Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kiano Rodyti pranešimą
    Olandijoj uždrausta dėvėti ausines dviratininkams..
    Reikia uždrausti audiosistemas automobiliuose - mažina eismo saugumą

    Comment


      Parašė Xedos Rodyti pranešimą
      Atvirai sakant, nieko vertas, nes Jums nepalankus .
      Tai jo jo, lempinių argumentų visada galima sau prisigalvot, nesvarbu kaip yra išties. Ir išvis, kodėl man nepalankus? Gal irgi pasirodys, kad išvis jie beveik nieko nesukelia? Teisingai reikia pateikt statistiką.

      Comment


        Juokingi man tie "Ponai tobulieji vairuotojai" kurie čia loja ant dviratininkų. Pamato kokį perskrendantį per perėja ir iškarto nekenčia visų kas pedalus mina, vienas persirikiuoja betkaip, ranka neparodęs, reiškia visi taip daro.
        Tegul kažkas kontroliuoja tuos kas KET nesilaiko, aš nieko prieš, ar tai dviratinis, ar žmogus, ar auto vairuotojas.
        Bet jūsų šitie pezenimai, kad visi dviratininkai huliganai ir turi dėvėti šviečiančius skafandrus, nes jų nesimato, lyg iš dangaus nukristų netikėtai, atrodo juokingi.

        Comment


          Parašė k0fis Rodyti pranešimą
          Juokingi man tie "Ponai tobulieji vairuotojai" kurie čia loja ant dviratininkų. Pamato kokį perskrendantį per perėja ir iškarto nekenčia visų kas pedalus mina, vienas persirikiuoja betkaip, ranka neparodęs, reiškia visi taip daro.
          Tegul kažkas kontroliuoja tuos kas KET nesilaiko, aš nieko prieš, ar tai dviratinis, ar žmogus, ar auto vairuotojas.
          Bet jūsų šitie pezenimai, kad visi dviratininkai huliganai ir turi dėvėti šviečiančius skafandrus, nes jų nesimato, lyg iš dangaus nukristų netikėtai, atrodo juokingi.
          Tobulų nėra. Tik vienas dalykas - dviratininkai nesupranta, kad ne jie vairuotoją užmuš nelaimės atveju, bet bus atvirkščiai. Kol taip negalvoja - tegul nors ir į titaninį burbulą lenda.

          Comment


            Juokingi yra verkslenimai, nes matai jiems ivede pora papildomu saligu, o toks jausmas kad isvis uzdraude vazinet dviraciais

            Comment


              Visi viską supranta, Taigi užsidės tai kas priklauso pagal KET ar tai lempą ar tai liemenę, jei kažkam nuo to geriau matysis - puiku, aš po liepos 1 kiek mačiau tų lempų dienos metų, tai 80 proc, reik specialiai žiūrėt ar jos įjungtos dienos metu, ar ne, nors tiesa aš ir be lempų dviratininką dieną matau. O dviratininkai kurie lakstė per perėjas, ar huliganavojo ir toliau taip darys, jų mastymo kažkokie pakeitimai nepakeis. Čia kaip ir vairuotojai girti kurie vairaivo, taip ir vairuoja nors ir teises praranda toliau tą patį daro. Nuo žmogaus priklauso.
              O vairuotojam labiau reiktų žiūrėt kaip patys KET laikosi, nes čia jau vieša paslaptis, kad mieste niekas nevažinėja tiek kiek galima. Visi kaip taisyklė +10 mina. O kiek visokių idiotų kurie laksto betkaip gatvėje kaip trasoje tai išvis suinku suskaičiuoti. Kiekvieną kartą kur nors važiuodamas po vieną du tikrai pamatysi
              Paskutinis taisė k0fis; 2014.07.12, 16:14.

              Comment


                Kelių patrulių kuopos vadas Audrius Šeškevičius patvirtino, kad šie dviračių takų žymėjimai nesuteikia jokios pirmenybės. Jie tik įspėja vairuotojus, kad šioje vietoje gatvę gali kirsti dviratininkai.

