Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ Ir kas iš tų reikalavimų? Jei jau jų reikia - galima prisitaisyt 12V akumuliatorių, mašinų DRL'us ir būt matomam iš kilometro

    Comment


      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
      /\ Ir kas iš tų reikalavimų? Jei jau jų reikia - galima prisitaisyt 12V akumuliatorių, mašinų DRL'us ir būt matomam iš kilometro
      Eilinė Jūsų demagogija.

      Kas iš tų reikalavimų ? Ogi tas, kad, bent žibintų atveju, būtų konkrečiai reglamentuota kokie turi būti dviračių žibintai, neužtektų vien užsidėti 1 LED vaikišką žibintą ir būti "matomu".

      Comment


        Parašė Xedos Rodyti pranešimą
        Eilinė Jūsų demagogija.

        Kas iš tų reikalavimų ? Ogi tas, kad, bent žibintų atveju, būtų konkrečiai reglamentuota kokie turi būti dviračių žibintai, neužtektų vien užsidėti 1 LED vaikišką žibintą ir būti "matomu".
        Ledas ledui nelygus. Būna ir 500-600W vienas ledas. O dviračiams priekinės lempos su vienu vaikišku ledu pardavime nesu dar matęs. Pas mane maximinė lempa, bet ir tai 5-ios, kuris ir dienos metu žiebia gana neblogai. O tamsta bent galėtų pasamprotaut, kodėl mašinų dienos šviesoms yra reikalavimai, o dviračiams ne?

        Comment


          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
          Ledas ledui nelygus. Būna ir 500-600W vienas ledas. O dviračiams priekinės lempos su vienu vaikišku ledu pardavime nesu dar matęs. Pas mane maximinė lempa, bet ir tai 5-ios, kuris ir dienos metu žiebia gana neblogai. O tamsta bent galėtų pasamprotaut, kodėl mašinų dienos šviesoms yra reikalavimai, o dviračiams ne?
          Ir vėl apie tą patį. Automobilių žibintai yra kur kas galingesni, plius su jais automobiliai tikrai lengviau pastebimi, ko negalėčiau pasakyti apie dviračių žibintus.

          Dviračių žibintams nėra reikalavimų, nes visas šis įstatymų komplektas priimtas neprotaujant ir įžūliai ignoraujant suinteresuotų grupių pastebėjimus ir skundus. Taip pat ir akivaizdžiai skleidžiant melagingą informaciją apie tai, kad suinteresuotos grupės nepateikė jokių pastebėjimų. Štai kodėl.

          Comment


            tusciai apie ta pati Jei nors minimaliai idomus saugumas - reikalautu salmu, kaip, kad vakaru Europoje. Taciau dabar reikalauja liemeniu ir zibintu, pastarieji dienos metu yra nematomi, nes sviecia silpniau nei senos masinos artimosios, o ir logikos jiems nera, nes matomumo absoliuciai jokioje situacijoje nepadidina dienos metu. Liemenes yra kitas zingsnis, taciau turi but reikalaujama sviesa atspindinciu elementu, o ne liemeniu.

            Nesiveliant i diskusijas - policija ziuri i sita nesusipratima ganetinai padoriai ir nesikabineja, tuo ir pasidziaukim.

            Per Info TV nesenai rode reportaza, kaip kazkoks klierikas dziaugesi, jog buktai del sio istatymo keliuose zuvo tik keletas dviratininku, lyginant su pries tai zuvusiu keliolika. Tokiais teiginiais tik parode totalu statistikos ir statistines analizes neismanyma ir pademonstravo, kokios bulves priima kreivus istatymus

            Apskritai, labai daug nesamoniu su LR istatymais susijusiais su dviraciais. Pvz vienas didziausiu yra reikalavimas vaziuoti dviraciu taku, jei toks yra. Nors 99% atveju tie takai tera butaforija ar geriausiu atveju isisavinti ES pinigai mainais isklojant juos plytelemis ()

            Comment


              Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
              Atvaizdas

              Atvaizdas


              Trukt uz vadziu ir vel is pradziu Virsuj mano dviratis (spalva kitokia tik ir grupe Compagnolo Super Record Carbon), su kuriuo dazniausiai lakstau i darba ir apranga (identiska), kuri yra speed suit'as.

