Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Jungtis per Nemuną Kėdainių gatvės tąsoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai visgi antra kadencija eina, bet nei vienas projektas taip grandioziškai reklamuotas, nejuda. Stadionas ir tas pasirodo stovi vietoje

    Comment


      Parašė evil Rodyti pranešimą
      Radau senus planus: http://old.kaunoplanas.lt/download.p...8yNV8wMDAuanBn

      Ištrauka:
      Click image for larger version

Name:	kedainiu2.PNG
Views:	1123
Size:	232,8 kB
ID:	1759940

      Nepanašu, kad būtų realiai įgyvendinama.
      Šitam geram planui dar trūksta magistralinės gatvės pratęsimo nuo Prūsų-Baltų žiedo iki Vakarinio aplinkelio su įvažiavimais į jį, o jei visai nesismulkinant - iki pat Užliedžių pro Vijūkus, kaip pagrindinio kelio į Romainius.
      kaip?

      Comment


        Čia vis dar (iki 2023) galiojantis Kauno BP.

        Comment


          Beje, tas tiltas planuojamas vis dar, nes kažkaip tylu po to konkurso? Gal jau į stalčių nugulė, kur jam beje būtų tinkamiausia vieta?
          As much power as necessary, as much freedom as possible

          Comment


            Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
            Beje, tas tiltas planuojamas vis dar, nes kažkaip tylu po to konkurso? Gal jau į stalčių nugulė, kur jam beje būtų tinkamiausia vieta?
            Man atrodo paskutinės naujienos spaudoj buvo lapkritį:

            https://www.lrytas.lt/bustas/nekilno...anti-12381471/

            Comment


              Lrytas.lt 2020.10.07
              Svarbaus Kauno tilto statyba smarkiai nutolo – paaiškėjo, kas dėl to kaltas
              Vadinamojo Kėdainių tilto statyba – vienas tų projektų, kurio statyba nepaliaujamai tolsta. Kauno valdžia tikino sumanymo neatsisakiusi, tačiau neslėpė spustelėjusi stabdžius ir sieksianti Susisiekimo ministerijos paramos. Vilijampolės ir Marvelės krantus sujungsiančio tilto projektas parengtas prieš trejus metus, o jo statybą planuota pradėti 2021-ųjų pavasarį – dvejais metais vėliau, negu norėta iš pradžių. Dabar jau aišku, kad numatytu laiku darbai tikrai neprasidės, mat Kauno valdžia norėtų sumažinti projekto sąmatą. Šiuo metu tilto projekto konkursą laimėję architektai koreguoja techninį projektą. Kauno savivaldybės administracijos vadovai taip pat pripažino, kad šio tilto statyba gali būti nepakeliama našta miesto biudžetui, todėl ieškoma papildomų finansavimo šaltinių.

              https://www.lrytas.lt/bustas/archite...ltas-16552807/
              Paskutinis taisė Romas; 2020.10.28, 20:51. Priežastis: Iš pavadinimo nieko neaišku. Pridėta citata.

              Comment


                Kad nešerti clickbait antraščių:

                Kalba apie Kėdainių tiltą.
                Jokių kaltų nenurodo.
                Rašo, kad nori sumažinti sąmata, tad paprašė architektų racionalesnių sprendimų.
                Taip pat nori susisiekimo ministerijos pagalbos, nes miestas vienas nepajėgs.

                Visas straipsnis.

                Comment


                  ...dar labai norėtųsi pėsčiųjų/dviračių tilto per Nerį šalia Vilijampolės tilto irgi šalia santakos.

                  Tai jei šitas stringa, tai anas tiltas irgi iš paskos.

                  Per pandemiją tuo Vilijampolės tiltu dar baisiau važiuoti, nes vos ne kūnais reikia liestis, kad prasilenkt ...arba prasilenkt taip, kad vairai vienas nuo kito liktų tik per kokį centimetrą

                  Dar pats Vilijampolės tiltas labai prastai surekonstruotas, norėtųsi, kad būtų 2+2 juostos, o ne kažkoks mixas tarp 1+1 ir 2+2 (plačios 1+1 juostos, kuriame eismas vyksta lyg 2+2).

                  Comment


                    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

                    Kaip ir matome nuotraukoje, KM neieina i ziedu sistema. Sistemai pradejus pilnai funkcionuoti argumentas, jog KM 'tipine tranzitinio eismo arterija mieste' taps nevalidziu.

