Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Jungtis per Nemuną Kėdainių gatvės tąsoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Pritariu, bet kaip tu paskaičiavai ar 120 yra maža suma, ta prasme čia reikia rimtai sąmatą primetinėt, kad žinoti ar maža, ar dudelė suma. Na arba labai daug metų būti praleidus tiltų statyboje, kad greitai primesti.
    Konkursam paskaičiuojama suma pačios savivaldybės arba projektuojančios įmonės naudojant programinę įrangą ir metodologiją ir jei niekas nepasiūlo už tokią kainą yra skelbiamas naujas konkursas su padidinta suma ir taip toliau kol atsiranda kas nors pasiūlęs kainą telpančią į ribas ir tampa konkurso nugalėtoju. Faktas, kad neatsiranda kokunkursų dalyvių arba jų visų siūloma kaina būna daug didesnė nei savivaldybės paskaičiuota, reiškia jog tai yra per maža suma, nes jei suma būtų pakankama pastatyti kokybiškai dėl tokio objekto tikrai konkuruotų daugiau dalyvių. Iš asmeninės patirties (daugiabučių renovacija) net prieš 8m kainos paskaičiuotos konstruktorių būdavo ~20-30% mažesnės nei reali kainą už kurią pigiausias statytojas sutiktų statyti.

    Comment


      Manau visos normalios kompanijos šiuo metu yra ar bus užsiėmę su Kleboniškio tiltu, greitkelio link Lenkijos ir Rail Baltica statybomis. Mačiau net reklamas centre, kad Kauno Tiltai ieško darbuotojų, ko ankščiau matyti neteko. Buvau pradėjęs tikėtis 90-jų tipo infrastruktūros projektų įšaldymo, bet kol kas panašu, kad trajektorija priešinga. Laukiu pėščiųjų tilto per Nemuną statybų, čia turėtų būti sekantis prioritetas miestui.

      Comment


        Normali čia suma. KMS kelis kart ją didino, kol nuo pirminės (~70mln) ji padidėjo iki 120.. Tik kad pasirinktas rangovas stato viską kaimo tvarto lygio kokybės, tai gaila, jog už krūvą EUR bus žemesnės nei vidutinės kokybės statinys..

        Comment


          Parašė evil Rodyti pranešimą

          Tai taip, nes normali statybų kompanija, pastatanti greitai ir gerai už tokią kainą nestatys. Viešieji konkursai by design yra daromi taip, laimėti gali tik tas kuris kažkur nukerta kampus ir gali pasiūlyti mažesnę nei rinkos kainą. Bet jei subjektyviai rinktumeisi rimtesnę statybų bendrovę už brangiau greitai atsidurtum teisme.
          Viešieji pirkimai turi ir kitą subtilų niuansą, tai projektnių sprendinių keitimas užsakovo pageidavimu. Na ir kai užsakovas "savas" tada galima pradėti jazuoti

          Comment


            STT ar FNTT neįdomu,kad toliau didžiuosius Kauno projektus laimi “Autokausta”?

            Comment


              Parašė Biesas Rodyti pranešimą
              06-29 KMS pasirašė sutartį su Autokausta (su kuo gi daugiau) už 120mln eur dėl statybos darbų.
              Gal yra kur nors kur galima plačiau susipažinti su sutartimi ar kažkokios daugiau info apie sutartį?

              Comment


                Parašė iPhone Rodyti pranešimą

                Gal yra kur nors kur galima plačiau susipažinti su sutartimi ar kažkokios daugiau info apie sutartį?
                Per CVPP. Kartais vėluoja pakelbti arba išvis nepaskelbia, tokiu atveju galima bandyti ieškoti per eviesiejipirkimai.lt.
                Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                Comment


                  KAUNAS IMASI DEŠIMTMETĮ LAUKTO PROJEKTO: DUOTAS STARTAS KĖDAINIŲ TILTO STATYBOMS

                  Pirmieji darbai – metų pabaigoje

                  Šįkart tarp dviejų konkurso dalyvių mažiausią konkurso kainą pateikė bendrovė „Autokausta“. Beveik 115 mln. eurų su PVM siekiančios sutarties terminas – 57 mėnesiai. Tačiau, kaip teigia savivaldybės atstovai, rangos darbus tikimasi atlikti greičiau – maždaug per pusketvirtų metų nuo statybų pradžios.
                  https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...tyboms-1133459

                  Comment


                    Neblogai samata issiplete. Nuo numatomu 30mln iki 115mln euru.

                    2018 metai:
                    Numatomas Kėdainių tilto projektavimo ir statybos biudžetas – 30 milijonų eurų.
                    https://pilotas.lt/2018/10/04/archit...s-pristatymas/

                    Comment


                      Aš niekaip nesuprantu šio tilto reikalingumo.

