Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Man per baisu važinėti šaligatviais.

    Kai esu pėstysis, man nesmagu ir nesaugu, kai šalia važinėja dviratininkai ir paspirtukininkai.

    Kai esu dviratininkas, man nesmagu ir nesaugu, jei šalia vaikšto pėstieji.
    Man žymiai baisiau su dviračiu ar paspirtuku važiuoti gatvėje šalia visokių fūrų, gatve važiuoju nebent centre, kur mažas greitis ir daug žmonių.
    Flickr

    Comment


      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

      Kažkoks čia pas tave logikos šuolis. Jei paspirtukininkai viršys greitį gatvėje, juos irgi reiktų bausti įstatymo numatyta tvarka.
      O vaikai su paspirtukais irgi turėtų važiuoti geležiake ar kokiu lazdynų tiltu važiuojamąja dalimi kartu su 100 km/h lekiančiomis Girtekos fūromis? Turbūt ir šitoje gatvėje saugiau važiuoti gatve nei šaligatviu šalia?

      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        O vaikai su paspirtukais irgi turėtų važiuoti geležiake ar kokiu lazdynų tiltu važiuojamąja dalimi kartu su 100 km/h lekiančiomis Girtekos fūromis? Turbūt ir šitoje gatvėje saugiau važiuoti gatve nei šaligatviu šalia?
        Ten dvirtakis

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          O vaikai su paspirtukais irgi turėtų važiuoti geležiake ar kokiu lazdynų tiltu važiuojamąja dalimi kartu su 100 km/h lekiančiomis Girtekos fūromis? Turbūt ir šitoje gatvėje saugiau važiuoti gatve nei šaligatviu šalia?

          Tiek važiuojant automobiliu žmonės pasirenka jiems patogesnius kelius, tiek važiuojant dviračiais/paspirtukais.

          Jei mam važiuojant automobiliu per naujajį viaduką nepatinka kad ten amžini kamščiai, gal galiu kamščius apvažiuoti šaligatviu?
          If a lion could speak, we could not understand him.

          Comment


            Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

            Tiek važiuojant automobiliu žmonės pasirenka jiems patogesnius kelius, tiek važiuojant dviračiais/paspirtukais.

            Jei mam važiuojant automobiliu per naujajį viaduką nepatinka kad ten amžini kamščiai, gal galiu kamščius apvažiuoti šaligatviu?
            Jei automobilis svers kokius 10 kg ir turės tik kelis šimtus vatų galios, kodėl gi ne.
            Flickr

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Ten dvirtakis
              Ok, reiškia tada pėstiesiems ten negalima, turi eiti gatve.
              P.S. kur siūlote važiuoti kokiu nors lazdynų tiltu?
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Jei automobilis svers kokius 10 kg ir turės tik kelis šimtus vatų galios, kodėl gi ne.
                Tai jei paspirtukai važinės 6kmh greičiu, leisime ir jiems važinėti šaligatviais.
                If a lion could speak, we could not understand him.

                Comment


                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                  Tai jei paspirtukai važinės 6kmh greičiu, leisime ir jiems važinėti šaligatviais.
                  Tai ir dabar yra ta taisyklė, kad pėsčiuosius turi lenkti 6 km/h, o jeigu nesant pėsčiųjų negalima važiuoti greičiau, tada ir gatvėje automobiliams neturėtų būtų leista važiuoti greičiau 30 km/h.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Ok, reiškia tada pėstiesiems ten negalima, turi eiti gatve.
                    P.S. kur siūlote važiuoti kokiu nors lazdynų tiltu?
                    Kiek pamenu ne ant tilto yra padalinta per pusę. Ant pačio tilto dviračių-pėsčiųjų takas kartu. Tiesa, naujas dvirtakis nuo tilto iki Lazdynų bent iš vaizdo tik dviratininkams. Bent pagal vaizdą. Kokie ženklai nepasakysiu iš atminties. Bet čia jau Šimašiaus pėstofobija reiškiasi kuri daug kur mieste matosi (pvz Santaros gatvėje).

                    Lazdynų tiltu su dviračiu aišku, kad važiuojamąja dalimi Nebent nori pėsčiojo greičiu slinkti šaligatviu. Kaip ir leidžia KET. Kokie debilai projektavo - klausimas ne man. Bet lygiai taip pat debilai projektuotojai neturėtų būti pasiteisinimas dėl parkavimo ant žolės.

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Tai ir dabar yra ta taisyklė, kad pėsčiuosius turi lenkti 6 km/h, o jeigu nesant pėsčiųjų negalima važiuoti greičiau, tada ir gatvėje automobiliams neturėtų būtų leista važiuoti greičiau 30 km/h.
                      Automobilis gatvėje pasivijęs lėtesnę transporto priemonę (pvz dvipirstuką) ir turi važiuoti jos greičiu kol atsiranda galimybė saugiai aplenkti.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Automobilis gatvėje pasivijęs lėtesnę transporto priemonę (pvz dvipirstuką) ir turi važiuoti jos greičiu kol atsiranda galimybė saugiai aplenkti.
                        Manau žymiai paprasčiau ir svarbiausia saugiau visiems eismo dalyviams paspirtuką pristabdyti iki pėsčiojo greičio nei greito eismo gatvėje fūrą iki paspirtuko greičio. Nespėjus sustoti antru atveju pasekmės gerokai skaudesnės nei pirmu.
                        Paskutinis taisė Lettered; 2019.05.22, 16:14.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Manau žymiai paprasčiau ir svarbiausia saugiau visiems eismo dalyviams paspirtuką pristabdyti iki pėsčiojo greičio nei greito eismo gatvėje fūrą iki paspirtuko greičio. Nespėjus sustoti antru atveju pasekmės gerokai skaudesnės nei pirmu.
                          Na tai kad ne - automobiliai vs paspirtukai važinėja kur kas panašesniu greičiu, bei pėstieji vs paspirtukai.
                          If a lion could speak, we could not understand him.

