Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė liux Rodyti pranešimą

    kuo toliau, tuo labiau įsitikinu, kad dviratininkai ypač neatsargiai važinėja. Kaip galima du šalmus sunaudoti per metus?
    Ne per metus, o per 10 metų. Per tą laiką dviračiu nuvažiavau > 50 000km. Vieną kartą pražiopsojau nemažą duobę ir skridau per vairą. Antrą kartą - miške su vairu užkabinau į takelį atsikišusią šaką, kuri buvo pakankamai tvirta, kad nenulūžtų, o išverstų mane. Taip, abu kartai buvo per neapdairumą.

    Comment


      Parašė alga Rodyti pranešimą
      O tai ne tai reikėtų vertinti? Ne realią, bendrą riziką, kuri kyla įprastai naudojant transporto rūšį, o kažkokias kitas hipotetines rizikas esant hipotetinėms sąlygoms? Tai negi lyginsim žalą, kuri kyla išsukus stipiną ir prasidūrus juo akį vs. įsipylus stiklinę degalų ir ją išgėrus?
      O kodėl automobilių saugumo lygį žiūri pagal NCAP testus, o ne pagal tai kiek konkretaus modelio nuvažiuotam kilometrui tenka žuvusiųjų? Kiek žmonių žiemą atsisako važiavimo dviračiu, nes pavojinga, nekomfortas ir t.t.? Kiek žmonių nevažiuoja auto ir keičia planus, nes gali būti plikledis?


      Parašė alga Rodyti pranešimą
      Beprasmiškas palyginimas -- 20 km/h dviračiu yra tipiškas commuterio greitis, o automobils tokiu greičiu juda nebent kiemuose ir negrįstuose takuose per laukus. Jei lyginsim atsitrenkimą į sieną judant tipiniu plento grečiu -- 100 km/h automobiliui, 30 km/h dviračiui, dar klausimas, kuris suteikia daugiau šansų vairuotojui išgyventi.
      Vertinant dviračio greitį reikia atkreipti dėmesį į greičio svyravimus nuokalnėse/įkalnėse. Juk avarijos įvyksta ne teoriniu vidutiniu greičiu, o tuo, iš kurio vidutinis apskaičiuojamas Mieste net ir ramiai važiuojant dviračio greitis retsykiais lengvai pasiekia 30-40km/h. Jei nori leistis 20km/h greičiu nuo didesnio kalno (pvz Ukmergės ar Narbuto, Neries dvirtakis nuo Šilto tilto link Kryžių kelio), reiktų visą laiką laikyt stabdžius.

      Plente dviračio greitis, nors vidutinis ir 30km/h, svyruoja tarp 10km/h į kalną ir 70km/h nuo kalno. Abiem atvejais atsitrenkus į sieną pasekmės labai skirtingos.

      Imant vidutinį greitį - mieste auto greitis irgi gautųsi kokie 30-40km/h su visais šviesoforais, kamščiais ir t.t. Užmiestyje vidutinis būtų 100km/h nebent važiuojant vien autostradomis

      Net 30km/h į sieną maža tikrai nepasirodys. Yra panašus pavyzdys. Dviratininkas buvu užmuštas žymaus aktoriaus. Su auto pastūmė dviratį ir jis trenkėsi į stulpą (sieną). Rezultatas - daugybiniai vidiniai sužalojimai. Būtent nuo smūgio į stulpą. Nežinau ar buvo ekspertizė apie smūgio jėgą, greičius ir t.t., bet žinant tą vietą (nusukimas iš Oslo gatvės į Lazdynus ties ligonine), dviračio greitis turbūt buvo ~ 30. Po pastūmimo su auto galbūt šiek tiek pagreitėjo. Nors žiūrint pagal auto pagadinimus, smūgis į dviratininką buvo labai menkas.

      Comment


        Kuo važinėti galima, o kuo ne? Pareigūnai paaiškino paprastai

        Susisiekimo ministerija praėjusiais metais išpopuliarėjusius galingus elektrinius paspirtukus prilygino mopedams.

