Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O kam reikalingas dviratis, jeigu yra mašina arba savos kojos?
    Nematau prasmės tęsti šią diskusiją jei šie absurdiški klausimai yra Jūsų stipriausi argumentai. Kiekvienas žmogus gali laisvai pasirinkti kas jam reikalinga ir naudinga. Taip pat, kaip pilnateisis pilietis mokantis mokesčius, reikalauti ir geresnės infrastruktūros.
    Paskutinis taisė Xedos; 2014.09.21, 20:20.

    Comment


      Parašė Xedos Rodyti pranešimą
      Nematau prasmės tęsti šią diskusiją jei šie absurdiški klausimai yra Jūsų stipriausi argumentai. Kiekvienas žmogus gali laisvai pasirinkti kas jam reikalinga ir naudinga. Taip pat, kaip pilnateisis pilietis mokantis mokesčius, reikalauti ir geresnės infrastruktūros.
      Geresnės infrastruktūros ten, kur ji yra šiou metu reikalinga, o ne ten, kur kažkam norisi pavažinėti su dviračiu. Štai taip. Pinigus reikia taupyti, taupyti, taupyti.

      Comment


        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
        Kai viešasis transportas bus greitas, patogus stotelių išdėstymas, tvarkaraštis bus sudarytas normaliai, juo nevažinės girti, smirdintys ir agresyvūs turberkulioznikai, kai su autobusu galėsiu į kaimą parsivežt iš miesto viską, ko man reikia - apie mašiną nebebus net minties. Bet, kadangi aiškinantys apie VT privalumus iš didesnio miesto nėra kojos iškėlę, tad nežino, kad pusė šalies gyvena ten, kur autobusas važiuoja kartą per diena, kur darbo virš minimumo nėra ir kur mašiną, kad ir antrą golfą turėt yra pirmasis būtinumas. Ar šitie nėra žmonės ir iš jų paskutinį susisiekimą su likusiu pasauliu reikia atimt?
        Taip, šiuo atžvilgiu su tavimi sutinku. Didelę klaidą valstybė padarė, investuodama į mokyklinius autobusiukus rajonuose. Rajonų VT didžioji keleivių dalis buvo moksleiviai, už kurių pavežėjimą mokėdavo valstybė. Dabar valstybė už mokyklinių autobusiukų išlaikymą moka daugiau, nes yra atskira transporto priemonė, atskiras vairuotojas. Dėl to rajonuose viešasis transportas labai drastiškai sunyko ir tik laiko klausimas, kiek liko gyvento rajono maršrutams. Išliks tik didmiesčių rajoninis viešasis transportas (jei nebus integruotas į miesto), o mažuose rajonuose, kur tik bus įmanoma, jis išnyks ir ten tiesiog kartais užvažiuos tarpmiestinių maršrutų transportas. Tai reiškia, kad tų maršrutų keleiviai kentės dėl prailgusios kelionės (daugės stotelių), o rajonų gyventojams nebus įmanoma suderinti patogių tvarkaraščių, nes tarpmiestinių maršrutų prioritetiniai keleiviai išliks miestų, iš kurių į kuriuos bus vežama. Tokia tendencija tikrai yra matoma.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          Geresnės infrastruktūros ten, kur ji yra šiou metu reikalinga, o ne ten, kur kažkam norisi pavažinėti su dviračiu. Štai taip. Pinigus reikia taupyti, taupyti, taupyti.
          Dar ne tiek būtų galima sutaupyti jei daugiau žmonių naudotų dviratį kaip transporto priemonę. Pagalvokime plačiau, juk praktiškai visą kurą mes importuojame - iš šalies išeina pinigai. Taigi, kuo daugiau pinigų liks šaliai - tuo geriau gyevensime.
          Dear Sir,

