Parašė sankauskas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams
Collapse
X
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Kažkoks čia pas tave logikos šuolis. Jei paspirtukininkai viršys greitį gatvėje, juos irgi reiktų bausti įstatymo numatyta tvarka.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąO vaikai su paspirtukais irgi turėtų važiuoti geležiake ar kokiu lazdynų tiltu važiuojamąja dalimi kartu su 100 km/h lekiančiomis Girtekos fūromis? Turbūt ir šitoje gatvėje saugiau važiuoti gatve nei šaligatviu šalia?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O vaikai su paspirtukais irgi turėtų važiuoti geležiake ar kokiu lazdynų tiltu važiuojamąja dalimi kartu su 100 km/h lekiančiomis Girtekos fūromis? Turbūt ir šitoje gatvėje saugiau važiuoti gatve nei šaligatviu šalia?
Jei mam važiuojant automobiliu per naujajį viaduką nepatinka kad ten amžini kamščiai, gal galiu kamščius apvažiuoti šaligatviu?If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Tiek važiuojant automobiliu žmonės pasirenka jiems patogesnius kelius, tiek važiuojant dviračiais/paspirtukais.
Jei mam važiuojant automobiliu per naujajį viaduką nepatinka kad ten amžini kamščiai, gal galiu kamščius apvažiuoti šaligatviu?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ten dvirtakis
P.S. kur siūlote važiuoti kokiu nors lazdynų tiltu?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jei automobilis svers kokius 10 kg ir turės tik kelis šimtus vatų galios, kodėl gi ne.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Tai jei paspirtukai važinės 6kmh greičiu, leisime ir jiems važinėti šaligatviais.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ok, reiškia tada pėstiesiems ten negalima, turi eiti gatve.
P.S. kur siūlote važiuoti kokiu nors lazdynų tiltu?
Lazdynų tiltu su dviračiu aišku, kad važiuojamąja dalimi Nebent nori pėsčiojo greičiu slinkti šaligatviu. Kaip ir leidžia KET. Kokie debilai projektavo - klausimas ne man. Bet lygiai taip pat debilai projektuotojai neturėtų būti pasiteisinimas dėl parkavimo ant žolės.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai ir dabar yra ta taisyklė, kad pėsčiuosius turi lenkti 6 km/h, o jeigu nesant pėsčiųjų negalima važiuoti greičiau, tada ir gatvėje automobiliams neturėtų būtų leista važiuoti greičiau 30 km/h.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Automobilis gatvėje pasivijęs lėtesnę transporto priemonę (pvz dvipirstuką) ir turi važiuoti jos greičiu kol atsiranda galimybė saugiai aplenkti.Paskutinis taisė Lettered; 2019.05.22, 16:14.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Manau žymiai paprasčiau ir svarbiausia saugiau visiems eismo dalyviams paspirtuką pristabdyti iki pėsčiojo greičio nei greito eismo gatvėje fūrą iki paspirtuko greičio. Nespėjus sustoti antru atveju pasekmės gerokai skaudesnės nei pirmu.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Na tai kad ne - automobiliai vs paspirtukai važinėja kur kas panašesniu greičiu, bei pėstieji vs paspirtukai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Sakai būti nutrenktam fūros smagiau nei paspirtuko? Kieno stabdymo laikas trumpesnis, fūros iki paspirtuko ar paspirtuko iki pėsčiojo? Plius kieno svoris panašesnis į pėsčiojo, vairuotojo su automobiliu ar vairuotojo su paspirtuku?If a lion could speak, we could not understand him.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Pėsčiajam būti nutrenktam apskritai nėra smagu. Todėl automobiliai ir paspirtukai turi važinėti atskirai nuo pėsčiųjų.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet dviračiai ir paspirtukai irgi neturėtų važinėti kartu su automobiliais, o savo takais, nes dar nesaugiau jiems, arba tada greitį reiktų apriboti gatvėse iki 30 km/h.
Comment
-
Dar variantas jeigu nėra šaligatvio - žmogus negali eiti gatve, juk gatvė tik automobiliams. Bet esmė, kad ir kaip norėtumėm, bet neturėsim mes nei visur įrengtų šaligatvių, nei dviračių takų, nei gatvės visur asfaltuotos bus ir kažkaip reikia visiems sugyventi. Apskritai yra daug tokių gatvių, kur šaligatviu praeina po 3 žmones per valandą ir 1 dviratininką - įrenginėti visiems atskiras linijas būtų per didelė prabanga, kaip ir visur tiesti magistralines gatves, kad mašinoms būtų lengviau apsilenkti. Turi būti vadovaujamasi kažkokiais protingumo principais ir supratimu, kad viešoji infrastruktūra nėra tavo nuosavybė, kad tu ja turi dalintis ir su kitais, kad ir kaip kartais nepatiktų kokie el. paspirtukai, stori žmonės ar vaikų darželio grupės.
Pvz. geležinio vilko tiltas, kur vyksta ypač intensyvus mašinų eismas, o pėsčiųjų pasitaiko labai retai. Jeigu ten koks vaikas pradės važiuoti su paspirtuku gatve, kai šalia yra šaligatvis - tai man, kaip vairuotojui, tai labai nepatiktų, nepatiktų ir to vaiko tėvams, kad jis taip važinėja, bet va kažkodėl turi būti atsižvelgta į kažkokio mistinio pėsčiojo poreikius, kurio ten net nėra.Paskutinis taisė Eidvis; 2019.05.22, 19:23.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Pastaruoju metu tokia ir yra tendencija, kad greito eismo gatvėse atsiranda dvirtakiai. O dviračiams lieka kartu su eismu važiuoti tik ten, kur jų greitis skiriasi kokius 2-3x. O ne 5x kaip su pėsčiojo.
Jei pensininkas eis 10 x lėčiau nei studemntas, tai išvis 10x ohoho kaip pavojinga ?
- 2 patinka
Comment
Comment