Parašė AntSakiu
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Jungtis per Nemuną Kėdainių gatvės tąsoje
Collapse
X
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Na Kauno urbanizacijos lygiui iki Antverpeno toli, kad reiktų gamtą laisvinti nuo ją užgrobusio miesto. O sakralios vietos nuotrauką kažkada jau kėliau - kaminas, kažkokia kartonkė ir plūduras. Tiltas situacijos nepagadins.
]
...ir bala žino ar labai reikia, jei vis tik siekiam tapti moderniu miestu. Užtektų pramoninių zonų konvercijos. Iki Pittsburgh 'o, PA upių santakos fontanų ir dangoraižių lygio neisime, greičiausiai.
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąSmagu. Jau nuspręsta, kurios centro gatvės bus pritaikytos miesto gyvenimui ir humanizuotos po to, kai šis centro vakarinis aplinkkelis bus pabaigtas? Ar vis tik bus kaip visada, t.y. bus ne aplinkkelis, o papildomas kelias?
- 5 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Na Kauno urbanizacijos lygiui iki Antverpeno toli, kad reiktų gamtą laisvinti nuo ją užgrobusio miesto. O sakralios vietos nuotrauką kažkada jau kėliau - kaminas, kažkokia kartonkė ir plūduras. Tiltas situacijos nepagadins.
Beliko Kaune santakoje tik paminklą matvjušaičiui pastatyti tokį kaip maskolijos petkai ir tada bus galima atsisėsti ant tilto terasos ir skambant nesibaigiančiam akseleruojančių pyrdų maršui grožėtis miestiečio panorama.
Viena bėda ne bėda. Bet kai visai šalimais ruošiamasi ir naują pėsčiųjų tiltą į slabodkę per fluxus salą statyti, tai kyla įtarimas, kad kauniečius tiltai apsėdo. Nors senasis Vilijampolės tiltas pakankamai nesenai suremontuotas, bet esant poreikiui jį galima perstatyti, geriau pritaikant pėsčiųjų ir dviratininkų poreikiams. Aišku einama lengvesniu keliu. Statomi nauji tiltai, kurie nepaisant to, kad suteiks kažkiek patogumo, bet tuo pačiu kiekvienas (nepaisant architektūrinės raiškos) jų yra ir vizualinė šiukšlė. Tad Kaunas savo santaką ne tai, kad apteplios, bet faktiškai aptries. Liūdna.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Aklas esat. Aklas.
Beliko Kaune santakoje tik paminklą matvjušaičiui pastatyti tokį kaip maskolijos petkai ir tada bus galima atsisėsti ant tilto terasos ir skambant nesibaigiančiam akseleruojančių pyrdų maršui grožėtis miestiečio panorama.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jeigu nepatinka urbanizuojama aplinka ir tvarkomas miestas, reiškia reikia keltis gyventi į kaimą. Nebent jums normalu, kad tranzitinis eismas per miestą eina senamiesčiu. Čia panašiai kaip sakyti, kad nereikia Vilniuje GV tilto, užtenka žaliojo. Nebuvau dar tokiame Europos mieste, kuriame viduryje miesto per tokio dydžio upes nebūtų tiltų horizonte.Paskutinis taisė Perfect; 2024.06.18, 00:19.
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąSmagu. Jau nuspręsta, kurios centro gatvės bus pritaikytos miesto gyvenimui ir humanizuotos po to, kai šis centro vakarinis aplinkkelis bus pabaigtas? Ar vis tik bus kaip visada, t.y. bus ne aplinkkelis, o papildomas kelias?
Šauklių ir Gertrūdos gatvės turėtų atsirasti A juostos.
Karaliaus Mindaugo autostrada: turėtų atsirasti palei Nemuno senvagę linijinis gyv. kvartalas, gatvė siaurėtų.
---
Kiti komentarai
K. M. pr. Tikiuosi atsirastų ir padorus dviračių takas palei Senvagės šlaitą (tylesnėje zonoje). Gatvė greičiausiai taptų 4-5 juostų su kairiasiais posūkiais kur reikalingi. Neįsivaizduoju ar darys kažką su Akropolio tuneliu. Netgi ties Kaunakiemio g. kvartalu nežinau ar kažką ten vystys. Abejoju ar išdrįs griaut tą parkingą palei Akropolį, bet turiu vilties kad gal iš vis perstatys Akropolį, kad būtų arčiau Akropolis Vingis varianto ir formuotųsi naujas proper miesto centro tęsinys, patogus vaikščioti.
Birštono ir Gimnazijos gatvės - neįsivaizduoju ar ten kažką atstatinės, ar ką ten planuoja. Galiu spėt mažiausiai ambicingą padorų variantą. Pvz. padarys alėją, pasiaurins iki 4 ar 5 juostų, atsiras atskiri dviračių takai, bet čia tik svarstau pigiausią įmanomą daugmaž padorų humanizacijos variantą.
