Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Prie ko čia leidėjai? Yra įstatymas - laikaisi. Kas neaišku?
    Kuo aš nusižengsiu prieš įstatymą jei važiuosiu be liemenės, bet su žibintais ?

    Motociklų žibintai labai gerai matomi, o dideliu greičiu atskrendančio nepastebėsi panašiai kaip ir bet ko kito.
    Toli gražu nevisi važiuoja su žibintais.
    Paskutinis taisė Xedos; 2014.07.01, 21:02.

    Comment


      Parašė Xedos Rodyti pranešimą
      Kuo aš nusižengsiu prieš įstatymą jei važiuosiu be liemenės, bet su žibintais ?
      Niekuo. Bet jeigu savisaugos nėr, tai ir nepridėsi.

      Comment


        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
        a) su liemene geriau matosi;
        b) nematau jokio apribojimo, nes būtų absurdas, jeigu atsisakytum važiuot motociklu vien dėl to, kad aprangos reikia. Motociklininkai to kažkodėl į galvą neima;
        c) ne visų pastabumas vienodas. Jeigu vieni pastebės iš 100 metrų su liemene ir 20 metrų be, o kitas vienodai aklas, tai gal tamsta ir nesupranta kame čia padidinimas.
        a) Nesutikčiau. Matosi ne todėl, kad tai liemenė ir ne todėl, kad ji turi šviesa atspindinčius elementus. Matosi nes tai yra ryškiaspalvis rūbas. Ryškias spalvas turi ne tik liemenės.
        b) Motociklininko apranga yra skirta fiziškai apsaugoti patį motociklininką nuo galimų sužalojimų. Čia reikėtu lyginti su dviratininko šalmu, bet tikrai ne su liemene ar juo labiau nepakankamai ryškiai šviečiančiu led.
        c) kaip jau minėta punkte a, pastebėjimą lemia objektyvios sąlygos, kurias gali sukurti nebūtinai liemenė (taikoma apibrėžimui pagal ket). Jeigu dėl liemenės pastebimumo dar galima diskutuoti, bet beveik neįžiūrimai šviečiantis žibintas (kuris pakeičia liemenės naudojimą) tikrai nepridės jokio pastebimumo dienos metu.

        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
        Motociklų žibintai labai gerai matomi, o dideliu greičiu atskrendančio nepastebėsi panašiai kaip ir bet ko kito.
        Kažkaip atvirkščiai viską taikote. Motociklininkams liemenės būtų n kartų efektyvesnės, nes būtent dėl jų greičio juos pavyktų pastebėti greičiau, nei su kitokia madinga apranga, kuri kartais užsimaskuoja tarp spalvinių aplinkos elementų.
        Dviratininkas lėtas ir jį bet kaip atrodantį pastebėti yra žymiai paprasčiau.
        Paskutinis taisė sleader; 2014.07.01, 21:03.

        Comment


          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
          Niekuo. Bet jeigu savisaugos nėr, tai ir nepridėsi.
          Savisauga matuojama paklusnumu nepamatuotiems reikalavimams ? Nemanau.

          Comment


            Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
            Požiūriai keičiasi keičiantis vienam iš veiksnių, šiuo atveju - dviratininkams. Asmeniškai niekada nepraleidžiu per perėją, jeigu prie jos laukia apsižergęs dviratį "dievas", bet visada praleidžiu persivedantį. Niekada nelenkiu apysiauriame kelyje dviratininko su liememe, jei iš priekio kas nors atvažiuoja; be liemenės - savaip pagąsdinu. Dabar visus, nedėvinčius liemenių, dar ir apsignalizuosiu, kad surūdijęs signalas atsigautų Ir jooo, čia vairuotojai kalti, kad dviratininkai per perėjas kaip kamikadzės skraido, važiuoja vidury kelio ar aplamai nesugeba savo saugumu pasirūpint.
            Reikalauti liemeniu yra nesamone, jei kalbama apie sauguma. TURETU buti reikalaujama salmu, o ne liemeniu

            Ir apskritai, skirtingus dviratininkus siekiama suplakti i viena kruva, pvz kur logika aprengti Time Trail ar klasikiniu road vairuotojus liemenem? Arba ju dviracius apzarstyt atsvaitais... Ar kasnors mate TT/Road dviracio ratus su atsvaitais? Tokie dviraciai skaiciuoja gramus, o ant aero stipinu nera jokiu galimybiu uzmaut atsvaitus

