Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dar jūs apie tą tunelį pilstot iš tuščio į kiaurą? Gal pradėkit nuo konkretaus įvardinimo kas tuo tuneliu važinės, nes paaiškėjus kad niekas (kaip jau ir buvo bandoma paaiškinti jums) nereikėtų net vesti diskusijų apie plotį ar finansus.
    Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2024.06.14, 22:58.

    Comment


      2024 06 24 Aplinkelio gabaliukas prei HES. Ant tilto 2 vyrukai lėtai su armatūra krapštosi. Kelio siaurumas tik 2 juostų, tokį pabaigus tai įvykus avarijai bus kosminiai kamščiai.

      Comment


        Labai būtų įdomu pamatyti kaip ties pro namus:

        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	2043
Size:	128,8 kB
ID:	2137832

        Comment


          Parašė spekas Rodyti pranešimą
          Labai būtų įdomu pamatyti kaip ties pro namus:

          Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	2043
Size:	128,8 kB
ID:	2137832
          Projektas buvo ir rašyta joga padarys kelia ir apdės betoniniais blokais, gausis pseudo tunelis ar tai betonu dengtas kelias

          Comment


            Parašė spekas Rodyti pranešimą
            Labai būtų įdomu pamatyti kaip ties pro namus
            Suradau 2 metų senumo straipsnį, kur rašoma kad reikalingi sklypai buvo paimti:

            V.Abramavičius „Kauno dienai“ pasakojo, kad projektui įgyvendinti atliktos šios žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams ar pirkimo procedūros. Visuomenės poreikiams paimti aštuoni žemės sklypai ar jų dalys: Biruliškių g. 2, Buriuotojų g. 5, Meškeriotojų g. 4, Meškeriotojų g. 6, Meškeriotojų g. 7, Meškeriotojų g. 8, T.Masiulio g. 19, Raktažolių g. 21, reikalingi Ateities plentui rekonstruoti ir Kauno pietrytiniam aplinkkeliui tiesti.
            Greitai pajudės Kauno aplinkkelio statyba | Diena.lt

            Comment


              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
              Dar jūs apie tą tunelį pilstot iš tuščio į kiaurą? Gal pradėkit nuo konkretaus įvardinimo kas tuo tuneliu važinės, nes paaiškėjus kad niekas (kaip jau ir buvo bandoma paaiškinti jums) nereikėtų net vesti diskusijų apie plotį ar finansus.
              Ne niekas, o bent pusė. Net ir jei 10proc, tai būtų pakankamai daug.
              Ar tu rimtai galvoji, kad Amalių pervažos egzistavimo laikais 100proc ten važiuojančių buvo nuo A1 į Marijampolės plentą važiuojantys žmonės?

              Aš sakau, kad tokių nė pusės nebuvo.

              Tad "paaiškėjo" nebent tavo nelogiškoje mintyje.

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                Ne niekas, o bent pusė. Net ir jei 10proc, tai būtų pakankamai daug.
                Ar tu rimtai galvoji, kad Amalių pervažos egzistavimo laikais 100proc ten važiuojančių buvo nuo A1 į Marijampolės plentą važiuojantys žmonės?

                Aš sakau, kad tokių nė pusės nebuvo.

                Tad "paaiškėjo" nebent tavo nelogiškoje mintyje.
                Nuostabu, pabandysim supaprastinti kad suprastum:
                Tikrai ne visi važiavo nuo A1 į Marijampolės plentą. Tiesiog dabar tie „ne visi“ važiuoja aplinkkeliu ir jiems tai neprideda papildomo atstumo (pvz. važiuojantys nuo Biruliškių g. ar Palemono g. tiesiog įšoka į aplinkkelį). Vienintelis atvejis, kuriuo reiktų daryti tą didelį lanką aplink senąją pervažą būtų jeigu kiltų noras važiuoti nuo Petrašiūnų iki Amalių (pvz. gyveni R. Kalantos g. 133 ir nori nuvažiuoti į Amalių „Iki“), tačiau dėl itin mažo atstumo šias keliones galima atlikti pėsčiomis bei dviračiais tam skirtu tuneliuku todėl papildomas automobilių tunelis senosios pervažos vietoje yra nereikalingas.

                Aiškiau?

                Comment


                  Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                  Nuostabu, pabandysim supaprastinti kad suprastum:
                  Tikrai ne visi važiavo nuo A1 į Marijampolės plentą. Tiesiog dabar tie „ne visi“ važiuoja aplinkkeliu ir jiems tai neprideda papildomo atstumo (pvz. važiuojantys nuo Biruliškių g. ar Palemono g. tiesiog įšoka į aplinkkelį). Vienintelis atvejis, kuriuo reiktų daryti tą didelį lanką aplink senąją pervažą būtų jeigu kiltų noras važiuoti nuo Petrašiūnų iki Amalių (pvz. gyveni R. Kalantos g. 133 ir nori nuvažiuoti į Amalių „Iki“), tačiau dėl itin mažo atstumo šias keliones galima atlikti pėsčiomis bei dviračiais tam skirtu tuneliuku todėl papildomas automobilių tunelis senosios pervažos vietoje yra nereikalingas.

