Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A18] Šiaulių aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Šiaurės rytinio aplinkkelio specialusis planas, viešinamas Šiaulių rajono savivaldybėje.

    Paspaudus brėžiniai padidės.

    Numatoma pastatyti net 4 viadukus, jungiamieji keliai abejose kelio pusėse, dobilas ir naujas žiedas ties susikirtimu su A12, du žiedai ties susikirtimu su krašto keliu 150.

    Sankryžos su A12 ir krašto keliu 150



    Sankryža su krašto keliu 150



    Viadukas bus pastatytas ir virš kelio link Kairių. Nusukus nuo A9 atsiras naujas žiedas ties įvažiavimu į Kairių sąvartyną. Jei teisingai suprantu, nuo Bertužių sankryžos nebebus įmanoma patekti į Kairius. Teks važiuoti pro naują vienpusio eismo gatvę ir naująjį žiedą ties nuovaža į Kairių sąvartyną. Deja, vienpusio eismo gatvę "nukandau" ir nuotraukose ji nesimato. Ji eina link turbo žiedo, esančio prieš Šiaulius ir Aleksandriją. Matyt susijungimas su ja bus netoli turbo žiedo.

    Comment


      #42
      /\

      Atrodo, kelias nekerta kitų kelių viename lygyje, todėl kelio parametrai primena vieno kelio greitkelį Lenkijoj nemažai yra S kelio ruožų su tokiais parametrais ir kai kurie iš jų turi greitkelio statusą

      Įdomu gal bus jame uždraustas lėtaeigio transporto eismas?

      Comment


        #43
        Parašė Xedos Rodyti pranešimą

        Viadukas bus pastatytas ir virš kelio link Kairių. Nusukus nuo A9 atsiras naujas žiedas ties įvažiavimu į Kairių sąvartyną. Jei teisingai suprantu, nuo Bertužių sankryžos nebebus įmanoma patekti į Kairius. Teks važiuoti pro naują vienpusio eismo gatvę ir naująjį žiedą ties nuovaža į Kairių sąvartyną. Deja, vienpusio eismo gatvę "nukandau" ir nuotraukose ji nesimato. Ji eina link turbo žiedo, esančio prieš Šiaulius ir Aleksandriją. Matyt susijungimas su ja bus netoli turbo žiedo.
        O nuo Šiaulių reikės važiuoti greitkeliu iki Vėgėlių sankryžos? Žymiai labiau apsimokėtų dvipusio eismo gatvė/kelias nuo Bertužių sankryžos iki turbo žiedo, paliekant įvažiavimą (nepamirštant žiedo) į sąvartyną nuo greitkelio.

        Comment


          #44
          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
          /\

          Atrodo, kelias nekerta kitų kelių viename lygyje, todėl kelio parametrai primena vieno kelio greitkelį Lenkijoj nemažai yra S kelio ruožų su tokiais parametrais ir kai kurie iš jų turi greitkelio statusą

          Įdomu gal bus jame uždraustas lėtaeigio transporto eismas?
          Vieno lygio sankirtų nėra, bet daugiau informacijos apie projektą nėra, iš poveikio aplinkai vertinimo situacija aiškesnė nepasidaro. Bet manau jei abiejuose kelio pusėse bus jungiamieji keliai, būtų tikrai logiška aplinkkelyje uždrausti lėtaeigio transporto eismą. Nors kartais tenka matyti lėtaeigį transportą ir greitkelyje tarp Šiaulių ir Radviliškio, tad kažin kaip toks draudimas veiktų realybėje.

          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
          O nuo Šiaulių reikės važiuoti greitkeliu iki Vėgėlių sankryžos?
          Nemanau. Kaip ir sakiau, "nukandau" dalį brėžinio, todėl nesu visiškai tikras kur ta vienpusio eismo gatvė baigiasi. Bet mano supratimu viskas bus taip: atvažiuojant nuo Kairių reikės važiuoti tiesiai iki žiedo ties nuovaža į Kairių sąvartyną, nuo ten reikės sukti į A9, o po to viskas kaip ir anksčiau.