                Beje, ir šiose vietose dviračius per gatvę jie privalo vestis, o ne važiuoti.
                http://auto.lrytas.lt/technika/ar-vi...m#.U8JHGvmSz4Y

                Kažkokia nesamonė, pažymėtas dviračių takas, kuriuo kelią galima kirsti dviratininkui (įsitikinus, kad neatvažiuoja automobiliai), o pestiesiems kirsti kelią tokioje vietoje draudžiama, juokingiausia kad dviratininkai taip pat gali kirsti tik vesdamiesi dviratį, tai kuo tada skiriasi nuo peščiojo? kažkoks "durdomas"

                Comment


                  Atsvaitam yra dviratininku aprangos. Kur dar pasaulyj yra tokia salis, kur sportininkam liepiama I stipinus susikist nesukisamus atsvaitus, apsikabint atsvaitais is priekio ir galo, uzsimest lemputes ir dar ant visos aprangos uzsimaukslint bure-liemene? noreciau pamatyt, kaip plentiniu ar triatlono varzybu metu del lemeniu ir atsvaitu kabinesis

                  Jau antra savaite vazineju ir treniruojuos, kaip treniravesis, kolkas neuzkliuvau del atsvaitu ir liemenes nebuvimo

                  Comment


                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                    Atsvaitam yra dviratininku aprangos. Kur dar pasaulyj yra tokia salis, kur sportininkam liepiama I stipinus susikist nesukisamus atsvaitus, apsikabint atsvaitais is priekio ir galo, uzsimest lemputes ir dar ant visos aprangos uzsimaukslint bure-liemene? noreciau pamatyt, kaip plentiniu ar triatlono varzybu metu del lemeniu ir atsvaitu kabinesis

                    Jau antra savaite vazineju ir treniruojuos, kaip treniravesis, kolkas neuzkliuvau del atsvaitu ir liemenes nebuvimo
                    Kai perskaitau tokius argumentus, tai pirma mintis ateina, kad matyt ne kartą jau galvą be šalmo atitrankė kai kurie. Varžybų metu važiuojama kontroliuojamoje aplinkoje. Ne bananų respublikose taip daroma ir treniruočių metu. Kelių eismo taisyklės galioja eismui keliuose, o ne F1, motokroso ar bobslėjaus treniruotėms.

                    Comment


                      Treniruociu metu irgi uzdaroj ar apribotoj trasoj taip vaziuojama??? Vaziavau Italijoj, Kroatijoj, Dubajuj ir Prancuzijoj, vadinasi mane visur isdure ir nedave jokiu uzdaru trasu

                      Jei rimtai, niekas treniruotems jokiu uzdaru trasu neduoda, nenaudoja ir nesvajoja, nes tokiu nereikejo, nereikia ir nereikes. Priesingai nei galvoji, TT varzybom nevisada ir kelius uztveria, gauni juosta ir varyk. Ir aciu uz rupesti apie sveikata, be salmo nuo 10 metu nevazineju, kristi be jo irgi dar nera teke Bet kai perskaitau tokius, kaip tamstos, pranesimus, tai irgi galvoju, kad turbut perdaug ant kelio laiko kazkas praleidzia Tavo logika ir masinose i gatves galima isleit tik hetchbekus, nes SUV, sportiskos ir visos, kurios neatitinka tamstos miesto masinos isitikinimo - turi vazinet savo atskirais keliais

                      Comment


                        Durni jūs gal... Jau kas labiausiai nervina, tai tie "sportininkai". Treniruotėms gatvėse turi būti lydintieji automobiliai. Sugalvojai vienas išvažiuot - yra dviračių takas. Aplink Panevėžio priemiesčius pilna idealių takų, bet praktiškai visi kaip runkeliai važiuoja plentu ir dar ne tik eilute, bet kolona po kokius 2-3 į plotį. Vietos maža? O gal smegenis nuo greičio išpūtė?

