Nebeverkit dėl tų liemenių ir žinintų, po galais.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams
Collapse
X
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąLiemenės naktį yra tikrai reikalingos, nes tuomet vairuotojas mato ne vien tik mažą lemputę, bet dar ir didelį žalią "blyną".
Absurdas. Aš geriau jau važiuosiu šaligatviu - juk dabar tai oficialiai leidžiama.
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąNebeverkit dėl tų liemenių ir žinintų, po galais.
Nors kažkaip nujaučiu, kad liemenių dėvėjimą policija kontroliuos taip pat, kaip dabar kontroliuoja ir esamų reikalavimų dviračiams vykdymą - ar yra visi atšvaitai, garso signalas, ar stabdžiai tvarkingi.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2014.07.11, 13:22.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąIr neverksim. O važinėsim šaligatviais Manau, naujos taisyklės šaligatviais važinėjančių dviratininkų skaičių dar labiau padidins. Bet ar nenukentės nuo to pėsčiųjų saugumas?
Nors kažkaip nujaučiu, kad liemenių dėvėjimą policija kontroliuos taip pat, kaip dabar kontroliuoja ir esamų reikalavimų dviračiams vykdymą - ar yra visi atšvaitai, garso signalas, ar stabdžiai tvarkingi.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąAišku nukentės. Ypač kai be signalo pareina dviratis pro žmonių tarpą ant kokių 20km/h, tai galima ir pačiam po juo palįst.
Tas pats galioja ir dviratininkams, kurie nežiūri kas darosi už jų, važiuoja vienas šalia kito ir vos velkasi užėmė visą taką.
Comment
-
Dviraciai turi "terksle", tai gali nemint vaziuodamas pro minia ir visi girdes... Bet taip, kada nera atskiriami srautai, tai yra uzprogramuota nelaime. Teko karta i ganetinai stambia moteriske reztis, kuri neapsidairius viduryj dvieju juostu kelio sumaste gatve pereit (ne per pereja), o as vaziavau toj vietoj apie 55-60km/h Anglies remas luzo i 4 dalis, pats visas kruvinas, salmas turbut nuo mirties isgelbejo, o moteriskei praktiskai nieko ir dar bande mane apkaltint, kol policija neatvaziavo
Lettered mintis apie atskira juosta gatvej, tai butu idealus sprendimas ir reikalaujantis maziausiai lesu is savivaldybes puses, tik nezinau ar yra ministerijoj bent siek tiek entuziastingu dviratininku, kurie yra lankesi Vokietijoj ar vakaru europoje ir atkreipe demesi i dviraciu infrastruktura.
Mintis, kad dviratininkus paleist pesciuju takais yra blogai, idinga ir kiekvienais metais vis vienas kitas rimtesnis incidentas ivyksta... Tokia praktika reiketu isgyvendint
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąMintis, kad dviratininkus paleist pesciuju takais yra blogai, idinga ir kiekvienais metais vis vienas kitas rimtesnis incidentas ivyksta... Tokia praktika reiketu isgyvendint
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąBėda ta, kad nėra kur tų dviratininkų "išgyvendinti", nes jei ir sugebama nutiesti taką, dažniausiai jis būna ir pėstiesiems ir dviratininkams, paprasčiausiai neužtenka lėšų nutiesti atskirus takus ir pėstiesiems ir dviratininkams.Paskutinis taisė Lettered; 2014.07.11, 13:53.
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąMintis, kad dviratininkus paleist pesciuju takais yra blogai, idinga ir kiekvienais metais vis vienas kitas rimtesnis incidentas ivyksta... Tokia praktika reiketu isgyvendint
Patikėkit manim, krūva naujų beprasmiškų reikalavimų dviratininkams tik dar labiau paskatins juos važinėti šaligatviais.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąNa va, puikus pavyzdys, kad tie, kurie yra naujųjų taisyklių šalininkai taiko dvigubus standartus: ten kur Jiems tai nepalanku, Olandija pristatoma kaip kraštutinis ar mūsų krašte nepritaikomas pavyzdys, bet tas, kuris parankus, tinka kuo puokiausiai, net jei jis iš Olandijos .