        Nuo tada jais legaliai naudotis tapo įmanoma tik užregistravus, apdraudus ir turint vairuotojo pažymėjimą. Vis dėlto žmonės iš pradžių negalėjo suprasti, kokiais paspirtukais jie gali laisvai važinėti, o kuriems privalomi dokumentai.

        Situaciją kiek pagerino Lietuvos policijos socialiniuose tinkluose paskelbta atmintinė...


        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Galėtų dvirtakiuose pakratyt "eletrinius dviračius". Vilniuje yra nemažai tikrai galingesnių nei 1kw, bet drąsiai važiuojančių dvirtakiais.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
            Galėtų dvirtakiuose pakratyt "eletrinius dviračius". Vilniuje yra nemažai tikrai galingesnių nei 1kw, bet drąsiai važiuojančių dvirtakiais.
            Kas čia kratys? Visokiems prabangiems visureigiams a lia hibridams prasistūmė galimybę chaliavu važinėtis A juostomis, o čia tikiesi kažkokius mopedus, kad gaudys?

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
              O kodėl automobilių saugumo lygį žiūri pagal NCAP testus, o ne pagal tai kiek konkretaus modelio nuvažiuotam kilometrui tenka žuvusiųjų?
              Gal dėl to, kad vertina kiekvieno konkretaus modelio konstrukcinį saugumą, o ne automobilio kaip transporto rūšies saugumą? Be to NCAP daromi prieš išleidžiant modelį į rinką, kol objektyvių statistinių duomenų tiesiog nėra.

              Anekdotai apie išgarsėjusius atvejus nėra labai naudingi vertinant saugumą, kaip ir pamąstymai apie tipinius greičius ar jų rėžius. Štai Aucklando universiteto mokslinis straipsnis, kuriame teigiama, kad NZ važinėti dviračiu trumpoms kelionėms yra 100x saugiau, nei slidinėti, arba 500x saugiau, nei žaisti regbį, o meistravimo namuose sužalojimų rizika yra palyginiama su važinėjimo dviračiu: https://rcaforum.org.nz/sites/public...in%20NZ%3F.pdf

              O štai straipsnis apie Utrechto universiteto tyrimą, kad važinėjimas dviračiu didina vidutinę gyvenimo trukmę: https://mentalfloss.com/article/7921...cy-study-finds

              Dar įdomus faktoidas: nuo 2001 iki 2017 m. žuvusių keliuose dviratininkų sumažėjo virš 7 kartų: https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc..._2000-2017.pdf

              Comment


                "Slidinėjimą" turėjo omeny kalnų slidinėjimą. Ir dar kaip suprantu snieglentės pateko į tą pačią statisitką.. Tai gal ir reiktų lyginti su DH MTB važinėjimu. Natūralu, kad numint duonos iki parduotuvės bus saugiau nei ekstremalus kalnų sportas.

                Būtent dėl tokių tyrimų ir sakau, kad didelė dalis dviračių saugumo statistikos yra laužta iš piršto.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                  "Slidinėjimą" turėjo omeny kalnų slidinėjimą. Ir dar kaip suprantu snieglentės pateko į tą pačią statisitką.. Tai gal ir reiktų lyginti su DH MTB važinėjimu. Natūralu, kad numint duonos iki parduotuvės bus saugiau nei ekstremalus kalnų sportas.

                  Būtent dėl tokių tyrimų ir sakau, kad didelė dalis dviračių saugumo statistikos yra laužta iš piršto.
                  Fakin' hell...
                  +1 vienas už komentatorius.
                  If a lion could speak, we could not understand him.

                  Comment


                    Palanga aklavietėje: dėl pavojingų nutrūktgalvių su paspirtukais gali nukentėti ir dviratininkai