            Esu TT/Road entuziastas, abu mano dviraciai neturi jokio atsvaito, abu sveria po +-7kg. Taciau padangos turi sviesa atspindincius uzrasus o ant storu ratlankiu (anglies aero) uzklijuoti sviesa atspindintys gamintojo balti logotipai. Pagal pasikeitusias taisykles - nespesiu moket baudu, nors: ant batu yra sviesa atspindincios siules, ant sortu yra sviesa atspindincios sonines juostos ir gale dekoras, ant aprangos yra sviesa atspindinciu elementu, ant galo salmo yra sviesa atspindincios juosteles. Esu matomas ir pasviesus ryskiau i mane - tampu kaledine eglute, nes tokos visos dviratininku aprangos + noriu kad matytu mano dviracio kontura, todel blizga padangos/ratlankiai. Siandiena teko pralenkt keleta ekipazu, net sankryzoj stovejau salia vieno = jokiu pastabu.

            Reikia salmus padaryt privalomus, dviraciu takus vystyt normalius, o ne isafaltuot ir po to ant ju skaldele uzklijuot (suprask, kad nevaziuotu jokie pizonai su road, cyclocross ir time trail dviraciais), gatvese mobiliu radaru statyt daugiau ir panasiai. Bet daryt is dviratininko klouna ir ji "baust" uz tai, kad jis dvirati vairuoja = totali nesamone

            Comment


              Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
              Reikalauti liemeniu yra nesamone, jei kalbama apie sauguma. TURETU buti reikalaujama salmu, o ne liemeniu

              Ir apskritai, skirtingus dviratininkus siekiama suplakti i viena kruva, pvz kur logika aprengti Time Trail ar klasikiniu road vairuotojus liemenem? Arba ju dviracius apzarstyt atsvaitais... Ar kasnors mate TT/Road dviracio ratus su atsvaitais? Tokie dviraciai skaiciuoja gramus, o ant aero stipinu nera jokiu galimybiu uzmaut atsvaitus

              Esu TT/Road entuziastas, abu mano dviraciai neturi jokio atsvaito, abu sveria po +-7kg. Taciau padangos turi sviesa atspindincius uzrasus o ant storu ratlankiu (anglies aero) uzklijuoti sviesa atspindintys gamintojo balti logotipai. Pagal pasikeitusias taisykles - nespesiu moket baudu, nors: ant batu yra sviesa atspindincios siules, ant sortu yra sviesa atspindincios sonines juostos ir gale dekoras, ant aprangos yra sviesa atspindinciu elementu, ant galo salmo yra sviesa atspindincios juosteles. Esu matomas ir pasviesus ryskiau i mane - tampu kaledine eglute, nes tokos visos dviratininku aprangos + noriu kad matytu mano dviracio kontura, todel blizga padangos/ratlankiai. Siandiena teko pralenkt keleta ekipazu, net sankryzoj stovejau salia vieno = jokiu pastabu.

              Reikia salmus padaryt privalomus, dviraciu takus vystyt normalius, o ne isafaltuot ir po to ant ju skaldele uzklijuot (suprask, kad nevaziuotu jokie pizonai su road, cyclocross ir time trail dviraciais), gatvese mobiliu radaru statyt daugiau ir panasiai. Bet daryt is dviratininko klouna ir ji "baust" uz tai, kad jis dvirati vairuoja = totali nesamone
              Šalmas skirtas jau tik pasekmei sušveltinti, o šviešos tai priežasčiai užkirsti. Kai įvažiuos kokia fūra, nepadės ir šalmas. Juokingi argumentai, kad lempos neva daug sveria, tada iš automobilių reiktų išlupti žibintus, beto dar kuro būtų sutaupyta.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Šalmas skirtas jau tik pasekmei sušveltinti, o šviešos tai priežasčiai užkirsti. Kai įvažiuos kokia fūra, nepadės ir šalmas. Juokingi argumentai, kad lempos neva daug sveria, tada iš automobilių reiktų išlupti žibintus, beto dar kuro būtų sutaupyta.
                Dviračių žibintai padės išvengti "priežasties" ? Nejuokinkite . Su liemene yra šiek tiek kitokia situacija. Bet žibintų prilyginimas liemenei atrodo tiesiog juokingai ir nekitaip, dviratininkai nuo jų nepasidaro nei kiek labiau matomi. Šiandien jau mačiau vieną dviratininką su žibintais vidury dienos. Teko gerokai įsižiūrėti, kad pamatyčiau ar jie išvis veikia, o ką jau kalbėti apie tai, kad dviratininkas žibintų pagalba taps labiau matomas.

