Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Tai načiort tada automobiliams žibintai? Kam dieną kely dirbantiems speciali atšvaitinė apranga? Kam tada išvis reikalingi ženklai atšvaitai ant pakelės medžių? Kam reikalingi kelkraščio stulpeliai? Jeigu viską pastebi ir matai, KAM?

    O kodėl aš turiu taikytis prie taisyklių irgi, kurios mažina avaringumą, jeigu normalūs žmonės ir be tų taisyklių avarijų nedaro? Kaip lietuvių liaudis sako - šaukštas deguto medaus statinę sugadina.
    Dėl žibintų naudojimo iki šiol daug prieštaringų diskusijų kyla. Kelkraščio stulpeliai? Hmm, ar dieną jie labai padeda? Aišku, kad jie pagrinde skirti tam, ka pagerinti matomumą tamsiu paros metu ar esant prastoms oro sąlygoms . Lygiai taip pat ir dėl atšvaitų pėstiesiems- policininkai, dalindami juos, daugiausia skatina juos nešioti būtent tamsiu paros metu, niekas nesako, kad jie reikalingi ir dieną. Užmiestyje ir miesteliuose daug kur šaligatvių nėra, pėstiesiems tenka vaikščioti kelkraščiais, bet vis vien, pagal KET 48 punktą, dieną jiems jokie atšvaitai nereikalingi. Tik nesakykit, kad dviratininką sunkiau nei pėsčiąjį pastebėti.

    Ir vėlgi, niekas nesiginčyja dėl liemenės naudos naktį. Diskusijos vyksta tik dėl dienos meto.

    Normalūs žmonės sėdasi prie vairo išgėrę, chuliganiškai vairuoja, važinėja šaligatviais bei lekioja senamiesčiu 150 km/h greičiu??? Taip kad taisyklių turime laikytis visi, bet jos turi būti logiškos ir pagrįstos.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      Atsakysiu klausimu į klausimą. O jeigu regėjimas ant tiek blogas, kad saulėtą dieną, važiuojant mieste 50 km/h, negali pastebėti dviratininko, ar verta išvis vairuoti?
      ne pastebeti, o labiau atkreipti demesi pakartosiu pavyzdi su policija: manau ne vienas vairuojantis masina zino ta jausma kai net ir pacia sviesiausiai zaliausia diena jau is kilometro pamatai policininku ryskias liemenes, numeti gaza, siek tiek isitempi ir buni simta kartu atidesnis ir ramesnis pravaziuodamas pro juos su dviratininkais tokios "naprezonkes" aisku nebus, bet efektas, kad pamatysi kazka is tolo ir labiau atkreipsi demesi, busi atsargesnis, tikrai bus ir velgi - tai juk del jusu paciu saugumo

      beje, sviesios ir grazios dienos pas mus buna nedaznai. pavasari, rudeni, niuriom dienom, temstant liemeniu/lempuciu efektas augs simtais kartu. ir kadangi nuo siol kaip ir nera pasirinkimo teises kada ta lempute isijungti ar liemene uzsideti, tai garantuotai ir nelaimingu atsitikimu tokiu oru ar paros metu bus maziau. garantuotai.



      p.s. pasisakyciau uz privaloma liemeniu nesiojima pestiesiems tamsiu paros metu einantiems kelkrasciu. tiems kurie vaiksto saligatviais to nereikia. beje, kaip ir dviratininkams nereikia vazinejantiems dviraciu takais.
      Occupation: igra na balalaikach v traktirach

      Comment


        Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
        p.s. pasisakyciau uz privaloma liemeniu nesiojima pestiesiems tamsiu paros metu einantiems kelkrasciu. tiems kurie vaiksto saligatviais to nereikia. beje, kaip ir dviratininkams nereikia vazinejantiems dviraciu takais.
        Dėl tamsaus paros meto niekas ir nesiginčyja- tuomet matomumą padidinančios priemonės yra reikalingos Bet dieną... Dieną, sakyčiau, ir dviratininkams pakaktų įprastų atšvaitų (jų turėjimą ir anksčiau KET reglamentavo). Dieną nėra didelio skirtumo, ar atšvaitasm ar lemputė.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          butent, diena yra uztektini iprasti dviratiniai atsvaitai, apranga su sviesa atspindinciais elementais ir optimaliu variantu salmas. Visokios lemputes ir priverstines liemenes yra diena nematomos, nereikalingos ir nebent aero dinamika gadina dviraciui )

          Comment


            Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
            butent, diena yra uztektini iprasti dviratiniai atsvaitai, apranga su sviesa atspindinciais elementais ir optimaliu variantu salmas. Visokios lemputes ir priverstines liemenes yra diena nematomos, nereikalingos ir nebent aero dinamika gadina dviraciui )
            Iš esmės su teiginiu sutinku. Kaip visada apsidraudžiama su pertekliumi, nes vėlgi jei važiuojant kelyje staiga pasidarys blogas matomumas (pvz. rūkas prie upės), tai kažin ar nors vienas dviratininkas sustos už važiuojamosios dalies ribų, tam kad išsitraukti iš neaerodinaminės kuprinės parašiutinę liemenę, antiaerodinamines lemputes, bei atšvaitus prie stipin..., ai pala, prie ratlankių. O gal apsisuks ir grįš namo? Ar vėlgi pasiteisinimai, kad gi nereikia?

