Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė index Rodyti pranešimą

    Važiuojant su dviračiu gatvėmis esu net ir tikslingai harrasintas automobilių vairuotojų. Buvo kai aplenkęs užkirto kelią tiesiai priešais, priemiestyje veikėjas su SUV yra dar ir specialiai išlindęs ant kelkraščio, kad žvyro į veidą gaučiau.
    Kiek senai tai buvo?

    Gal aš nepatraukliai atrodau, bet prie manęs minant vairuotojai nėra priekabiavę nuo kokių 12-13 metų kai miesto maršrutinis autobusas pritrynė į bortelį tuščioj gatvėj. Prieškriziniais laikais kol buduliai neišvažiavo yra tekę ir pievoj slėptis nuo budulių mojuojančių per mašinos langus bytom

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Kiek senai tai buvo?

      Gal aš nepatraukliai atrodau, bet prie manęs minant vairuotojai nėra priekabiavę nuo kokių 12-13 metų kai miesto maršrutinis autobusas pritrynė į bortelį tuščioj gatvėj. Prieškriziniais laikais kol buduliai neišvažiavo yra tekę ir pievoj slėptis nuo budulių mojuojančių per mašinos langus bytom
      Žvyro į akis privarė šiemet per karantiną. Matyt supykdžiau, kad per tokius dviratininkus jis negali normaliai lakstyti, nes tenka dairytis.
      Post in English - fight censorship!

      Comment


        Parašė index Rodyti pranešimą

        Važiuojant su dviračiu gatvėmis esu net ir tikslingai harrasintas automobilių vairuotojų. Buvo kai aplenkęs užkirto kelią tiesiai priešais, priemiestyje veikėjas su SUV yra dar ir specialiai išlindęs ant kelkraščio, kad žvyro į veidą gaučiau.
        Irgi palyginti neseniai "užsiroviau" ant SUV, kai truputį jam kelią užkirtau (ko šiaip tikslingai nedariau, tiesiog situacija privertė dėl didelio eismo intensyvumo ir šiaip ne itin dviračiams/paspirtukams pritaikytos infrastruktūros) . Po kurio laiko truputį diagnozių padalino privažiavęs. "Pokalbis" tokio lygio, kad tinkamai pasisukus aplinkybėms, galėjo išsivystyti gatvės muštynės Aš kadangi sporto salės nelankau ir gerai paniatkių neišmanau, tai geriau nuo tokių stengtis atsimazint...
        Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.07, 23:40.

        Comment


          Parašė index Rodyti pranešimą

          Žvyro į akis privarė šiemet per karantiną. Matyt supykdžiau, kad per tokius dviratininkus jis negali normaliai lakstyti, nes tenka dairytis.
          Gana įdomu, nes mano atveju dažniau būna atvirkščiai ir tenka belsti į automašinos langą, ar netgi atlikti stipresnius kinetinius veiksmus iš kumščio į mašinos korpusą/langą bandant įtikinti vairuotoją bent jau atsidaryti langą mandagiam pokalbiui apie tolesnę įvykių seką ryšium su vairuotojo veiksmais, kurie man užkliuvo. Šiaip "sporto salės", kaip ir PoDV nelankau, bet pastebėjau, kad žmonės manęs prisibijo, įskaitant budulius su BMW is kitų modelių SUV.

          Comment


            Parašė index Rodyti pranešimą
            Važiuojant su dviračiu gatvėmis esu net ir tikslingai harrasintas automobilių vairuotojų.
            O tai ką su jumis daryt, jeigu ir toliau važinėjate gatvėmis, nors šalia (iš abiejų pusių!) yra puikiausi dviračių takai, į kuriuos sukišti milijonai, kad tokius kaip jūs iš gatvių išrankioti.
            Pats fotkinau, Kaunas, Veiverių g.
            Click image for larger version

Name:	image_99502.jpg
Views:	617
Size:	283,7 kB
ID:	1807441
            Paskutinis taisė Austras; 2020.06.08, 11:49.

            Comment


              Parašė Austras Rodyti pranešimą

              O tai ką su jumis daryt, jeigu ir toliau važinėjate gatvėmis, nors šalia (iš abiejų pusių!) yra puikiausi dviračių takai, į kuriuos sukišti milijonai, kad tokius kaip jūs iš gatvių išrankioti.
              Pats fotkinau, Kaunas, Veiverių g.
              Tai čia sportininkai su plentiniais dviračiais Tokiais greičiais kokiais jie laksto turbūt apskritai draudžiama važiuoti dviračių taku (bent jau elektriniu dviračiu kuris važiuoja greičiau nei 25kmph draudžiama važiuoti). Ant dviračių tako jie keltų didelį pavojų ne tik casual dviratininkams bet ir pėstiesiems dėl tokio šaunaus šaligatvio kaip matome nuotraukoje.

              Supraskit, jog dviračių takas ne tam įrengtas, kad dviratininkai nesipainiotų automobiliams ant kelio, o tam kad būtų saugi ir patogi alternatyva paprastiems žmonėms naudoti dviratį kaip susisiekimo priemonę.