                    Palangiškiai jau antrą vasarą piktinasi nauja kurorto pramoga – elektriniais paspirtukais. Tiksliau, problema ne patys paspirtukai, o ant jų atsisėdę ir lyg bepročiai dideliu greičiu tarp praeivių nardantys turistai. Miesto valdžia ruošia radikalų planą – kitą vasarą Basanavičiaus gatve bus atiduota pėstiesiems. Tačiau ir tai – ne pati geriausia išeitis, nes kentės sąžiningi ir atsakingi dviratininkai.
                    Nesuprantu, kas čia per neįgalumo apraiškos. Tie Palangoje važinėjantys aparatai juk niekaip neįsipaišo į dviračio ar paspirtuko apibrėžimą. Patys pripažįsta, kad pabandė išsinuomoti ir laisvai pasiekia 35 km/h, bet neturi galimybių juos sukontroliuoti? Policija irgi aiškina, kad ji bejėgė. WTF? Juk pakankamai aiškiai apibrėžta net ir dabar (nekalbu apie tai, kad būtina tikslinti apibrėžimus), kad tokie aparatai prilygintini mopedams ir jiems reikia registracijos, techninės apžiūros ir draudimo. Tai kas trukdo stabdyti visus iš eilės ir bausti? Ar aš kažko nesuprantu?

                    Comment


                      Problema tame, kad policija turėtų testuoti kiekvieną sustabdytą paspirtuką ir tikrinti jo maksimalų greitį. Nes sertifikatus, kad atseit atitinka normas neaiškios kontoros išdavinėja visiems iš eilės.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                        Problema tame, kad policija turėtų testuoti kiekvieną sustabdytą paspirtuką ir tikrinti jo maksimalų greitį. Nes sertifikatus, kad atseit atitinka normas neaiškios kontoros išdavinėja visiems iš eilės.
                        Kodėl gi to nepadarius? Manau galima ir kitokių priemonių sugalvoti, kad neliktų tų monstrų dviračių ir pėsčiųjų takuose, bet paprasčiausia, aišku, uždrausti visiems važinėti...

                        Comment


                          Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                          Kodėl gi to nepadarius? Manau galima ir kitokių priemonių sugalvoti, kad neliktų tų monstrų dviračių ir pėsčiųjų takuose, bet paprasčiausia, aišku, uždrausti visiems važinėti...
                          O pagal kokią metodiką tikrinti? Gatvėj konfiskuoti privatų turtą ir policininkas pabandytų važiuot pro matuoklį? O gal nuokalnė buvo? Vėjas į nugarą?

                          Vienintelis kelias - priversti sertifikatus dalinančias įmones realiai testuoti (pvz atsitiktinai darant pakartotinius testus) ir nuolat atsitiktinai paiminėti paspirtukus ekspertizei, kad nebūtų patiuningavimų jau po ekspertizės.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            O pagal kokią metodiką tikrinti? Gatvėj konfiskuoti privatų turtą ir policininkas pabandytų važiuot pro matuoklį? O gal nuokalnė buvo? Vėjas į nugarą?

                            Vienintelis kelias - priversti sertifikatus dalinančias įmones realiai testuoti (pvz atsitiktinai darant pakartotinius testus) ir nuolat atsitiktinai paiminėti paspirtukus ekspertizei, kad nebūtų patiuningavimų jau po ekspertizės.
                            O miesto valdžia neturi galių tiesiog patys nusistatyti, kokios transporto priemonės leidžiamos miesto gatvėse? Nustatyti parametrus (pvz. paspirtuko svoris, apimtys) ir nuo kito sezono neleisti eksploatuoti jų neatitinkančių priemonių miesto teritorijoje. Ar tai neįmanoma?

                            Comment


                              Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                              O miesto valdžia neturi galių tiesiog patys nusistatyti, kokios transporto priemonės leidžiamos miesto gatvėse? Nustatyti parametrus (pvz. paspirtuko svoris, apimtys) ir nuo kito sezono neleisti eksploatuoti jų neatitinkančių priemonių miesto teritorijoje. Ar tai neįmanoma?
                              Kažin ar savivaldybė turi galias aukštesnes už įstatymus. Jau nekalbant apie užvertimą bylomis.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                O pagal kokią metodiką tikrinti? Gatvėj konfiskuoti privatų turtą ir policininkas pabandytų važiuot pro matuoklį? O gal nuokalnė buvo? Vėjas į nugarą?