              O del to, kad neturiu kur det - taip, liemenes tikrai nedesiu, nes ne tam pirkau toki brangu kostiuma, kad susigadinti aerodinamika + mano kostiumas sviecia daug geriau nei betkokia liemene is Senuku. O lempute... Idomu prie kurios vietos ja man tvirtint? Su izoliacija apsukt?
              Ar tokie aprėdai laikomi neliemene? Betgi kelių sekundžių darbas žirklėmis juos paverstų street legal. Dėl žibinto -- tikrai niekad netenka važinėti tamsoje? Galima užsimauti ant galvos "ciklopą". Nesimato, koks ten nuotraukoje vairas, bet ar standartiniai dviračio žibintai su apkaba ten netinka?

              Comment


                Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                Apskritai, labai daug nesamoniu su LR istatymais susijusiais su dviraciais. Pvz vienas didziausiu yra reikalavimas vaziuoti dviraciu taku, jei toks yra. Nors 99% atveju tie takai tera butaforija ar geriausiu atveju isisavinti ES pinigai mainais isklojant juos plytelemis ()
                Aš visada važiuoju taku, jei tik toks yra, žymiai saugiau ir šiaip smagiau, mažiau teršalų tenka uostyti.
                Flickr

                Comment


                  Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                  Apskritai, labai daug nesamoniu su LR istatymais susijusiais su dviraciais. Pvz vienas didziausiu yra reikalavimas vaziuoti dviraciu taku, jei toks yra. Nors 99% atveju tie takai tera butaforija ar geriausiu atveju isisavinti ES pinigai mainais isklojant juos plytelemis ()
                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Aš visada važiuoju taku, jei tik toks yra, žymiai saugiau ir šiaip smagiau, mažiau teršalų tenka uostyti.
                  Šiauliuose yra nemažai vietų, kai dviračių takas yra, bet jis toks duobėtas ir toks išdaužytas, kad juo važiuoti beveik neįmanoma. Daug smagumo tame nematau. Tokiu atveju reikalavimas važiuoti dviračių taku besikratant per ralio kroso trasą sukelia juoką ....ir pyktį.

                  Esant tokioms aplinkybėms aš mielai sutikčiau, kad būtų "įsisavinti" ES eurai ir toks "takas" būtų išklotas trinkelės, nes tai ne takai, o tarkos. Deja, pinigų visada ir viskam, ne vien dviračių infrastruktūrai, trūksta.

                  Comment


                    Kai motociklininkai dėvės ryškiaspalves lėmenes tada ir aš dėvėsiu nes motociklininkai daug sunkiau matosi gatvėje , juo labiau kokiais greičiais jie važiuoja, antras daykas , visiškai aklas vairuotojas gali nepastebėti dviratininko važiuojančio gatve, tai iš tokių iškart reikia atimti teises.

                    Comment


                      Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                      Dviratininkai nuo pat įstatymo rengimo pradžios skambino varpais, kad šis įstatymas yra absurdiškas
                      Yra tai patvirtinančių dokumentų (laiškų, pasisakymų per TV ir pan.)?

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Yra tai patvirtinančių dokumentų (laiškų, pasisakymų per TV ir pan.)?
                        Internete galima rasti straipsnių. Taip pat galim rasti ir straipsnių, kuriuose mūsų politikai teigia, kad niekas į juos nesikreipė.