                Viename straipsnyje buvo labai gerai pastebėta: susidaro toks įspūdis, kad tokie nutarimai buvo padaryti vien tam, kad sukurti įvaizdį, jog kažkas daroma. Ir tie motyvai. kad "mūsų dviračių takų tinklas yra nepakankamai išvystytas" yra apgailėtini. Tuomet reikia daryti išvadą, kad mūsų dviračių takų tinklas yra pats blogiausias visame pasaulyje, nes tokių juokingų reikalavimų niekur nerasime.

                Comment


                  Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                  Dviračių žibintai padės išvengti "priežasties" ? Nejuokinkite . Su liemene yra šiek tiek kitokia situacija. Bet žibintų prilyginimas liemenei atrodo tiesiog juokingai ir nekitaip, dviratininkai nuo jų nepasidaro nei kiek labiau matomi. Šiandien jau mačiau vieną dviratininką su žibintais vidury dienos. Teko gerokai įsižiūrėti, kad pamatyčiau ar jie išvis veikia, o ką jau kalbėti apie tai, kad dviratininkas žibintų pagalba taps labiau matomas.

                  Viename straipsnyje buvo labai gerai pastebėta: susidaro toks įspūdis, kad tokie nutarimai buvo padaryti vien tam, kad sukurti įvaizdį, jog kažkas daroma. Ir tie motyvai. kad "mūsų dviračių takų tinklas yra nepakankamai išvystytas" yra apgailėtini. Tuomet reikia daryti išvadą, kad mūsų dviračių takų tinklas yra pats blogiausias visame pasaulyje, nes tokių juokingų reikalavimų niekur nerasime.
                  Kaip tai žibintai nepadidina matomumo? Kam tada automobiliai visą dieną važinėja su įjungtais? Mirksintys dviračių žibintai atkreipia vairuotojų dėmesį, kai tas dėmesys yra sutelktas į kitus objektus, juk tai akivaizdu. Tam ir automobiliams dabar privaluma įsijungti net dieną, nors teoriškai pats automobilis dieną matomas.
                  Paskutinis taisė Lettered; 2014.07.03, 23:58.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Kaip tai žibintai nepadidina matomumo? Kam tada automobiliai visą dieną važinėja su įjungtais? Mirksintys dviračių žibintai atkreipia vairuotojų dėmesį, kai tas dėmesys yra sutelktas į kitus objektus, juk tai akivaizdu.
                    Vėlgi, dviračių žibintų ir automobilių žibintų lyginimas yra absurdiškas ir bereikšmis, jų galia visiškai skiriasi. Dviračių žibintai yra gerokai silpnesni ir dar plius nereglamentuoti, gali būti "belekokie". Aš tik remiuosi tuo ką pats esu matęs gatvėje, reikia pasistenkti, kad juos įžiūrėti (ir tikrai ne iš 100 metrų......). Būtent tai, kad jie yra nereglamentuoti ir atveria kelią tam tikrai "anarchijai" dviračių žibintams, todėl absoliuti dauguma jų bus vos įžiūrimi, nes pagal įstatymą užteks tik to, kad jie šviečia, o tai ar jie pagerina matomumą ar ne, jau bus pašalinis klausimas (o atsakymas bus ne ).

                    Comment


                      Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                      Vėlgi, dviračių žibintų ir automobilių žibintų lyginimas yra absurdiškas ir bereikšmis, jų galia visiškai skiriasi. Dviračių žibintai yra gerokai silpnesni ir dar plius nereglamentuoti, gali būti "belekokie". Aš tik remiuosi tuo ką pats esu matęs gatvėje, reikia pasistenkti, kad juos įžiūrėti (ir tikrai ne iš 100 metrų......). Būtent tai, kad jie yra nereglamentuoti ir atveria kelią tam tikrai "anarchijai" dviračių žibintams, todėl absoliuti dauguma jų bus vos įžiūrimi, nes pagal įstatymą užteks tik to, kad jie šviečia, o tai ar jie pagerina matomumą ar ne, jau bus pašalinis klausimas.
                      Mano žibintai šviečia kur kas stipriau už kai kurių automobilių dienos žibintus, su galiniu žibintu tas pats, praktiškai už visų automobilių matosi ryšiau (jau nekalbant apie mirksėjimą). Saulėtą dieną gal ir nėra reikalo (su automobiliais tas pats), bet kai koks rūkas ar apniukęs oras labai padeda, kai dviratininkas atvažiuoja iš šono jį apskritai sunku pamatyti, o mirsiantys žibintai į šonus iš kart atkreipia dėmesį. Šiaip nemaža dalis mano pažįstamų senai dieną važinėja su įjungtais žibintais, juk saugumas svarbiau nei keli sutaupyti litai baterijoms.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Mano žibintai šviečia kur kas stipriau už kai kurių automobilių dienos žibintus, su galiniu žibintu tas pats, praktiškai už visų automobilių matosi ryšiau (jau nekalbant apie mirksėjimą). Saulėtą dieną gal ir nėra reikalo (su automobiliais tas pats), bet kai koks rūkas ar apniukęs oras labai padeda, kai dviratininkas atvažiuoja iš šono jį apskritai sunku pamatyti, o mirsiantys žibintai į šonus iš kart atkreipia dėmesį. Šiaip nemaža dalis mano pažįstamų senai dieną važinėja su įjungtais žibintais, juk saugumas svarbiau nei keli sutaupyti litai baterijoms.
                        Tuomet sveikinu, Jūs būsite vienas iš tų 0,01 %, kurių žibintai bent matysis . O apie tai, kad dviračių žibintai matosi geriau už automobilių.......tokių matyti kol kas neteko .
                        Paskutinis taisė Xedos; 2014.07.04, 00:20.

