Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nebeverkit dėl tų liemenių ir žinintų, po galais.

    Comment


      Parašė Xedos Rodyti pranešimą
      Liemenės naktį yra tikrai reikalingos, nes tuomet vairuotojas mato ne vien tik mažą lemputę, bet dar ir didelį žalią "blyną".
      Būtent, niekas nesiginčyja, kad naktį tiek liemenės, tiek žibintai. Dar sutikčiau dėl užmiesčio kelių, nes ten ir greičiai didesni, ir šiaip paprastai užmiestyje vairuotojai labiau atsipalaidavę nei mieste - juk eismas tolygesnis, kliūčių kur kas mažiau. Na, o mieste daugelyje gatvių leistinas greitis 50 km/h- sunku patikėti, kad įmanoma saulėtą vasaros dieną nepastebėti dviratininko važiuojant tokiu greičiu. Nebent dviratininkas netikėtai iššoka iš už kampo, bet tokiu atveju nepadės jau niekas. Dėl dviratininkų-erelių tvarkingai važinėjantys tikrai neturi kentėti. Gal priversim dar pėsčiuosius liemenes dėvėti, nes "užsidegus žaliai šviesai, prieš pajudėdamas iš vietos, vairuotojas gali nepastebėti, kad kažkoks pėsčiasis nespėjo pereiti gatvės"?
      Absurdas. Aš geriau jau važiuosiu šaligatviu - juk dabar tai oficialiai leidžiama.

      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
      Nebeverkit dėl tų liemenių ir žinintų, po galais.
      Ir neverksim. O važinėsim šaligatviais Manau, naujos taisyklės šaligatviais važinėjančių dviratininkų skaičių dar labiau padidins. Bet ar nenukentės nuo to pėsčiųjų saugumas?

      Nors kažkaip nujaučiu, kad liemenių dėvėjimą policija kontroliuos taip pat, kaip dabar kontroliuoja ir esamų reikalavimų dviračiams vykdymą - ar yra visi atšvaitai, garso signalas, ar stabdžiai tvarkingi.
      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2014.07.11, 13:22.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Ir neverksim. O važinėsim šaligatviais Manau, naujos taisyklės šaligatviais važinėjančių dviratininkų skaičių dar labiau padidins. Bet ar nenukentės nuo to pėsčiųjų saugumas?

        Nors kažkaip nujaučiu, kad liemenių dėvėjimą policija kontroliuos taip pat, kaip dabar kontroliuoja ir esamų reikalavimų dviračiams vykdymą - ar yra visi atšvaitai, garso signalas, ar stabdžiai tvarkingi.
        Aišku nukentės. Ypač kai be signalo pareina dviratis pro žmonių tarpą ant kokių 20km/h, tai galima ir pačiam po juo palįst.

        Comment


          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
          Aišku nukentės. Ypač kai be signalo pareina dviratis pro žmonių tarpą ant kokių 20km/h, tai galima ir pačiam po juo palįst.
          Tik jau nereikia. Labiausiai ko nekenčiu važiuodamas dviračiu taku (greičiau jau dviračių/pėsčiųjų taku, nes tik dviračiams skirti takai yra retenybė), tai kai juo eina du žmonės ir dar taip, kad užema visą tako plotį. Jiems visiškai nusispjaut kas už jų darosi. O kai paskambini su skambučiu dar kartais ir nužiūri tokiu žvilgsniu, atrodo, kad aš būčiau koks nors chuliganas.......

          Tas pats galioja ir dviratininkams, kurie nežiūri kas darosi už jų, važiuoja vienas šalia kito ir vos velkasi užėmė visą taką.