              P.S. o su kuo fotografavote? Tikiuosi su vaizdo registratoriumi, nes iš pozicijos panašu, jog sedėjote vairuotojo vietoje.

              Comment


                Parašė themanual Rodyti pranešimą
                P.S. o su kuo fotografavote?
                Fotoaparatu.

                Comment


                  Parašė Austras Rodyti pranešimą

                  O tai ką su jumis daryt, jeigu ir toliau važinėjate gatvėmis, nors šalia (iš abiejų pusių!) yra puikiausi dviračių takai, į kuriuos sukišti milijonai, kad tokius kaip jūs iš gatvių išrankioti.
                  Pats fotkinau, Kaunas, Veiverių g.
                  Click image for larger version  Name:	image_99502.jpg Views:	12 Size:	283,7 kB ID:	1807441
                  Veiverių g. dviračių takai daro vingius ties kiekviena stotele. Jei būtų tiesus kaip styga ir nebūtų naudojami kalneliai ir net bordiūrai ties įvažomis, būtų padarytas vienpusis eismas kiekvienai pusei, tai turbūt ir sportininkai naudotų tą taką, nes pati Veiverių g. yra tiesi kaip Savanorių pr. Kaune. Neveltui S. Peterburgo-Varšuvos trakto dalis.
                  Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.08, 12:26.

                  Comment


                    Parašė themanual Rodyti pranešimą
                    Ant dviračių tako jie keltų didelį pavojų ne tik casual dviratininkams bet ir pėstiesiems dėl tokio šaunaus šaligatvio kaip matome nuotraukoje.
                    Ten gudriau padaryta Šaligatvis slepiasi už krūmų, o dviračių taką ir važiuojamą dalį skiria techninis šaligatvis.

                    Comment


                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                      Ten gudriau padaryta Šaligatvis slepiasi už krūmų, o dviračių taką ir važiuojamą dalį skiria techninis šaligatvis.
                      Supratau, na vis tiek tuomet išlieka problema tarp dviratininkų ir tuo pačiu automobilių vairuotojams sukant į dešinę daug sunkiau pamatyti dideliu greičiu važiuojančius plentininkus. Principingai KET besilaikantiems ir besipiktinantiems anksčiau ar vėliau teks susitaikyti, jog užfiksuotas "pažeidimas" yra jau nebe infrastruktūros problema, o taisyklių netobulumo, kuris su laiku bus ištaisytas.

                      Turint pinigų jau dabar galima tiesiog įsigyti 3 klasės road ebike ir susitvarkius dokumentus legaliai važinėti gatvėmis nepriklausomai nuo to ar yra dviračių takas ar ne. Išsijungus assistą papildoma masė tik į naudą bus treniruočių metu Net dėl atšvaitinės liemenės nebegalės prisiknisti, nes techniškai ir teisiškai važiuosi mopedu.

                      Click image for larger version

Name:	specialized-turbo-creo-sl-expert-electric-bike-review-426x213-c-center.jpg
Views:	496
Size:	15,2 kB
ID:	1807494
                      Paskutinis taisė themanual; 2020.06.08, 14:56.

                      Comment


                        Parašė themanual Rodyti pranešimą

                        Supratau, na vis tiek tuomet išlieka problema tarp dviratininkų ir tuo pačiu automobilių vairuotojams sukant į dešinę daug sunkiau pamatyti dideliu greičiu važiuojančius plentininkus. Principingai KET besilaikantiems ir besipiktinantiems anksčiau ar vėliau teks susitaikyti, jog užfiksuotas "pažeidimas" yra jau nebe infrastruktūros problema, o taisyklių netobulumo, kuris su laiku bus ištaisytas.
                        Kurio taisyklių netobulumo? Kad būtų būtina važiuoti dvirtakiu jei toks šalia yra? Tik neseniai šitą panaikino

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Kurio taisyklių netobulumo? Kad būtų būtina važiuoti dvirtakiu jei toks šalia yra? Tik neseniai šitą panaikino
                          Čia apie tą išimtį, kai takas duobėtas? Ar visai panaikino reikalavimą? Nes jei dėl duobėtumo, tai kaip minėjau net ir lygus dviračių takas ne visada tinkamas plentininkams ir tuo pačiu jų buvimas jame nebūtinai bus saugiausias įmanomas sprendimas VISIEMS eismo dalyviams.