                      Comment


                        Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
                        Aš niekaip nesuprantu šio tilto reikalingumo.
                        Nuimas tranzitinis automobiliu eismas nuo Centro ir Senamiescio, sumazeja kruvis Aleksoto ir Vileisio tiltam, atsirandanda geresnes pesciuju ir dviraciu susiekimas tarp Vilijampoles ir Marveles. Is to pasekoje gauname, kad sumazeja auto eismas centre, todel galie labiau vystyt pesciuju ir dviraciu infrastruktura, plesti VT pratesiant troleibusu linijas, net statant tramvaju-lightrail'a.

                        Comment


                          Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
                          Aš niekaip nesuprantu šio tilto reikalingumo.
                          kaip kaip pinigelio gero nubyres daug kam.
                          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                          - George W. Bush President of the USA

                          Comment


                            Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                            Nuimas tranzitinis automobiliu eismas nuo Centro ir Senamiescio, sumazeja kruvis Aleksoto ir Vileisio tiltam, atsirandanda geresnes pesciuju ir dviraciu susiekimas tarp Vilijampoles ir Marveles. Is to pasekoje gauname, kad sumazeja auto eismas centre, todel galie labiau vystyt pesciuju ir dviraciu infrastruktura, plesti VT pratesiant troleibusu linijas, net statant tramvaju-lightrail'a.
                            O kur ir kodėl troleibusų linijų negalima pratęsti dabar?
                            O kalbant apie šitą tiltą apskritai buvo minimi automobilių ribojimai centre arba VT pagerinimas, ar čia tik mūsų svajonės?
                            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                            Comment


                              Parašė taccido Rodyti pranešimą

                              O kur ir kodėl troleibusų linijų negalima pratęsti dabar?
                              O kalbant apie šitą tiltą apskritai buvo minimi automobilių ribojimai centre arba VT pagerinimas, ar čia tik mūsų svajonės?
                              Tai galima ir dabar, bet pastacius si tilta pasikeicia eismo per centra dinamika ir atsiranda daugiau manevro laisves. Del eismo ribojimu, tai manau, kad tai jau pirmosios kregzdes https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...oketi-n1239894 . Po sito tilto pastatymo, manau keisis dar daugiau. Reik nepamirst, kad planuojami ir dar du pesciuju tiltai per Nemuna ir Neri, tai eismo architechtura Kauno Senamiesty ir Centre tikrai keisis.

                              Comment


                                Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                O kur ir kodėl troleibusų linijų negalima pratęsti dabar?
                                O kalbant apie šitą tiltą apskritai buvo minimi automobilių ribojimai centre arba VT pagerinimas, ar čia tik mūsų svajonės?
                                Minėjo kažkada, kad A juostas sužymės Gertrūdos gatvėje, kai įrengs Kėdainių g. tiltą. Nežinau ar dar yra planuose.

                                Comment


                                  Sutartis 57 mėnesiai. Čia rimtai reikia beveik 5 metų tokio tilto statybai?
                                  Turint omenį, kad dar turbūt Auto kausta nei vieno objekto nebaigė laiku... baisu net pagalvoti.. geriausiu atveju 2028 metais bus atidaromas naujas tiltas..

                                  Comment


                                    Nors ir negyvenu Kaune, bet man šis tiltas vienas agresyviausių infrastruktūros projektų Kauno senamiesčio urbanistinio kraštovaizdžio atžvilgiu. Santakos panorama pasikeis negrįžtamai.
                                    Bet gal šis tiltas yra būtinybė.

                                    Comment


                                      Parašė iPhone Rodyti pranešimą
                                      Sutartis 57 mėnesiai. Čia rimtai reikia beveik 5 metų tokio tilto statybai?
                                      Turint omenį, kad dar turbūt Auto kausta nei vieno objekto nebaigė laiku... baisu net pagalvoti.. geriausiu atveju 2028 metais bus atidaromas naujas tiltas..
                                      kiek žinau problema finansavime, tad tam reikia 5 metų miesto biudžeto skiriamų lėšų.

                                      Comment


                                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                        kiek žinau problema finansavime, tad tam reikia 5 metų miesto biudžeto skiriamų lėšų.
                                        Nebent. Bet miestai tai galėtų ir deklaruoti.
                                        Nes paprastai būna, kad konkurse yra vertinama kaina ir statybos trukmė.

                                        Comment


                                          Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                                          Nors ir negyvenu Kaune, bet man šis tiltas vienas agresyviausių infrastruktūros projektų Kauno senamiesčio urbanistinio kraštovaizdžio atžvilgiu. Santakos panorama pasikeis negrįžtamai.
                                          Bet gal šis tiltas yra būtinybė.
                                          Pseudovertybių fetišizavimas dažnai trukdo gyvenimo kokybės gerinimui.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X