          Comment


            Dviraciai turi "terksle", tai gali nemint vaziuodamas pro minia ir visi girdes... Bet taip, kada nera atskiriami srautai, tai yra uzprogramuota nelaime. Teko karta i ganetinai stambia moteriske reztis, kuri neapsidairius viduryj dvieju juostu kelio sumaste gatve pereit (ne per pereja), o as vaziavau toj vietoj apie 55-60km/h Anglies remas luzo i 4 dalis, pats visas kruvinas, salmas turbut nuo mirties isgelbejo, o moteriskei praktiskai nieko ir dar bande mane apkaltint, kol policija neatvaziavo

            Lettered mintis apie atskira juosta gatvej, tai butu idealus sprendimas ir reikalaujantis maziausiai lesu is savivaldybes puses, tik nezinau ar yra ministerijoj bent siek tiek entuziastingu dviratininku, kurie yra lankesi Vokietijoj ar vakaru europoje ir atkreipe demesi i dviraciu infrastruktura.

            Mintis, kad dviratininkus paleist pesciuju takais yra blogai, idinga ir kiekvienais metais vis vienas kitas rimtesnis incidentas ivyksta... Tokia praktika reiketu isgyvendint

            Comment


              Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
              Mintis, kad dviratininkus paleist pesciuju takais yra blogai, idinga ir kiekvienais metais vis vienas kitas rimtesnis incidentas ivyksta... Tokia praktika reiketu isgyvendint
              Bėda ta, kad nėra kur tų dviratininkų "išgyvendinti", nes jei ir sugebama nutiesti taką, dažniausiai jis būna ir pėstiesiems ir dviratininkams, paprasčiausiai neužtenka lėšų nutiesti atskirus takus ir pėstiesiems ir dviratininkams.

              Comment


                Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                Bėda ta, kad nėra kur tų dviratininkų "išgyvendinti", nes jei ir sugebama nutiesti taką, dažniausiai jis būna ir pėstiesiems ir dviratininkams, paprasčiausiai neužtenka lėšų nutiesti atskirus takus ir pėstiesiems ir dviratininkams.
                Bet kokiu atveju tai geriau nei nieko. Apskritai dauguma miestų pagrindinių gatvių turi dideles erdves iki namų tiek dviračių takams, tiek pėsčiųjų, tiek A juostoms ir dar tarp jų liktų vietos žaliai zonai. Dviračių takai apskritai nereikalauja didelių investicijų, nereikia taip giliai stiprinti grunto, perkelinėti komunikacijų kaip gatves tiesiant, apskritai užtenka pačios lengviausios ir paprasčiausios kelių statybos technikos. Čia labiau apsileidimas, kad nesurandama pinigų. Kelių kilometrų aplinkkelio atkarpoms visada atsiranda šimtai milijonų, o kelių milijonų dviračių takams kaip nėra, taip nėra.
                Paskutinis taisė Lettered; 2014.07.11, 13:53.
                Flickr

                Comment


                  Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                  Mintis, kad dviratininkus paleist pesciuju takais yra blogai, idinga ir kiekvienais metais vis vienas kitas rimtesnis incidentas ivyksta... Tokia praktika reiketu isgyvendint
                  Būtent, apie dviratininkų keliamą pavojų pėstiesiems valdžia tikrai žino, bet, užuot ėmusis priemonių, kaip juos išgyvendinti iš šaligatvių (o čia reikia ne draudimų, reikia alternatyvų!!!), viską daro atvirkščiai.

                  Patikėkit manim, krūva naujų beprasmiškų reikalavimų dviratininkams tik dar labiau paskatins juos važinėti šaligatviais.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                    Na va, puikus pavyzdys, kad tie, kurie yra naujųjų taisyklių šalininkai taiko dvigubus standartus: ten kur Jiems tai nepalanku, Olandija pristatoma kaip kraštutinis ar mūsų krašte nepritaikomas pavyzdys, bet tas, kuris parankus, tinka kuo puokiausiai, net jei jis iš Olandijos .