Tai, kad pinigų tiems takams nėra . Aišku, žymiai lengviau apkrauti dviratininkus nepamatuotais reikalavimais nei nutiesti daugiau dviračių takų.
Comment
-
Parašė Kiano Rodyti pranešimąMan asmeniškai Olandijoj yra viska priimtina, ir naujos taisykles man netrukdo gyventi.
Parašė Lettered Rodyti pranešimąBet kokiu atveju tai geriau nei nieko. Apskritai dauguma miestų pagrindinių gatvių turi dideles erdves iki namų tiek dviračių takams, tiek pėsčiųjų, tiek A juostoms ir dar tarp jų liktų vietos žaliai zonai. Dviračių takai apskritai nereikalauja didelių investicijų, nereikia taip giliai stiprinti grunto, perkelinėti komunikacijų kaip gatves tiesiant, apskritai užtenka pačios lengviausios ir paprasčiausios kelių statybos technikos. Čia labiau apsileidimas, kad nesurandama pinigų. Kelių kilometrų aplinkkelio atkarpoms visada atsiranda šimtai milijonų, o kelių milijonų dviračių takams kaip nėra, taip nėra.
Ir čia neapsileidimas. Čia yra požiūrio ir mentaliteto problema. Lietuvoje dviratis yra laikomas tik laisvalaiko praleidimo priemone ar tiesiog pramoga, o ne visaverte transporto priemone, todėl didžioji dalis pinigų ir yra skiriama gerinti automobilių transporto infrastruktūrai. Juk neskirsi milijonus litų tam kas yra laikoma pramoga .
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBūtent, apie dviratininkų keliamą pavojų pėstiesiems valdžia tikrai žino, bet, užuot ėmusis priemonių, kaip juos išgyvendinti iš šaligatvių (o čia reikia ne draudimų, reikia alternatyvų!!!), viską daro atvirkščiai.
Patikėkit manim, krūva naujų beprasmiškų reikalavimų dviratininkams tik dar labiau paskatins juos važinėti šaligatviais.
Ir reikia ne alternatyvų, reikia normalių dviračių takų tinklo. Apie kokias dar alternatyvas galima kalbėti, kai, pvz. Šiauliuose, kai kur išvis nėra absoliučiai jokių takų. Bet kaip visada, viskas atsiremia į ribotas finansines gailmybes .
P.S. Mes jau pradedame nukrypti nuo temos......Paskutinis taisė Xedos; 2014.07.11, 15:01.
Comment
-
Architektų ir dviračių entuziastų siekis – trečdalis lietuvių ant dviračių
Lietuvos architektai ir dviračių entuziastai paskelbė „Manifestą dviračiui“ – ambicingą viziją, kuria kviečia siekti, kad 2030 m. 30 proc. lietuvių kasdien naudotųsi dviračiais. Manifesto autoriai pabrėžia, kad miestų eismas turi būti planuojamas atsižvelgiant į dviratininkų interesus, o patys architektai kurdami biurus ir daugiabučius turėtų planuoti ir patogias dviračių laikymo vietas.
Comment
-
Gaila, bet taip jau yra:
Vizijoje atkreipiamas dėmesys į tai, kad Lietuva stipriai atsilieka nuo kitų dviračių kultūrą plėtojančių Europos valstybių. Pabrėžiama, kad dažnai atnaujinant miestus, rekonstruojant gatves, jos nepritaikomos dviratininkams arba įrengiama nekokybiška dviračių infrastruktūra.