          Comment


            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
            Taip, šiuo atžvilgiu su tavimi sutinku. Didelę klaidą valstybė padarė, investuodama į mokyklinius autobusiukus rajonuose. Rajonų VT didžioji keleivių dalis buvo moksleiviai, už kurių pavežėjimą mokėdavo valstybė. Dabar valstybė už mokyklinių autobusiukų išlaikymą moka daugiau, nes yra atskira transporto priemonė, atskiras vairuotojas. Dėl to rajonuose viešasis transportas labai drastiškai sunyko ir tik laiko klausimas, kiek liko gyvento rajono maršrutams. Išliks tik didmiesčių rajoninis viešasis transportas (jei nebus integruotas į miesto), o mažuose rajonuose, kur tik bus įmanoma, jis išnyks ir ten tiesiog kartais užvažiuos tarpmiestinių maršrutų transportas. Tai reiškia, kad tų maršrutų keleiviai kentės dėl prailgusios kelionės (daugės stotelių), o rajonų gyventojams nebus įmanoma suderinti patogių tvarkaraščių, nes tarpmiestinių maršrutų prioritetiniai keleiviai išliks miestų, iš kurių į kuriuos bus vežama. Tokia tendencija tikrai yra matoma.
            Išvada - jokių mašinų apmokestinimų.

            Comment


              Na, kolegos pedalastai, ar sunkia našta jus prislėgė naujieji reikalavimai dėvėti atšvaitus/liemenes ir liktarnas? Sprendžiant iš ankstesnių pasisakymų, visi jau turėjo būti nugramdę paskutinius centukus nuo piniginės dugno ir susipirkę skudurynuose liemenes, parsisiuntę iš Kinijos ir Bangladešo žibintuvėlius po 3,99 Lt ir dabar jau švytėti kaip jonvabaliai. Vienok, vakarams ilgėjant, matau gatvėse daugybę vaiduoklių be jokių atšvaitų, be menkiausios spingsulės, nebent su kokia gamykline dviračio žaltvyksle pauodegy. Tokie važinėja viduriu gatvės ir vargo nemato, nei jokie teisėsaugos organai nerodo jais susidomėjimo. Gal kas iš jūsų gali pradžiuginti istorija, kaip jau spėjo paremti VMI pagal atatinkamą straipsnį?

              Comment


                Atkreipsiu dėmesį, kad įsigaliojo Saugaus eimso įstatymai su reikalavimais dviračiams, bet KET naujoji redakcija vis dar užstrigusi procedūriniuose labirintuose.
                Paskutinis taisė dsanto; 2014.09.28, 14:24.

                Comment


                  Viena kart buvo sustabde Silutej minant, bet bisky pasijuokus is absurdisku taisykliu ir, kad ju neimanoma laikytis - paleido, tik per stovejima rezultata susigadinau

                  Kiek vezinuosi, tai pastebejau, kad kimba prie vairuojanciu paprastus commuterius ar atb, o prie road ar time trial vadeliotoju nekimba. Turejau ir 2 atvejus, kai pagavo vaikinukus Savanoriuose , ties policijos komisariatu, abu vaziavo su hard tail atb be jokiu salmu, liemeniu ar pan, o as pramyniau su time trial dviraciu ir visa apranga, salmu, akiniais, pirstinem, bet be jokiu papildomu liemeniu ar zibintu - nieko nesake. Panasiai buvo ir su fixa vadeliojanciu hipsteriu Karaliaus Mindaugo, ji sustabde, o man ji lenkiant nieko nesake

                  Tikriausiai situo atveju visgi naudoja logiskumo/zmogiskumo faktoriu ir prie sportuojanciu nesikabineja

                  Comment


                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                    Tikriausiai situo atveju visgi naudoja logiskumo/zmogiskumo faktoriu ir prie sportuojanciu nesikabineja
                    Nieko juokingo čia nėra. Ir jie, ir tu esate pažeidėjai ir kenkiate eismo saugai.

                    Comment


                      Neįmanoma? Wat... Liemenę galima taip susisukt, kad 0.5l Vyckos buteliukas didesnis bus. Nei karto kažkodėl man dar nebuvo neįmanoma laikytis. O gal, sakau, vingių per mažai?