          O važiuojant nuo Šiaulių, link Kairių, ties turbo žiedu reikės sukti kairėn, tada dešinėn į vienpusio eismo gatvę, važiuoti iki žiedo, o po to senuoju A9 iki Kairių. Mano spėjimas būtų toks.

          Papildymas: iš Kelprojekto gavau elektroninę specialiojo plano versiją, viskas bus taip kaip ir aprašiau, vėliau patalpinsiu čia.
          Paskutinis taisė Xedos; 2015.07.22, 14:46.

          Comment


            #45
            Parašė PoDV Rodyti pranešimą
            /\

            Atrodo, kelias nekerta kitų kelių viename lygyje, todėl kelio parametrai primena vieno kelio greitkelį Lenkijoj nemažai yra S kelio ruožų su tokiais parametrais ir kai kurie iš jų turi greitkelio statusą

            Įdomu gal bus jame uždraustas lėtaeigio transporto eismas?
            Užmečiau akį į PAV, greitkelio statuso A18 tikrai neturės, bus II kategorijos, 90 km/h. Dėl lėtaeigio neaišku....

            Visas specialusis planas iš Kelprojekto. Paspaudus padidės.



            O čia išdidintas fragmentas ties krašto keliu 213, turbo žiedu ir vienpusio eismo keliu link Kairių.

            Comment


              #46
              Parašė Xedos Rodyti pranešimą
              Užmečiau akį į PAV, greitkelio statuso A18 tikrai neturės, bus II kategorijos, 90 km/h. Dėl lėtaeigio neaišku....

              Visas specialusis planas iš Kelprojekto. Paspaudus padidės.

              Atvaizdas


              O čia išdidintas fragmentas ties krašto keliu 213, turbo žiedu ir vienpusio eismo keliu link Kairių.

              Atvaizdas
              Kad visi magistraliniai keliai būtų kaip ši A18 atkarpa Bet čia jau utopija. Nu dar aišku būtų geriau IIa kategorijos (2+1) kelias su avarinio sustojimo vietomis. Manau pats saugiausias variantas.

              Comment


                #47
                Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                Kad visi magistraliniai keliai būtų kaip ši A18 atkarpa Bet čia jau utopija.
                Tikrai nustebino, kad šis aplinkkelis bus su net keturiais viadukais ir jungiamaisiais keliais, tokių sprendimų tikrai nesitikėjau. Net galvojau, kad sankryžose su krašto keliu 150 ir A12 bus įrengti žiedai, bet pasirodo smarkiai klydau .

                Tik kažin kiek šis malonumas kainuos.

                Comment


                  #48
                  Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                  Nors kartais tenka matyti lėtaeigį transportą ir greitkelyje tarp Šiaulių ir Radviliškio, tad kažin kaip toks draudimas veiktų realybėje.
                  Dabar supratau dėl ko I/AM kategorijos kelių sankryžos negali būti dažniau nei kas 5 km - kad kelias būtų savaime nepatrauklus lėtaeigiam transportui. Tam kelyje jų yra kas 2-3 km. Lėtaeigiui transportui toks atstumas dar ne trukdis.

                  O kad A18 kelyje jau projektuojami jungiamieji keliai tai matyt dėl to, kad II kategorijos keliams, sankryžos turi būt kas 1000 m. Tai reiškia, kad nebus įvažų į mažos reikšmės kelius arba jų bus bent kas 1000 m.
                  Paskutinis taisė PoDV; 2015.07.23, 01:35.

                  Comment


                    #49
                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                    O kad A18 kelyje jau projektuojami jungiamieji keliai tai matyt dėl to, kad II kategorijos keliams, sankryžos turi būt kas 1000 m. Tai reiškia, kad nebus įvažų į mažos reikšmės kelius arba jų bus bent kas 1000 m.
                    A18 sankryžos bus dar rečiau nei 1000 m.: 2500 m. ir 4500 m. (apytiksliai). Tai, kad nebus įvažų į kiekvieną lauką yra iš ties puiku.

