toks labiau tiktu vietoje Aleksoto, o ten labai jau uzstotu Santakos saulelydziu horizonta imho
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Jungtis per Nemuną Kėdainių gatvės tąsoje
Collapse
X
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąKažin kas nors patį straipsnį skaitė?
Čia apie galbūt pagerins tilto vaizdą norėjai pasakyt?
Tai tie pakeitimai minimaliai juk gal pagerins, jokios esmės kalbant apie atvirutinį tiktă, kaip pvz pateiktas aukščiau foto pvz.
- 1 patinka
Comment
-
Kėdainių tilto per Nemuną statybos lieka įklimpusios: savivaldybė laukia daugiau pinigų
„Mes turime statybos leidimą, galėtume pradėti ir statybas, ir konkursą, bet nežinome, už kiek mes jį pastatysime, o antras dalykas, nėra jokių garantijų, kad tai Kelių direkcija ar Vyriausybė skirtų lėšų. Miestui turbūt tas objektas yra šiek tiek per didelė našta“, – BNS sakė Kauno savivaldybės Statybos valdymo skyriaus vedėjas Vigimantas Abramavičius.
Pasak jo, projektas šiuo metu pristabdytas, kol savivaldybė sulauks papildomo finansavimo.
https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/06/...H8hYu-Xv4wleRU
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Luckeris Rodyti pranešimąTai turbūt iš dalies paaiškina kodėl praktiškai jokių kitų rimtesnių projektų ar gatvių rekonstrukcijų nevykdo. Dar berods praeitų metų pabaigoje ar šių pradžioje kalbėjo, kad tiltas bus prioritetas.Paskutinis taisė Gator; 2022.06.15, 01:46. Priežastis: padalintas pranesimas i 2 dalis, dali nukopijavus i tinkama tema
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Galima pateisinti, nors norėtųsi atstovų komentaro, nes Centras rimtai dūsta nuo tranzito. Manau vertėtų suformuoti padorų Centro aplinkkelį kiek leidžia sąlygos.
Dar prie Smetonos planuotas objektas.
Vienas įdomiausių tarpukario laikotarpio Kauno miesto infrastruktūros tobulinimo planų – tunelis tarp tuomečio Seimo (dab. Gimnazijos) ir Jonavos gatvių, siekiant pagerinti susisiekimą tarp miesto centrinės dalies ir Vilijampolės. Tunelio idėja susiformavo apie 1930-tuosius metus: „jau statant Petro Vileišio tiltą per Nerį Susisiekimo Ministerijoje buvo keliamas klausimas apie labai nepatogų pravažiavimą tarp šio tilto ir miesto centro kaip dėl krypties ir siaurumo gatvių, kuriomis tenka važiuoti, taip ir dėl žemos jų lygmės Nerio atžvilgiu, dėl ko pavasarį jas užlieja ir susisiekimas su Petro Vileišio tiltu laike potvynių visai nutraukiamas. Jau tuomet Susisiekimo Ministerijoje įsivyravo nuomonė, kad vienintelė racionali išeitis – pastatyti tunelį tiesiog šio tilto kryptimi ir su išėjimu į Lukšio gatvę Seimo gatvės link“[1].
Neužilgo nuo sumanymo buvo griebtasi ir konkrečių darbų – buvo atlikti grunto tyrimo darbai, po kurių prieita išvados, kad gruntas tokiam projektui yra tinkamas, ir, kad „tunelio skliautai bus smėlio, o apatinė dalis molio“[2]. Tyrinėjimo darbams buvo numatytos penkios gręžimo stotys. Išgręžus tris bandomuosius gręžinius, darbus atlikęs „meisteris Karolis Norvaiša“[3] reziumavo, kad „pasirodė visur vienodas gruntas ir užeita daug akmenų“[4]. Kaip byloja išlikę dokumentai, giliausias buvo antrasis, 1931 m. kovo 4 – balandžio 7 d. atliktas gręžinys, kuris siekė 31 metrą. Atlikus darbus buvo nustatyta, kad sluoksniai išsidėstę taip: geltonas smėlis su moliu (2,5 metro), baltas smėlis (1 metras), smėlis su rusvu moliu (3,5 metro), pilkasis molis-šlynas (7 metrai), baltas smėlis (3,8 metro), raudonas riebus molis (3,2 metro), pilkasis molis su žvyru (3 metrai), pilkasis molis-šlynas (2,9 metro), šviesiai pilkas molis su smėliu (4, 1 metro)“[5].