                        Va ką norėčiau pirmą kartą gyvenime pagirt - dėl visko besiskundžiančius pensininkus. Didžioji dauguma bent jau su liemenėmis važinėja, o p pastaruoju metu net ir per perėją dviračius persistūminėt pradėjo.

                        Comment


                          Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                          Treniruociu metu irgi uzdaroj ar apribotoj trasoj taip vaziuojama??? Vaziavau Italijoj, Kroatijoj, Dubajuj ir Prancuzijoj, vadinasi mane visur isdure ir nedave jokiu uzdaru trasu

                          Jei rimtai, niekas treniruotems jokiu uzdaru trasu neduoda, nenaudoja ir nesvajoja, nes tokiu nereikejo, nereikia ir nereikes. Priesingai nei galvoji, TT varzybom nevisada ir kelius uztveria, gauni juosta ir varyk. Ir aciu uz rupesti apie sveikata, be salmo nuo 10 metu nevazineju, kristi be jo irgi dar nera teke Bet kai perskaitau tokius, kaip tamstos, pranesimus, tai irgi galvoju, kad turbut perdaug ant kelio laiko kazkas praleidzia Tavo logika ir masinose i gatves galima isleit tik hetchbekus, nes SUV, sportiskos ir visos, kurios neatitinka tamstos miesto masinos isitikinimo - turi vazinet savo atskirais keliais
                          Tai niekur net palydos nebuvo?
                          O gatvėse, esant įprastoms eismo sąlygoms nekontroliuojamoje aplinkoje, transporto priemonėms, netenkinančioms joms keliamų reikalavimų, dalyvavimas eisme draudžiamas. Atrodo du kart du, bet kažkam visvien atrodo, kad turi būti penki.
                          Paskutinis taisė Ginthus; 2014.07.15, 14:50.

                          Comment


                            Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                            Durni jūs gal... Jau kas labiausiai nervina, tai tie "sportininkai". Treniruotėms gatvėse turi būti lydintieji automobiliai. Sugalvojai vienas išvažiuot - yra dviračių takas.
                            Va čia tai geras anekdotas. Labiau tiktų sakyti "nėra dviračių tako" ar takų. Ir dar ilgai nebus .

                            Comment


                              Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                              Va čia tai geras anekdotas. Labiau tiktų sakyti "nėra dviračių tako" ar takų. Ir dar ilgai nebus .
                              Nu jo, pagal Google Maps geriau žinot

                              Comment


                                Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                Retorinis klausimas: kodėl dirbantys kelyje turi ryškiaspalvę aprangą? Jeigu dieną taip viskas gerai matosi, juolab žmogus kelyje, tai kam to reikia
                                labai geras pastebejimas. be abejo eilini karta labai jau "nepatogus" dviratininkams. is tiesu ziema vasara kelininkai dirba su liemenem ir visu pirma del to, kad zymiai geriau matosi ir atkreipia eismo dalyviu demesi. "argumentai" apie tai, kad tai ju darbine apranga yra absurdiski

                                tiesa cia matau toliau retkarciais vystomas dar vienas "argumentas - hitas" neva "zalia liemene" susilieja mieste su spalvom, zalia aplinka ir tampa nematoma cia geras visu pirma zalios liemenes niekur nemaciau pirkti. tik geltonas arba oranzines. visu antra nemaciau gyvenime dar ne vieno medzio ar krumo tokios ryskios zalios spalvos kad permustu liemenes vyrai baikit linksmint
                                Occupation: igra na balalaikach v traktirach

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                  Tai niekur net palydos nebuvo?
                                  O gatvėse, esant įprastoms eismo sąlygoms nekontroliuojamoje aplinkoje, transporto priemonėms, netenkinančioms joms keliamų reikalavimų, dalyvavimas eisme draudžiamas. Atrodo du kart du, bet kažkam visvien atrodo, kad turi būti penki.
                                  Turi bloga isivaizdavima apie si sporta Palyda buna grupinese treniruotese, bet tik tam, kad galetu isimest viena ar kelis, kurie arba patys neatlaike ar ju technika pabiro. Paprastai treniruojamasi be jokiu palydu. Varzybu metu labai priklauso nuo ju standarto, TT dazniausiai nebuna, o road yra komandos palyda, kur dazniausiai buna viena ar kelios masinos, bet jos prisijungia ir atsijungia, kada reikia arba isvis vaziuoja tik paskui kelis specifinius komandos narius.