                    Tik nustebino, kad nebus tiesioginės nuovažos nuo A18/A9 Bertužių sankryžos link Kairių, bet nuovaža turbūt būtų pernelyg arti dobilo, tokia sankryža greičiausiai neatitiktų saugumo reikalavimų. Turbūt todėl ir suprojektavo tą vienpusio eismo kelią ir žiedą šalia A9.
                    Paskutinis taisė Xedos; 2015.07.31, 14:58.

                    Comment


                      #50
                      Prasideda....

                      Gyventojai piktinasi naujojo aplinkkelio projektu

                      Kairių miestelio ir kitų aplinkinių gyvenviečių žmonės piktinasi valdžios savavališkumu. Pro Kairius planuojama tiesti aplinkkelį į Šiaulius, tačiau išvydę projektą gyventojai pakraupo – norint iš vienos miestelio pusės patekti į kitą gyventojams teks daryti daugiau nei 5 kilometrų vingį.

                      Projektas šokiravo gyventojus

                      Naujas aplinkkelis turėtų tęstis nuo Ginkūnų iki Zoknių mikrorajono Šiauliuose. Kelias bus tiesiamas pro Kairių miestelį. Gyventojai šią idėją sutiko palankiai iki kol išvydo projektą – jame suplanuota prie Kairių statyti tiltą pravažiavimui. Dėl šio sprendimo miestelio ir aplinkinių gyvenviečių žmonėms kils nemenkų problemų dėl susisiekimo. Norintiems patekti iš vienos miestelio pusės į kitą teks važiuoti beveik iki pat Šiaulių, ten apsisukti ir grįžti atgal.

                      „Kairių miestelio gyventojai neturės tiesioginio įvažiavimo į rengiamą aplinkelį, į A18 kelią, neturės įvažiavimo į laisvą ekonominę zoną, kurioje bus sukurta daugybė darbo vietų, kurioje tikėtina, kad aplinkinių rajonų gyventojai darbuosis“,- teigia Žadžiūnų bendruomenės pirmininkas Vytautas Buivydas.

                      Kairių miestelio ir aplinkinių gyvenviečių bendruomenės kreipėsi į miestelio seniūną ir Šiaulių rajono merą siūlydami absurdiško projekto nepatvirtinti. Gyventojų skundus išklausęs Kairių seniūnas sako, kad pirminiame etape projektuotojas – bendrovė „Kelprojektas“ – buvo numatę ties miesteliu įrengti žiedinę sankryžą, kuri palengvintų susisiekimą. Tačiau neaišku kodėl staiga projekte sankryža panaikinta, o vietoj jos suplanuotas tiltas.

                      Susirinkime spręs problemą

                      Šiaulių rajono meras neslepia žinantis Kairių miestelio problemą ir tikina besistengiantis surasti geriausią problemos sprendimo būdą. Kodėl staiga nuspręsta pakeisti projektą atsakyti vis dėlto negalėjo ir meras, mat aplinkkelį stato ne rajono savivaldybė, o Lietuvos kelių direkcija.

                      Šiaulių rajono meras tikino, kad per ateinančias dvi savaites bus suorganizuotas Lietuvos kelių direkcijos atstovų, rajono savivaldybės ir Kairių miestelio gyventojų susitikimas, kuriame tikimasi išspręsti kilusią problemą.
                      http://etaplius.lt/gyventojai-piktin...elio-projektu/

                      Comment


                        #51
                        Kad kilometro nėra iki jiems reikalingos apsisukimo vietos

                        Man tai kai ką primena Buvo straipsnis, kuriame kelio "Klaipėda-Palanga' aplinkiniai gyventojai piktinosi, kad po kelio rekonstrukcijos reikės jų vaikams eiti per autostradą, panašiai kaip kelyje Vilnius-Kaunas

                        Comment


                          #52
                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                          Kad kilometro nėra iki jiems reikalingos apsisukimo vietos