Visgi, nepaisant to, kad buvo ištirtas gruntas, paruoštas inžinieriaus M. Vilkelio projektas bei numatyta detali tunelio statybos sąmata (1002600 lt[6]) – įspūdingų užmojų projektas nebuvo įgyvendintas. Nors, galbūt, ir emocionaliai, tačiau gana taikliai situaciją apibūdino tūlas Kauno miesto pilietis A. Poška-Vytis, kuris laiške Kauno m. burmistrui rašė: „negalima sakyti, kad toks planas būtų blogas, bet paprastas Kauno pilietis, kuriam prisieina keliolika kartų žygiuoti iš Slabados į Kauną ir atgal sako, kad tai ne planas, bet pasityčiojimas, kaip tai jau kartą atsitiko su Kauko gatve, kur žlugo milijonai litų, o naudos jokios. Judėjimas į Slabadą augą ne dienomis, bet valandomis ir dabartinis susisiekimas reikalauja ne planų, bet skubių žygių. Šiais krizės laikais apie tunelį negali būti ir kalbos“[7]. Įdomu, kad kiek pakoreguotu, atviro tunelio pavidalu, mintis atgimė ir vėlyvuoju sovietmečiu[8].
Vaidas Petrulis
- 3 patinka
Comment
-
Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
Jonavos gatvės tunelio reikia.
Dar prie Smetonos planuotas objektas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
ne planas, bet pasityčiojimas, kaip tai jau kartą atsitiko su Kauko gatve, kur žlugo milijonai litų, o naudos jokios.
Šiaip tai ten toks įspūdis iki šiol, kad pradėta, bet nebaigta.
Comment
-
Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
Jonavos gatvės tunelio reikia.
Dar prie Smetonos planuotas objektas.
http://tarpukaris.autc.lt/lt/paieska...-tunelis-kaune
Tunelis tam nebūtinai kliudytų, tik bijau, kad gana nerealistiškas projektas. Jau geriau po KTU miesteliu padarytų tunelį, o Studentų g. labiau pritaikytų tranzitui (mini-Vilniaus Šiaurinė gatvė), kad suformuotų Rytinį Centro aplinkkelį (arčiau trukdo Ąžuolynas, o Vytauto pr. nėra aplinkkelis). Vis tik Varnių g.-Kėdainių g. jungtis irgi praverstų. Ateityje Marvelės-Europos pr. jungtis. Kaune naujų gatvių statyba reikalinga, siekiant suformuoti racionalesnį gatvių tinklą, tam, kad pavyktų sklandžiau vystyti vidinių superblokų idėją su labiau humanizuota aplinka.
- 5 patinka
Comment
-
Pasiūlymai statyti naują tiltą Kaune – per brangūs, bus skelbiamas naujas konkursas
Plačiau: https://sa.lt/pasiulymai-statyti-nau...jas-konkursas/
Comment
-
Praleista dar viena proga sutvarkyti infrastruktūrą, kol buvo pakankamai ES pinigų, buvo pigesnės statybinės medžiagos ir buvo pigus skolinimas.
Bus gėda, kokioms nesąmonėms per dešimtmetį buvo ištaškyti infrastruktūrai skirti .ES ir Lietuvos biudžeto ir savivladybių pinigai.
BNS 2022.10.21
Pasiūlymai statyti naują tiltą Kaune – per brangūs
Kėdainių tilto per Nemuną Kaune statybos konkurse atmestos visos paraiškos – trijų bendrovių pasiūlytos kainos viršijo Kauno savivaldybės numatytą 72,6 mln. eurų sumą. Miesto valdžia ruošiasi naujam tilto rangovo konkursui.
https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/10/...e-per-brangus/
BNS 2022.06.25
Kauno savivaldybė spurtuoja: naujo tilto statybas tikisi pradėti dar šiemet
Kauno savivaldybė vadinamojo Kėdainių tilto per Nemuną konkursą rengiasi skelbti jau liepos mėnesį. Anksčiau teigusi, jog tilto projektas dėl neapibrėžtumo stabdomas, dabar savivaldybė tikisi darbus pradėti jau šiais metais.
"Kėdainių tilto statybos konkursą planuojame paskelbti liepos mėnesio pradžioje. Kada pavyks rasti rangovą, priklausys nuo konkurso eigos. Jeigu viskas klostysis pagal planą, rangovas turėtų paaiškėti rudenį. Tokiu atveju realūs statybos darbai galėtų prasidėti dar šiais metais“, – BNS savivaldybės atsiųstame komentare teigia Statybos valdymo skyriaus vedėjas Vigimantas Abramavičius.