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąĮmanomas variantas Lietuvoje, kai automobilizmui vis dedama ir dedama papildoma našta.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąNaujieji reikalavimai tikrai nepadės populiarinti dviračių transporto.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąMažiau dviračių - daugiau automobilių. Daugiau automobilių - daugiau sudeginta kuro. Daugiau sudeginto kuro - daugiau įplaukų į biudžetą.
Esmė yra ta, kad naujos taisyklės neskatins dar daugiau žmonių persėsti ant dviračių ir naudotis jais kaip transporto priemone (o ne tik laisvalaikio praleidimui). Jos tik trukdys dviračių populiarinimui. Žinoma, yra ir infrastruktūros problema, bet tema ne apie tai.
Grįžtant į temą: policininkai prie Šiaulių tikrino dviratininkų žinias apie naująsias taisykles (ir dar juos vaišino , gal taip bando pelnyti palankumą ). Trumpas reziumė: dviratininkams naujos taisyklės neaiškios, supranta jas tik abstrakčiai. Galbūt dėl to ir atsirado tiek dviratininkų, kurie dviračių takais važiuoja su įjungtis žibintais ar liemenėmis.
Nauji reikalavimai dviratininkams: pareigūnai tikrino vaišindami ledais
Dviratininkų, kurie karštą ketvirtadienio popietę susiruošė pakeliauti dviratininkų taku, vedančiu nuo Šiaulių link Bubių, laukė susitikimas su policininkais. Ties Šiaulių miesto riba juos pasitiko Šiaulių miesto policijos Pietinės nuovados pareigūnai ir domėjosi, ar jie žino apie nuo liepos 1-osios įsigaliojusius Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pakeitimus.
Pareigūnai susidarė nuomonę, kad apie įstatymo pakeitimus dviračiams eismo dalyviai žino labai abstrakčiai, todėl policijos pareigūnai kiekvienam kalbintam dviratininkui įteikė skrajutes su naujais reikalavimais dviratininkams. Ekspromtu buvo surengta mini viktorina, kurios metu pareigūnai dviratininkams sudarė galimybę pasitikrinti, kaip jie žino kelių eismo taisykles.
Teisingiausiai atsakiusiesiems buvo dovanotos liemenės su šviesą atspindinčiais elementais. Priverstinės pertraukėlės metu jaunuosius dviratininkus pareigūnai pavaišino ledais, o jų tėveliai galėjo atsigaivinti mineraliniu vandeniu.
Taigi, tie, kurie nepabūgo dviračių take dirbusių pareigūnų, maloniai su jais pabendravo ir gavo dovanų. Tačiau nemažai buvo ir tokių, kurie, pastebėję pareigūnus, apsigręžė važiuoti atgal, ypač tie, kurie važiavo iš miesto link Bubių. Kadangi daug dviračių eismo dalyvių apie jiems keliamus naujus reikalavimus nežino, pareigūnai tokias neįkyrias eismo taisyklių pamokėlės rengs ir toliau.Paskutinis taisė Xedos; 2014.07.11, 22:22.
Comment
-
Matosi dviratininku poziuris I savo sauguma.. ai uzsimesiu belekokia lempute kad tik sviestu.. Sakot neefektivu? Dekites lemenes. Nepatogu? Gali but, bet ko jus norit, kad butu efektivu ir patogu? Ar taip buna? Ka jus siulitume? Gal padarom taip kad dviratininkams negaliotu jokios taisikles ir jie galetu kaip panoreje lakstyt, tada dviratis taptu populeresnis?
Kadangi gatvese turim situacija kad nemazai dviratininku laksto bele kaip, jau nekalbam apie pesciuju perejas, bet kas trecias varo ir per raudona. Ir juos sunku sutramdyt. Daroma bent kazkas kad vairuotojai galetu kuo anksciau pastebet toki lakuna ir isvengt nelaimes.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąEsmė yra ta, kad naujos taisyklės neskatins dar daugiau žmonių persėsti ant dviračių ir naudotis jais kaip transporto priemone (o ne tik laisvalaikio praleidimui). Jos tik trukdys dviračių populiarinimui.