                          Man tai kai ką primena Buvo straipsnis, kuriame kelio "Klaipėda-Palanga' aplinkiniai gyventojai piktinosi, kad po kelio rekonstrukcijos reikės jų vaikams eiti per autostradą, panašiai kaip kelyje Vilnius-Kaunas
                          Aš irgi nematau dėl ko jie čia piktinasi. Ypač įdomiai atrodo argumentas dėl kelio į pramoninį parką. Dėl kelių gyventojų keisti magistralinio kelio projektą atrodo absurdiška. Gal jie net to projekto nesupranta išvis.

                          Comment


                            #53
                            Šiek tiek užsimenama apie sprendimus dėl Kairių miestelio


                            2015-10-02 Informacija apie priimtą sprendimą dėl Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A18 Siaulių aplinkkelio tiesimo projekto leistinumo PAV požiūriu
                            (...)


                            http://gamta.lt/files/SprendimoSKELBIMAS_AAA.pdf

                            Comment


                              #54
                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Šiek tiek užsimenama apie sprendimus dėl Kairių miestelio

                              2015-10-02 Informacija apie priimtą sprendimą dėl Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A18 Siaulių aplinkkelio tiesimo projekto leistinumo PAV požiūriu
                              (...)
                              Atvaizdas

                              Atvaizdas

                              http://gamta.lt/files/SprendimoSKELBIMAS_AAA.pdf
                              Taip ir turėjo būti.

                              Comment


                                #55
                                Ganėtinai sena naujiena. Man vis tiek neaišku kuo gyventojams netiko senasis aplinkkelio variantas. Teiginys, kad potenciali gyventojų kelionė į pramoninį parką bus ilgesnė yra niekinis, nes nėra jokių duomenų, kad didelė dalis Kairių gyventojų dirbs pramoniniame parke. Be to senajame plane buvo numatyta, kad susisiekimas su Šiauliais iš esmės niekuo nepasikeis.

                                Be to, sprendžiant iš straipsnio pavadinimo, žurnalistai nežino apie ką rašo...

                                Pagaliau geros žinios gyventojams dėl Kairių aplinkkelio

                                Šiaulių rajono Kairių, Eimučių ir Žadžiūnų gyventojai sulaukė geros žinios. Planuojant Šiaulių aplinkkelį A18 (šiaurės rytų kryptimi), jie nebebus atkirsti nuo tiesioginio įvažiavimo, išvažiavimo ir turės nuovažas.

                                Apie aplinkkelio problemą jau buvo kalbėta 2015 metų rugsėjo pradžioje. Anot ŽŪB „Agrowill Eimučiai“ valdybos bei Žadžiūnų bendruomenės pirmininko Vytauto Buivydo, kelta esminė problema – Kairių-Bertužių sankryžoje planuotas viadukas buvo be tiesioginio užvažiavimo ir nuvažiavimo. Rugpjūtį gyventojai surinko per 100 parašų, taip pat Žadžiūnų, Kairių ir Eimučių bendruomenių prieštaravimus dėl parengto aplinkkelio plano. Kreipimaisi, pareiškimai buvo siunčiami Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijai, UAB „Kelprojektas“, Lietuvos automobilių kelių direkcijai, Šiaulių rajono savivaldybės merui Antanui Bezarui, Lietuvos Respublikos Seimo narei Rimai Baškienei.

                                Šiaulių rajono savivaldybės administracijos Turto valdymo skyriaus vedėjo pavaduotojas Alvydas Žirgulis informavo, kad projektuotojai suprojektavo nuovažą nuo aplinkkelio, kad būtų galima nuvažiuoti į Kairius, taip pat užkilti į būsimą aplinkkelį ir važiuoti apie Ginkūnus – apvažiuoti Šiaulių miestą.

