Ar darbai priduoti? jei nepriduoti reiskia joks zenklinimas kolkas negalioja.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tvarkau miestą. Parkavimas
Collapse
X
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąAr darbai priduoti? jei nepriduoti reiskia joks zenklinimas kolkas negalioja.
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąAr darbai priduoti? jei nepriduoti reiskia joks zenklinimas kolkas negalioja.
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
čia su tokiais reikalais savo laiką gaišta kaltininkai, bandantys išsisukti nuo baudos, o ne epolicijos patvirtintojai/atmetėjai."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
O iš kur eiliniam žmogui žinoti šitą faktą? Eismas juk leidžiamas"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė bardakas Rodyti pranešimąTies kiekvienu įvažiavimu į dviračių gatvę yra ženklai "Zona stovėti draudžiama". Tai visi parkuotojai automatiškai tampa pažeidėjais.
Pateiktose nuotraukose nėra tinkamai užfiksuoto kelio ženklo. Užfiksuotos veikos (galimo KET pažeidimo) negalima kvalifikuoti kaip administracinio nusižengimo, neįmanoma įrodyti nusižengimo sudėties. Administracinio nusižengimo teisena pateikto pranešimo pagrindu vykdoma nebus.
Comment
-
Parašė MantasMa Rodyti pranešimąĮdomu, ar imsis bauduot pagal piliečių pranešimus, kai kadre draudžiančio ženklo nesimato? Važiavau ir aš šiandien pro šituos, mačiau tą su raudonu lapeliu, pasidžiaugiau, bet akivaizdu, kad dažniau prasukt viešai tvarkai reikia.
Comment
-
Parašė gangstarr Rodyti pranešimąKažkur buvo post'as, kokia situacija su parkavimo pažeidimais Neries kairiosios krantinės dviračių gatvėje.
Visus esu sufotkinęs. Kadangi sudėti dviračių gatvės ženklai, tai ar išlieka pažeidimas pagal KET 150.6? Čia kaip ir yra dviračių juosta.
Prisiminiau Algirdo g., kad ten irgi geltonos juostos nėra, bet užvažiavimo bortai įrengti ant tos grystos salelės, tai mašinistams irgi sudaromas įspūdis, kad tarsi jiems "užšokt" padaryta...
---
Dviračių juostų Vileišio g. nėra – pagal KET jos būtų, jei būtų dviračių simboliai ant asfalto, bet tada čia būtų draudžiamas mašinų eismas, nes dviračių juostomis mašinoms važiuoti draudžia KET.
Parašė gangstarr Rodyti pranešimą
P.S. Na taip, nuo centro pusės kabo tik dviračių gatvės ženklas be Sustoti draudžiama ženklo. Vadinasi, čia legalus nemokamas parkingas kol nepakabino ženklo.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Tvarkingi šaligatviai, tvarūs bortai, kokybiška kelio danga, humaniškas parkavimas - nėra dideli lūkesčiai, tai labai elementaru. O tai, kad mes buvom už 2 geležinių uždangų ir kad mūsų traumavimas įvairiais kampais buvo gilesnis - faktas. Iš čia toji ne-meilė, nerūpestingumas, atmestinumas, chamiška prieiga. Tai, kad aš jautriai reguoju į sudrožtą ir drožiamą infrą yra mano asmeninė problema, bet aš tikrai nesu vienas su tokia problema
- 14 patinka
Comment
-
Parašė Knope Rodyti pranešimąTvarkingi šaligatviai, tvarūs bortai, kokybiška kelio danga, humaniškas parkavimas - nėra dideli lūkesčiai, tai labai elementaru. O tai, kad mes buvom už 2 geležinių uždangų ir kad mūsų traumavimas įvairiais kampais buvo gilesnis - faktas. Iš čia toji ne-meilė, nerūpestingumas, atmestinumas, chamiška prieiga. Tai, kad aš jautriai reguoju į sudrožtą ir drožiamą infrą yra mano asmeninė problema, bet aš tikrai nesu vienas su tokia problema
- 10 patinka
Comment
-
Sovietmetis ir prieš tai buvusi carinė okupacija demoralizavo, stipriai apnaikino pilietiškumą, daug sunaikino drąsių turinčių stuburą ir iniciatyvą žmonių. Išliko konformistai, prisitaikėliai ir tt.. Viešoios erdvės buvo brutaliai valdomos - šluojamos bažnyčios, kapinės, senovė, kuri nors ką turėjo bendrą su prabanga, su meile šaliai, viešosios erdvės įrenginėjamos ne su meile žmogui, o ant ,,atjebys'' ir komunistinio žmogaus formavimui.
