Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Olandų - Antakalnio - Kosciuškos g. sankryžos rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    /\ Esu linkęs abejoti H.Mackelos žodžių nuoširdumu. Kažkada netoli to žiedo gyvenau beveik 2 metus ir nepasakyčiau, kad pėstieji yra šio žiedo problema nr.1, bet... Pasaulyje yra dar tiek daug idėjų tebelaukiančių įgyvendinimo, kad...
    Važinėjau ne vienerius metus šiuo žiedu kasdien po kelis kartus ir pastoviai žiedas būdavo užkimštas automoblių sustojusių praleisti pėsčiuosius kertančius Olandų gatvę dėl ko atvažiavusiems nuo Mindaugo tilto būdavo sudėtinga įvažiuoti į žiedą. Nežinau kelinto numerio problema galima pavadinti tą perėją, bet kai ji bus nukelta toliau pravažiuoti žiedu bus kur kas lengviau.

    Comment


      #22
      Nukėlė tą perėją tikrai per juokingą atstumą. Daugiausiai per 10 metrų patraukė, todėl niekas nepasikeitė, bent jau kol kas.
      P.

      Comment


        #23
        Parašė music Rodyti pranešimą
        Kodėl ne požeminė perėja? Juk antžeminė ir toliau stabdys srautą..

        ach taip, krizė, nuolatinė krizė, pinigų trūkumas
        Jei būtų pastatyta toliau nei 10 metrų, žiede susikretančio srauto nestabdytų.

        Comment


          #24
          Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
          Šio ir šiaip visų žiedų problema nr.1 yra tame, kad mūsų vairuotojai nemoka žiedais važiuoti. Ką begalvot, kai šventai įsitikinęs savo teisumu koks nors pienius su klevo lapu varo pirma juosta aplink visą žiedą..
          Visų pirma reikia teisingai nubraižyti linijas tame žiede, nes dabar biesai žino ko pripaišyta.
          Beje, ten reikia paplatinti visus išvažiavimus, kad būtų trečia juosta, kuri sukasi tik į dešinę.

          Teisingas žiedas yra Santariškėse. Ten pirma juosta važiuodamas niekaip neapvažiuosi aplink - tik dešinėn.

          Comment


            #25
            Ten reikėtų estkados nuo Olandų g. link Žirmūnų... Ale vietos mažokai...
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              #26
              Parašė SPX Rodyti pranešimą
              Ten reikėtų estkados nuo Olandų g. link Žirmūnų... Ale vietos mažokai...
              Arba tunelio. Ir dviejų lygių žirmūnų tilto. B)

              Comment


                #27
                Bet tai kas per idiotai tie "specialistai"... Juk projektuojant sistemą jie tyrė srautus (bent taip skelbėsi). Bet taip ištyrė, kad vistiek viskas paaiškėjo tik įrengus )))) juokdariai.

                O dėl išmontavimo, tai ką, rytais vėl eis policininkai į žiedą eismą reguliuoti? Juk galėjo bent per kameras žiūrėdami junginėti šviesoforus vietoj to, kad šlapti lietuje ir su lazdele mojuot...

                Comment


                  #28
                  Parašė donatasa Rodyti pranešimą
                  Draudimo įmonės įvardijo pavojingiausiais sankryžas Vilniuje. Pasirodo pačios pavojingiausiai sankryžos yra: Gerosios vilties ir Olandų gatvių sankryžose, žiede prie buvusio Pedagoginio universiteto, taip pat Ozo ir Gelvonų gatvių sankryžoje prie prekybos centro "Akropolis" bei Kalvarijų ir Ozo g. sankryžoje prie buvusios Kuro aparatūros gamyklos.

                  http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...s/69643d353232
                  Trys iš penkių pavojingiausių sankryžų - žiedinės

                  Comment


                    #29
                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Trys iš penkių pavojingiausių sankryžų - žiedinės
                    "Olandų" sankryžoms galima priskirti bent dvi. Šiaip tai kone visi iš nedaugelio rimtų Vilniaus žiedų.

                    Comment


                      #30
                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      "Olandų" sankryžoms galima priskirti bent dvi. Šiaip tai kone visi iš nedaugelio rimtų Vilniaus žiedų.
                      Olandų žiedas problematiškas dėl to, jog yra labai mažas, nepatogu (nelegalu) įvažiuoti iš dešinės juostos, o atitinkamai išvažiuoti dviem juostomis, nors realiai eismas taip ir vyskta, taip pat dažnai užsikemša, kol išvažiuojantieji praleidinėja pėsčiuosius. Ten tikrai geriau padarytų plačią sankryžą.
                      Su kitais žiedais situacija žymiai geresnė, ten avarijos dažniau įvyksta tik dėl to, jog ir eismas labai intensyvus.
                      Flickr

                      Comment


                        #31
                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Olandų žiedas problematiškas dėl to, jog yra labai mažas, nepatogu (nelegalu) įvažiuoti iš dešinės juostos<...>
                        Olandų žiedas - berods vienintelis žiedas Vilniuje, į kurį galima įvažiuoti iš pirmos (dešinės) juostos. Bent jau nėra prie šio žiedo jokių ženklų, nurodančių iš kurios juostos kaip važiuoti (ne)galima.