                    Tai, kad pinigų tiems takams nėra . Aišku, žymiai lengviau apkrauti dviratininkus nepamatuotais reikalavimais nei nutiesti daugiau dviračių takų.
                    Man asmeniškai Olandijoj yra viska priimtina, ir naujos taisykles man netrukdo gyventi.

                    Comment


                      Parašė Kiano Rodyti pranešimą
                      Man asmeniškai Olandijoj yra viska priimtina, ir naujos taisykles man netrukdo gyventi.
                      Tuomet mano išsakyta mintis asmeniškai Jums netaikoma, tačiau šiame forume yra manančių ir kitaip nei Jūs (Olandijos atžvilgiu) . O man taip pat netrukdo, tikrai nesunku užsidėti 3 LED žibintą, kurio turbūt niekas nematys .

                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Bet kokiu atveju tai geriau nei nieko. Apskritai dauguma miestų pagrindinių gatvių turi dideles erdves iki namų tiek dviračių takams, tiek pėsčiųjų, tiek A juostoms ir dar tarp jų liktų vietos žaliai zonai. Dviračių takai apskritai nereikalauja didelių investicijų, nereikia taip giliai stiprinti grunto, perkelinėti komunikacijų kaip gatves tiesiant, apskritai užtenka pačios lengviausios ir paprasčiausios kelių statybos technikos. Čia labiau apsileidimas, kad nesurandama pinigų. Kelių kilometrų aplinkkelio atkarpoms visada atsiranda šimtai milijonų, o kelių milijonų dviračių takams kaip nėra, taip nėra.
                      Kokia nauda iš tų erdvių jei jos visiškai neišnaudojamos ? Vos sukrapštoma pingų patiems pagrindiniams infrastruktūros projektams, jei kas nors lieka dviračių takams, tai galima vadinti stebuklu.

                      Ir čia neapsileidimas. Čia yra požiūrio ir mentaliteto problema. Lietuvoje dviratis yra laikomas tik laisvalaiko praleidimo priemone ar tiesiog pramoga, o ne visaverte transporto priemone, todėl didžioji dalis pinigų ir yra skiriama gerinti automobilių transporto infrastruktūrai. Juk neskirsi milijonus litų tam kas yra laikoma pramoga .

                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Būtent, apie dviratininkų keliamą pavojų pėstiesiems valdžia tikrai žino, bet, užuot ėmusis priemonių, kaip juos išgyvendinti iš šaligatvių (o čia reikia ne draudimų, reikia alternatyvų!!!), viską daro atvirkščiai.

                      Patikėkit manim, krūva naujų beprasmiškų reikalavimų dviratininkams tik dar labiau paskatins juos važinėti šaligatviais.
                      Pėstieji, šiuo atžvilgiu, tikrai nėra šventieji. Kai jie po taką "plaukioja" tarsi nieko aplink nebūtų, jie kelia pavojų ne tik sau, bet ir dviratininkams. Bet vėlgi, iš dalies tai yra išdava to, kad dviratininkai ir pėstieji yra priversti judėti tais pačiais takais.

                      Ir reikia ne alternatyvų, reikia normalių dviračių takų tinklo. Apie kokias dar alternatyvas galima kalbėti, kai, pvz. Šiauliuose, kai kur išvis nėra absoliučiai jokių takų. Bet kaip visada, viskas atsiremia į ribotas finansines gailmybes .

                      P.S. Mes jau pradedame nukrypti nuo temos......
                      Paskutinis taisė Xedos; 2014.07.11, 15:01.

                      Comment


                        Architektų ir dviračių entuziastų siekis – trečdalis lietuvių ant dviračių

                        Lietuvos architektai ir dviračių entuziastai paskelbė „Manifes­tą dviračiui“ – ambicingą vizi­ją, kuria kviečia siekti, kad 2030 m. 30 proc. lietuvių kas­dien naudotųsi dviračiais. Ma­nifesto autoriai pabrėžia, kad miestų eismas turi būti planuo­jamas atsižvelgiant į dviratinin­kų interesus, o patys architek­tai kurdami biurus ir daugiabu­čius turėtų planuoti ir patogias dviračių laikymo vietas.

