Kėdainių tilto statybos 2023-12-27
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Jungtis per Nemuną Kėdainių gatvės tąsoje
Collapse
X
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimąGal kas nors gali paaiškinti kokiu tikslu ir kam įrengtas šis pylimas ar kas tai bebūtų?
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Manau tai tik dalis statomos statybų aikštelės kuri dar didės ir pabaigus statybas bus vėl nukasta.
Comment
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimą
Statybų aikštelė upėje? Keistai skamba.
Comment
-
Matijošaitis: jei valstybė neprisidės prie Kėdainių tilto statybų, jos truks ilgiau
Kauno Vilijampolės mikrorajone statant vadinamąjį Kėdainių tiltą per Nemuną, meras Visvaldas Matijošaitis tikisi, kad prie jo finansavimo prisidės naujai išrinkta centrinė valdžia.
„Kėdainių tiltas bus 417 metrų, tai nėra didžiausias, bet nėra ir pigiausias. Jo kaina bus 115 milijonų (eurų – BNS), iš kurių kol kas turime pažadą iš Vyriausybės kiaurą nulį. Bet lauksime, gal pasikeis valdžia, nedaug beliko laukti“, – simbolinės kapsulės įkasimo renginyje antradienį kalbėjo Kauno meras.
Žurnalistams jis nurodė, kad „gyvenimas parodys, ar reikės vienam miestui rūpintis, ar centrinė valdžia kažkuo prisidės“, tačiau pažymėjo, kad negavus valstybės finansavimo, statybos gali trukti ilgiau.
„Jeigu neprisidės, reiškia, miestas ne trejus, ne ketverius metus statys, na, penkerius. Visi tiltai, kur pradžioje kalbėjau, buvo ir po 10, ir po 12 metų statyti, tai mes galim ir neatsilikt“, – teigė V. Matijošaitis.
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...s-truks-ilgiau
- 5 patinka
Comment
-
Parašė AntSakiu Rodyti pranešimąOi džiaugiasi širdis kad toksai niekinis projektas snukiu i asfaltą.
O ir džiaugtis prašvaistytais pinigais ir negautu objektu (tai būtų tinkama situacija tavo epitetui) yra prasto charakterio požymis.
- 3 patinka
Comment
-
Velniop charakterio savybes ir visa kita ne pirmo akcento reikšmes, ką čia ponas emphasise'inate. Gaila, nemoku patalpinti YouTube kanalo B1M reportažo iš Antwerpeno (Belgija), kaip sofistikuotos ir rafinuoto išsivystymo visuomenės sprendžia infrastruktūros problemas, išlaisvindamos upės vagas nuo tranzitiniam srautui skirtos infrastruktūros. Ten mes kalbame apie tiesiog tiesią upės vagą, gal nieko neišskirtinę, o flamandai merkia 6 ar 7 milijardus (Kaunui tiek tikrai nekainuotų), kad išlaisvintų upes krantus nuo per didelės urbanizacijos (vizualinės) iš anksto prifabrikuotus gelžbetoninius tunelius juos skandinant ir viską pakišant po vandens lygiu. O čia, Kaune, be jokių skrupulų statomas gelžbetoninis monstras tiesiai prieš tautinei tautosakai sakralios vietos, t. y. dviejų upių susiliejimo vietoje. Epitetais kalbant, tai kauniečiai prišiko tiesiai virtuvėje ant stalo ir visiems lietuviams tai normalu ir nesmirda. Šiaip, savimonė ir apatija pilietinės visuomenės žemiau plintuso.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Visgi keistai darbai mūsų šalyje organizuojami - pirmiausia pradedamos statybos, o tada ieškoma finansavimo. Aišku, Matijošaitis turbūt hiperbolizuoja su tais 10 metų, bet ir 5 metai atrodo daugoka tokiam objektui, ypač kai statybos jau prasidėjusios."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąEmigruok.
Dar trūksta jungties tarp Raudondvario plento ir Varnių gatvės, kuri numatyta senesniuose BP, nes tom Panerių gatvelėm irgi nekažkas tiek tranzito, gal po biškį atsigautų ne tik Senamiesčio dalys bet ir pati Senoji Vilijampolė. Jeigu dabar ten nieko nėra, tai dėl tylesnės aplinkos ir Centro artumo kažkas pradėtų vykti, kokios kavinės, aukštesnės kokybės gyvenamos vietos ir pan.Paskutinis taisė PoDV; 2024.06.12, 00:37.
- 2 patinka
Comment
Comment