                        Vienas: http://dviratis.lt/teks-minti-su-svi...sauleta-diena/

                        Comment


                          Įdomu, ar yra bent vienas dviratininkas nubaustas dėl tų liemenių? Iš esmės niekas nepasikeitė, kas su jom važinėjo, tas ir dabar važinėja, o kas naktį be lempų ir dabar toliau taip važinėja.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė r08n Rodyti pranešimą
                            Ar tokie aprėdai laikomi neliemene? Betgi kelių sekundžių darbas žirklėmis juos paverstų street legal. Dėl žibinto -- tikrai niekad netenka važinėti tamsoje? Galima užsimauti ant galvos "ciklopą". Nesimato, koks ten nuotraukoje vairas, bet ar standartiniai dviračio žibintai su apkaba ten netinka?
                            Vazineju tik vasara, o jei kurnors ilgesne kelione darau - imu plentinuka, ant jo rankenos yra apvalios ir galima lengvai zibintus uzsidet + nakti visada liemene deduosi arba prie vasarines aprangos papildomas ranku ir koju movas, kurie specialiai is sviesa atspindincios medziagos padaryti (suprask, kad turbut skirti per lietu vaziuojant ar specialiai nakciai, galbut...).

                            Time trial dviratyj nera apvaliu ar ovaliu vietu isskyrus pacias rankenas, tai su tvirtinimu reik but gan kurybisku + su juo nakti vaziuot nerealiai nepatogu/pavojinga, nes galva buna daug zemiau nukreipta ir ziuret i toli yra gerokai sunkiau. Todel gali ir atsitrenkt i kanors greitai atsiradusio kelyje.

                            Lettered, Xedos, taip dviraciu takais vaziuoti daug geriau, bet, kaip sake Xedos, tik dalyje atveju Infrastruktura prasta ir is geru, tinkamu naudoti dviraciu taku Lietuvoje galeciau ivardinti tik Neringos taka ir Jurbarko. Visi kiti skirti kalnu dviraciams arba isvis 29er, jokio malonumo ir net pavojinga

                            Comment


                              ViR2, man rodos, tavo apranga atitinka reikalavimus, kaip liemenė. However, tai pakankamai slidu. Man tik įdomu, kodėl įstatymų paišytojai neįrašė nieko apie CE sertifikavimą? Viskas būtų aišku. Profesionalūs ar semi/profesionalūs sportininkai neturėtų problemų, jei jų apranga tur ES/XXXXXZ sertifikatą.

                              Iš policijos komentaro: "Tai ne tik geltonos, oranžinės ar raudonos spalvos liemenė, bet ir kitas šių spalvų viršutinės kūno dalies (nuo kaklo iki juosmens) drabužis su iš visų pusių kitiems eismo dalyviams matomais šviesą atspindinčiais elementais."

                              Pvz. Dabar įsivaizduokit, kad Navardauskas Lietuvoj turi pasitreniruot. Jis irgi turės organizuotis specifinę liemenę, kad atšvaitai būtų ne ant rankovių, bet ir ant šiknos?

                              Pvz. Vyksta plento varžybos neuždarytais keliais. Visi dalyviai pasiima super brangias aprangas ir sprendžia ar ten tie atšvaitai yra nuo kaklo iki juosmens. O gal jau per aukštai nuo juosmens ar per žemai? O gal policininkui gali ir kitaip atrodyt.

                              Comment


                                Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                Lettered, Xedos, taip dviraciu takais vaziuoti daug geriau, bet, kaip sake Xedos, tik dalyje atveju Infrastruktura prasta ir is geru, tinkamu naudoti dviraciu taku Lietuvoje galeciau ivardinti tik Neringos taka ir Jurbarko. Visi kiti skirti kalnu dviraciams arba isvis 29er, jokio malonumo ir net pavojinga
                                Kviečiu atvažiuot į Panevėžį.

                                Comment


                                  Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                  Kviečiu atvažiuot į Panevėžį.
                                  Aš į Šiaulius turbūt nekviesčiau, nes Šiauliuose yra tik du normalūs dviračių takai: Baltų ir Vyturių gatvėse. Bet ir jie turi savų trūkumų.

                                  Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                  Lettered, Xedos, taip dviraciu takais vaziuoti daug geriau, bet, kaip sake Xedos, tik dalyje atveju Infrastruktura prasta ir is geru, tinkamu naudoti dviraciu taku Lietuvoje galeciau ivardinti tik Neringos taka ir Jurbarko. Visi kiti skirti kalnu dviraciams arba isvis 29er, jokio malonumo ir net pavojinga
                                  Manau, kad tikrai perdedate sakydami, kad Lietuvoje yra tik du dviračiams tinkami takai. Spėčiau, kad taip teigiate dėl to, kad važiuojate dviračiu, kuriuos naudoja tikrai mažuma dviratininkų .