                        Comment




                          Įmanomas variantas Lietuvoje, kai automobilizmui vis dedama ir dedama papildoma našta.

                          Comment


                            Gaila, bet taip jau yra:

                            Vi­zi­jo­je at­krei­pia­mas dė­me­sys į tai, kad Lie­tu­va stip­riai at­si­lie­ka nuo ki­tų dvi­ra­čių kul­tū­rą plė­to­jan­čių Eu­ro­pos vals­ty­bių. Pa­brė­žia­ma, kad daž­nai at­nau­ji­nant mies­tus, re­kons­truo­jant gat­ves, jos ne­pri­tai­ko­mos dvi­ra­ti­nin­kams ar­ba įren­gia­ma ne­ko­ky­biš­ka dvi­ra­čių inf­ras­truk­tū­ra.
                            http://lzinios.lt/lzinios/Trasa/arch...viraciu/183513

                            Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                            Įmanomas variantas Lietuvoje, kai automobilizmui vis dedama ir dedama papildoma našta.
                            Neįmanomas variantas, kai dviračiams vis dedami ir dedami papildomi ir absurdiški reikalavimai . O kalbant rimtai, tai įmanoma tik jei į dviračių transportą bus pradedama žiūrėti rimtai ir dviračiai bus pradėti laikyti visaverte transporto priemone, ko dabar nėra. Naujieji reikalavimai tikrai nepadės populiarinti dviračių transporto.

                            Comment


                              Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                              Naujieji reikalavimai tikrai nepadės populiarinti dviračių transporto.
                              Mažiau dviračių - daugiau automobilių. Daugiau automobilių - daugiau sudeginta kuro. Daugiau sudeginto kuro - daugiau įplaukų į biudžetą.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Mažiau dviračių - daugiau automobilių. Daugiau automobilių - daugiau sudeginta kuro. Daugiau sudeginto kuro - daugiau įplaukų į biudžetą.
                                Nemanau, kad teiginys "mažiau dviračių - daugiau automobilių" yra tinkamas kai kalbama apie naujai priimtas taisykles. Tie, kurie ir anksčiau į darbą (ar kur nors kitur) važiuodavo su dviračiu, o ne su automobiliu ar VT, manau ir toliau rinksis dviratį, o ne kitas transporto rūšis. Žibintai ar liemenė tikrai nėra didelė kliūtis .

                                Esmė yra ta, kad naujos taisyklės neskatins dar daugiau žmonių persėsti ant dviračių ir naudotis jais kaip transporto priemone (o ne tik laisvalaikio praleidimui). Jos tik trukdys dviračių populiarinimui. Žinoma, yra ir infrastruktūros problema, bet tema ne apie tai.

                                Grįžtant į temą: policininkai prie Šiaulių tikrino dviratininkų žinias apie naująsias taisykles (ir dar juos vaišino , gal taip bando pelnyti palankumą ). Trumpas reziumė: dviratininkams naujos taisyklės neaiškios, supranta jas tik abstrakčiai. Galbūt dėl to ir atsirado tiek dviratininkų, kurie dviračių takais važiuoja su įjungtis žibintais ar liemenėmis.

                                Nauji reikalavimai dviratininkams: pareigūnai tikrino vaišindami ledais

                                Dviratininkų, kurie karštą ketvirtadienio popietę susiruošė pakeliauti dviratininkų taku, vedančiu nuo Šiaulių link Bubių, laukė susitikimas su policininkais. Ties Šiaulių miesto riba juos pasitiko Šiaulių miesto policijos Pietinės nuovados pareigūnai ir domėjosi, ar jie žino apie nuo liepos 1-osios įsigaliojusius Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pakeitimus.