                      Comment





                        Trukt uz vadziu ir vel is pradziu Virsuj mano dviratis (spalva kitokia tik ir grupe Compagnolo Super Record Carbon), su kuriuo dazniausiai lakstau i darba ir apranga (identiska), kuri yra speed suit'as. Salmo nedesiu, bet gale jis irgi turi atsvaitus gale, taip pat yra ryskios kelininku spalvos ir dar nakti atsispindi firmos pavadinimas. Naudoju Sidi kelininku spalvos batus, kuri atspindi ir sviesa anglies pluosto batus. Tai kuris man proto guzas gali paaiskint per kuria vieta as pazeidejes? Kostiumas turi CE sertifikavima ir yra road legal, turi visus reikiamus sviesa atspindincius elementus reikalaujamus ES, batai atspindi sviesa, salmas klykia, dviratis yra su CE, road legal ir atitinka visus ES reikalavimus. Visoj Europoj galiu be problemu vazinet, o Lietuvoj as staigiai pasidarau pazeideju? Be absurdisku istatymu yra dar ir logika bei zmogiskumas

                        O del to, kad neturiu kur det - taip, liemenes tikrai nedesiu, nes ne tam pirkau toki brangu kostiuma, kad susigadinti aerodinamika + mano kostiumas sviecia daug geriau nei betkokia liemene is Senuku. O lempute... Idomu prie kurios vietos ja man tvirtint? Su izoliacija apsukt?

                        As niekada negincijau, kad commuteriam visai gerai tokie pakeitimai, bet tiem, kurie vazineja TT, Road, CX ir kitais sportiskesnio tipo dviraciais - totali nesamone ir parodija
                        Paskutinis taisė ViR2; 2014.09.28, 22:21.

                        Comment


                          O tai dabartiniais orais irgi trumpom rankovėm su vėjeliu ir aerodinamika skraidoma į darbą? Jokių papildomų reikmenų (telefonas, piniginė, raktai) keliaujant į darbą irgi nereikia?

                          Comment


                            turiu viena kisene, i ja telpa ir tel ir labai maza pinigine Su dabartiniais orais TT dviratis jau padziautas ir vazineju su masina, rytais perdaug salta, o ir padangos su tokia temp prastai sukimba

                            Comment


                              Parašė r08n Rodyti pranešimą
                              Na, kolegos pedalastai, ar sunkia našta jus prislėgė naujieji reikalavimai dėvėti atšvaitus/liemenes ir liktarnas? Sprendžiant iš ankstesnių pasisakymų, visi jau turėjo būti nugramdę paskutinius centukus nuo piniginės dugno ir susipirkę skudurynuose liemenes, parsisiuntę iš Kinijos ir Bangladešo žibintuvėlius po 3,99 Lt ir dabar jau švytėti kaip jonvabaliai. Vienok, vakarams ilgėjant, matau gatvėse daugybę vaiduoklių be jokių atšvaitų, be menkiausios spingsulės, nebent su kokia gamykline dviračio žaltvyksle pauodegy. Tokie važinėja viduriu gatvės ir vargo nemato, nei jokie teisėsaugos organai nerodo jais susidomėjimo. Gal kas iš jūsų gali pradžiuginti istorija, kaip jau spėjo paremti VMI pagal atatinkamą straipsnį?
                              Negali, kas anksčiau su galva ant pečių važiuodavo, tas tą daro ir toliau, užsidėti žibintą už 5 Lt ne problema. Aš pasigirsiu, kad vedamas geros valios užsidėjau žibintą kainavusį net 15 Lt , vos nesubankrutavau . Reikalavimai važiuojant gatve įsijungti vaikiškus žibintus proto daugiau nepridės.

                              Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                              Neįmanoma? Wat... Liemenę galima taip susisukt, kad 0.5l Vyckos buteliukas didesnis bus. Nei karto kažkodėl man dar nebuvo neįmanoma laikytis. O gal, sakau, vingių per mažai?
                              Kam iš tikrųjų mažai vingių visiems jau seniai aišku.

