/\ Ir kas iš tų reikalavimų? Jei jau jų reikia - galima prisitaisyt 12V akumuliatorių, mašinų DRL'us ir būt matomam iš kilometro
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams
Collapse
X
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą/\ Ir kas iš tų reikalavimų? Jei jau jų reikia - galima prisitaisyt 12V akumuliatorių, mašinų DRL'us ir būt matomam iš kilometro
Kas iš tų reikalavimų ? Ogi tas, kad, bent žibintų atveju, būtų konkrečiai reglamentuota kokie turi būti dviračių žibintai, neužtektų vien užsidėti 1 LED vaikišką žibintą ir būti "matomu".
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąEilinė Jūsų demagogija.
Kas iš tų reikalavimų ? Ogi tas, kad, bent žibintų atveju, būtų konkrečiai reglamentuota kokie turi būti dviračių žibintai, neužtektų vien užsidėti 1 LED vaikišką žibintą ir būti "matomu".
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąLedas ledui nelygus. Būna ir 500-600W vienas ledas. O dviračiams priekinės lempos su vienu vaikišku ledu pardavime nesu dar matęs. Pas mane maximinė lempa, bet ir tai 5-ios, kuris ir dienos metu žiebia gana neblogai. O tamsta bent galėtų pasamprotaut, kodėl mašinų dienos šviesoms yra reikalavimai, o dviračiams ne?
Dviračių žibintams nėra reikalavimų, nes visas šis įstatymų komplektas priimtas neprotaujant ir įžūliai ignoraujant suinteresuotų grupių pastebėjimus ir skundus. Taip pat ir akivaizdžiai skleidžiant melagingą informaciją apie tai, kad suinteresuotos grupės nepateikė jokių pastebėjimų. Štai kodėl.
Comment
-
tusciai apie ta pati Jei nors minimaliai idomus saugumas - reikalautu salmu, kaip, kad vakaru Europoje. Taciau dabar reikalauja liemeniu ir zibintu, pastarieji dienos metu yra nematomi, nes sviecia silpniau nei senos masinos artimosios, o ir logikos jiems nera, nes matomumo absoliuciai jokioje situacijoje nepadidina dienos metu. Liemenes yra kitas zingsnis, taciau turi but reikalaujama sviesa atspindinciu elementu, o ne liemeniu.
Nesiveliant i diskusijas - policija ziuri i sita nesusipratima ganetinai padoriai ir nesikabineja, tuo ir pasidziaukim.
Per Info TV nesenai rode reportaza, kaip kazkoks klierikas dziaugesi, jog buktai del sio istatymo keliuose zuvo tik keletas dviratininku, lyginant su pries tai zuvusiu keliolika. Tokiais teiginiais tik parode totalu statistikos ir statistines analizes neismanyma ir pademonstravo, kokios bulves priima kreivus istatymus
Apskritai, labai daug nesamoniu su LR istatymais susijusiais su dviraciais. Pvz vienas didziausiu yra reikalavimas vaziuoti dviraciu taku, jei toks yra. Nors 99% atveju tie takai tera butaforija ar geriausiu atveju isisavinti ES pinigai mainais isklojant juos plytelemis ()
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąAtvaizdas
Atvaizdas
Trukt uz vadziu ir vel is pradziu Virsuj mano dviratis (spalva kitokia tik ir grupe Compagnolo Super Record Carbon), su kuriuo dazniausiai lakstau i darba ir apranga (identiska), kuri yra speed suit'as.
O del to, kad neturiu kur det - taip, liemenes tikrai nedesiu, nes ne tam pirkau toki brangu kostiuma, kad susigadinti aerodinamika + mano kostiumas sviecia daug geriau nei betkokia liemene is Senuku. O lempute... Idomu prie kurios vietos ja man tvirtint? Su izoliacija apsukt?
