Man įdomu kuo padės požeminės pėsčiųjų perėjos, jeigu sankryža vistiek turės būti reguliuojama šviesoforais? Turbūt, kad niekuo... Perėjas daryt požemines arba statyt viadukus reik tuomet, kai tą padarius nebereikės šviesoforo. Dabar gi jo vistiek reikės, nes automobilių srautų suvaldyti kitaip nėra kaip.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Olandų - Antakalnio - Kosciuškos g. sankryžos rekonstrukcija
Collapse
X
-
Tai išeitų, kad Kaune Savanorių-Taikos pr. požeminė perėja nereikalinga?
Šiaip tai pėstieji stabdo sukančius automobilius, dėl pėsčiųjų kartais ir žalios rodyklės neįrengiamos. Be to čia galėtų būt posūkiai į dešinę apskritai nereguliuojami - apeinantys sankryžą. Panaikinus žiedą vietos tokiems užtektų. Taip pat autobusų aikštelė numatoma kitapus gatvės nei aikštė, reiškia turistų būriui turės pakankamai ilgai degti žalia.
Parašė abruo Rodyti pranešimąBėda ta, kad tokios perėjos dažnai būna visiškai netinkamos dviračių eismui.Paskutinis taisė Rimas_OK; 2014.04.13, 12:44.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąMan įdomu kuo padės požeminės pėsčiųjų perėjos, jeigu sankryža vistiek turės būti reguliuojama šviesoforais? Turbūt, kad niekuo... Perėjas daryt požemines arba statyt viadukus reik tuomet, kai tą padarius nebereikės šviesoforo. Dabar gi jo vistiek reikės, nes automobilių srautų suvaldyti kitaip nėra kaip.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKlausimas yra ar požeminė perėja, kartu su šviesoforu sankryžoje yra verta investicijų, t.y. ar sutaupytas laikas atsiperka. Aš tuo abejoju.Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Na Panorama yra didžiulis prekybos centras, tik dėl to ten ta perėja yra. Tačiau Olanduose jau pradėjo vėl veikti Vilniaus technologijų ir dizaino kolegija ir nuo kitų studijų metų bus pilnai eksploatuojama. Tuo pačiu, pasistatys LMTA miestelis.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąPrie Panoramos puikus pavyzdys, kad gali būti šviesoforai mašinoms, o pėstiesiems požeminės Nes jei reikėtų esamus šviesoforus dar derinti ir su pėsčiaisiais, tai, matyt pailgėtų raudono šviesos laikas vairuotojams.
Parašė Creatium Rodyti pranešimąKlausimas yra ar požeminė perėja, kartu su šviesoforu sankryžoje yra verta investicijų, t.y. ar sutaupytas laikas atsiperka. Aš tuo abejoju.
Mieste yra n+1 vietų, kuriose panaudojus tokią pinigų sumą, kokią kainuotų požeminės perėjos šioje sankryžoje, galima būtų išspręsti apčiuopiamas problemas.
Comment
-
Tai ir sakau, nejaugi koks nors prekybos centras nesusidomėtų nemokamu žemės plotu po žeme tokioje centro vietoje? Kiek ten dabar kainuoja aras žemės?
Esmė, kad gatvė bus tiesiama iš naujo, reiškia antžeminiai darbai prekybcentriui/prekybkioskeliui nekainuotų. Galėtų būt tik sąlyga, kuriose vietose privalomi išlipimai. Manau svarbiausia perėja yra ties Kosciuškos gatve, nes ten iš Čiurlionkės, Dvarionkės, ir Olandų g. autobusų stotelės bent anksčiau susidarydavo tikrai dideli žmonių srautai.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąPrie Panoramos tokia perėja kaip ir reikalinga, nes ten didelis traukos centras ir labai plati sankryža. Esant antžeminei perėjai, reikėtu labai ilgą laiką degančio žalio signalo pėstiesiems, kad jie spėtų pereiti tokią plačią sankryžą (plotis tolygus 10 eismo juostų).
Tokioje kaip dabartinis Olandų žiedas - tikrai ne. Čia nebent pėsčiųjų srautai būtų tokie kaip prie žaliojo tilto arba Gedimino pr.-Vilniaus g.-Jogailos g. sankryžoje, tuomet gal ir vertėtų šnekėti apie požeminę perėją ar jos atsiperkamumą. Dabartinėje situacijoje pėsčiųjų tikrai nėra tiek daug, kad jie kažkaip išskirtinai galėtų trukdyti eismą.
Mieste yra n+1 vietų, kuriose panaudojus tokią pinigų sumą, kokią kainuotų požeminės perėjos šioje sankryžoje, galima būtų išspręsti apčiuopiamas problemas.
Comment
-
Olandų žiedo rekonstrukcija: geriau tai liktų tik projektu
http://www.delfi.lt/video/verslas/tr....d?id=64688403
Taigi, nieko gero kol kas.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
Comment