                  Aiškiau?
                  Nuo Biruliškių po jei važiuodavo į Petrašiūnus ar 6 fortą/molą? Neprisideda extra vingiavimas ta raizgalyne?
                  Nuo bet kur toliau Ateities pl apylinkių nei IKI? Ten bent 10k turbūt gyvena.
                  Įsivaizduok kokį Jurbarką pagal žmonių kiekį, jiems padaryk extra kelias minutes laiko švaistymą raizgalyne ir sakyk kad nieko tokio, nes tam Jurbarke per mažas kiekis žmonių, nereikšminga, kad jiems reikės deginti daugiau kaiko.
                  ​​​
                  Miesto VT taip pat raizgaliuoja veltui laiką ir kurą švaisto.
                  Paskutinis taisė Gator; 2024.06.25, 14:40.

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                    Nuo Biruliškių po jei važiuodavo į Petrašiūnus ar 6 fortą/molą? Neprisideda extra vingiavimas ta raizgalyne?
                    Ne nes nuo Biruliškių g. į Molą greičiausias maršrutas iš viso niekada nevažiavo pro Petrašiūnus. O į Petrašiūnus raizgalyne nevažiuoji, tiesiog vietoje senojo Ateities pl. važiuoji naujuoju aplinkkeliu ir elementariai nuvažiuoji nuo aplinkkelio ten kur jis šiuo metu ir baigiasi.

                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                    Nuo bet kur toliau Ateities pl apylinkių nei IKI? Ten bent 10k turbūt gyvena.
                    Nuo tolimiausio neaplinkkelinio Ateities pl. taško (prie tų naujų žiedukų) iki pėsčiųjų tunelio yra tik 1,5 km. O to pėsčiųjų/dviračių tunelio teorinis pralaidumas ko gero yra didesnis negu viso naujojo aplinkkelio.

                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Įsivaizduok kokį Jurbarką pagal žmonių kiekį, jiems padaryk extra kelias minutes laiko švaistymą raizgalyne ir sakyk kad nieko tokio, nes tam Jurbarke per mažas kiekis žmonių, nereikšminga, kad jiems reikės deginti daugiau kaiko.
                    Nelygink gyventojų kiekio su automobilių vairuotojų skaičiumi. Akivaizdu jog neturėti patogaus būdo gyventojams kirsti bėgių būtų nesąmonė. Akivaizdu jog siųsti žmones į raizgalynę būtų nesąmonė. Todėl reikėjo įrengti tunelį ir vietinėms kelionėmis. Įvertinus jog tokiu tiesesniu maršrutu naudotųsi 1-1,5 km atstumu nuo pervažos gyvenantys gyventojai, padarė pėsčiųjų bei dviračių tunelį.

                    ​​​
                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Miesto VT taip pat raizgaliuoja veltui laiką ir kurą švaisto.
                    Maršrutai sudaryti senais laikais. Būtų galima juos peržiūrėti.

                    Comment


                      Parašė Sailentas Rodyti pranešimą
                      2024 06 24 Aplinkelio gabaliukas prei HES. Ant tilto 2 vyrukai lėtai su armatūra krapštosi.
                      Šiandien tie patys du vyrukai krapštėsi. Taip dviese ir pastatys tą kelią.

                      -

                      Comment


                        Diena.lt 2024.07.23
                        Pietrytinis aplinkkelis kelia klausimų
                        Kauno pietrytinis aplinkkelis statomas jau ne vienus metus. Vos prieš kelis mėnesius atverta 1,5 km atkarpa, tačiau gyventojams kelia abejonių darbų terminai ir jų eiga.
                        "Amaliuose pastatyti tuneliai ir toliau liks apendiksu iki tol, kol transportas, iš tiesų aplenkdamas Petrašiūnus, galės važiuoti ant Kauno hidroelektrinės (HE) užtvankos. Tačiau, kada tai įvyks, ko gero, niekas nežino. Atrodo, aplinkkelio kontūrai ėmė ir nutrūko, nebaigę įsibėgėti“, – dėstė vietos gyventojai. (...)





                        Pasak miesto atstovų, pirmąjį Pietrytinio aplinkkelio statybos etapą iš viso sudaro trys atkarpos. Dabar toliau darbai vyksta nuo M. Gimbutienės gatvės iki pat Kauno HE.
                        „Pirmąjį etapą užbaigs paskutinė atkarpa nuo M. Gimbutienės gatvės iki minėtos geležinkelio pervažos – kur, kaip pasigirsta nuomonių viešojoje erdvėje, kelias veda į niekur.

