Parašė liux
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams
Collapse
X
-
Parašė alga Rodyti pranešimąO tai ne tai reikėtų vertinti? Ne realią, bendrą riziką, kuri kyla įprastai naudojant transporto rūšį, o kažkokias kitas hipotetines rizikas esant hipotetinėms sąlygoms? Tai negi lyginsim žalą, kuri kyla išsukus stipiną ir prasidūrus juo akį vs. įsipylus stiklinę degalų ir ją išgėrus?
Parašė alga Rodyti pranešimąBeprasmiškas palyginimas -- 20 km/h dviračiu yra tipiškas commuterio greitis, o automobils tokiu greičiu juda nebent kiemuose ir negrįstuose takuose per laukus. Jei lyginsim atsitrenkimą į sieną judant tipiniu plento grečiu -- 100 km/h automobiliui, 30 km/h dviračiui, dar klausimas, kuris suteikia daugiau šansų vairuotojui išgyventi.
Plente dviračio greitis, nors vidutinis ir 30km/h, svyruoja tarp 10km/h į kalną ir 70km/h nuo kalno. Abiem atvejais atsitrenkus į sieną pasekmės labai skirtingos.
Imant vidutinį greitį - mieste auto greitis irgi gautųsi kokie 30-40km/h su visais šviesoforais, kamščiais ir t.t. Užmiestyje vidutinis būtų 100km/h nebent važiuojant vien autostradomis
Net 30km/h į sieną maža tikrai nepasirodys. Yra panašus pavyzdys. Dviratininkas buvu užmuštas žymaus aktoriaus. Su auto pastūmė dviratį ir jis trenkėsi į stulpą (sieną). Rezultatas - daugybiniai vidiniai sužalojimai. Būtent nuo smūgio į stulpą. Nežinau ar buvo ekspertizė apie smūgio jėgą, greičius ir t.t., bet žinant tą vietą (nusukimas iš Oslo gatvės į Lazdynus ties ligonine), dviračio greitis turbūt buvo ~ 30. Po pastūmimo su auto galbūt šiek tiek pagreitėjo. Nors žiūrint pagal auto pagadinimus, smūgis į dviratininką buvo labai menkas.
Comment
-
Kuo važinėti galima, o kuo ne? Pareigūnai paaiškino paprastai
Susisiekimo ministerija praėjusiais metais išpopuliarėjusius galingus elektrinius paspirtukus prilygino mopedams.
Nuo tada jais legaliai naudotis tapo įmanoma tik užregistravus, apdraudus ir turint vairuotojo pažymėjimą. Vis dėlto žmonės iš pradžių negalėjo suprasti, kokiais paspirtukais jie gali laisvai važinėti, o kuriems privalomi dokumentai.
Situaciją kiek pagerino Lietuvos policijos socialiniuose tinkluose paskelbta atmintinė...
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąGalėtų dvirtakiuose pakratyt "eletrinius dviračius". Vilniuje yra nemažai tikrai galingesnių nei 1kw, bet drąsiai važiuojančių dvirtakiais.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąO kodėl automobilių saugumo lygį žiūri pagal NCAP testus, o ne pagal tai kiek konkretaus modelio nuvažiuotam kilometrui tenka žuvusiųjų?
Anekdotai apie išgarsėjusius atvejus nėra labai naudingi vertinant saugumą, kaip ir pamąstymai apie tipinius greičius ar jų rėžius. Štai Aucklando universiteto mokslinis straipsnis, kuriame teigiama, kad NZ važinėti dviračiu trumpoms kelionėms yra 100x saugiau, nei slidinėti, arba 500x saugiau, nei žaisti regbį, o meistravimo namuose sužalojimų rizika yra palyginiama su važinėjimo dviračiu: https://rcaforum.org.nz/sites/public...in%20NZ%3F.pdf
O štai straipsnis apie Utrechto universiteto tyrimą, kad važinėjimas dviračiu didina vidutinę gyvenimo trukmę: https://mentalfloss.com/article/7921...cy-study-finds
Dar įdomus faktoidas: nuo 2001 iki 2017 m. žuvusių keliuose dviratininkų sumažėjo virš 7 kartų: https://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/doc..._2000-2017.pdf
Comment
-
"Slidinėjimą" turėjo omeny kalnų slidinėjimą. Ir dar kaip suprantu snieglentės pateko į tą pačią statisitką.. Tai gal ir reiktų lyginti su DH MTB važinėjimu. Natūralu, kad numint duonos iki parduotuvės bus saugiau nei ekstremalus kalnų sportas.
Būtent dėl tokių tyrimų ir sakau, kad didelė dalis dviračių saugumo statistikos yra laužta iš piršto.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą"Slidinėjimą" turėjo omeny kalnų slidinėjimą. Ir dar kaip suprantu snieglentės pateko į tą pačią statisitką.. Tai gal ir reiktų lyginti su DH MTB važinėjimu. Natūralu, kad numint duonos iki parduotuvės bus saugiau nei ekstremalus kalnų sportas.
