Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė themanual Rodyti pranešimą


    Paryžiuje per pandemiją dviratininkų skaičius patrigubėjo, 1/6 su šalmu, 0 liemenių #YOLO
    Vilniui irgi kovo gale galėjai taip važinėti kai gatvės tusčios buvo. Dabar tokie gatvių paradai neišeitų.

    Comment


      Neparašyta, kur įvyko nelaimė - prospekte ar šaligatvyje.
      Nors yra pažymėti platūs dviračių takai, prospekto šaligatviais laviruodami tarp pėsčiųjų dažnai važinėja dviratininkai ir paspirtukininkai,

      Delfi.lt 2020.07.20
      Vilniaus Gedimino prospekte dviratininkas sužalojo pėsčiajį
      Dviratininko partrenktas pėsčiasis buvo sužalotas. Medikų pagalbos prašęs pranešėjas nurodė, kad žmogus kraujuoja, jam sužalota galva.Į įvykio vietą išskubėjo policija ir medikai. Sužalotą vyrą medikai nuvežė į ligoninę.
      Įtariamas kaltininkas policijos nelaukė, jis spruko iš įvykio vietos.



      https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=84805933

      Comment


        Žinant, jog net nėra žinoma eismo įvykio vieta kelyje – kuo šis pranešimas susijęs su forumo tema?

        Gal sukuriam temą „Diskusijos apie KET reikalavimus auomobilistams”?

        Vienas, kaip tik neįsipaišė tarp plačių brūkšninių linijų – kaktomuša taranavo silpnesnius eismo dalyvius. Į įvykio vietą išskubėjo pareigūnai su sirenomis, pasitelktos ir kitos intitucijos – neatideliotinai iškviesti paramedikai suteikti skubiąjai pagalbai. Rimtis sukaustė Gedimino pr. ilgai popietei:

        Click image for larger version

Name:	x.jpg
Views:	965
Size:	239,1 kB
ID:	1816054

        Negana to, dviračių juostoje spec tarnybų ir foto objektyvų buvo užfiksuotas ir apsuptas nelegalus parkuotojas:

        Click image for larger version

Name:	xx.jpg
Views:	995
Size:	264,7 kB
ID:	1816055

        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Dažnai žmonės nesuvokia, kad Gedimino pr. galima laikinai sustoti pačioje auto eismo juostoje ties geltonu punktyru, neužstatant dviračių juostos. Ne toks ten eismas, kad sudėtinga būtų apvažiuoti su tokiais šviesoforiniais koridoriais.
          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą
            Žinant, jog net nėra žinoma eismo įvykio vieta kelyje – kuo šis pranešimas susijęs su forumo tema?

            Gal sukuriam temą „Diskusijos apie KET reikalavimus auomobilistams”?

            Vienas, kaip tik neįsipaišė tarp plačių brūkšninių linijų – kaktomuša taranavo silpnesnius eismo dalyvius. Į įvykio vietą išskubėjo pareigūnai su sirenomis, pasitelktos ir kitos intitucijos – neatideliotinai iškviesti paramedikai suteikti skubiąjai pagalbai. Rimtis sukaustė Gedimino pr. ilgai popietei:
            Susiję tuo, kad čia win-win situacija darnaus judrumo nekentėjams. a) dviračių take - žioplys pėstysis, pats kaltas, kad ne su mašina važinėja. b) šaligatvyje, perėjoje - tie dviratininkai laksto kaip išprotėję nežiūrėdami į kelią.

            Comment


              Parašė dondc Rodyti pranešimą
              Žinant, jog net nėra žinoma eismo įvykio vieta kelyje – kuo šis pranešimas susijęs su forumo tema?
              Gal sukuriam temą „Diskusijos apie KET reikalavimus auomobilistams”?
              Nereikia nervuotis. Ne visi dviratininkai balti ir pūkuoti.