                        Likusiose dviejose pirmojo etapo dalyse suplanuota požeminių komunikacijų statyba, šviesoforų diegimas, kelio pagrindai su aukščiausios kokybės asfalto danga, jungiamosios gatvės, pėsčiųjų ir dviračių takai, viadukas ir atraminė sienelė šlaitams sutvirtinti“, – laukiančius darbus vardijo Statybos valdymo skyriaus vedėjas. (...)

                        Jis nurodė, kad bendrai visą Pietrytinį aplinkkelį sudarys keturi etapai. Specialistas pažymėjo, kad kol kas kalbama tik apie pirmąjį etapą.
                        Antrajame etape laukia Ateities plento rekonstrukcija nuo A1 magistralės iki Palemono gatvės, įrengiant 2,6 km ilgio kelią.
                        Trečiame etape numatyta 5,1 km ilgio Marijampolės plento atkarpos rekonstrukcija.
                        Pats ambicingiausias – ketvirtasis etapas. Jame suplanuota naujo tilto ir jo prieigų ir jungčių statyba žemiau HE.

                        https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...ausimu-1184453

                        Comment


                          Gal galite kas nors žmonių kalba paaiškinti, tai kada bus nutiesta gatvė nuo dabartinių tunelių iki HESo? Darbai tenai vyksta? Rangovas yra? Sutartis su terminu kažkokiu yra?
                          Nes iš straipsnio aišku kad planuoja kažką bet kada ir kaip niekas neaišku. svarbu pabrėžta, kad bus aukščiausios kokybės asfaltas. Vau.

                          Comment


                            Parašė iPhone Rodyti pranešimą
                            Gal galite kas nors žmonių kalba paaiškinti, tai kada bus nutiesta gatvė nuo dabartinių tunelių iki HESo? Darbai tenai vyksta? Rangovas yra? Sutartis su terminu kažkokiu yra?
                            Ateities plento tęsinio nuo Palemono g. iki T. Masiulio g., Kaune, 2 atkarpos nuo M. Gimbutienės g. (PK 48+00 iki PK 55+71) statybos darbų pirkimas
                            II dalis: Objektas
                            II.2.4) Pirkimo aprašymas
                            (...) Darbų atlikimo terminas yra ne ilgiau kaip 13 mėnesių nuo Sutarties įsigaliojimo dienos. Į darbų atlikimo terminą neįskaitomas darbų atlikimo sustabdymo laikotarpis, kurio poreikis atsiranda ne dėl rangovo kaltės.
                            II.2.7) Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
                            Trukmė mėnesiais: 21
                            Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
                            Aprašyme nurodyta trukmė 13 mėn. turbūt be žiemos pertraukų, o 21 mėn. įskaitant viską, taigi, skaičiuojant nuo sutarties sudarymo dienos 2022-12-09, terminas būtų šių metų rugsėjo pradžia.

                            O likusioje atkarpoje tarp „tunelių“ ir M. Gimbutienės g. iš vis neaišku kada prasidės darbai, nes dar nepaskelbtas darbų pirkimas, tik CVPP įkeltas planuojamas viešasis pirkimas, kuris numatomas IV ketv.
                            Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                            Comment


                              Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą


                              Aprašyme nurodyta trukmė 13 mėn. turbūt be žiemos pertraukų, o 21 mėn. įskaitant viską, taigi, skaičiuojant nuo sutarties sudarymo dienos 2022-12-09, terminas būtų šių metų rugsėjo pradžia.

                              ]
                              Ar tai ką realiai turime ir tai kas pirkta sutampa 100%? Darbai nevykdomi jau gal 2-3mėn, aišku atkarpa toli gražu ne tokia, kokia matyti planuose...

                              Comment


                                O koks tikslas šios atkarpos statymo du metus kai per juos nėra paskelbta likusios atkarpos pirkimas? Nes likusią atkarpą statys irgi ne mažiau nei porą metų.
                                Kažkaip nepanašu, kad darbus įmanoma spėti iki rugsėjo mėnesio.

                                Comment


                                  Ten kur prie tunelių stovėjo namas, tai pagal žemėlapius jo tikrai jau nėra, o ir kompensacijas jau seniai žmonės yra gavę, bet čia turbūt tas namas priklausė prie tunelių etapo.

                                  Comment


                                    O koks sprendinys numatytas sankirtoje su Kalantos g? Tikiuosi dviejų lygių?

                                    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1965
Size:	211,8 kB
ID:	2144180

                                    Comment


                                      Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                      O koks sprendinys numatytas sankirtoje su Kalantos g? Tikiuosi dviejų lygių?
                                      Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240802_212250.png
Views:	488
Size:	6,9 kB
ID:	2144185

                                      juokauju

                                      Comment


                                        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                                        Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240802_212250.png Views:	113 Size:	6,9 kB ID:	2144185

                                        juokauju
                                        ...
                                        Nesuprantu - daro aplinkkelį ir palieka vieno lygio? Kokios priežastys?

                                        Comment


                                          Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                          Nesuprantu - daro aplinkkelį ir palieka vieno lygio? Kokios priežastys?
                                          woosh

                                          Comment

                                          Working...
                                          X