                                  Beda ta, kad plentiniai ir tt dviraciai 100% atitinka visoje Europos Sajungoje galiojancius reikalavimus, ko nuo siol "neatitinka" bananu respublikoje O dabartiniai reikalavimai yra tas pats, kas visom masinoms priverstinai reikalaut tureti LED zibintus, kas nelabai racionalu ar ne?

                                  Ir pasikartojant, VISI ES parduodami dviraciai, kurie gaminami serijinu budu PILNAI atitinka ES reikalavimus. Taciau musu bananu respublikos yra begale istatymu, netik tie dviraciai, kurie tiesiogiai priestarauja bendrijos reikalavimams ir teisei. O su atsvaitais pvz:
                                  Dviračio gale turi būti raudonas šviesos atšvaitas, iš abiejų šonų – oranžiniai šviesos atšvaitai arba kiti šviesą atspindintys elementai, pritvirtinti prie ratų stipinų
                                  Yra neimanoma juos pritvirtinti, o ES reikalavimuose, norint gaut TUV, nereikalauja prie STIPINU nieko tvirtint, uztenka ant RATLANKIO. Kas su plentiniais/tt ratlankiais ir yra, jie turi sviesa atspindincius elementus ant RATLANKIU.

                                  dėvėti ryškų drabužį su šviesą atspindinčiais elementais
                                  Kaip ir kas interpretuos ryskuma? Dviratininku apranga numargina sviesa atspinindciais elementais, bet daznai buna pvz raudona, balta, marga ir pan. Kas nustatys ar ji ryski? Policininkas is akies? Kur tada, jei taip rupinamasi dviratininku saugumu, punktas apie privalomus salmus? Dabartiniai pakeitimai rasyti zmoniu, kurie dviraciu nenaudoja, o tik mano, jog pastarieji trukdo gyvent, todel ir sauguma supranta, kaip kelininko liemene + nelogiski sviesu ir atsvaitu reikalavimai, bet apie tokius elementarius saugumo reikalavimus, kaip salmas - velniop, kam to reikia

                                  Comment


                                    Tai jo jo, geriau visus išvadint debilais, negu pačiam pagalvot... Eismas - toks dalykas, į kurį patekęs, gali iš jo savo jėgomis nebeišeit. Tai kodėl nepasisaugojus savęs, vietoj to, kad rėkiant apie visokius sertifikatus, mistinius sargus "vairuotojus" ir kitokias nesąmones? Kiek gatvėse yra tų plentinių dviračių, prie kurių nieko negalima kabint? Gal koks penktadalis? Tai dėl šito penktadalio, dabar turi nieko nedaryt, nes eilinį kartą mažuma kažko užsimanė arba apsiverkė?

                                    Kaip čia Bootsy pastebėjo, nėra gatvėse tokių vietų, kad liemenę dėvintis žmogus susilietų su aplinka. NĖRA. O jeigu jau liejasi spalvos, arba išvis jų neskiriama, tai ką tada išvis čia apie eismą ir jo saugumą aiškint?

                                    Ir jeigu kažkam nepatinka bananų respublika - visos sienos atviros, niekas neverčia čia tarp idiotų gyvent.