                                Kitoje pusėje suprojektuotas jungiamasis kelias, kuriuo Kairių gyventojai pravažiavę po tiltu „užliptų“ ant būsimojo aplinkkelio ir galėtų nuvažiuoti į dabartinę dobilo sankryžą bei patekti į būsimąjį kelią, kuriuo bus galima patekti į Pramoninį parką. Papildomų kilometrų gyventojams važiuoti nebereikės. Projektuotojų pasiūlytas projekto pataisymas buvo pateiktas Lietuvos automobilių kelių direkcijai.

                                Šiaulių rajono savivaldybės vadovai nenuleido rankų, aktyvūs buvo rajono gyventojai. Pasak Savivaldybės mero Antano Bezaro, Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Egidijus Skruodenis suprato pageidavimus ir atsižvelgė geranoriškai. Lapkričio 5 dieną įvyko papildomas susitikimas dėl specialiojo plano sprendinių priėmimo projektuojant Šiaulių aplinkkelį. Projektuotojų pateiktą naująjį variantą Lietuvos automobilių kelių direkcija patvirtino.
                                http://etaplius.lt/pagaliau-geros-zi...u-aplinkkelio/

                                Comment


                                  #56
                                  Apie tą patį, tik kitais žodžiais.
                                  Čia rašoma ne apie 100, o apie 500 parašų.

                                  „Ūkininko patarėjas“ 2016 m. sausio 7 d. .
                                  Dėl Kairių aplinkkelio – pirmoji gyventojų pergalė

                                  (...) numatomas tiesti magistralinio kelio A18 Šiaulių aplinkkelis (šiaurės-rytų krypties) gyventojams ir įmonėms pablogins susisiekimą, padidės oro tarša, triukšmas, dėl to nuvertės nekilnojamasis turtas, be to, visuomenės poreikiams reikės paimti 73 ha derlingos privačios žemės.
                                  (...)

                                  Kairių, Žadžiūnų, Eimučių ir kitų aplinkinių kaimų gyventojai apsidžiaugė, kad į jų skundus ir pageidavimus pagaliau atsiliepė aplinkkelio planavimo organizatorius – Lietuvos automobilių kelių direkcija. Atsiųstame rašte informuojama: „Kelių direkcija kartu su UAB „Kelprojektas“ įvertino gyventojų išsakytus pageidavimus, parengė specialiojo plano sprendinius, kurie tenkina Kairių, Žadžiūnų ir Eimučių bendruomenes.“

                                  Buvo surinkta daugiau negu 500 gyventojų parašų. Ir pagaliau žmonės buvo išgirsti.

                                  Atsižvelgdami į gyventojų pageidavimus, Lietuvos automobilių kelių direkcija kartu su UAB „Kelprojektas“ parengė papildomus specialiojo plano sprendinius. Kairių seniūnijos gyventojai jau džiaugiasi pirmąja pergale – jie lengviau galės patekti į projektuojamą Šiaulių aplinkkelį, nereikės papildomai važiuoti kilometrų. (...) Projektuojamu dviejų juostų 4,5 m pločio asfalto dangos jungiamuoju keliu gyventojai nesunkiai galės patekti į projektuojamą Šiaulių aplinkkelį.

                                  Kitas derybų žingsnis – Kairių seniūnijos bendruomenių atstovai sieks, kad aplinkkelis būtų tiesiamas platesnis, kad galėtų saugiai prasilenkti didesnio gabarito transporto priemonės. Be to, aplinkkelio projektuotojams siūlo atidžiai peržiūrėti ir kitą sprendinį: yra numatytas staigus įvažiavimas į Šiaulių aplinkkelį, todėl būtina atsižvelgti į vairuotojų ir keleivių saugumą ir priimti palankesnį sprendimą.

                                  http://www.jujs.lt/naujienos/del-kai...ntoju-pergale/
                                  Įdomu būtų palyginti, kaip pasikeitė Kairių mazgo sprendiniai

                                  Comment


                                    #57
                                    Kyla klausimas ar 4.5 m čia viena juosta ar visas asfalto dangos plotis ? Po šio straipsnio man viskas pasidarė tik dar neaiškiau. Gal reikės parašyti Kelprojektui. Praėjusį kartą atsakė operatyviai, gal ir šį kartą pasielgs taip pat.