                                Vienintelis kelias - priversti sertifikatus dalinančias įmones realiai testuoti (pvz atsitiktinai darant pakartotinius testus) ir nuolat atsitiktinai paiminėti paspirtukus ekspertizei, kad nebūtų patiuningavimų jau po ekspertizės.
                                Ši problema kilo dar anksčiau kitose šalyse. Netikiu, kad negali atsirasti mobilus "DYNO" tipo galios ir greičio matuoklis būtent paspirtukams. Būtų galima įsimest ar sumontuot į vieną iš "kabluko" tipo policijos automobilių ir labai greitai, tik diržu pririšus paspirtuką išmatuoti jo galią ir greitį.

                                Šiltu oru dažniau matuotų kurortuose, kitomis dienomis į miestą pavažiuotų. Nuo to nepabėgsim, teko ir Žvėryne (Vingio parke turbūt išnuomotus) triratukus bedriftinančius ir signalizuojančius matyt. Signalas kaip automobilyje. Nustačius pažeidimus, galima būtų tikrinti ir leidimą išdavusias įmones ar viską skaidriai daro.
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Kažin ar savivaldybė turi galias aukštesnes už įstatymus. Jau nekalbant apie užvertimą bylomis.
                                  Kiti miestai sugeba ir vidaus degimo variklius uždrausti ir nieko
                                  Bet aišku, kad čia reikia normalaus reglamentavimo valstybės mastu, nes šitos elektrinės karvės pacukų rankose - potencialūs traumuotojai ar net žudikai.
                                  Paskutinis taisė MikasRidikas; 2018.07.18, 15:05.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                    "Slidinėjimą" turėjo omeny kalnų slidinėjimą. Ir dar kaip suprantu snieglentės pateko į tą pačią statisitką.. Tai gal ir reiktų lyginti su DH MTB važinėjimu. Natūralu, kad numint duonos iki parduotuvės bus saugiau nei ekstremalus kalnų sportas.

                                    Būtent dėl tokių tyrimų ir sakau, kad didelė dalis dviračių saugumo statistikos yra laužta iš piršto.
                                    Gal neteko būti kalnuose žiemą? Labai maža dalis žiemos sporto mėgėjų šokinėja nuo uolų. Kaip ir maža dalis dviratininkų praktikuoja DH. Tam straipsny taikyti epidemiologiniai metodai, t.y. skaičiuoti kreipimaisi į medikus ir į draudimo bendroves (faktai) ir dalinta iš skirtingais būdais spėjamų dalyvių skaičių ir trukmių (įverčiai). Ar tai vadinasi "laužta iš piršto"?

                                    Comment


                                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                                      Gal neteko būti kalnuose žiemą? Labai maža dalis žiemos sporto mėgėjų šokinėja nuo uolų. Kaip ir maža dalis dviratininkų praktikuoja DH. Tam straipsny taikyti epidemiologiniai metodai, t.y. skaičiuoti kreipimaisi į medikus ir į draudimo bendroves (faktai) ir dalinta iš skirtingais būdais spėjamų dalyvių skaičių ir trukmių (įverčiai). Ar tai vadinasi "laužta iš piršto"?
                                      Tai lygininam off piste su DH, kalnų slidinėjimą trasomis su XC ar trail (žiūrint kokios spalvos trasa), lygumų slides su CX... Bet prie ko čia važinėjimas po miestą batono?

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Tai lygininam off piste su DH, kalnų slidinėjimą trasomis su XC ar trail (žiūrint kokios spalvos trasa), lygumų slides su CX... Bet prie ko čia važinėjimas po miestą batono?
                                        Straipsnio įvade paaiškinta, bet kadangi tau neįdomu, tai koks skirtumas.

                                        Comment


                                          Parašė alga Rodyti pranešimą

                                          Straipsnio įvade paaiškinta, bet kadangi tau neįdomu, tai koks skirtumas.
                                          O tu pats skaitei tą straipsnį? Ten būtent rašo, kad lygino važiavimą keliu susisiekimo tikslais, atmetus MTB ir t.t. (žr. traumų šaltinių lentelę). Ir lygina su kalnų slidinėjimu bei snieglentėmis, ką apibendrintai vadina žiemos sportu. Ir šiaip vargu ar yra žmonių kas dar naudoja slides susisiekimui Žodžiu lygina apelsinus su raudonaisiais serbentais.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X