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Šalmas skirtas jau tik pasekmei sušveltinti, o šviešos tai priežasčiai užkirsti. Kai įvažiuos kokia fūra, nepadės ir šalmas. Juokingi argumentai, kad lempos neva daug sveria, tada iš automobilių reiktų išlupti žibintus, beto dar kuro būtų sutaupyta.
                          Taip, sveria daug, turiu lengviausia komplekta zibintu nusipirkes naktiniams sportavimams, kurie sveria 149gr (bendras), nakti jie atlieka savo paskirti ir gali but ir ant dviracio ir negaila, kad aerodinamika gadina. Bet dienos metu det tai totalus absurdas, parodyk nors viena ne bananu respublikos lygio sali, kur reikalautu ant time trail dviraciu zibintu ir dar atsvaitu i aero ratus, gerai, kad dar airbagu nereikalauja ar hans sistemu

                          Pramink dvirati sportui, suprasi ir gramu skirtuma, palyginimas su masinos zibintais nelabai tinkamas sioj vietoj ir tiesiog absurdiskas

                          Xedos, matos matos, turiu tokius parsisiuntes, kala, kaip masinos ilgosios, tik uztenka ju max 1val



                          Idomumo delei, parodyk prie ko galeciau tvirtinti galini zibinta ant TT dviracio ir i kurias vietas man sugrezti ratu atsvaitus
                          Paskutinis taisė ViR2; 2014.07.04, 00:47.

                          Comment


                            Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                            Taip, sveria daug, turiu lengviausia komplekta zibintu nusipirkes naktiniams sportavimams, kurie sveria 149gr (bendras), nakti jie atlieka savo paskirti ir gali but ir ant dviracio ir negaila, kad aerodinamika gadina. Bet dienos metu det tai totalus absurdas, parodyk nors viena ne bananu respublikos lygio sali, kur reikalautu ant time trail dviraciu zibintu ir dar atsvaitu i aero ratus, gerai, kad dar airbagu nereikalauja ar hans sistemu

                            Pramink dvirati sportui, suprasi ir gramu skirtuma, palyginimas su masinos zibintais nelabai tinkamas sioj vietoj ir tiesiog absurdiskas

                            Xedos, matos matos, turiu tokius parsisiuntes, kala, kaip masinos ilgosios, tik uztenka ju max 1val

                            Atvaizdas


                            Idomumo delei, parodyk prie ko galeciau tvirtinti galini zibinta ant TT dviracio ir i kurias vietas man sugrezti ratu atsvaitus
                            Tokių dviračių mieste nesu matęs, tik sportininkus važiuojančius užmiestyje. Ar Kauno gatvės iš vis tokiems tinkamos?
                            Eina kalba apie elementarų eilinių dviratininkų saugumą, dauguma geresnių LED žibintų dieną yra puikiai matomi, nepamirškit dar to fakto, kad šviesos mirksi, kas pagerina pastebimumą dviračiui atlekiant iš šono.
                            Beje, taisyklės galioja tik važiuojant keliu ar gatve kartu su automobiliais. Dviračių takuose, gyvenamosiose zonose, miško takeliuose, parkuose ir pan. nereikia įsijungti. T.y. iš esmės turint normalią infrastruktūrą niekam ir nereiktų važiuoti su žibintais.
                            Paskutinis taisė Lettered; 2014.07.04, 07:56.
                            Flickr

                            Comment


                              Šiandien važiavau į darbą, reikėjo sukt sankryžoje į kairę, bet negalėjau, nes iš priekio važiavo 2 dviratininkai. Sankryžoje prieš mane jie ėmė ir pasuko į kairę. Žmonėms buvo sunku pamojuoti ranka, kad ketina sukti. Kol vieni kitų nepradėsim gerbti, nepadės jokios liemenės.

