkavimo vietų trūkumas ir tam reikalingos investicijos. Bet taip pat akivaizdu, kad efektyviausia priemonė yra nutempinėjimas, kitaip žmonės toliau galvos, kad čia savivaldybės problema, o ne jų pačių pirkti būstus su poreikius tenkinančiu parkavimo vietų skaičiumi.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Nesvarbu kur. Jeigu skatinsi tik keliavimą VT, tai tokį rezultatą ir gausi: tiesiog padaugės keliaujančių VT. Jeigu nori spręsti automobilizmo problemą iš esmės, reikia kalbėt apie automobilio ar panašų mokestį. Kitaip automobiliai stovės nejudinami.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Hm, tai mes kalbame apie parkavimo problemas. Kur čia problema, jei žmogus turi autombilį, kurį laiko savo kieme, ir kurį naudoja tarkime savaitgalį kažkur nuvažiuoti su šeima, nes į darbą miesto centre važiuoja VT?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Parkavimo problema ir yra ta problema.
Problema tam asmeniui, ar problema visuomenei?If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Kažkaip nesusišnekam.
Problema tam asmeniui, ar problema visuomenei?
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Visi važiuoja viešuoju transportu. Lygiai taip pat važinėti galėtų ir Vilniuje. Tai, savaime suprantama, tiesiogiai spręstų irparkavimo prie daugiabučių problemą
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Aš paaiškinau kodėl persėdimas į VT neišspręs parkavimo problemos. Kas tamstai šioje vietoje neaišku?
Dabar daugybė šeimų turi po 2 automobilius. Persėdus į VT, daugeliui užtektų ir vieno. Nemaža dalis galbūt visai atsisakytų.If a lion could speak, we could not understand him.
- 2 patinka
Comment
-
Mano požiūriu spręstų tiek, kiek sprendžia kokios degalų kainos... praktiškai nulis. Norint esminio sprendimo reikai tiesiogiai spręsti automobilizaciją: įvesti mokesčius už jo turėjimą (tai gali būti ir tiesioginis auto mokestis ir taršos mokestis, ir visuotinis parkavimo mokestis mieste ar kitos priemonės). VT čia būtų tik papildomas faktorius, ne lemiantis.
- 1 patinka
Comment
Comment