Vis dėlto, pasak Kauno vicemero Andriaus Palionio, net ir paskelbus konkursą, kol kas nėra iki galo aišku, ar tiltas tikrai bus statomas.
„Net ir šis paskelbtas konkursas dar nėra absoliutus garantas, kad žūtbūt statysime. Viskas priklausys nuo to, kokią kainą pasiūlys viešą konkursą laimėję rangovai. Ji turi būti racionali, atitinkanti šių dienų realijas“, – BNS teigė jis.
https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/06/...ti-dar-siemet/
BNS 2022.06.05
Kėdainių tilto per Nemuną statybos lieka įklimpusios: savivaldybė laukia daugiau pinigų
„Mes turime statybos leidimą, galėtume pradėti ir statybas, ir konkursą, bet nežinome, už kiek mes jį pastatysime, o antras dalykas, nėra jokių garantijų, kad tai Kelių direkcija ar Vyriausybė skirtų lėšų. Miestui turbūt tas objektas yra šiek tiek per didelė našta“, – BNS sakė Kauno savivaldybės Statybos valdymo skyriaus vedėjas Vigimantas Abramavičius.
Pasak jo, projektas šiuo metu pristabdytas, kol savivaldybė sulauks papildomo finansavimo.
https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/06/...vi-priezastys/
- 3 patinka
Comment
-
Man nuo pat pradžių ir konkurso paskelbimo pasirodė, kad pirmas konkursas bus labiau kainos pasitikrinimas, žvalgytuvės.
Nu kad antrame konkurse, pakėlus maksimalią kainą, galėtų laimėti tiems kam reikia ir už tiek kiek reikia.
P.S. iki savivaldos rinkimų dar manau spės sutartį pasirašyti statybų.
- 3 patinka
Comment
-
Savivaldybė paskelbė rinkos konsultaciją darbų pirkimui.
Keli klausimai iš aprašo:- Ar nurodoma suma pakankama? Numatyta iki 100 000 000 Eur su PVM.
- Ar techninė dokumentacija – projektas, yra pakankamai išsamus, konkretus ir aiškus?
- 1 patinka
Comment
-
Jau paskelbė tilto statybos konkursą.
II dalis: ObjektasII.2.7) Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmėTrukmė mėnesiais: 51
VI dalis: Papildoma informacijaVI.7) Metinis pirkimų planasPlanuojama vertė (Eur be PVM): 86 776 859,50Paskutinis taisė Kirstukas; 2023.02.12, 21:44.
- 11 patinka
Comment
-
Žemėlapis (OSM pagrindu) su brėžiniais būsimo tilto prietilčių sankryžų (Brastos g., Užnemunės g.). Taip pat tame žemėlapyje yra A1 ir Pietrytinio aplinkkelio brėžiniai.
- 10 patinka
Comment
-
Taigi, taigi... Teks dar palaukti, nutrauktas pirkimas.
V dalis: Sutarties skyrimasSutarties Nr.: 1
Pavadinimas: Kėdainių tilto per Nemuno upę Kaune statybos darbų pirkimas
Sutartis/pirkimo dalis skiriama: neV.1) Informacija apie neskirtas sutartis
Sutartis / partija neskirta
Negauta jokių pasiūlymų ar paraiškų arba jos buvo atmestosPaskutinis taisė Kirstukas; 2023.02.12, 21:23.
- 3 patinka
Comment
-
Nežinau ar šaukštai po pietų.. kokia forumiečių nuomonė apie šio tilto dizainą? Ar ner per daug tokių pat bjaurių bei nuobodžių gelžbetoninių tiltų miesto centrinėse vietose? (Čiurlionio, Aleksoto, Vilijampolės, Varnių...)
Juk turime ir gražesnių arkinių bei lyninių variantų pačiame mieste (arkinis - Kleboniškio viadukas; lyninis - S. Daukanto tiltas į Nemuno salą). Ar negražiau tokie kontūrai atrodytų senamiesčio bokštų bei santakos fone? (tiek dieną, tiek naktį su apšvietimu)
Nejau jų kainos taip ženkliai skiriasi?
Dabartinis gelžbetoninių sijų projektas:
Kiti arkiniai/ lyniniai tiltai Kaune:
- 2 patinka
Comment
Comment