                    Vidiniam ziedui pabaigti is esmes truksta Kedainiu tilto finansavimo uztikrinimo (su jo statybom tikiu prasides ir Vilijampoles tilto transporto mazgo irengimas, Minkovskiu gatves tvarkymas speciau prasides anksciau). Dabar piginamas projektas ir bus ieskoma pinigu (koronos milijardas?). Neabejoju, kad KM siaurinimas taipogi yra ir valdininku galvose, tik tam reikia sulaukti tinkamu prielaidu. Todel viskas turetu uzsisukti kazkur ties Rail Balticos atsiradimu 2025-2026.
                    Ar turite daugiau kažkokių žinių apie Kėdainių tilto "piginimą" ir kas tiksliau vyksta? Ar yra kokia nors oficiali informacija ar žinote iš kitų šaltinių?

                    Comment


                      Parašė iPhone Rodyti pranešimą

                      Ar turite daugiau kažkokių žinių apie Kėdainių tilto "piginimą" ir kas tiksliau vyksta? Ar yra kokia nors oficiali informacija ar žinote iš kitų šaltinių?
                      Paulius Keras sneka apie tai pries tai pasidalindame linke (https://www.youtube.com/watch?v=ThAG8khkzOI)

                      Comment



                        Paaiškėjo, kodėl Kėdainių tiltas Kaune atrodys kitaip, negu planuota: tai lėmė svarbi priežastis

                        Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/bustas/archite...astis-21011936

                        Comment


                          Panašu, kad gražaus peizažo ir gražių saulėlydžių nuo santakos iškišulio neturėsim... Romantiniais vakarais grožėsimės užvarvolintu tiltu...

                          Comment


                            gaila, kad greit neturesim tilto nuo kurio būtų galima grožėtis santakos ir senamiesčio peizažu...

                            Comment


                              Kiekvienas kiekvieno miesto tiltas kažkokį peizažą užstoja. Kvaili pasisskymai.
                              Paskutinis taisė Gator; 2021.10.13, 01:13.

                              Comment


                                Parašė evil Rodyti pranešimą
                                gaila, kad greit neturesim tilto nuo kurio būtų galima grožėtis santakos ir senamiesčio peizažu...
                                Grožėtis galima nuo Piliamiesčio krantinės.
                                Flickr

                                Comment


                                  Manau vistik praktiškumas turi būti stipresnis argumentas, negu grožis. Šiuo metu senamiestis dūsta nuo automobilių srauto, susidaro kamščiai. Tai sukuria tris dideles problemas: triukšmą, saugumo stygių ir didelį išmetamų CO2 dujų kiekį. Pastačius šį tiltą, manyčiau bus nukrautas didelis srautas automobilių nuo senamiečio ir vis trys, aukščiau išvardintos problemos, nebebus tokios opios šioje teritorijoje. O tiems, kas burba dėl sugadinto kraštovaizdžio ar sunkiau matomo saulėlydžio, pabandykit patyrinėt Lietuvą ir atrasti kitų gražių vietų jam stebėti, na jei tingit ieškot, tada užlipkit į Aleksoto kalno apžvalgos aikštelę, vaizdas kur kas gražesnis

                                  Comment


                                    Tik gaila, kad tilto estetika nelabai. Nes gražus tiltas tą peizažą kelis kartus pagražintų ir taptų miesto atvirute.
                                    Gaila šis punktas nebuvo aktualus, nes geriau jau pridėt 10-20proc dizainui ir turėt atvirutę 100+ metų, o ne tik į kainą žiūrėti.

                                    Comment


                                      nes su sita vyriausybe graziu tiltu nepastatysi

                                      Comment


                                        Kažin kas nors patį straipsnį skaitė?
                                        Tiltas sutrumpėjo, sumažintas eismo juostų plotis, perdarytos atramos“, – vardijo architektas. Pasak architekto V.Biekšos, išoriškai didelių pokyčių nematyti, jų galima įžvelgti tik tyrinėjant centrinę atramą, kuri atlieka tiek praktinę, tiek estetinę funkciją. Pagal atnaujintą projektą atrama bus mažesnė, tačiau ši naujovė galbūt net pagerins bendrą tilto vaizdą.

                                        Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/bustas/archite...astis-21011936
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                          Tik gaila, kad tilto estetika nelabai. Nes gražus tiltas tą peizažą kelis kartus pagražintų ir taptų miesto atvirute.
                                          Gaila šis punktas nebuvo aktualus, nes geriau jau pridėt 10-20proc dizainui ir turėt atvirutę 100+ metų, o ne tik į kainą žiūrėti.
                                          Pritariu, šioje vietoje ypač tiktų tokio tipo kabantis tiltas:
                                          Attached Files

                                          Comment

                                          Working...
                                          X