Parašė Eimantas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[ALY] Pėsčiųjų (buv. geležinkelio) tiltas Alytuje
Collapse
X
-
Stringa Alytaus pėsčiųjų ir dviračių tako per Nemuną projektas
RŪTA RIBAČIAUSKIENĖ, LRT RADIJO ŽINIOS Lrt.lt
Dėl mažesnės nei tikėtasi Europos Sąjungos paramos stringa Alytaus pėsčiųjų ir dviračių tako per Nemuną projektas. Prie projekto įgyvendinimo daugiau prisidėti turės Alytaus savivaldybė.
Tikėtasi, kad iš Europos Sąjungos fondo Alytaus miesto savivaldybė gaus daugiau pinigų, bet dabar aišku, kad Europos Sąjungos fondas duos tik 23 mln. litų. Bendra projekto vertė – 25 mln. litų, taigi dar beveik 2 mln. teks ieškoti valstybei ir Alytaus miesto savivaldybei.
Vis dėlto lėšų vis tiek neužteks, nes, paskelbus tarptautinį konkursą, trys įmonės – dvi iš Alytaus ir viena iš Latvijos – pasiūlė projektą įgyvendinti už beveik 3 mln. didesnę sumą.
Alytaus miesto savivaldybės vadovai sako, kad savivaldybė, statant pėsčiųjų ir dviračių tiltą per Nemuną, papildomų lėšų galėtų ieškotis sutaupytų lėšų fonde.
Tačiau neaišku, kas laimės paskelbtą konkursą, nes sutartis tarp Alytaus miesto savivaldybės ir konkurso nugalėtojo gali būti pasirašyta tik po mėnesio.
Pėsčiųjų ir dviračių tilto per Nemuną projektas turėtų būti įgyvendintas iki 2015-ųjų pabaigos.
Comment
-
Alytų sujungs pėsčiųjų ir dviračių tiltas
Alytaus miesto savivaldybėje pasirašyta pėsčiųjų ir dviračių tilto, jungiančio Alytaus piliakalnį ir Pirmąjį Alytų su Senamiesčio kurortine dalimi, rangos darbų sutartis.
(...)
Darbų rangovas - UAB Alkesta.
Tilto techninio projekto rengėjas – UAB Tiltų ekspertų centras. Siektini šio projekto objekto rezultatai – bus įrengtas apie 240 m ilgio pėsčiųjų ir dviračių tiltas per Nemuną, jungiantis piliakalnį ir Pirmąjį Alytų su senamiesčio kurortine dalimi, įrengti tilto apšvietimo tinklai ir naktinė dekoratyvinė tilto iliuminacija, sutvarkyta aplinkinė teritorija, įrengta vaizdo stebėjimo sistema.
Pėsčiųjų ir dviračių takų infrastruktūros, jungiančios Alytaus piliakalnį bei jo prieigas su Kurorto ir Miško parkais, įrengimo ir šių teritorijų sutvarkymo bei pritaikymo poilsiui ir rekreacijai projekto, finansuojamo ES lėšomis, biudžetas 28.384.833,36 Lt. Šiuo projektu, apimančiu tris objektus, bus ne tik pastatytas pėsčiųjų ir dviračių tiltas, tačiau ir sutvarkytos aplinkinės Mažosios Dailidės ir Piliakalnio teritorijos.
Comment
-
[ALY] Pėsčiųjų (buv. geležinkelio) tiltas Alytuje
Pasirašyta pėsčiųjų tilto statybos buvusio geležinkelio tilto vietoje rangos darbų sutartis.
http://www.alytausgidas.lt/lt/naujie...iraciu-tiltas/
Comment
-
Pėsčiųjų (buv. geležinkelio) tiltas Alytuje
Pradedamas statyti ketvirtas tiltas per Nemuną, kuriuo vaikščios pėstieji ir riedės dviratininkai
Saulė PINKEVIČIENĖ
(...) Tilto sąmatinė vertė - 30 mln. litų, didžioji dalis sumos - Europos Sąjungos lėšos.
(...) Dauguma rinkosi paspyrinio pėsčiųjų ir dviračių tilto konstrukciją, kurią pasiūlė ir patys projektuotojai bei pritarė miesto savivaldybės tarybos nariai. Ši konstrukcija priimtina kainos atžvilgiu, tačiau turės didesnį poveikį aplinkai, nes ant krantų teks įrengti nemažas statybvietes.
(...)
Statant naująjį tiltą teks atsižvelgti ir į paveldosaugininkų reikalavimus, mat senojo geležinkelio tilto atramos, ant kurių ir žadama statyti 35 metrų aukščio naująjį tiltą, įtrauktos į paveldo objektų sąrašą ir saugomos valstybės.
(...)