                        Comment


                          #32
                          Buvo delfyje filmukas, kur kelių policininkas aiškino, kad tame žiede galima važiuoti iš abiejų juostų.

                          Comment


                            #33
                            Parašė OpenStreetMap Rodyti pranešimą
                            Olandų žiedas - berods vienintelis žiedas Vilniuje, į kurį galima įvažiuoti iš pirmos (dešinės) juostos. Bent jau nėra prie šio žiedo jokių ženklų, nurodančių iš kurios juostos kaip važiuoti (ne)galima.
                            deja olandu ziedas kaip ir visi kiti, galima ivaziuoti tik is antros juostos, ir ta nurodo kabandys zenklai. Cia i savanoriu zieda nuo kauno puses galima ivaziuot pirma juosta. o seip ivaziuot i visus ziedus gali pirma juosta, bet iskart turi persirikiuot i antraja (negalima ziedu vaziuot pirma juosta)

                            Comment


                              #34
                              Parašė Tomskis Rodyti pranešimą
                              deja olandu ziedas kaip ir visi kiti, galima ivaziuoti tik is antros juostos, ir ta nurodo kabandys zenklai. Cia i savanoriu zieda nuo kauno puses galima ivaziuot pirma juosta. o seip ivaziuot i visus ziedus gali pirma juosta, bet iskart turi persirikiuot i antraja (negalima ziedu vaziuot pirma juosta)
                              Čia reikia nemaišyti sąvokų. Įvažiuoti galima visomis eismo juostomis (kiek jų bebūtų). Ir pirma eismo juosta negalima važiuoti tik ten, kur prieš sekantį skirtingų krypčių susikirtimą ar atsišakojimą (žiedinė sankryžą yra faktiškai daug atskirų T formos sankryžų vienoje vietoje) kabo nurodomasis ženklas, kuris nurodytų, kad pirma juosta apskritai negalima važiuoti arba galima važiuoti tik kryptimi į dešinę.

                              Jeigu nurodomųjų ženklų nėra, tuomet reikia vadovautis taisyklėmis, kaip ir važiuojant paprastomis sankryžomis (į dešinę galima sukti tik iš dešiniausios eismo juostos). O žiedų, kuriuose yra daugiau nei viena eismo juosta ir kuriuose nėra nurodomųjų ženklų - tikrai yra

                              Comment


                                #35
                                Parašė OpenStreetMap Rodyti pranešimą
                                Olandų žiedas - berods vienintelis žiedas Vilniuje, į kurį galima įvažiuoti iš pirmos (dešinės) juostos. Bent jau nėra prie šio žiedo jokių ženklų, nurodančių iš kurios juostos kaip važiuoti (ne)galima.
                                Kas iš to, kad galima, jeigu realiai susikertantys srautai labai nepatogūs, ir kas blogiausia, kamštis susidaro pačiame žiede, taip ir gaunasi avarinės situacijos.



                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                Kultinis sprendimas yra įrengti mikro žiedą Verkių/Žirmūnų. Pasikeitė į gerą pusę tikrai.
                                Žvalgų gatvėje kamštis beveik išnyko, tačiau Žirmūnų gatvėje vakarais dabar kamštis kosminis būna, žiede srautai pasiskirsto netolygiai, todėl kai kuriomis kryptimis važiuojantiems reikia ilgai laukti.
                                Flickr

                                Comment


                                  #36

                                  Iš gatvės pirmosios juostos galima įvažiuoti į antrą žiedo juostą, o iš jos sukti ir į kairę ir į dešinę.

                                  Bet... Eismo taisyklėse važiavimas žiedinėmis sankryžomis nėra atskirai aptartas. Suprantama, kad, vadovaujantis bendrais reikalavimais, eismo tvarka priklausys nuo to, kokia sankryžos forma, koks žiedo skersmuo, kokieyra kelio ženklai ir kaip paženklinta važiuojamoji dalis.

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                    Iš gatvės pirmosios juostos galima įvažiuoti į antrą žiedo juostą, o iš jos sukti ir į kairę ir į dešinę.
                                    Negalima, nebent gatvė turi tik po vieną eismo juostą abiem kryptimis, o žiedas turi dvi eismo juostas. Tačiau tokiu atveju nėra prasmės sakyti "iš pirmos", nes antros tiesiog nėra. Jeigu gatvė yra 2+2 ir žiedas 2 eismo juostų, tai iš pirmos važiuojama į pirmą, o iš antros - atitinkamai į antrą.

                                    Comment


                                      #38
                                      O čia?

                                      Comment


                                        #39
                                        cia butent ir yra gerai atvaizduota kodel ziedine sankryza turi tureti tik 1 juosta. taipogi labai gerai atvaizduota projektavimo klaida kai leidziama roziniam sukti i kaire (absurdas!)

                                        Comment


                                          #40
                                          Olandu ziede KET pazeidziancius trulikus ziuri pro pirstus, o paprastuju pilieciu laukia ekipazas O kodel ismontavo is ten sviesaforus?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X