                          Comment


                            Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                            Na tai kad ne - automobiliai vs paspirtukai važinėja kur kas panašesniu greičiu, bei pėstieji vs paspirtukai.
                            Sakai būti nutrenktam fūros smagiau nei paspirtuko? Kieno stabdymo laikas trumpesnis, fūros iki paspirtuko ar paspirtuko iki pėsčiojo? Plius kieno svoris panašesnis į pėsčiojo, vairuotojo su automobiliu ar vairuotojo su paspirtuku?
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Sakai būti nutrenktam fūros smagiau nei paspirtuko? Kieno stabdymo laikas trumpesnis, fūros iki paspirtuko ar paspirtuko iki pėsčiojo? Plius kieno svoris panašesnis į pėsčiojo, vairuotojo su automobiliu ar vairuotojo su paspirtuku?
                              Pėsčiajam būti nutrenktam apskritai nėra smagu. Todėl automobiliai ir paspirtukai turi važinėti atskirai nuo pėsčiųjų.
                              If a lion could speak, we could not understand him.

                              Comment


                                Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                Pėsčiajam būti nutrenktam apskritai nėra smagu. Todėl automobiliai ir paspirtukai turi važinėti atskirai nuo pėsčiųjų.
                                Bet dviračiai ir paspirtukai irgi neturėtų važinėti kartu su automobiliais, o savo takais, nes dar nesaugiau jiems, arba tada greitį reiktų apriboti gatvėse iki 30 km/h.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Bet dviračiai ir paspirtukai irgi neturėtų važinėti kartu su automobiliais, o savo takais, nes dar nesaugiau jiems, arba tada greitį reiktų apriboti gatvėse iki 30 km/h.
                                  Pastaruoju metu tokia ir yra tendencija, kad greito eismo gatvėse atsiranda dvirtakiai. O dviračiams lieka kartu su eismu važiuoti tik ten, kur jų greitis skiriasi kokius 2-3x. O ne 5x kaip su pėsčiojo.

                                  Comment


                                    Tai gal būtų visai variantas visose gatvėse, šalia kurių nėra dviračių takų ir reguliuojamų perėjų, uždrausti automobiliams važiuoti greičiau nei 30 km/h?
                                    Post in English - fight censorship!

                                    Comment


                                      Dar variantas jeigu nėra šaligatvio - žmogus negali eiti gatve, juk gatvė tik automobiliams. Bet esmė, kad ir kaip norėtumėm, bet neturėsim mes nei visur įrengtų šaligatvių, nei dviračių takų, nei gatvės visur asfaltuotos bus ir kažkaip reikia visiems sugyventi. Apskritai yra daug tokių gatvių, kur šaligatviu praeina po 3 žmones per valandą ir 1 dviratininką - įrenginėti visiems atskiras linijas būtų per didelė prabanga, kaip ir visur tiesti magistralines gatves, kad mašinoms būtų lengviau apsilenkti. Turi būti vadovaujamasi kažkokiais protingumo principais ir supratimu, kad viešoji infrastruktūra nėra tavo nuosavybė, kad tu ja turi dalintis ir su kitais, kad ir kaip kartais nepatiktų kokie el. paspirtukai, stori žmonės ar vaikų darželio grupės.

                                      Pvz. geležinio vilko tiltas, kur vyksta ypač intensyvus mašinų eismas, o pėsčiųjų pasitaiko labai retai. Jeigu ten koks vaikas pradės važiuoti su paspirtuku gatve, kai šalia yra šaligatvis - tai man, kaip vairuotojui, tai labai nepatiktų, nepatiktų ir to vaiko tėvams, kad jis taip važinėja, bet va kažkodėl turi būti atsižvelgta į kažkokio mistinio pėsčiojo poreikius, kurio ten net nėra.
                                      Paskutinis taisė Eidvis; 2019.05.22, 19:23.

                                      Comment


                                        O jei aš važinėju automobiliu, bet intensyvus eismas nepatinka, tada galiu važiuoti šaligatviu?
                                        If a lion could speak, we could not understand him.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Pastaruoju metu tokia ir yra tendencija, kad greito eismo gatvėse atsiranda dvirtakiai. O dviračiams lieka kartu su eismu važiuoti tik ten, kur jų greitis skiriasi kokius 2-3x. O ne 5x kaip su pėsčiojo.
                                          5x su pėsčiojo, tačiau kur kas mažesniame greičio intervale nei 2-3x su automobiliu.
                                          Jei pensininkas eis 10 x lėčiau nei studemntas, tai išvis 10x ohoho kaip pavojinga ?



                                          Comment

                                          Working...
                                          X