Vienintelė vieta kur žmogus galėjo jaustis turintis nors kokią užuovėją nuo okupantų buvo namai, o visa kas už namų slenksčio - pavojus. Pavojaus reikia išvengti, reikia išgyventi, o kalbėti apie kažkokius viešosios erdvės puoselėjimus - geriau pamiršti. Be to - kokios galimybės tai daryti net jei norėtum? Aišku, į SSSR pabaigą buvo geriau, bet žala jau buvo padaryta.
Be to - bene viską už tave padaro partija - pastato namus, skiria butus, skiria jau pagal okupanto supratimą ,,sutvarkytą'' viešąją erdvę ir tt. - tai irgi skatina formuotis požiūrį, kad už mane viską kažkas turi padaryti.
Bent jau Vilniuje, o matyt ir kituose miestuose, gatvės buvo įrengiamos principu automobilis uber alles - pažiūrėkit iki šiol kiek daug išlikusios nežmoniškos situacijos kuomet važiuojamosios dalies ir šaligatvių pločio santykis, kur auto skirta apie 2,5 juostų, o pėstieji, dar gerai jei išvis yra, turi kokį 1 m pločio sugriuvusį šaligatvį... Vien tai kokį supratimą apie infrą formuoja žmogui augusiam tokioje aplonkoje nuo mažų dienų?
Yra ir kitų aplinkybių, bet paliksiu jas kol kas nepaliestas.
Kažką kaltinti yra beprasmiška. Reikia ieškoti priežasčių kodėl taip yra ir tada imtis veiksmų, kad tai pakeisti.Paskutinis taisė spekas; 2024.02.18, 12:21.
- 1 patinka
Comment
-
Jūs iš esmės viską teisingai parašėte - apie okupantus, jų sunaikintą pilietiškumą ir tt. Tik tokia ironija: naudojate okupantų kalbos struktūrą - bendratį po 'kad'- paskutiniam sakiny. Lietuviškai - neokupantiškai - turi būti 'pakeistume'. Tada dar: taisyklingai: žąla. Ir kitos gramatinės klaidos...
O dėl automobilių ir šaligatvių - ar jūs buvęs JAV? Turbūt ne, nes ten daug kur išvis šalitgatvių nėr, bo miestai buvo statyti tarnaujant automobiliams - Fordo pinigams. Bet kokiu atveju, pas mus Europoj, dar ačiū dievui, pėsčiųjų poreikiai yra paimami domėn, kad ir ne tokie platūs, kaip jūs norėtumėt.
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąAr darbai priduoti? jei nepriduoti reiskia joks zenklinimas kolkas negalioja.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Visas ženklinimas, kuris stovi, yra galiojantis. Net jeigu ženklinimas yra nelegalus, privalai jo laikytis iki kol policija jį panaikins (ir skirs baudą nelegaliam ženklintojui). Vairuotojas negali ir neturi nustatynėti ženklo legalumo. Jis turi jo laikytis."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
Aktyvioje Statybvieteje zenklinimas galioja?
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
Aktyvioje Statybvieteje zenklinimas galioja?
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
aktyvioje statybvietėje leidžiama belekam važinėti?
Jei servitutas yra privaziavimui prie privaciu sklypu - tada taip, kas sioje statybvieteje ir buvo, visi vazinejo kaip norejo, Apart kai buvo uztveriama visiskai
Reiketu pasiklaust teisininku koks zenklinimo reglamentavimas yra siuo atveju , bet itariu bus pilka zona . Ale laikomes tvarkos, statybos teritorijoje atsakingas statybininkas ir tt tt .Paskutinis taisė DeSadas; 2024.02.19, 09:56."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Žinoma, kad galioja. Visiems matomas pavyzdys yra kelio remonto darbai, kur aktyvioje statybvietėje yra ribojamas greitis.
Nebent teisininkai pakomentuotu."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
taip bet tada statomi laikinieji zenklai, siuo atveju kai ivedamas naujas pastovusis zenklinimas visoje teritorijoje, jis isigalioja kai priduodami darbai.
Nebent teisininkai pakomentuotu.
Comment
Comment