Parašė Kiano
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams
Collapse
X
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąAtvirai sakant, nieko vertas, nes Jums nepalankus .
Comment
-
Juokingi man tie "Ponai tobulieji vairuotojai" kurie čia loja ant dviratininkų. Pamato kokį perskrendantį per perėja ir iškarto nekenčia visų kas pedalus mina, vienas persirikiuoja betkaip, ranka neparodęs, reiškia visi taip daro.
Tegul kažkas kontroliuoja tuos kas KET nesilaiko, aš nieko prieš, ar tai dviratinis, ar žmogus, ar auto vairuotojas.
Bet jūsų šitie pezenimai, kad visi dviratininkai huliganai ir turi dėvėti šviečiančius skafandrus, nes jų nesimato, lyg iš dangaus nukristų netikėtai, atrodo juokingi.
Comment
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąJuokingi man tie "Ponai tobulieji vairuotojai" kurie čia loja ant dviratininkų. Pamato kokį perskrendantį per perėja ir iškarto nekenčia visų kas pedalus mina, vienas persirikiuoja betkaip, ranka neparodęs, reiškia visi taip daro.
Tegul kažkas kontroliuoja tuos kas KET nesilaiko, aš nieko prieš, ar tai dviratinis, ar žmogus, ar auto vairuotojas.
Bet jūsų šitie pezenimai, kad visi dviratininkai huliganai ir turi dėvėti šviečiančius skafandrus, nes jų nesimato, lyg iš dangaus nukristų netikėtai, atrodo juokingi.
Comment
-
Visi viską supranta, Taigi užsidės tai kas priklauso pagal KET ar tai lempą ar tai liemenę, jei kažkam nuo to geriau matysis - puiku, aš po liepos 1 kiek mačiau tų lempų dienos metų, tai 80 proc, reik specialiai žiūrėt ar jos įjungtos dienos metu, ar ne, nors tiesa aš ir be lempų dviratininką dieną matau. O dviratininkai kurie lakstė per perėjas, ar huliganavojo ir toliau taip darys, jų mastymo kažkokie pakeitimai nepakeis. Čia kaip ir vairuotojai girti kurie vairaivo, taip ir vairuoja nors ir teises praranda toliau tą patį daro. Nuo žmogaus priklauso.
O vairuotojam labiau reiktų žiūrėt kaip patys KET laikosi, nes čia jau vieša paslaptis, kad mieste niekas nevažinėja tiek kiek galima. Visi kaip taisyklė +10 mina. O kiek visokių idiotų kurie laksto betkaip gatvėje kaip trasoje tai išvis suinku suskaičiuoti. Kiekvieną kartą kur nors važiuodamas po vieną du tikrai pamatysiPaskutinis taisė k0fis; 2014.07.12, 16:14.
Comment
-
Kelių patrulių kuopos vadas Audrius Šeškevičius patvirtino, kad šie dviračių takų žymėjimai nesuteikia jokios pirmenybės. Jie tik įspėja vairuotojus, kad šioje vietoje gatvę gali kirsti dviratininkai.
Beje, ir šiose vietose dviračius per gatvę jie privalo vestis, o ne važiuoti.
Kažkokia nesamonė, pažymėtas dviračių takas, kuriuo kelią galima kirsti dviratininkui (įsitikinus, kad neatvažiuoja automobiliai), o pestiesiems kirsti kelią tokioje vietoje draudžiama, juokingiausia kad dviratininkai taip pat gali kirsti tik vesdamiesi dviratį, tai kuo tada skiriasi nuo peščiojo? kažkoks "durdomas"
Comment
-
Atsvaitam yra dviratininku aprangos. Kur dar pasaulyj yra tokia salis, kur sportininkam liepiama I stipinus susikist nesukisamus atsvaitus, apsikabint atsvaitais is priekio ir galo, uzsimest lemputes ir dar ant visos aprangos uzsimaukslint bure-liemene? noreciau pamatyt, kaip plentiniu ar triatlono varzybu metu del lemeniu ir atsvaitu kabinesis
Jau antra savaite vazineju ir treniruojuos, kaip treniravesis, kolkas neuzkliuvau del atsvaitu ir liemenes nebuvimo
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąAtsvaitam yra dviratininku aprangos. Kur dar pasaulyj yra tokia salis, kur sportininkam liepiama I stipinus susikist nesukisamus atsvaitus, apsikabint atsvaitais is priekio ir galo, uzsimest lemputes ir dar ant visos aprangos uzsimaukslint bure-liemene? noreciau pamatyt, kaip plentiniu ar triatlono varzybu metu del lemeniu ir atsvaitu kabinesis
Jau antra savaite vazineju ir treniruojuos, kaip treniravesis, kolkas neuzkliuvau del atsvaitu ir liemenes nebuvimo
Comment
-
Treniruociu metu irgi uzdaroj ar apribotoj trasoj taip vaziuojama??? Vaziavau Italijoj, Kroatijoj, Dubajuj ir Prancuzijoj, vadinasi mane visur isdure ir nedave jokiu uzdaru trasu