Būtent dėl tokių tyrimų ir sakau, kad didelė dalis dviračių saugumo statistikos yra laužta iš piršto.
+1 vienas už komentatorius.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Palanga aklavietėje: dėl pavojingų nutrūktgalvių su paspirtukais gali nukentėti ir dviratininkai
Palangiškiai jau antrą vasarą piktinasi nauja kurorto pramoga – elektriniais paspirtukais. Tiksliau, problema ne patys paspirtukai, o ant jų atsisėdę ir lyg bepročiai dideliu greičiu tarp praeivių nardantys turistai. Miesto valdžia ruošia radikalų planą – kitą vasarą Basanavičiaus gatve bus atiduota pėstiesiems. Tačiau ir tai – ne pati geriausia išeitis, nes kentės sąžiningi ir atsakingi dviratininkai.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąProblema tame, kad policija turėtų testuoti kiekvieną sustabdytą paspirtuką ir tikrinti jo maksimalų greitį. Nes sertifikatus, kad atseit atitinka normas neaiškios kontoros išdavinėja visiems iš eilės.
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Kodėl gi to nepadarius? Manau galima ir kitokių priemonių sugalvoti, kad neliktų tų monstrų dviračių ir pėsčiųjų takuose, bet paprasčiausia, aišku, uždrausti visiems važinėti...
Vienintelis kelias - priversti sertifikatus dalinančias įmones realiai testuoti (pvz atsitiktinai darant pakartotinius testus) ir nuolat atsitiktinai paiminėti paspirtukus ekspertizei, kad nebūtų patiuningavimų jau po ekspertizės.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O pagal kokią metodiką tikrinti? Gatvėj konfiskuoti privatų turtą ir policininkas pabandytų važiuot pro matuoklį? O gal nuokalnė buvo? Vėjas į nugarą?
Vienintelis kelias - priversti sertifikatus dalinančias įmones realiai testuoti (pvz atsitiktinai darant pakartotinius testus) ir nuolat atsitiktinai paiminėti paspirtukus ekspertizei, kad nebūtų patiuningavimų jau po ekspertizės.
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
O miesto valdžia neturi galių tiesiog patys nusistatyti, kokios transporto priemonės leidžiamos miesto gatvėse? Nustatyti parametrus (pvz. paspirtuko svoris, apimtys) ir nuo kito sezono neleisti eksploatuoti jų neatitinkančių priemonių miesto teritorijoje. Ar tai neįmanoma?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O pagal kokią metodiką tikrinti? Gatvėj konfiskuoti privatų turtą ir policininkas pabandytų važiuot pro matuoklį? O gal nuokalnė buvo? Vėjas į nugarą?
Vienintelis kelias - priversti sertifikatus dalinančias įmones realiai testuoti (pvz atsitiktinai darant pakartotinius testus) ir nuolat atsitiktinai paiminėti paspirtukus ekspertizei, kad nebūtų patiuningavimų jau po ekspertizės.
Šiltu oru dažniau matuotų kurortuose, kitomis dienomis į miestą pavažiuotų. Nuo to nepabėgsim, teko ir Žvėryne (Vingio parke turbūt išnuomotus) triratukus bedriftinančius ir signalizuojančius matyt. Signalas kaip automobilyje. Nustačius pažeidimus, galima būtų tikrinti ir leidimą išdavusias įmones ar viską skaidriai daro.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kažin ar savivaldybė turi galias aukštesnes už įstatymus. Jau nekalbant apie užvertimą bylomis.
Bet aišku, kad čia reikia normalaus reglamentavimo valstybės mastu, nes šitos elektrinės karvės pacukų rankose - potencialūs traumuotojai ar net žudikai.Paskutinis taisė MikasRidikas; 2018.07.18, 15:05.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą"Slidinėjimą" turėjo omeny kalnų slidinėjimą. Ir dar kaip suprantu snieglentės pateko į tą pačią statisitką.. Tai gal ir reiktų lyginti su DH MTB važinėjimu. Natūralu, kad numint duonos iki parduotuvės bus saugiau nei ekstremalus kalnų sportas.
Būtent dėl tokių tyrimų ir sakau, kad didelė dalis dviračių saugumo statistikos yra laužta iš piršto.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Gal neteko būti kalnuose žiemą? Labai maža dalis žiemos sporto mėgėjų šokinėja nuo uolų. Kaip ir maža dalis dviratininkų praktikuoja DH. Tam straipsny taikyti epidemiologiniai metodai, t.y. skaičiuoti kreipimaisi į medikus ir į draudimo bendroves (faktai) ir dalinta iš skirtingais būdais spėjamų dalyvių skaičių ir trukmių (įverčiai). Ar tai vadinasi "laužta iš piršto"?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tai lygininam off piste su DH, kalnų slidinėjimą trasomis su XC ar trail (žiūrint kokios spalvos trasa), lygumų slides su CX... Bet prie ko čia važinėjimas po miestą batono?
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Straipsnio įvade paaiškinta, bet kadangi tau neįdomu, tai koks skirtumas.
Comment
Comment