                                    Comment


                                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                      Tai jo jo, geriau visus išvadint debilais, negu pačiam pagalvot... Eismas - toks dalykas, į kurį patekęs, gali iš jo savo jėgomis nebeišeit. Tai kodėl nepasisaugojus savęs, vietoj to, kad rėkiant apie visokius sertifikatus, mistinius sargus "vairuotojus" ir kitokias nesąmones? Kiek gatvėse yra tų plentinių dviračių, prie kurių nieko negalima kabint? Gal koks penktadalis? Tai dėl šito penktadalio, dabar turi nieko nedaryt, nes eilinį kartą mažuma kažko užsimanė arba apsiverkė?

                                      Kaip čia Bootsy pastebėjo, nėra gatvėse tokių vietų, kad liemenę dėvintis žmogus susilietų su aplinka. NĖRA. O jeigu jau liejasi spalvos, arba išvis jų neskiriama, tai ką tada išvis čia apie eismą ir jo saugumą aiškint?

                                      Ir jeigu kažkam nepatinka bananų respublika - visos sienos atviros, niekas neverčia čia tarp idiotų gyvent.
                                      Aš vis tiek nesuprantu, kodėl tuomet pėstiesiems nereikia dėvėti liemenių einant per perėjas? Tai būtų nepalyginamai veiksmingesnė priemonė, siekiant išvengti žūčių keliuose.

                                      Comment


                                        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                        Kaip čia Bootsy pastebėjo, nėra gatvėse tokių vietų, kad liemenę dėvintis žmogus susilietų su aplinka. NĖRA. O jeigu jau liejasi spalvos, arba išvis jų neskiriama, tai ką tada išvis čia apie eismą ir jo saugumą aiškint?
                                        Atsakysiu klausimu į klausimą. O jeigu regėjimas ant tiek blogas, kad saulėtą dieną, važiuojant mieste 50 km/h, negali pastebėti dviratininko, ar verta išvis vairuoti?

                                        P.S. Aš nekalbu apie dviratininkus-chuliganus, kurie išlekia iš už kampo arba kamštyje nardo tarp automobilių. Tokiems chuliganams, jei jau kas, tai ir viso kūno apsauga nuo sumušimų nepadės. Aš kalbu apie sąžiningus dviratininkus, kurie laikosi KET. Kodėl jie turi vykdyti kažkokius absurdiškus reikalavimus dėl chuliganų?

                                        Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                                        Aš vis tiek nesuprantu, kodėl tuomet pėstiesiems nereikia dėvėti liemenių einant per perėjas? Tai būtų nepalyginamai veiksmingesnė priemonė, siekiant išvengti žūčių keliuose.
                                        Tai gal išvis įstatymais uždraudžiame išeiti iš namų be liemenės? Juk maža ką, gal koks kelių erelis sugalvos pasivažinėti šaligatviais ir nepamatys ten vaikščiojančių pėsčiųjų?
                                        Paskutinis taisė Vilnietizz; 2014.07.16, 11:24.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          Atsakysiu klausimu į klausimą. O jeigu regėjimas ant tiek blogas, kad saulėtą dieną, važiuojant mieste 50 km/h, negali pastebėti dviratininko, ar verta išvis vairuoti?

                                          P.S. Aš nekalbu apie dviratininkus-chuliganus, kurie išlekia iš už kampo arba kamštyje nardo tarp automobilių. Tokiems chuliganams, jei jau kas, tai ir viso kūno apsauga nuo sumušimų nepadės. Aš kalbu apie sąžiningus dviratininkus, kurie laikosi KET. Kodėl jie turi vykdyti kažkokius absurdiškus reikalavimus dėl chuliganų?
                                          Tai načiort tada automobiliams žibintai? Kam dieną kely dirbantiems speciali atšvaitinė apranga? Kam tada išvis reikalingi ženklai atšvaitai ant pakelės medžių? Kam reikalingi kelkraščio stulpeliai? Jeigu viską pastebi ir matai, KAM?

                                          O kodėl aš turiu taikytis prie taisyklių irgi, kurios mažina avaringumą, jeigu normalūs žmonės ir be tų taisyklių avarijų nedaro? Kaip lietuvių liaudis sako - šaukštas deguto medaus statinę sugadina.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X