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąApskritai, labai daug nesamoniu su LR istatymais susijusiais su dviraciais. Pvz vienas didziausiu yra reikalavimas vaziuoti dviraciu taku, jei toks yra. Nors 99% atveju tie takai tera butaforija ar geriausiu atveju isisavinti ES pinigai mainais isklojant juos plytelemis ()
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąApskritai, labai daug nesamoniu su LR istatymais susijusiais su dviraciais. Pvz vienas didziausiu yra reikalavimas vaziuoti dviraciu taku, jei toks yra. Nors 99% atveju tie takai tera butaforija ar geriausiu atveju isisavinti ES pinigai mainais isklojant juos plytelemis ()Parašė Lettered Rodyti pranešimąAš visada važiuoju taku, jei tik toks yra, žymiai saugiau ir šiaip smagiau, mažiau teršalų tenka uostyti.
Esant tokioms aplinkybėms aš mielai sutikčiau, kad būtų "įsisavinti" ES eurai ir toks "takas" būtų išklotas trinkelės, nes tai ne takai, o tarkos. Deja, pinigų visada ir viskam, ne vien dviračių infrastruktūrai, trūksta.
Comment
-
Kai motociklininkai dėvės ryškiaspalves lėmenes tada ir aš dėvėsiu nes motociklininkai daug sunkiau matosi gatvėje , juo labiau kokiais greičiais jie važiuoja, antras daykas , visiškai aklas vairuotojas gali nepastebėti dviratininko važiuojančio gatve, tai iš tokių iškart reikia atimti teises.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąDviratininkai nuo pat įstatymo rengimo pradžios skambino varpais, kad šis įstatymas yra absurdiškas
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąYra tai patvirtinančių dokumentų (laiškų, pasisakymų per TV ir pan.)?
Vienas: http://dviratis.lt/teks-minti-su-svi...sauleta-diena/
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąAr tokie aprėdai laikomi neliemene? Betgi kelių sekundžių darbas žirklėmis juos paverstų street legal. Dėl žibinto -- tikrai niekad netenka važinėti tamsoje? Galima užsimauti ant galvos "ciklopą". Nesimato, koks ten nuotraukoje vairas, bet ar standartiniai dviračio žibintai su apkaba ten netinka?
Time trial dviratyj nera apvaliu ar ovaliu vietu isskyrus pacias rankenas, tai su tvirtinimu reik but gan kurybisku + su juo nakti vaziuot nerealiai nepatogu/pavojinga, nes galva buna daug zemiau nukreipta ir ziuret i toli yra gerokai sunkiau. Todel gali ir atsitrenkt i kanors greitai atsiradusio kelyje.
Lettered, Xedos, taip dviraciu takais vaziuoti daug geriau, bet, kaip sake Xedos, tik dalyje atveju Infrastruktura prasta ir is geru, tinkamu naudoti dviraciu taku Lietuvoje galeciau ivardinti tik Neringos taka ir Jurbarko. Visi kiti skirti kalnu dviraciams arba isvis 29er, jokio malonumo ir net pavojinga
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
Iš policijos komentaro: "Tai ne tik geltonos, oranžinės ar raudonos spalvos liemenė, bet ir kitas šių spalvų viršutinės kūno dalies (nuo kaklo iki juosmens) drabužis su iš visų pusių kitiems eismo dalyviams matomais šviesą atspindinčiais elementais."
Pvz. Dabar įsivaizduokit, kad Navardauskas Lietuvoj turi pasitreniruot. Jis irgi turės organizuotis specifinę liemenę, kad atšvaitai būtų ne ant rankovių, bet ir ant šiknos?
Pvz. Vyksta plento varžybos neuždarytais keliais. Visi dalyviai pasiima super brangias aprangas ir sprendžia ar ten tie atšvaitai yra nuo kaklo iki juosmens. O gal jau per aukštai nuo juosmens ar per žemai? O gal policininkui gali ir kitaip atrodyt.
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąLettered, Xedos, taip dviraciu takais vaziuoti daug geriau, bet, kaip sake Xedos, tik dalyje atveju Infrastruktura prasta ir is geru, tinkamu naudoti dviraciu taku Lietuvoje galeciau ivardinti tik Neringos taka ir Jurbarko. Visi kiti skirti kalnu dviraciams arba isvis 29er, jokio malonumo ir net pavojinga
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąKviečiu atvažiuot į Panevėžį.