            Comment


              Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
              labai geras pastebejimas. be abejo eilini karta labai jau "nepatogus" dviratininkams. is tiesu ziema vasara kelininkai dirba su liemenem ir visu pirma del to, kad zymiai geriau matosi ir atkreipia eismo dalyviu demesi. "argumentai" apie tai, kad tai ju darbine apranga yra absurdiski

              tiesa cia matau toliau retkarciais vystomas dar vienas "argumentas - hitas" neva "zalia liemene" susilieja mieste su spalvom, zalia aplinka ir tampa nematoma cia geras visu pirma zalios liemenes niekur nemaciau pirkti. tik geltonas arba oranzines. visu antra nemaciau gyvenime dar ne vieno medzio ar krumo tokios ryskios zalios spalvos kad permustu liemenes vyrai baikit linksmint
              O lyginti dirbančius (stovičnius) kelyje ar važiuojamojoje dalyje apie kuriuos ispėja iš anksto sustatyti įspėjamieji kelio ženklai, dėl vykdomų darbų, nerėtai dar ir greitis sumažinamas, ką jau kalbėti apie kūgius ar kitoki žymėjimą, su dviratininkais (t.y. kitais pilnaverčiais eismo dalyviais) jau nejuokinga?
              Paskutinis taisė k0fis; 2014.07.17, 23:19.

              Comment


                Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                O lyginti dirbančius (stovičnius) kelyje ar važiuojamojoje dalyje apie kuriuos ispėja iš anksto sustatyti įspėjamieji kelio ženklai, dėl vykdomų darbų, nerėtai dar ir greitis sumažinamas, ką jau kalbėti apie kūgius ar kitoki žymėjimą, su dviratininkais (t.y. kitais pilnaverčiais eismo dalyviais) jau nejuokinga?
                Tai kaip tik stovintį dar geriau pastebėt Beje, nuo kada statomi įspėjamieji ženklai apie tai, kad kažkas žolę kelio krašte pjauna?

                Comment


                  kalbant apie liemenes kazkaip atkreipiau demesi i sita naujiena - http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...tuva-56-441458

                  visai stilingos ir manau patogios naudoti liemenes pas konservus. idomu kur tokiu galima nusipirkti...
                  Occupation: igra na balalaikach v traktirach

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                    Iš esmės su teiginiu sutinku. Kaip visada apsidraudžiama su pertekliumi, nes vėlgi jei važiuojant kelyje staiga pasidarys blogas matomumas (pvz. rūkas prie upės), tai kažin ar nors vienas dviratininkas sustos už važiuojamosios dalies ribų, tam kad išsitraukti iš neaerodinaminės kuprinės parašiutinę liemenę, antiaerodinamines lemputes, bei atšvaitus prie stipin..., ai pala, prie ratlankių. O gal apsisuks ir grįš namo? Ar vėlgi pasiteisinimai, kad gi nereikia?
                    Šįryt šalia Gariūnų tilto pamačiau tokį vaizdą: lyjant lietui ir dar ne visiškai prašvitus (t.y. matomumas nekoks), dviratininkas be liemenės, turbūt ir be žibintų, nes tokių nepastebėjau, važiavo ne tik kad ne dviračių taku, bet net ir ne asfalto pakraščiu kelkraštyje, o prie pat skiriamosios linijos, matyt norėdamas pasikasyti alkūnę į automobilių veidrodėlius. Tai vat dėl tokių padarų ir tenka kelti perteklinius reikalavimus, tikintis, kad nors kiek susiprotės save pasaugoti.

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                      Šįryt šalia Gariūnų tilto pamačiau tokį vaizdą: lyjant lietui ir dar ne visiškai prašvitus (t.y. matomumas nekoks), dviratininkas be liemenės, turbūt ir be žibintų, nes tokių nepastebėjau, važiavo ne tik kad ne dviračių taku, bet net ir ne asfalto pakraščiu kelkraštyje, o prie pat skiriamosios linijos, matyt norėdamas pasikasyti alkūnę į automobilių veidrodėlius. Tai vat dėl tokių padarų ir tenka kelti perteklinius reikalavimus, tikintis, kad nors kiek susiprotės save pasaugoti.
                      Keista logika, o kiek erelių lakstančių ir dar tuo pačiu traiškančių žmones netgi ir perėjose su automobiliais, tai dabar dėl to gal visiem greiti leistiną padarom 30km/h mieste ir jei viršiji, kad ir 5km/h bauda 5000? Reikėjo skambint 112 ir pranešti.

                      Comment


                        Skirtumas tik tas, kad ereliui teisės bus atimtos ir skirta bauda, o dviratininką gaudyt tas pats, kas vėją laukuos.