                          Comment


                            Parašė themanual Rodyti pranešimą

                            Čia apie tą išimtį, kai takas duobėtas? Ar visai panaikino reikalavimą? Nes jei dėl duobėtumo, tai kaip minėjau net ir lygus dviračių takas ne visada tinkamas plentininkams ir tuo pačiu jų buvimas jame nebūtinai bus saugiausias įmanomas sprendimas VISIEMS eismo dalyviams.
                            Aptakiau parašyta. Kai netinkamas naudoti ar kažkas tokio. Tai Molėtų plente galima legaliai važiuoti ne dvirtakiu

                            Comment


                              Parašė themanual Rodyti pranešimą

                              Čia apie tą išimtį, kai takas duobėtas? Ar visai panaikino reikalavimą? Nes jei dėl duobėtumo, tai kaip minėjau net ir lygus dviračių takas ne visada tinkamas plentininkams ir tuo pačiu jų buvimas jame nebūtinai bus saugiausias įmanomas sprendimas VISIEMS eismo dalyviams.
                              Tai jei kelias duobėtas ir vairuotojui nepatinka, jis gali važiuoti dviračių taku ?
                              “The cavalry ain’t coming. You’ve got to do this yourself.” – Chris Gardner

                              Comment


                                Galbūt išvis tą nulipimo prievolę atšauks

                                Žengtas pirmas žingsnis link leidimo dviratininkams važiuoti per pėsčiųjų perėjas – Vyriausybė tarė „taip“

                                Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/autonaujie....d?id=84554421

                                Comment


                                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                  Toje perėjoje leidžiama važiuoti, tai nežinau kokie gali būti priekaištai paspirtuku važiavusiam vyrui...
                                  Paspirtukininkai, dviratininkai užsidirbę tokia pat reputaciją kaip BMW vairuotojai - nachalai, nesilaikantys jokių taisyklių ir važiuojantys kaip jiems geriau. Ir visada teisūs (nes matyt jaučiasi atliekantys misiją - gelbėja planetą).
                                  “The cavalry ain’t coming. You’ve got to do this yourself.” – Chris Gardner

                                  Comment


                                    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                    Galbūt išvis tą nulipimo prievolę atšauks

                                    Žengtas pirmas žingsnis link leidimo dviratininkams važiuoti per pėsčiųjų perėjas – Vyriausybė tarė „taip“

                                    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/autonaujie....d?id=84554421
                                    Kaunas akivaizdžiai į priekį nusimatęs, kad dviračiams bus galima važiuoti per perėjas, nes beveik niekur nėra dviračių perėjos horizontalaus ženklinimo, legaliai visur turi nusilipti, kas arba atmuša norą važinėti dviračiu iš vis, arba turi įprasti kirsti perėjas nelegaliai (nors vairuotojai įvairūs, nuo nepakančių iki tolerantiškų).

                                    Vyrauja tokia situacija, kad uždėti dviračių takų ženklai abipus perėjos, bet dviračių ženklinimo perėjoje nėra. Netgi Nuokalnės g. dviračių tako projekte, jei tai ne spausdinimo klaida, uždėti tik zebrai per perėjas, jokio ženklinimo dviračiams.

                                    Aš asmeniškai pritariu vokiškam variantui važiavimui per perėjas. Niekas tavęs nebaudžia važiuojančio su dviračiu per perėjas, bet kitos TP tavęs su dviračiu nepraleidžia, nebent tik iš tolerancijos
                                    Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.17, 15:07.

                                    Comment


                                      Parašė zero Rodyti pranešimą

                                      Tai jei kelias duobėtas ir vairuotojui nepatinka, jis gali važiuoti dviračių taku ?
                                      Išgalvoti KET punktai negalioja.

                                      Comment


                                        Tas ženklinimas, kai vienur dviratininkai turi nulipti, o kitur gali nenulipti, tik įneša papildomos painiavos. Turėtų būti akcentuojamas sustojimas prie perėjos ir įsitikinimas, ar praleidžia, o ne nulipimas, kurį labiausiai gina niekada nevažiavę dviračiu. Koks skirtumas vairuotojui, koks tas ženklinimas, jei dviratininkas vis tiek įlekia? Jokio.

                                        • Dvi lygiagrečios linijos, sudarytos iš stačiakampių, žymi pėsčiųjų perėją, kurioje eismas reguliuojamas šviesoforu (KET 3 pr. I d. 1.13.3. p.). Tokioje vietoje kirsti važiuojamąją dalį vairuotjant dviratį - draudžiama, privaloma nulipti ir jį persivesti.
                                        • Dvi lygiagrečios linijos, sudarytos iš kvadratų, žymi vietą, kur dviračių takas, dviračių juosta kerta važiuojamąją dalį, arba žymi dviračių juostos dalį važiuojamojoje dalyje (KET 3 pr. I d. 1.14. p.). Tokioje vietoje, galite dviračiu kirsti važiuojamąją dalį nenulipdami nuo jo.

                                        Comment


                                          Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                          Na juos bent jau lengva patraukti jeigu labai trukdo. Latvijoje tuo tarpu leidžiama parkuoti motociklus ir motorolerius ant šaligatvių ir dabar Rygoje atsirado elektrinių mopedų nuoma (kuri gali pasiekti ir Vilnių) ir problema šiek tiek rimtesnė

                                          Na tai tada reikia sustot, nulipt nuo dviračio ir patraukti. Dar atsirado nauja mada - statyt ant dviračių takų, maždaug paspirkutas, dviračių takas, viskas logiška... O apie Rygą gan įdomu, nežinojau, visiškai tragiškas sprendimas, bet manau neilgai taip bus, greit uždraus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X