Parašė myhorsegallery
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Jungtis per Nemuną Kėdainių gatvės tąsoje
Collapse
X
-
Kaune planuojamos dar vienos statybos – Kėdainių gatvės tiltas Kaune turėtų būti pradėtas statyti kitais metais. https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/05/...muna-statybos/
Comment
-
Parašė Jopapa Rodyti pranešimąKaune planuojamos dar vienos statybos – Kėdainių gatvės tiltas Kaune turėtų būti pradėtas statyti kitais metais. https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/05/...muna-statybos/
- 8 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Aš Kėdainių gatvės tiltą kartu su keletu sutvarkytų jungčių matau kaip galimybę nukrauti tranzitą nuo Centro, tuo pačiu apribojant eismą miesto centre. Siūlyčiau esamas labai plačias gatves miesto Centre (Birštono, KM pr.) siaurinti, paversti ramiomis gatvėmis su želdynais. Pvz. Birštono gatvėje per vidurį suformuoti parkelį su dviračių takais, nes šonai jau sutvarkyti Šv. Gertrūdos g. atimti po vieną juostą, taip pat daugiau vietos atiduodant pėstiesiems. KM pr. irgi paversti tokiu kaip ir parkeliu, Santakos parko tęsiniu, visiškai nenaikinant čia eismo. Reiktų truputį praplatinti H. ir O. Minkovskių g. Dar turbūt nutiesti jungtį tarp Kėdainių gatvės tilto ir Varnių g.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Ar siūlei savivaldybei?Paskutinis taisė PoDV; 2019.05.01, 20:03.
Comment
-
Tilto statybos Kaune atidedamos, priežastis – erzinanti
Prieš dvejus metus vadinamojo Kėdainių tilto projekto konkursą laimėję architektai baigia rengti statinio techninį projektą. Kauno valdžia jau dėlioja planus pradėti statybas, tačiau tai įvyks gerokai vėliau, negu planuota.
Kauno savivaldybės vadovai mano, kad Vilijampolės ir Marvelės krantus sujungsiančio 430 metrų ilgio tilto statyba galėtų prasidėti 2021-ųjų pavasarį – dvejais metais vėliau, negu norėta iš pradžių. Darbams ketinama išleisti iki 35 mln. eurų...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė karolis1993 Rodyti pranešimąJau net nestebina daugelio projektu velavimai.Pamatysit,mokslo sala bus vel nukelta n laiko i ateiti,garantuoju.
i
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Buvau tam Kauno judumo plano pristatyme, tai nesugebėjau prie tų mikrofonų prieit ir pasakyti savo minties, nes dar ir minčių nebuvau aiškiai susidėliojęs, kad "CO2 zonai pritariu, tik reikia numatyti apylankas ir siaurint Centro tranzitines gatves", nes jau buvo piktinimasi, kad CO2 zoną įves, o apylankų nenumatys. Tai gavos, kad daug kas jautė nepritarimą CO2 zonai, turbūt nujausdami, kad taip absurdiškai apsunkins judėjimą tarp skirtingų miesto dalių. Kitas iš vis siūlė nestatyt Kėdainių tilto, kad čia iš vis nesąmonės ir gryna politika, o geriau statyt per Nerį ir kaip suprantu palikt Birštono g. tą patį tranzitą, tik dar tunelį pridėt. Kur turėtų eiti tiltas per Nerį nekonkretizavo, bet turbūt turėjo omeny Islandijos pl. apylankos tiltą, o Birštono g. tranzitas eitų, nes atsirastų tunelis po Benediktinių gatve.
O tranzitinį tunelį galėtų padaryti pakišant po dabartinę gatve. Apačioje eitų tranzitas, o viršuje vietinis eismas su daug siauresnėmis gatvėmis automobiliams.
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
O tranzitinį tunelį galėtų padaryti pakišant po dabartinę gatve. Apačioje eitų tranzitas, o viršuje vietinis eismas su daug siauresnėmis gatvėmis automobiliams.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kaip nekaunietis nesuprantu, kodėl tiltas vadinamas Kėdainių, jei Kėdainių gatvė gana tolokai nuo pakrantės?
O ateitį tiltas turėtų būti pervadintas Santakos tiltu.
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
kiek aš žinau pastačius šį tiltą būtų modernizuota ir Kėdainių gatvė, kad didžioji dalis Šilainių eismo būtų nukreipta per Kėdainių gatvę, taip pat pagerintas susisiekimas su Varnių g.
O ateitį tiltas turėtų būti pervadintas Santakos tiltu.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Taip, bet nuo Kėdainių g. nėra tiesioginės jungties link kranto. Arba ten reikia griauti pramoninį kvartalą. Tai ir lieka neaišku, kas ten sumanyta. Projektinių pasiūlymų irgi nerandu.
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Gera idėja, manau, kad kai tik Kauno biudžetas pasieks trilijoną EUR per metus kaip tik tokį tunelį ir padarys.
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Įtariu, kad originalus planas buvo ištiesinti Kėdainių g. ir sujungti ją su Brastos dar prieš kertant Raudondvario pl. Plane matosi, kad ten kur galėtų eiti menamoji gatvė nėra suformuota sklypų.
- 1 patinka
Comment
-
Radau senus planus: http://old.kaunoplanas.lt/download.p...8yNV8wMDAuanBn
Ištrauka:
Nepanašu, kad būtų realiai įgyvendinama.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimąRadau senus planus: http://old.kaunoplanas.lt/download.p...8yNV8wMDAuanBn
Ištrauka:
Nepanašu, kad būtų realiai įgyvendinama.
O Šilainius ar Varnių gatvę vėlgi pasiekiama tik tuneliais. Utopija, kaip ir tiltas.Keliauju per Lietuvą
- 1 patinka
Comment
Comment