                        Comment


                          Tai niekas ir negaudys kol tik ineternete pasipiktinimus reikš žmonės. O erelių pilna, nėra dienos kai nepamatytum kaip skraido žmonės gatvėse, gauna bauda, atema teises, ar kas pasikeičia? Toliau laksto. Atkreipk dėmesi, kad tokie kurie prisiskraido, save, draugus ar kitus žmones užmuša dažniausiai jau ne vieną kartą bausti už KET pažeidimus, vairavę girti ar praradę teises, taigi ta bauda nieko neduoda, once a daunas always a daunas.
                          Paskutinis taisė k0fis; 2014.08.12, 11:18.

                          Comment


                            Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                            once a daunas always a daunas.

                            Comment


                              Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                              Tai niekas ir negaudys kol tik ineternete pasipiktinimus reikš žmonės. O erelių pilna, nėra dienos kai nepamatytum kaip skraido žmonės gatvėse, gauna bauda, atema teises, ar kas pasikeičia? Toliau laksto. Atkreipk dėmesi, kad tokie kurie prisiskraido, save, draugus ar kitus žmones užmuša dažniausiai jau ne vieną kartą bausti už KET pažeidimus, vairavę girti ar praradę teises, taigi ta bauda nieko neduoda, once a daunas always a daunas.
                              Atrodo, karščiai jau atlėgo....
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                Skirtumas tik tas, kad ereliui teisės bus atimtos ir skirta bauda, o dviratininką gaudyt tas pats, kas vėją laukuos.
                                Ir ? Pilna tokių atvejų kai nepadeda nei baudos nei teisių atėmimai. Tokių veikėjų tokios priemonės nesustabdys.

                                Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                Atrodo, karščiai jau atlėgo....
                                Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                                Tai niekas ir negaudys kol tik ineternete pasipiktinimus reikš žmonės. O erelių pilna, nėra dienos kai nepamatytum kaip skraido žmonės gatvėse, gauna bauda, atema teises, ar kas pasikeičia? Toliau laksto. Atkreipk dėmesi, kad tokie kurie prisiskraido, save, draugus ar kitus žmones užmuša dažniausiai jau ne vieną kartą bausti už KET pažeidimus, vairavę girti ar praradę teises, taigi ta bauda nieko neduoda, once a daunas always a daunas.
                                Ir kur gi Jūs čia matote karščių įtaka ?

                                Comment


                                  Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                  Ir ? Pilna tokių atvejų kai nepadeda nei baudos nei teisių atėmimai. Tokių veikėjų tokios priemonės nesustabdys.
                                  Kažkas čia neseniai jau buvo prabilęs apie baudžiamąją atsakomybę. Ir atrodė, kad jau gana rimtai valdžia tam yra nusiteikus.

                                  Comment


                                    Dėl plentinių dviračių ir atšvaitų. Nusipirkau prieš porą savaičių plentinuką iš internetinės parduotuvės UK. Ant stipinų yra balti atšvaitai, komplekte dar pridėti baltas ir raudonas, skirti kabinti prie sėdynės iškyšos ir vairo, bei skambutis. Pakeičiau priekinį ir galinį atšvaitus į LEDinius mirksiukus, didelės problemos čia nematau.

                                    Man žymiai labiau kliūna KET ir saugaus eismo įstatymo nuostatos, kad keliu galima važiuoti, tik jei nėra dviračių tako. O tie takai daug kur įrengti taip, kad jų naudot neįmanoma -- kreivos šaligatvio plytelės, staigūs posūkiai, bordiūrai ir t.t.

                                    Comment


                                      Man tokia dilema iškilo. Turiu plentinuką, tačiau jau gamykliškai atšvaitai ant stipinų nėra uždėti, nes pati padanga turi šviesą atspindinčia baltą juostą. Gal kas susidūrėt, ar legaliai naudoju dviratį?

                                      Comment


                                        Parašė alga Rodyti pranešimą
                                        Man žymiai labiau kliūna KET ir saugaus eismo įstatymo nuostatos, kad keliu galima važiuoti, tik jei nėra dviračių tako. O tie takai daug kur įrengti taip, kad jų naudot neįmanoma -- kreivos šaligatvio plytelės, staigūs posūkiai, bordiūrai ir t.t.
                                        Kas jums sakė, kad reikia tais dviračių takais važiuoti? Juk dviračiai skirti:

                                        1. Vaikams po kiemą pasivažinėti su pigiu kalniniu dviračiu traktoriaus ratais.
                                        2. Uždėti ant mašinos stogo ir vežtis į Neringą ar Palangą.

                                        Kas dar neaišku?

                                        Comment


                                          Parašė ZXS Rodyti pranešimą
                                          Kas jums sakė, kad reikia tais dviračių takais važiuoti? Juk dviračiai skirti:

                                          1. Vaikams po kiemą pasivažinėti su pigiu kalniniu dviračiu traktoriaus ratais.
                                          2. Uždėti ant mašinos stogo ir vežtis į Neringą ar Palangą.

                                          Kas dar neaišku?
                                          KET, kurių tamsta, kaip ir didžioji dalis likusių dviratininkų nemoka:

                                          71 - Dviračių vairuotojams draudžiama:
                                          71.1 - važiuoti važiuojamąja dalimi, jeigu įrengti dviračių takai;

                                          O jei čia buvo bajeris, tai labiau nevykusio forumas nematė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X