                              Comment


                                Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                Taip, sveria daug, turiu lengviausia komplekta zibintu nusipirkes naktiniams sportavimams, kurie sveria 149gr (bendras), nakti jie atlieka savo paskirti ir gali but ir ant dviracio ir negaila, kad aerodinamika gadina. Bet dienos metu det tai totalus absurdas, parodyk nors viena ne bananu respublikos lygio sali, kur reikalautu ant time trail dviraciu zibintu ir dar atsvaitu i aero ratus, gerai, kad dar airbagu nereikalauja ar hans sistemu

                                Pramink dvirati sportui, suprasi ir gramu skirtuma, palyginimas su masinos zibintais nelabai tinkamas sioj vietoj ir tiesiog absurdiskas

                                Xedos, matos matos, turiu tokius parsisiuntes, kala, kaip masinos ilgosios, tik uztenka ju max 1val

                                Atvaizdas


                                Idomumo delei, parodyk prie ko galeciau tvirtinti galini zibinta ant TT dviracio ir i kurias vietas man sugrezti ratu atsvaitus
                                O čia jau paties bėdos, jei su sporto įranga susigalvoji dalyvauti motorizuotame eisme. Dar gal kas pareikš pretenzijas, kad su kartingais važinėtis gatvėmis negalima?

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                  O čia jau paties bėdos, jei su sporto įranga susigalvoji dalyvauti motorizuotame eisme. Dar gal kas pareikš pretenzijas, kad su kartingais važinėtis gatvėmis negalima?
                                  Dar pradėkim dviračius su lektuvais ir malūnsparniais lyginti.
                                  Kokioj čia šaly negalima su sportiniais dviračiais važinėti, kad toks pasipiktinimas?

                                  Comment


                                    Ginthus, o nuo kada druadziami sportiniai dviraciai? Gal dar ir ribojimus ives, kad po miesta tik su hibridiniais ar MTB galima vazinet, o visi road/cyclo cross/time trail yra grieztai draudziami? Tokie dviraciai skirias tik tuom, kad ju greitis mieste yra toks pats, koks masinu srauto.

                                    Lettered, kol nelendi i senamiesti tai tinkamos, svarbu stiklu ir kitokiu siuksliu nuo kelio nepagaut. Viskas butu ok, jei reikalavimai butu platesni, tai yra devete sviesa atspindincius elementus turincia aprgan, privalomai salmus ir tamsiu paros metu - zibintus. Kas del infrastrukturos, tai taip, dingtu visos problemos. Bet sioj vietoj kita problema... Ta infrastruktura vysto dviraciais nevazinejantys zmones, pvz Klaipedoj sumaste dviraciu takus klot plytelem, Kaune tuos takus isasfaltuoja, bet po to uzklijuoja smulkia skaldele, kad supjaustyt padangas ir t.t. Tai net infrastrukturai atsiradus reikia neuzkirst kelio vaziuot normaliais keliais, nes ne visi dviratininkai gali tais "takais" naudotis
                                    Paskutinis taisė ViR2; 2014.07.04, 10:51.

                                    Comment


                                      Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                      Ginthus, o nuo kada druadziami sportiniai dviraciai? Gal dar ir ribojimus ives, kad po miesta tik su hibridiniais ar MTB galima vazinet, o visi road/cyclo cross/time trail yra grieztai draudziami? Tokie dviraciai skirias tik tuom, kad ju greitis mieste yra toks pats, koks masinu srauto.

                                      Lettered, kol nelendi i senamiesti tai tinkamos, svarbu stiklu ir kitokiu siuksliu nuo kelio nepagaut.
                                      Kur aš sakiau, kad draudžiama? Čia tamsta išvartai, kad atseit kodėl man dabar negalima su slidėmis po asfaltą važinėtis, ko čia man aiškina, kad kažkokių atšvaitų slidėms reikia...

                                      Comment


                                        Nors ir kurk infrastruktūrą - dviratininkų runkelistinis elitas kaip važinėjo gatvėm, kai palei šoną dviračių takas, taip ir važinės.

                                        Comment


                                          Gal yra kokia tema dviračiams? Ši tema skirta KET, o įėjus jau kurį laiką diskutuojama apie dviračius ir jų infrastruktūrą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X