Comment
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąMatosi dviratininku poziuris I savo sauguma.. ai uzsimesiu belekokia lempute kad tik sviestu.. Sakot neefektivu?
[QUOTE]Dekites lemenes. Nepatogu? Gali but, bet ko jus norit, kad butu efektivu ir patogu? Ar taip buna? Ka jus siulitume?
Pritarčiau jų naudojimui tik užmiestyje, kur greitis yra tikrai pakankamai didelis, keliuose yra vingių ir nuokalnių.
Nekartą teko matyti dviratininką gatvėje su liemene ir, tiesą sakant, negalėčiau pasakyti, kad jis buvo matomas ypatingai geriau, NES jų liemenės buvo žalios ir aplink viskas žalia, jie beveik paskęsta žalumoje. Bet, keli dviratininkai, kurie buvo su ryškiai oranžiniais marškinėliais buvo matomi tikrai nei kiek neprasčiau ir galbūt net geriau nei tie, kurie buvo su liemenėmis . Tiesiog jie labiau išsiskirdavo iš aplinkos. Bent man susidarė toks įspūdis.
Liemenė su atšvaitais, "kurie iš visų pusių matomi visiems eismo dalyviams" dieną yra bevertė, nes tų atšvaitų dieną tiesiog nesimato. Atspindys nuo automobilio yra gerokai ryškesnis už liemenės atšvaitus.
Gal padarom taip kad dviratininkams negaliotu jokios taisikles ir jie galetu kaip panoreje lakstyt, tada dviratis taptu populeresnis?
Kadangi gatvese turim situacija kad nemazai dviratininku laksto bele kaip, jau nekalbam apie pesciuju perejas, bet kas trecias varo ir per raudona. Ir juos sunku sutramdyt. Daroma bent kazkas kad vairuotojai galetu kuo anksciau pastebet toki lakuna ir isvengt nelaimes.
Šiek tiek statistikos apie "lakūnus": 2013 m. eismo įvykių kaltininkai pagal procentus: vairuotojai 66,6 %, pėstieji 9,7 %, dviratininkai 5,8 %. Toliau: per pirmąjį 2014 metų ketvirtį žuvo: 40 pėsčiųjų ir tik 6 dviratininkai. Tai kodėl nėra nieko daroma, kad būtų sutramdyti tie nesutramdomi pėstieji ? Kažkodėl taisykles griežtinamos tik dviratininkams, kurie, žinoma, yra didžiausi kelių "chuliganai", bet nieko nedaroma, kad būtų sutramdyti pėstieji. Kaip didžiausi kelių ereliai kažkodėl matomi tik dviratininkai.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąŠiek tiek statistikos apie "lakūnus": 2013 m. eismo įvykių kaltininkai pagal procentus: vairuotojai 66,6 %, pėstieji 9,7 %, dviratininkai 5,8 %. Toliau: per pirmąjį 2014 metų ketvirtį žuvo: 40 pėsčiųjų ir tik 6 dviratininkai. Tai kodėl nėra nieko daroma, kad būtų sutramdyti tie nesutramdomi pėstieji ? Kažkodėl taisykles griežtinamos tik dviratininkams, kurie, žinoma, yra didžiausi kelių "chuliganai", bet nieko nedaroma, kad būtų sutramdyti pėstieji. Kaip didžiausi kelių ereliai kažkodėl matomi tik dviratininkai.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąAtvirai sakant - šlamštas, ne statistika. Panašiai galima teigt, kad Ferrari yra saugiausias automobilis, palyginus VW, nes juose miršta mažiausiai. Teisingumo dėlei reikia imt kiek dviratininkų yra 100k gyventojų ir kiek sukėlė įvykių 100k gyventojų. Atitinkamai daryt su pėsčiaisiais ir vairuotojais. Nieko vertas įrodymas.
Comment
Comment