              Kuo čia dėti automobilistai?
              Pęstįjį numušė dviratininkas. Tikėtina, kad jo greitis buvo didesnis nei pėsčiojo. Ar jis laikėsi taisyklių dabar narpliojama.
              Tačiau yra bendras principas, kad kieno greitis didesnis, tas ir turi daugiau atsakomybės. Kaip automobilistas turi būti atsargus pėsčiųjų ir dviratininkų atžvilgiu, taip ir dviratininkai su paspirtukininkais turi saugoti pėsčiuosius - ne tik lakstydami šaligatviais, bet ir važiuodami prospektu.
              O pabėgimas iš įvykio vietos išvis netelpa į jokias taisykles.

              Comment


                Parašė rmss Rodyti pranešimą

                Susiję tuo, kad čia win-win situacija darnaus judrumo nekentėjams. a) dviračių take - žioplys pėstysis, pats kaltas, kad ne su mašina važinėja. b) šaligatvyje, perėjoje - tie dviratininkai laksto kaip išprotėję nežiūrėdami į kelią.
                Kad gedimino prosperkte šaligatviais (nors takas laisvas) drivarininkai laksto kaip išprotėję tai turiu pilna asmeninės patirties.

                Comment


                  Santariškių gatvėje takas baigiasi.
                  Savaitgalį iki žiedo patogiau važiuoti gatve, ne šaligatviu
                  Paskutinis taisė Romas; 2020.08.09, 11:53. Priežastis: Kopija iš temos "Dviračių takai Vilniuje"

                  Comment


                    Santariškėse nuo A juostų nupaišymo nebeliko prasmės minti tais šaligatviais. Principe gaila, kad KET draudžia minti ten kur yra takas šalia, neatsižvelgiant į šio kokybę. Kita vertus tokia kontrolė bent miegamuosiuose rajonuose neegzistuoja.
                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                    Comment


                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                      Santariškėse nuo A juostų nupaišymo nebeliko prasmės minti tais šaligatviais. Principe gaila, kad KET draudžia minti ten kur yra takas šalia, neatsižvelgiant į šio kokybę. Kita vertus tokia kontrolė bent miegamuosiuose rajonuose neegzistuoja.
                      57. Važiuoti dviračiu leidžiama tik dviračių takais, pėsčiųjų ir dviračių takais arba dviračių juostomis, o kur jų nėra, – tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) kelkraščiu. Kai kelyje nėra dviračių tako, pėsčiųjų ir dviračių tako arba dešinėje kelio pusėje nėra dviračių juostos, kelkraščio, taip pat tais atvejais, kai jais važiuoti negalima (duobėti ir panašiai), leidžiama važiuoti šaligatviu arba viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto, išskyrus Taisyklių 106 punkte nurodytus atvejus

                      Comment


                        Vilniaus Linkmenų gatvės dviračių takas tuščias.
                        Gal netinka kokybė, gal dvirtakis Woltui per siauras


                        Vaizdelis po 20 -30 sekundžių. Gal kamikadzė spėjo pasitraukti

                        Comment


                          Ir dar prieš eismą

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                            Ir dar prieš eismą
                            Ir dar saulei leidžiantis - be jokių lempų.

                            Comment


                              Ar prieštarauja taisyklėms važiavimas nuo dviračių tako per pervažą į važiuojamąją dalį ?

                              Tarkim eismo atžvilgiu galimai saugų pavyzdį degant žaliam dviratininkams iš Žalgirio g. dviračių tako dešiniuoju posūkių į Kalvarijų gatvės A+ juostą (praleidus pėsčiuosius) ?

                              Click image for larger version

Name:	Screenshot_20220803-115640_Chrome.jpg
Views:	494
Size:	63,5 kB
ID:	1982904

                              Radau tik tokias dvejopas užuominas, bet ar galima ar draudžiama nesuprantu.