Jei rimtai, niekas treniruotems jokiu uzdaru trasu neduoda, nenaudoja ir nesvajoja, nes tokiu nereikejo, nereikia ir nereikes. Priesingai nei galvoji, TT varzybom nevisada ir kelius uztveria, gauni juosta ir varyk. Ir aciu uz rupesti apie sveikata, be salmo nuo 10 metu nevazineju, kristi be jo irgi dar nera teke Bet kai perskaitau tokius, kaip tamstos, pranesimus, tai irgi galvoju, kad turbut perdaug ant kelio laiko kazkas praleidzia Tavo logika ir masinose i gatves galima isleit tik hetchbekus, nes SUV, sportiskos ir visos, kurios neatitinka tamstos miesto masinos isitikinimo - turi vazinet savo atskirais keliais
Comment
-
Durni jūs gal... Jau kas labiausiai nervina, tai tie "sportininkai". Treniruotėms gatvėse turi būti lydintieji automobiliai. Sugalvojai vienas išvažiuot - yra dviračių takas. Aplink Panevėžio priemiesčius pilna idealių takų, bet praktiškai visi kaip runkeliai važiuoja plentu ir dar ne tik eilute, bet kolona po kokius 2-3 į plotį. Vietos maža? O gal smegenis nuo greičio išpūtė?
Va ką norėčiau pirmą kartą gyvenime pagirt - dėl visko besiskundžiančius pensininkus. Didžioji dauguma bent jau su liemenėmis važinėja, o p pastaruoju metu net ir per perėją dviračius persistūminėt pradėjo.
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąTreniruociu metu irgi uzdaroj ar apribotoj trasoj taip vaziuojama??? Vaziavau Italijoj, Kroatijoj, Dubajuj ir Prancuzijoj, vadinasi mane visur isdure ir nedave jokiu uzdaru trasu
Jei rimtai, niekas treniruotems jokiu uzdaru trasu neduoda, nenaudoja ir nesvajoja, nes tokiu nereikejo, nereikia ir nereikes. Priesingai nei galvoji, TT varzybom nevisada ir kelius uztveria, gauni juosta ir varyk. Ir aciu uz rupesti apie sveikata, be salmo nuo 10 metu nevazineju, kristi be jo irgi dar nera teke Bet kai perskaitau tokius, kaip tamstos, pranesimus, tai irgi galvoju, kad turbut perdaug ant kelio laiko kazkas praleidzia Tavo logika ir masinose i gatves galima isleit tik hetchbekus, nes SUV, sportiskos ir visos, kurios neatitinka tamstos miesto masinos isitikinimo - turi vazinet savo atskirais keliais
O gatvėse, esant įprastoms eismo sąlygoms nekontroliuojamoje aplinkoje, transporto priemonėms, netenkinančioms joms keliamų reikalavimų, dalyvavimas eisme draudžiamas. Atrodo du kart du, bet kažkam visvien atrodo, kad turi būti penki.Paskutinis taisė Ginthus; 2014.07.15, 14:50.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąDurni jūs gal... Jau kas labiausiai nervina, tai tie "sportininkai". Treniruotėms gatvėse turi būti lydintieji automobiliai. Sugalvojai vienas išvažiuot - yra dviračių takas.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąVa čia tai geras anekdotas. Labiau tiktų sakyti "nėra dviračių tako" ar takų. Ir dar ilgai nebus .
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąRetorinis klausimas: kodėl dirbantys kelyje turi ryškiaspalvę aprangą? Jeigu dieną taip viskas gerai matosi, juolab žmogus kelyje, tai kam to reikia
tiesa cia matau toliau retkarciais vystomas dar vienas "argumentas - hitas" neva "zalia liemene" susilieja mieste su spalvom, zalia aplinka ir tampa nematoma cia geras visu pirma zalios liemenes niekur nemaciau pirkti. tik geltonas arba oranzines. visu antra nemaciau gyvenime dar ne vieno medzio ar krumo tokios ryskios zalios spalvos kad permustu liemenes vyrai baikit linksmintOccupation: igra na balalaikach v traktirach
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTai niekur net palydos nebuvo?
O gatvėse, esant įprastoms eismo sąlygoms nekontroliuojamoje aplinkoje, transporto priemonėms, netenkinančioms joms keliamų reikalavimų, dalyvavimas eisme draudžiamas. Atrodo du kart du, bet kažkam visvien atrodo, kad turi būti penki.
Beda ta, kad plentiniai ir tt dviraciai 100% atitinka visoje Europos Sajungoje galiojancius reikalavimus, ko nuo siol "neatitinka" bananu respublikoje O dabartiniai reikalavimai yra tas pats, kas visom masinoms priverstinai reikalaut tureti LED zibintus, kas nelabai racionalu ar ne?