                                  Comment


                                    sakydamas dviraciams, turiu omenyj, jog tinkami visiems ir yra tokio pat standarto, kaip vokiski/italiski Jei persesciau i kalnini - tikrai padaugetu pravaziuojamu keliu, cia panasi situacija, kaip su nepakankamai iskeptu steiku - kaip ir gali visiems tikt, bet realybej bus tinkamas tik tiems, kurie megsta ir toleruoja butent toki )

                                    Comment


                                      Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                      sakydamas dviraciams, turiu omenyj, jog tinkami visiems ir yra tokio pat standarto, kaip vokiski/italiski Jei persesciau i kalnini - tikrai padaugetu pravaziuojamu keliu, cia panasi situacija, kaip su nepakankamai iskeptu steiku - kaip ir gali visiems tikt, bet realybej bus tinkamas tik tiems, kurie megsta ir toleruoja butent toki )
                                      Nusileist ant žemės tamstai reiktų

                                      Comment


                                        ViR2 - taigi pats paminėjai kad tavo apranga atitinka KET reikalavimus. Jei važiuoji plentiniu ar TT dviračiu dar nereiškia, kad negali užsidėti mirksiukų. 4 metų senumo naujiena:http://www.nicebikes.com/sigma-micro...sig7243pd.html Gal jau yra ir lengvesnių ar aerodinamiškesnių sprendimų - nežinau. Taip dviratis pasunkės, suprastės aerodinamika, bet galėsi važiuoti gatvėmis, keliais, jei nevilkėsi ryškios aprangos.
                                        Egiuxz - Panevėžy geri gal tik 1 ar 2 dviračių takai ir tai nėra „rekonstruoti“ Nemuno bei Vasario 16-osios gatvėse. Pavyzdžiui nerekonstruotoj atkarpoj Nemuno g. tarp Upytės kelio bei Molainių g. tako plotis kaip mano dviračio vairo, jei dar ne mažesnis.
                                        Šiaip tas reikalavimas dėl ryškiaspalvės aprangos dienos metu ar įjungtų žibintų primena raudonosio vėliavėlės taisyklę įsigaliojusią JAV bei Jungtinėje Karalystėje XIX a. pabaigoj ir reikalavusią, kad prieš važiuojantį automobilį eitų žmogus ir mojuotu raudona vėliavėle. Reikalavimas buvo atšauktas prieš pat XX a. Plačiau: http://en.wikipedia.org/wiki/Red_flag_traffic_laws ir kaip tai daugmaž atrodė:
                                        http://www.sisman.org.uk/Diploma/red_flag_act.jpg

                                        P.S. Kodėl ViR2 vengia naudoti lietuviškas raides?
                                        Paskutinis taisė Panev; 2014.10.01, 00:57.

                                        Comment


                                          Parašė Panev Rodyti pranešimą
                                          Egiuxz - Panevėžy geri gal tik 1 ar 2 dviračių takai ir tai nėra „rekonstruoti“ Nemuno bei Vasario 16-osios gatvėse. Pavyzdžiui nerekonstruotoj atkarpoj Nemuno g. tarp Upytės kelio bei Molainių g. tako plotis kaip mano dviračio vairo, jei dar ne mažesnis.

                                          Panevėžys - Molainiai, Dembava, Piniava, Vaivadai, Berčiūnai; aplink Nepriklausomybės aikštę geri takai, centre, aplink Senvagę, Kerbedžio gatvės takas gana greitas ir t.t. Dviratis, kaip mažiau pastebima priemonė, neturi pasiekt motoristų greičio, o jei norisi greičio - kaip ir visi kiti transportistai leki į užmiestį. Bet ir ten debiliukų pilnos gatvės, kai gali vos ne stikliniu taku mint šalia .

                                          Comment

                                          Working...
                                          X