                              117. Jeigu važiuojamoji dalis horizontaliojo ženklinimo linijomis ir (arba) kelio ženklais suskirstyta į eismo juostas, transporto priemonės turi važiuoti šiomis juostomis. Užvažiuoti ant brūkšninių horizontaliojo ženklinimo linijų leidžiama tik persirikiuojant į kitą eismo juostą, kirsti ištisines horizontaliojo ženklinimo linijas leidžiama tik Taisyklių 3 priede nurodytais atvejais.

                              Click image for larger version

Name:	Screenshot_20220803-141137_Chrome.jpg
Views:	497
Size:	74,0 kB
ID:	1982905


                              Vis dažniau pasitaiko tokių jungčių galimybių su A+, ramaus eismo ir dviračių gatvėm. Jei toks veiksmas draudžiamas, tai tada nėra patogaus būdo pervažiuoti kur baigiasi dviračių takas ir prasideda dviračių gatvė (pvz. Čiurlionio g.) ? Ar pagal taisykles reikia važiuoti šaligatviu iki išvažiavimo iš kiemo ir įsilieti į eismą ten ?

                              Suprantu, kad idealiu atveju dvirtakis turi tikslingą nuovažą į gatvę, bet kol kas tai yra labai reta ir užtruks kol įgyvendins.
                              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                              Comment


                                Statybininkų/Smolensko g. Vilniuje. Dar nematyta ženklų kombinacija. Realybėje galvojau automobilininkus įspėja panaudojus netinkamą papild. lentelę (ši be rodyklių), bet pasirodo čia dviratininkams nurodymas:
                                821 Dviračiai Nurodo transporto priemonės rūšį, kuriai galioja kelio ženklas
                                Click image for larger version

Name:	IMG_20220816_161220.jpg
Views:	424
Size:	825,2 kB
ID:	1985765

                                Kampas toks, kad atvažiavus pervaža tie ženklai nematomi. Dar įdomesnis dviračių ir pėsčiųjų tako kelio ženklas kitoj sankryžos pusėj. Nemačiau, ką ten stato, bet gatvės vaizde ten nėra jokio tako ir nėra ištisinės ant šaligatvio.

                                Click image for larger version

Name:	Screenshot.png
Views:	409
Size:	2,03 MB
ID:	1985766
                                https://www.google.com/maps/@54.6736...7i16384!8i8192

                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                  Kampas toks, kad atvažiavus pervaža tie ženklai nematomi.
                                  Man tai įdomiau, kodėl apskritai dviratininkas turėtų žinoti, ką reiškia kažkoks baltas su raudonu apvadu trikampis?

                                  Comment


                                    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                                    Man tai įdomiau, kodėl apskritai dviratininkas turėtų žinoti, ką reiškia kažkoks baltas su raudonu apvadu trikampis?
                                    Gal kad liktų gyvas? Nes taip ir kur nors užmiestyje aklai varys į pagrindinį kelią iš šalutinio, jei nežinos, ką reiškia trikampis.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Tiesiog tokie įstatymai, kai palieki įsčias ir išriedi ant šaligatvio savo vežimėlije, tu jau:
                                      2. Eismo dalyvis - asmuo, dalyvaujantis kelių eisme (transporto priemonės vairuotojas, pėsčiasis, keleivis, gyvulių varovas, raitelis, važnyčiotojas, asmenys, dirbantys kelyje).
                                      https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...0&category=TAP
                                      5. Eismo dalyviai privalo išmanyti Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatymą, mokėti Taisykles [KET] ir jų laikytis.
                                      https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.203613/asr
                                      Paskutinis taisė dondc; 2022.08.18, 11:52.
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                                        Man tai įdomiau, kodėl apskritai dviratininkas turėtų žinoti, ką reiškia kažkoks baltas su raudonu apvadu trikampis?
                                        DViratininkai kaip ir visi kiti eismo dalyviai turi žinoti ir laikytis KET.

                                        Comment


                                          Esminių KET taisyklių ir pagrindinių ženklų reikšmių moko dar darželyje.

                                          Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                                          Man tai įdomiau, kodėl apskritai dviratininkas turėtų žinoti, ką reiškia kažkoks baltas su raudonu apvadu trikampis?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X