                                Pareigūnai susidarė nuomonę, kad apie įstatymo pakeitimus dviračiams eismo dalyviai žino labai abstrakčiai, todėl policijos pareigūnai kiekvienam kalbintam dviratininkui įteikė skrajutes su naujais reikalavimais dviratininkams. Ekspromtu buvo surengta mini viktorina, kurios metu pareigūnai dviratininkams sudarė galimybę pasitikrinti, kaip jie žino kelių eismo taisykles.

                                Teisingiausiai atsakiusiesiems buvo dovanotos liemenės su šviesą atspindinčiais elementais. Priverstinės pertraukėlės metu jaunuosius dviratininkus pareigūnai pavaišino ledais, o jų tėveliai galėjo atsigaivinti mineraliniu vandeniu.

                                Taigi, tie, kurie nepabūgo dviračių take dirbusių pareigūnų, maloniai su jais pabendravo ir gavo dovanų. Tačiau nemažai buvo ir tokių, kurie, pastebėję pareigūnus, apsigręžė važiuoti atgal, ypač tie, kurie važiavo iš miesto link Bubių. Kadangi daug dviračių eismo dalyvių apie jiems keliamus naujus reikalavimus nežino, pareigūnai tokias neįkyrias eismo taisyklių pamokėlės rengs ir toliau.
                                http://etaplius.lt/nauji-reikalavima...sindami-ledais
                                Paskutinis taisė Xedos; 2014.07.11, 22:22.

                                Comment


                                  Matosi dviratininku poziuris I savo sauguma.. ai uzsimesiu belekokia lempute kad tik sviestu.. Sakot neefektivu? Dekites lemenes. Nepatogu? Gali but, bet ko jus norit, kad butu efektivu ir patogu? Ar taip buna? Ka jus siulitume? Gal padarom taip kad dviratininkams negaliotu jokios taisikles ir jie galetu kaip panoreje lakstyt, tada dviratis taptu populeresnis?

                                  Kadangi gatvese turim situacija kad nemazai dviratininku laksto bele kaip, jau nekalbam apie pesciuju perejas, bet kas trecias varo ir per raudona. Ir juos sunku sutramdyt. Daroma bent kazkas kad vairuotojai galetu kuo anksciau pastebet toki lakuna ir isvengt nelaimes.

                                  Comment


                                    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                    Esmė yra ta, kad naujos taisyklės neskatins dar daugiau žmonių persėsti ant dviračių ir naudotis jais kaip transporto priemone (o ne tik laisvalaikio praleidimui). Jos tik trukdys dviračių populiarinimui.
                                    Mašinų gatvėse bent jau nesumažės. Taip kad...

                                    Comment


                                      Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                                      Matosi dviratininku poziuris I savo sauguma.. ai uzsimesiu belekokia lempute kad tik sviestu.. Sakot neefektivu?
                                      Ne, "lemputės" neefektyvu, nes jų paprasčiausiai nesimato (o jei ir vos matosi, nuo jų dviratininkas saugesnis netampa).

                                      [QUOTE]Dekites lemenes. Nepatogu? Gali but, bet ko jus norit, kad butu efektivu ir patogu? Ar taip buna? Ka jus siulitume?

                                      Pritarčiau jų naudojimui tik užmiestyje, kur greitis yra tikrai pakankamai didelis, keliuose yra vingių ir nuokalnių.

                                      Nekartą teko matyti dviratininką gatvėje su liemene ir, tiesą sakant, negalėčiau pasakyti, kad jis buvo matomas ypatingai geriau, NES jų liemenės buvo žalios ir aplink viskas žalia, jie beveik paskęsta žalumoje. Bet, keli dviratininkai, kurie buvo su ryškiai oranžiniais marškinėliais buvo matomi tikrai nei kiek neprasčiau ir galbūt net geriau nei tie, kurie buvo su liemenėmis . Tiesiog jie labiau išsiskirdavo iš aplinkos. Bent man susidarė toks įspūdis.

