Tai visgi antra kadencija eina, bet nei vienas projektas taip grandioziškai reklamuotas, nejuda. Stadionas ir tas pasirodo stovi vietoje
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Jungtis per Nemuną Kėdainių gatvės tąsoje
Collapse
X
-
Parašė evil Rodyti pranešimąRadau senus planus: http://old.kaunoplanas.lt/download.p...8yNV8wMDAuanBn
Ištrauka:
Nepanašu, kad būtų realiai įgyvendinama.kaip?
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąBeje, tas tiltas planuojamas vis dar, nes kažkaip tylu po to konkurso? Gal jau į stalčių nugulė, kur jam beje būtų tinkamiausia vieta?
https://www.lrytas.lt/bustas/nekilno...anti-12381471/
Comment
-
Lrytas.lt 2020.10.07
Svarbaus Kauno tilto statyba smarkiai nutolo – paaiškėjo, kas dėl to kaltas
Vadinamojo Kėdainių tilto statyba – vienas tų projektų, kurio statyba nepaliaujamai tolsta. Kauno valdžia tikino sumanymo neatsisakiusi, tačiau neslėpė spustelėjusi stabdžius ir sieksianti Susisiekimo ministerijos paramos. Vilijampolės ir Marvelės krantus sujungsiančio tilto projektas parengtas prieš trejus metus, o jo statybą planuota pradėti 2021-ųjų pavasarį – dvejais metais vėliau, negu norėta iš pradžių. Dabar jau aišku, kad numatytu laiku darbai tikrai neprasidės, mat Kauno valdžia norėtų sumažinti projekto sąmatą. Šiuo metu tilto projekto konkursą laimėję architektai koreguoja techninį projektą. Kauno savivaldybės administracijos vadovai taip pat pripažino, kad šio tilto statyba gali būti nepakeliama našta miesto biudžetui, todėl ieškoma papildomų finansavimo šaltinių.
https://www.lrytas.lt/bustas/archite...ltas-16552807/
Comment
-
...dar labai norėtųsi pėsčiųjų/dviračių tilto per Nerį šalia Vilijampolės tilto irgi šalia santakos.
Tai jei šitas stringa, tai anas tiltas irgi iš paskos.
Per pandemiją tuo Vilijampolės tiltu dar baisiau važiuoti, nes vos ne kūnais reikia liestis, kad prasilenkt ...arba prasilenkt taip, kad vairai vienas nuo kito liktų tik per kokį centimetrą
Dar pats Vilijampolės tiltas labai prastai surekonstruotas, norėtųsi, kad būtų 2+2 juostos, o ne kažkoks mixas tarp 1+1 ir 2+2 (plačios 1+1 juostos, kuriame eismas vyksta lyg 2+2).
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
Kaip ir matome nuotraukoje, KM neieina i ziedu sistema. Sistemai pradejus pilnai funkcionuoti argumentas, jog KM 'tipine tranzitinio eismo arterija mieste' taps nevalidziu.
Vidiniam ziedui pabaigti is esmes truksta Kedainiu tilto finansavimo uztikrinimo (su jo statybom tikiu prasides ir Vilijampoles tilto transporto mazgo irengimas, Minkovskiu gatves tvarkymas speciau prasides anksciau). Dabar piginamas projektas ir bus ieskoma pinigu (koronos milijardas?). Neabejoju, kad KM siaurinimas taipogi yra ir valdininku galvose, tik tam reikia sulaukti tinkamu prielaidu. Todel viskas turetu uzsisukti kazkur ties Rail Balticos atsiradimu 2025-2026.
Comment
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimą
Ar turite daugiau kažkokių žinių apie Kėdainių tilto "piginimą" ir kas tiksliau vyksta? Ar yra kokia nors oficiali informacija ar žinote iš kitų šaltinių?
Comment
-
Paaiškėjo, kodėl Kėdainių tiltas Kaune atrodys kitaip, negu planuota: tai lėmė svarbi priežastis
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/bustas/archite...astis-21011936
- 2 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimągaila, kad greit neturesim tilto nuo kurio būtų galima grožėtis santakos ir senamiesčio peizažu...
- 1 patinka
Comment
-
Manau vistik praktiškumas turi būti stipresnis argumentas, negu grožis. Šiuo metu senamiestis dūsta nuo automobilių srauto, susidaro kamščiai. Tai sukuria tris dideles problemas: triukšmą, saugumo stygių ir didelį išmetamų CO2 dujų kiekį. Pastačius šį tiltą, manyčiau bus nukrautas didelis srautas automobilių nuo senamiečio ir vis trys, aukščiau išvardintos problemos, nebebus tokios opios šioje teritorijoje. O tiems, kas burba dėl sugadinto kraštovaizdžio ar sunkiau matomo saulėlydžio, pabandykit patyrinėt Lietuvą ir atrasti kitų gražių vietų jam stebėti, na jei tingit ieškot, tada užlipkit į Aleksoto kalno apžvalgos aikštelę, vaizdas kur kas gražesnis
- 4 patinka
Comment
-
Kažin kas nors patį straipsnį skaitė?
„Tiltas sutrumpėjo, sumažintas eismo juostų plotis, perdarytos atramos“, – vardijo architektas. Pasak architekto V.Biekšos, išoriškai didelių pokyčių nematyti, jų galima įžvelgti tik tyrinėjant centrinę atramą, kuri atlieka tiek praktinę, tiek estetinę funkciją. Pagal atnaujintą projektą atrama bus mažesnė, tačiau ši naujovė galbūt net pagerins bendrą tilto vaizdą.
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/bustas/archite...astis-21011936It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTik gaila, kad tilto estetika nelabai. Nes gražus tiltas tą peizažą kelis kartus pagražintų ir taptų miesto atvirute.
Gaila šis punktas nebuvo aktualus, nes geriau jau pridėt 10-20proc dizainui ir turėt atvirutę 100+ metų, o ne tik į kainą žiūrėti.
- 1 patinka
Comment
Comment