                                    Be to, žurnalistai iš Ūkininko patarėjo matyt nesupranta kam aplinkkelyje bus įrengiami apjungiamieji keliai, jei reikalauja platesnio aplinkkelio didesnio gabarito transportui. Nebent aišku jie reikalauja platesnių apjungiamųjų kelių, kas būtų visai logiška, bet tai tik prielaida, nes iš straipsnio tokios išvados padaryti negalima. Nors ir šiuo atveju neaišku, kodėl Kairių ūkininkai turėtų būti privilegijuoti ir jiems turėtų būti įrengtas platesnis kelias/apjungiamieji keliai, kai tuo tarpu kituose projektuose įrengiami standartinio pločio apjungiamieji keliai ir niekas nekelia problemų.

                                    Be to, kas per staigus įvažiavimas ? Senajame variante nebuvo jokių staigių užvažiavimų...

                                    Po šių straipsnių man pradeda atrodyti, kad žurnalistai A18 ir jungiamuosius kelius suplakė į vieną (4,5 m yra jungiamojo kelio plotis A9 tarp Šiaulių ir Radviliškio), na, bet anksčiau ar vėliau viskas išaiškės.
                                    Paskutinis taisė Xedos; 2016.01.31, 22:09.

                                    Comment


                                      #58
                                      Patvirtintas pakoreguotas A18 Šiaulių šiaurės - rytų aplinkkelio specialusis planas. Įrengtos nuovažos ties Kairiais.

                                      Šiaulių rajone – dar vienas aplinkkelis

                                      Šiaulių rajono gyventojai artimiausiais metais turėtų sulaukti dar vieno aplinkkelio. Pastarajame Šiaulių rajono Tarybos posėdyje patvirtintas vals­ty­bi­nės reikš­mės ma­gist­ra­li­nio ke­lio A18 Šiau­lių aplinkkelio tiesimo specialusis planas.

                                      Naujas aplinkkelis nukreiptų tranzitinius transporto srautus nuo Šiaulių miesto centro, Ginkūnų, Kairių ir įgalintų patogiai susisiekti su Zoknių oro uostu ir industriniu parku.

                                      Dėl projektuojamo aplinkkelio transporto srautų sumažėjimas numatomas beveik visose pagrindinėse Šiaulių miesto gatvėse, jungiančiose miestogatvių tinklą su užmiesčio keliais. Kartu tose gatvėse turėtų pagerėti eismo sąlygos, sumažėti transporto tarša, pagerėti aplinkos oro kokybė ir akustinė situacija. Prognozuojami automobilių srauto sumažėjimai sieks nuo 0,9 tūkstančių iki 2,9 tūkstančių automobilių per parą tam tikrose Vilniaus, Tilžės, Vytauto, Aušros ir J. Basanavičiaus gatvių atkarpose.
                                      http://etaplius.lt/siauliu-rajone-da...s-aplinkkelis/
                                      Paskutinis taisė Xedos; 2016.04.04, 19:07.

                                      Comment


                                        #59












                                        http://etaplius.lt/siauliu-rajone-da...s-aplinkkelis/

                                        Comment


                                          #60
                                          Bendras vaizdas



                                          Ir pakoreguotas specialusis planas. Paspaudus brėžiniai padidės.



                                          Pasikeitė tik dalis ties Kairiais.



                                          Atsirado naujas žiedas ir nuovaža nuo jungiamojo kelio link Bertužių sankryžos.



                                          https://www.siauliuraj.lt/lit/DEL-VA...IMO/8/207/4623

                                          Dar vienas detalesnis brėžinys iš specialiojo plano.

                                          A18/A12 sankryža. Paspaudus brėžiniai padidės.





                                          https://www.siauliuraj.lt/lit/DEL-VA...IMO/8/207/4623
                                          Paskutinis taisė Xedos; 2016.04.04, 20:01.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X