Ir pasikartojant, VISI ES parduodami dviraciai, kurie gaminami serijinu budu PILNAI atitinka ES reikalavimus. Taciau musu bananu respublikos yra begale istatymu, netik tie dviraciai, kurie tiesiogiai priestarauja bendrijos reikalavimams ir teisei. O su atsvaitais pvz:
Dviračio gale turi būti raudonas šviesos atšvaitas, iš abiejų šonų – oranžiniai šviesos atšvaitai arba kiti šviesą atspindintys elementai, pritvirtinti prie ratų stipinų
dėvėti ryškų drabužį su šviesą atspindinčiais elementais
Comment
-
Tai jo jo, geriau visus išvadint debilais, negu pačiam pagalvot... Eismas - toks dalykas, į kurį patekęs, gali iš jo savo jėgomis nebeišeit. Tai kodėl nepasisaugojus savęs, vietoj to, kad rėkiant apie visokius sertifikatus, mistinius sargus "vairuotojus" ir kitokias nesąmones? Kiek gatvėse yra tų plentinių dviračių, prie kurių nieko negalima kabint? Gal koks penktadalis? Tai dėl šito penktadalio, dabar turi nieko nedaryt, nes eilinį kartą mažuma kažko užsimanė arba apsiverkė?
Kaip čia Bootsy pastebėjo, nėra gatvėse tokių vietų, kad liemenę dėvintis žmogus susilietų su aplinka. NĖRA. O jeigu jau liejasi spalvos, arba išvis jų neskiriama, tai ką tada išvis čia apie eismą ir jo saugumą aiškint?
Ir jeigu kažkam nepatinka bananų respublika - visos sienos atviros, niekas neverčia čia tarp idiotų gyvent.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąTai jo jo, geriau visus išvadint debilais, negu pačiam pagalvot... Eismas - toks dalykas, į kurį patekęs, gali iš jo savo jėgomis nebeišeit. Tai kodėl nepasisaugojus savęs, vietoj to, kad rėkiant apie visokius sertifikatus, mistinius sargus "vairuotojus" ir kitokias nesąmones? Kiek gatvėse yra tų plentinių dviračių, prie kurių nieko negalima kabint? Gal koks penktadalis? Tai dėl šito penktadalio, dabar turi nieko nedaryt, nes eilinį kartą mažuma kažko užsimanė arba apsiverkė?
Kaip čia Bootsy pastebėjo, nėra gatvėse tokių vietų, kad liemenę dėvintis žmogus susilietų su aplinka. NĖRA. O jeigu jau liejasi spalvos, arba išvis jų neskiriama, tai ką tada išvis čia apie eismą ir jo saugumą aiškint?
Ir jeigu kažkam nepatinka bananų respublika - visos sienos atviros, niekas neverčia čia tarp idiotų gyvent.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąKaip čia Bootsy pastebėjo, nėra gatvėse tokių vietų, kad liemenę dėvintis žmogus susilietų su aplinka. NĖRA. O jeigu jau liejasi spalvos, arba išvis jų neskiriama, tai ką tada išvis čia apie eismą ir jo saugumą aiškint?
P.S. Aš nekalbu apie dviratininkus-chuliganus, kurie išlekia iš už kampo arba kamštyje nardo tarp automobilių. Tokiems chuliganams, jei jau kas, tai ir viso kūno apsauga nuo sumušimų nepadės. Aš kalbu apie sąžiningus dviratininkus, kurie laikosi KET. Kodėl jie turi vykdyti kažkokius absurdiškus reikalavimus dėl chuliganų?
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąAš vis tiek nesuprantu, kodėl tuomet pėstiesiems nereikia dėvėti liemenių einant per perėjas? Tai būtų nepalyginamai veiksmingesnė priemonė, siekiant išvengti žūčių keliuose.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2014.07.16, 11:24.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąAtsakysiu klausimu į klausimą. O jeigu regėjimas ant tiek blogas, kad saulėtą dieną, važiuojant mieste 50 km/h, negali pastebėti dviratininko, ar verta išvis vairuoti?
P.S. Aš nekalbu apie dviratininkus-chuliganus, kurie išlekia iš už kampo arba kamštyje nardo tarp automobilių. Tokiems chuliganams, jei jau kas, tai ir viso kūno apsauga nuo sumušimų nepadės. Aš kalbu apie sąžiningus dviratininkus, kurie laikosi KET. Kodėl jie turi vykdyti kažkokius absurdiškus reikalavimus dėl chuliganų?
O kodėl aš turiu taikytis prie taisyklių irgi, kurios mažina avaringumą, jeigu normalūs žmonės ir be tų taisyklių avarijų nedaro? Kaip lietuvių liaudis sako - šaukštas deguto medaus statinę sugadina.
Comment
Comment