Manau, kad Kėdainių tiltas yra rimta viltis pagyvinti miesto centrą, nes būtent tranzitas jį naikina. Pateisinu jei atvažiuoja į Centrą, ypač Senamiestį, kaip į tikslą, bet ne tiesiog pralėkt tranzitu per Rotušę ar net Aleksoto tiltą in general, paskui ties Rotuše ar ties apleista Žydų ligonine aprėkiant kokį žiopsojantį praeivį (teko pačiam teko patirti tokį pagaidinimą vidury baltos dienos, nors ėjau iš vis per perėją ir turėjau absoliutų pirmumą).Paskutinis taisė PoDV; 2024.06.18, 00:33.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Jūsų požiūris į urbanistinę ir architektūrinę miestų raidą sunkiai įveikia 19 a. slenkstį. Antra, GV tilto ir Kėdainių tilto lokacijos nėra tapačios. Yra nedidelis skirtumas. Visiškai neesminis. Trečia niekas ir nesako, kad tranzito problemos nereikia spręsti. Kritikuojamas tik pasirinktas problemos sprendimo būdas, kai prioritetas teikiamas kiekybei, bet ne kokybei.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O jūsų požiūris neįveikia XXI amžiaus standartų ir yra įstrigęs kažkur sovietmečiu, kai buvo normalu senamiesčiais ar upių pakrantėmis paleisti tranzitą, siūlau nuvažiuoti į geriausius Europos miestus ir pažiūrėti, kaip ten atrodo infrastruktūra. Pvz. n metų iš eilės renkamą most liveable miestą pasaulyje Vieną. Įdomu, ten irgi pseudomenininkai verkia, kad tiltų per Dunojų per daug, gadina panoramą ar kad tiltai eina per kokią mistinę neliečiamą salą? Nes žmonės tegul eina aplink per greitkelių tiltus, svarbu sala miesto viduryje būtų neliečiama apžėlus.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąAklas esat. Aklas.Paskutinis taisė Tomas; 2024.06.18, 10:22.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Atsipalaiduok. Niekam nerūpi ta šunų nušikta santaka.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Atsipalaiduok. Niekam nerūpi ta šunų nušikta santaka.
Jei ten būtų pėsčiųjų tiltukas į dabar statomą "Kėdainių" tiltą, būtų daugiau naudos, nereikėtų sukinėtis dviračiu palei Kauno pilies šlaitus jei atvažiuoji Nemuno pakrante.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
A. Tiltas nėra vienintelė priemonė. B. Sala yra trečiaeilis dalykas. C. Svarbiausia yra senamiesčio panorama, tada upės slėnio panorama.D. Jeigu šita Vienos panorama jums yra pavyzdinė, tada toliau diskutuoti neverta.
B. Trečiaeilis ar ne, bet žmonių susisiekimas su centru kur kas svarbiau nei išlaikyti salą apžėlusią, kur niekas nesilanko.
C. Niekam tai nėra svarbu apart jūsų, santakos per medžius iš parko net nelabai matosi, kur 99% žmonių praeina, o dėl tų kelių žmonių, kurie iki santakos nueina, daugumai ir tas tiltas netrukdys (kaip ir netrukdo nuo pilies matomas Vileišio tiltas).
D. Labai graži panorma, pats būtent ant tos kalvos buvau ir tiltai labai pagyvina gana nuobodoką panoramą, ypač naktį, nes miestas šiaip plokščias. Jeigu jums toks miestas kaip Viena ne pvz., tai tada tikrai tikrai neverta diskutuoti, turbūt labiau patiko kaip Kaunas atrodė Kupčinsko laikais, apsileidęs, nesutvarkytas ir nesaugus, bet užtat "natūralus".Paskutinis taisė Lettered; 2024.06.19, 12:38.
- 13 patinka
Comment
-
Parašė Biesas Rodyti pranešimąKaip "netikėta"..
https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/07/...lijonais-euru/
Niekaip nesuprantu, kodėl sutartis pasirašyta 5 metams, planuoja statyti 5 metus bet darus pradeda visur, sujaukia viską abejose upės pusėse.. ir taip dabar visiems reikės gyventi 5 metus, nes dar žiūrėk sutartį pratęs kelis kartus.. Kodėl nepadarius vienais metais darbus vienoj pusėj, kitais metais kitoj pusėj, viską ramiai sutvarkyk.. o dabar vienoj pusėj atsiprašau prišikta ir kitoj pusėj prišikta.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimą
Niekaip nesuprantu, kodėl niekaip nesutvarkoma šita piktžaizdė kaune? Nu kaip? Nu kodėl? Kiek reikia visiems "atesginėti" kad niekas nematytų ir nesuprastų kas vyksta?
Niekaip nesuprantu, kodėl sutartis pasirašyta 5 metams, planuoja statyti 5 metus bet darus pradeda visur, sujaukia viską abejose upės pusėse.. ir taip dabar visiems reikės gyventi 5 metus, nes dar žiūrėk sutartį pratęs kelis kartus.. Kodėl nepadarius vienais metais darbus vienoj pusėj, kitais metais kitoj pusėj, viską ramiai sutvarkyk.. o dabar vienoj pusėj atsiprašau prišikta ir kitoj pusėj prišikta.
- 3 patinka
Comment
Comment