Pėsčiųjų ir dviračių tilto ilgis bus 260 metrų, aukštis – per 30 metrų. Statinį sudarys metalinės konstrukcijos, o jis stovės ant keturių atramų (dviejų krantuose ir dviejų vandenyje), didžiausias tarpatraminis atstumas – 93 metrai. Tiltas turėtų būti baigtas 2015 metais, taigi alytiškiams belieka tikėtis, kad niekas nesukliudys darbus atlikti laiku.
(...)Paskutinis taisė inga.; 2013.07.12, 02:10.
Comment
-
Pradedama ruoštis pėsčiųjų tilto statybai Alytuje ant buvusios geležinkelio tilto atramų. Pradėti kirsti medžiai.
Greitai vaizdas bus kitoks.
Pirmojo Alytaus pusėje.
Šitokios betoninės atramos yra abiejuose krantuose. Tikriausiai jos vokiečių darbo - buvo išlietos statant laikiną medinį tiltą.
Vaizdas nuo atramos krante žemyn.
Šachtos anga.
Vaizdas vidun.
Stovint nugara į buvusį tiltą.
Už krūmų nuotraukoje aukščiau yra pėsčiųjų takas ant geležinkelio pylimo. Kol kas jis baigiasi ties krūmais, o pastačius tiltą, susijungs su taku kitoje Nemuno pusėje.
Comment
-
um. nebuvau cia gan ilga laika tad nezinau- jei sia tema yra diskutuojama kazkur kitur siame forume- prasau mane ten nukreipti ;] esme ta, kad dabar landzioju internete ir lryto puslapyje matau straipsni su nuotrauka, kurioje busimas pesciuju tiltas per nemuna. Jei tiksliau tai ten tik zemes kiek matau stumdo. Butu visai idomu suzinoti kiek daugiau ar gal kas kokia nuotrauka turi, nors pats esu Alytiskis, gyvenu uzsienyje, nelabai yra galimybe is arciau paziureti;/ aciu.
Comment
-
Parašė mac Rodyti pranešimąum. nebuvau cia gan ilga laika tad nezinau- jei sia tema yra diskutuojama kazkur kitur siame forume- prasau mane ten nukreipti ;] esme ta, kad dabar landzioju internete ir lryto puslapyje matau straipsni su nuotrauka, kurioje busimas pesciuju tiltas per nemuna. Jei tiksliau tai ten tik zemes kiek matau stumdo. Butu visai idomu suzinoti kiek daugiau ar gal kas kokia nuotrauka turi, nors pats esu Alytiskis, gyvenu uzsienyje, nelabai yra galimybe is arciau paziureti;/ aciu.
http://www.miestai.net/forumas/showt...?t=8718&page=8
http://olitaorany.puslapiai.lt/kas_naujo.htm
Comment
-
Alytaus pėsčiųjų ir dviratininkų tilto statyba 2014 03 21
Daugiau info puslapyje http://olitaorany.puslapiai.lt/Naujas.htm
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąČia daugiau brėžiniai nei vizualizacija, bet pakaks ir toDINGĘS MIESTAS - MERKINĖ <<
Comment
-
Pasidomekite objekto istorija, apsilankykite, nepamirskite dviracio, kai tilta pastatys ir suvoksite, koks nerealus dalykas bus. Kaip sakant..simtus milijonu esame istaske valdovu rumams, kai paciu valdovu neturime..taciau turime dviracius, o tiltas uz keliolika milijonu tarnaus praktiskai, nes sujungs abieju Nemuno krantu dviraciu trasas. Be to, tiltas bus atstatytas pakankamai tiksliai pagal senojo tilto pavyzdy, o tai yra istorijos prikelimas su kiek kitokia paskirtimi (gelezinkelio trasa pakeiciama i dviraciu) ir kiek zinau, toji buvusio gelezinkelio arterija yra atkuriama iki pat Varenos, pritaikant dviratininku poreikiams. Isivaizduokite pramoga su dviraciu nuo alytaus iki varenos. Sakyciau, kad unikalu!!! Kaip kazkas pries tai rase..galesime pagrybauti sau
Comment
-
Matai, ziurint kaip paziuresi. Vienoje kranto puseje yra pirmojo alytaus nuosavuju namu bendruomene, plius, salia yra sodai, kurie tampa nuolatos gyvenami. Kitoje kranto puseje- daugiau rekreacine zona, nors uz keliu simtu metru issidestes "kurortas", kuris yra vienas didziausiu ir seniausiu alytaus nuosavu namu kvartalu. Turint galvoje, kad lietuviai visur ir visada vaziuoja su masinomis, o tiltas pritaikytas tik pestiesiems ir dviraciams, tai tiketis, kad lietuvis i darba is kranto i kranta vaziuos su dviraciu, palikdamas masina namie, tai ir pats supranti..Cia jau mentalitetas!!! Kitas dalykas yra laisvalaikis, savaitgalis ir laikas po darbo. As pats vazineju su dviraciu, todel sio objekto nauda as matau labai aiskiai.
Comment
Comment