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąLettered, Xedos, taip dviraciu takais vaziuoti daug geriau, bet, kaip sake Xedos, tik dalyje atveju Infrastruktura prasta ir is geru, tinkamu naudoti dviraciu taku Lietuvoje galeciau ivardinti tik Neringos taka ir Jurbarko. Visi kiti skirti kalnu dviraciams arba isvis 29er, jokio malonumo ir net pavojinga
Comment
-
sakydamas dviraciams, turiu omenyj, jog tinkami visiems ir yra tokio pat standarto, kaip vokiski/italiski Jei persesciau i kalnini - tikrai padaugetu pravaziuojamu keliu, cia panasi situacija, kaip su nepakankamai iskeptu steiku - kaip ir gali visiems tikt, bet realybej bus tinkamas tik tiems, kurie megsta ir toleruoja butent toki )
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąsakydamas dviraciams, turiu omenyj, jog tinkami visiems ir yra tokio pat standarto, kaip vokiski/italiski Jei persesciau i kalnini - tikrai padaugetu pravaziuojamu keliu, cia panasi situacija, kaip su nepakankamai iskeptu steiku - kaip ir gali visiems tikt, bet realybej bus tinkamas tik tiems, kurie megsta ir toleruoja butent toki )
Comment
-
ViR2 - taigi pats paminėjai kad tavo apranga atitinka KET reikalavimus. Jei važiuoji plentiniu ar TT dviračiu dar nereiškia, kad negali užsidėti mirksiukų. 4 metų senumo naujiena:http://www.nicebikes.com/sigma-micro...sig7243pd.html Gal jau yra ir lengvesnių ar aerodinamiškesnių sprendimų - nežinau. Taip dviratis pasunkės, suprastės aerodinamika, bet galėsi važiuoti gatvėmis, keliais, jei nevilkėsi ryškios aprangos.
Egiuxz - Panevėžy geri gal tik 1 ar 2 dviračių takai ir tai nėra „rekonstruoti“ Nemuno bei Vasario 16-osios gatvėse. Pavyzdžiui nerekonstruotoj atkarpoj Nemuno g. tarp Upytės kelio bei Molainių g. tako plotis kaip mano dviračio vairo, jei dar ne mažesnis.
Šiaip tas reikalavimas dėl ryškiaspalvės aprangos dienos metu ar įjungtų žibintų primena raudonosio vėliavėlės taisyklę įsigaliojusią JAV bei Jungtinėje Karalystėje XIX a. pabaigoj ir reikalavusią, kad prieš važiuojantį automobilį eitų žmogus ir mojuotu raudona vėliavėle. Reikalavimas buvo atšauktas prieš pat XX a. Plačiau: http://en.wikipedia.org/wiki/Red_flag_traffic_laws ir kaip tai daugmaž atrodė:
http://www.sisman.org.uk/Diploma/red_flag_act.jpg
P.S. Kodėl ViR2 vengia naudoti lietuviškas raides?Paskutinis taisė Panev; 2014.10.01, 00:57.
Comment
-
Parašė Panev Rodyti pranešimąEgiuxz - Panevėžy geri gal tik 1 ar 2 dviračių takai ir tai nėra „rekonstruoti“ Nemuno bei Vasario 16-osios gatvėse. Pavyzdžiui nerekonstruotoj atkarpoj Nemuno g. tarp Upytės kelio bei Molainių g. tako plotis kaip mano dviračio vairo, jei dar ne mažesnis.
Panevėžys - Molainiai, Dembava, Piniava, Vaivadai, Berčiūnai; aplink Nepriklausomybės aikštę geri takai, centre, aplink Senvagę, Kerbedžio gatvės takas gana greitas ir t.t. Dviratis, kaip mažiau pastebima priemonė, neturi pasiekt motoristų greičio, o jei norisi greičio - kaip ir visi kiti transportistai leki į užmiestį. Bet ir ten debiliukų pilnos gatvės, kai gali vos ne stikliniu taku mint šalia .
Comment
Comment