                              Comment


                                Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                As niekada negincijau, kad commuteriam visai gerai tokie pakeitimai, bet tiem, kurie vazineja TT, Road, CX ir kitais sportiskesnio tipo dviraciais - totali nesamone ir parodija
                                Jeigu taisylėse parašyta "ryškios spalvos liemenė", reiškia reikia ja naudotis. Jeigu bus užrašyta "šviesą atspindintis drabužis (atspindinčios medžiagos plotas ne mažiau kaip Xkv.cm)", tada bus galima važinėtis su tais drabužiais be liemenės. Viskas yra paprasta.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Jeigu taisylėse parašyta "ryškios spalvos liemenė", reiškia reikia ja naudotis. Jeigu bus užrašyta "šviesą atspindintis drabužis (atspindinčios medžiagos plotas ne mažiau kaip Xkv.cm)", tada bus galima važinėtis su tais drabužiais be liemenės. Viskas yra paprasta.
                                  Ne visada įstatymai ir taisyklės sukuriamos protingai. Todėl normalu, kad kartais atsiranda žmonių, kurie prieštarauja sukurtoms taisyklėms. O jei dar tai logiškai pagrindžia - tai jau įrodymas, kad taisykles vertėtų peržiūrėti ir galbūt taisyti.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                    Ne visada įstatymai ir taisyklės sukuriamos protingai.
                                    Sutinku, Errare humanium est.
                                    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                    Todėl normalu, kad kartais atsiranda žmonių, kurie prieštarauja sukurtoms taisyklėms. O jei dar tai logiškai pagrindžia - tai jau įrodymas, kad taisykles vertėtų peržiūrėti ir galbūt taisyti.
                                    Ar tie taisyklių pakeitimai buvo rengiami greitai ir slapčia ar buvo kažkoks aptarimas? Nejaugi negalėjo kokia nors "Dviratininkų asociacija" (ar kažkas panašaus) kartu su kokiu nors dviračius propaguojančiu meru pateikti savo pastabas ir pataisų nelogiškumą iki patvirtinant naujas taisykles? Kodėl dažnai diskusijos prasidėda jau postfactum?
                                    Bet - taisyklės yra ir jų pivaloma laikytis. Pakeis - išmesime liemenes.

                                    Comment


                                      Tai kad visi dviratistai, iskaitant visus sportininkus ir sirsta, kad niekas net nemane tartis ar bent logiskai parasyt istatymu, dabar taip gaunas, kad visi sportininkai automatiskai tampa pazeidejais ir labai ieskant priekabiu - juos galima baust Taip but neturetu ir turetu but ivestas rekalavimas salmams, sviesa atspindintiems elementams ant dviratininko ir pacio dviracio, bet ne liemenems ir dar prozektoriais, kurie matotumo suteikia lygiai 0 dienos metu

                                      Comment


                                        Dviratis - transporto priemonė? Transporto priemonės turi atitikt reikalavimus šalies, kurioje važinėja? Dviratininkas - vairuotojas? Vairuotojai turi laikytis taisyklių? Tai kame problemos? Viena šeimos mašina nepraėjo technikinės vien dėl to, kad vienas žibintas po avarijos vietoj elektrinio, buvo įdėtas mechaninis. Teko naują pirkt, kuri tikrai ne liemenės ar mirksiuko kainą kainuoja. Tad apie savo "dideles" dviratininkų problemas, kuomet yra tikrai žymiai didesnių, galit tik senukam ir pirmokam papasakot.

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Ar tie taisyklių pakeitimai buvo rengiami greitai ir slapčia ar buvo kažkoks aptarimas? Nejaugi negalėjo kokia nors "Dviratininkų asociacija" (ar kažkas panašaus) kartu su kokiu nors dviračius propaguojančiu meru pateikti savo pastabas ir pataisų nelogiškumą iki patvirtinant naujas taisykles? Kodėl dažnai diskusijos prasidėda jau postfactum?
                                          Cha, tik pasijuoksiu. Dviratininkai nuo pat įstatymo rengimo pradžios skambino varpais, kad šis įstatymas yra absurdiškas, bet kai jis buvo priimtas įstatymo rengėjai dar melagingai pareiškė, kad suinteresuotos grupės į juos nesikreipė. Tiesiai šviesiai meluoja.

                                          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                          Dviratis - transporto priemonė? Transporto priemonės turi atitikt reikalavimus šalies, kurioje važinėja? Dviratininkas - vairuotojas? Vairuotojai turi laikytis taisyklių? Tai kame problemos? Viena šeimos mašina nepraėjo technikinės vien dėl to, kad vienas žibintas po avarijos vietoj elektrinio, buvo įdėtas mechaninis. Teko naują pirkt, kuri tikrai ne liemenės ar mirksiuko kainą kainuoja. Tad apie savo "dideles" dviratininkų problemas, kuomet yra tikrai žymiai didesnių, galit tik senukam ir pirmokam papasakot.
                                          Pirmiausia galėtų nustatyti logiškus reikalavimus žibintams, nes dabar galima važiuoti su kuo tik tais nori.
                                          Paskutinis taisė Xedos; 2014.09.28, 17:50.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X