                                      Liemenė su atšvaitais, "kurie iš visų pusių matomi visiems eismo dalyviams" dieną yra bevertė, nes tų atšvaitų dieną tiesiog nesimato. Atspindys nuo automobilio yra gerokai ryškesnis už liemenės atšvaitus.

                                      Gal padarom taip kad dviratininkams negaliotu jokios taisikles ir jie galetu kaip panoreje lakstyt, tada dviratis taptu populeresnis?
                                      Kažkoks nusišnekėjimas .

                                      Kadangi gatvese turim situacija kad nemazai dviratininku laksto bele kaip, jau nekalbam apie pesciuju perejas, bet kas trecias varo ir per raudona. Ir juos sunku sutramdyt. Daroma bent kazkas kad vairuotojai galetu kuo anksciau pastebet toki lakuna ir isvengt nelaimes.
                                      Laksto belekaip ? Kas trečias varo per raudoną ? Man labai, labai retai tenka matyti dviratininką važiuojantį per raudoną. Šį sezoną teko tai matyti vos kartą (bet labai dažnai važiuoja per perėjas......). Bet užtat kiek pėsčiųjų eina per raudoną.......Apie tai, kad eina per gatves draudžiamose vietose nereikia išviso kalbėti.

                                      Šiek tiek statistikos apie "lakūnus": 2013 m. eismo įvykių kaltininkai pagal procentus: vairuotojai 66,6 %, pėstieji 9,7 %, dviratininkai 5,8 %. Toliau: per pirmąjį 2014 metų ketvirtį žuvo: 40 pėsčiųjų ir tik 6 dviratininkai. Tai kodėl nėra nieko daroma, kad būtų sutramdyti tie nesutramdomi pėstieji ? Kažkodėl taisykles griežtinamos tik dviratininkams, kurie, žinoma, yra didžiausi kelių "chuliganai", bet nieko nedaroma, kad būtų sutramdyti pėstieji. Kaip didžiausi kelių ereliai kažkodėl matomi tik dviratininkai.

                                      Comment


                                        Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                        Šiek tiek statistikos apie "lakūnus": 2013 m. eismo įvykių kaltininkai pagal procentus: vairuotojai 66,6 %, pėstieji 9,7 %, dviratininkai 5,8 %. Toliau: per pirmąjį 2014 metų ketvirtį žuvo: 40 pėsčiųjų ir tik 6 dviratininkai. Tai kodėl nėra nieko daroma, kad būtų sutramdyti tie nesutramdomi pėstieji ? Kažkodėl taisykles griežtinamos tik dviratininkams, kurie, žinoma, yra didžiausi kelių "chuliganai", bet nieko nedaroma, kad būtų sutramdyti pėstieji. Kaip didžiausi kelių ereliai kažkodėl matomi tik dviratininkai.
                                        Atvirai sakant - šlamštas, ne statistika. Panašiai galima teigt, kad Ferrari yra saugiausias automobilis, palyginus VW, nes juose miršta mažiausiai. Teisingumo dėlei reikia imt kiek dviratininkų yra 100k gyventojų ir kiek sukėlė įvykių 100k gyventojų. Atitinkamai daryt su pėsčiaisiais ir vairuotojais. Nieko vertas įrodymas.

                                        Comment


                                          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                          Atvirai sakant - šlamštas, ne statistika. Panašiai galima teigt, kad Ferrari yra saugiausias automobilis, palyginus VW, nes juose miršta mažiausiai. Teisingumo dėlei reikia imt kiek dviratininkų yra 100k gyventojų ir kiek sukėlė įvykių 100k gyventojų. Atitinkamai daryt su pėsčiaisiais ir vairuotojais. Nieko vertas įrodymas.
                                          Atvirai sakant, nieko vertas, nes Jums nepalankus .

                                          Comment

                                          Working...
                                          X