Trys atramos- trečdalis darbų?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Jungtis per Nemuną Kėdainių gatvės tąsoje
Collapse
X
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąVertinu kaip sunkiąją dalį prisikasti iki atramų statymo ir jas išlieti.
Comment
-
Parašė karolis1993 Rodyti pranešimąMano nuomone šis projektas tai blogiausiai išleisti bei ištaškyti 115mln. Eur. Už tokią sumą išeitų regeneruoti sovietinių mikrorajonų insfrastruktūrą,bet stato tiltą į niekur..
- 5 patinka
Comment
-
Parašė karolis1993 Rodyti pranešimąTai juk buvo studija,kad nuo senamiescio gatviu nuiims tiks kelis procentus srauto,tai ar verta statyti si tilta.
?
Kai atsiras naujas tiltas, bus galima apmokestinti visą senamiestį. Tada šis tiltas gali nuimti ir >50% apkrovos.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė karolis1993 Rodyti pranešimąTai juk buvo studija,kad nuo senamiescio gatviu nuiims tiks kelis procentus srauto,tai ar verta statyti si tilta.
?
Comment
-
O gal yra šioje grupėje išmanančių inžinierių ir galėtų paaiškinti, kodėl yra statomos tooookios didelės kolonos, bet galiausiai ant viršaus vis tiek tilto konstrukcija su kolona bus sujungta tik per 2x 1m2 plokšteles?
Aš tikrai nekvestionuoju medžiagų/pinigų švaistymo ar dar kokio š... Tikiu, kad inžinieriai žino ką daro.
Man, kaip tikrai neišmanančiam, atrodo keista, kad tokios masės konstrukcija ant kolonos bus laikoma "sakyčiau menkais" sujungimais
Comment
Comment