Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts


    Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą

    Pirma. Dvi geležinkeliui lygiagrečios gatvės, jų išilginis profilis - antro semestro studentai mokomi kaip suprojektuoti kelią su nuliniais arba minimaliais žemės darbų kiekiais, t.y, kiek iškasama tiek supilama. Dabar tuos dvi gatvės kaip gyrto pamyžta, rollercoaster, aišku lengviau ženklą 30kmh pastatyti nei įrengti lygias gatves.
    Antra. Išilginiai nuolydžiai. Ši žiema puikiai parodė projektavimo debiliškumą, kai staigiai pasnigus TP nesugebėdavo įveikti įkalnių.
    Trečia. posūkių spinduliai ir juostų pločiai - išvartyti borbiūrai ir nuvažinėtas ženklinimas puikiai parodo, kad spinduliai per maži, juostos posūkiuose per siauros.
    Ketvirta. Žiedų spinduliai - išvartyti bortai, išdraskyta trinkelių danga(Chemijos g žiedas) įrodo, kad žiedai nepritaikyti eismui, per mažų spindulių, eismo juostos per siauros.
    Penkta. "ištrinkelintos" saugumo salelės... Nuo Kalantos g atvažiuojant, iki naujojo apvažiavimo atidarymo, sukdavome į dešinę, kairėje liko salelė, pilna trinkelių... neturime kur dėti pinigų? Antrai juostai lėšų nėra, o gal arui trinkelių- yra. Kodėl ten negalėjo pasėti žolę? O ir pati eismo juosta per siaura - bordiūrai išvartyti.
    Toks vaizdas, kad gatvės projektuotos ne normaliam eismui, bet kaip vidinės gyvenamo kvartalo...
    Kaip suprantu vertinat dabartinę padėtį, o ne galutinį projektą (2+2). O ar bandėt pats apgalvot, kad gal sprendimai priimti nebereikalo, atsižvelgiant į ateities planus ir dabartinius biudžetus? Pagal taupumo kriterijus aš galiu kogero pritarti, tik punktui dėl trinkelių ir tai galvoju, kad galimai racionaliai projektuota ten trinkelės, galbūt pasistatyti aptarnaujantį transportą, gal sugedusį automobolį patrukti (jei žemi bordiūrai) - čia reikia klausti architekto ar skaityti modernius civilinės inžinerijos vadovėlius.

    Dėl 1: kaip turėjo anot jūsų būti? Tiltas virš geležinelio, kad nereiktų kasti? Kokiu būdu galima buvo apsieti be kasimo ir pylimo padaryti "dviejų aukštų" nestatant tiltų?
    Dėl 2: kokį nuolydį pats darytumėt? Ar išsitektumėt projektui skirtame žemės plote? Ar nebūtumėt suprojektavęs dar statesnių nuolydžių aplinkinio reljefo? Ar visi nuolydžiai ar tik vienas?
    Dėl 3: niekada negyniau ir neginsiu siaurinamų jau egizstuojančių gatvių (nebent jos šiaurės korėjos lygio - 4+4 ir 0 transporto) bet čia manau viskas dėl projektui skirtio ploto.
    Dėl 4: vėl abstrakcijos - visi žiedai? Vienas? Kurioje tiksliai vietoje ir ką darytumėt kitaip? Tokios nesąmonės, kaip "visus žieudus platinčiau" yra labiau politikoje naudotinos, ne inžinerijoje. Gal jie yra siauri, bet sprendžiamos konkrečios problemos, o ne "viskas blogai blet", o skamba panašiai.
    Dėl 5: jau rašiau.

    Iš tono skamba, kad "viskas blogai" - lygiai taip pat girdėjom kalbant vietinius ekspertus kai uždarė pervažą, ir padarė ilgai keiktą "kilpą" - vietiniai ekspertai tiesiog neturėjo bendro vaizdo. Nesakau, kad priskiriu jus tiems rėksniams, bet tonas tai arti to. Jūs kogero būtumėt OVERENGINEER'intojas perfekcionistas, kuris jei negalima padaryti idealiai, tai nieko nedarytų. Realybė tokia, kad Kaunui reikia to aplinkelio ir gan smarkiai, nors ir 1+1 pradžioje, gal ir su per siaurais žiedais (konkrečias vietas visada galima aptvarkyti).
    Paskutinis taisė m1ndas; 2024.06.06, 11:23.

    Comment


      Kaip šalimai gyvenantis, tai labai džiaugiuosi, kad 139 aplinkelis paleistas, bent dalinai. Būdavo košmaras su Ateities pl. kamščiais.
      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

      Comment


        Aišku Šilo žiedo pralaidumo problema neišsisprendė kol kas, bet bent jau Ateities pl. prie IKI tuščias būna piko metu, galima net į parduotuvę nuvažiuoti
        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

        Comment


          Dar įdomu koks dabar šio atkarpos kaip gatvės pavadinimas?

          Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-06-06 114333.png
Views:	1075
Size:	288,6 kB
ID:	2134725
          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

          Comment


            Parašė booraz Rodyti pranešimą
            Dar įdomu koks dabar šio atkarpos kaip gatvės pavadinimas?
            Turiu itarima kad pavadinimo teks palaukti, kol bus baigtas ruozas nuo HE iki tuneliu. Tada manau visa trasa vadinsis Mariampoles pl., HE kelias irgi pakeistu pavadinima is T. Masiulio g.

            Comment


              Gal kauniečiai žino kokia situacija su atkarpa nuo geležinkelio iki HES’o? Pagal Google Maps darbai vyksta nuo HES’o iki maždaug Meškeriotojų g. - ar kažkas pasikeitė?

              Beje, įdomu ar Kauno savivaldybė planuoja kažką daryti Kalantos g. pabaigoje nuo Šilelio darželio. Ten kol kas nėra net šaligatvių, o žmonės iki Jachtklubo turi eiti tiesiog gatve. Būtų puiki proga nutiesti bent šaligatvį ir ten, nes vis tiek raus, o pasivaikščiojimų takas iki Jachtklubo visai populiarus.

              Comment


                Parašė eigh Rodyti pranešimą
                Gal kauniečiai žino kokia situacija su atkarpa nuo geležinkelio iki HES’o? Pagal Google Maps darbai vyksta nuo HES’o iki maždaug Meškeriotojų g. - ar kažkas pasikeitė?
                Jei tiksliau, oficialiai darbai iki M. Gimbutienės gatvės. Šiaip niekas nepasikeitė, ta atkarpa statoma, o likusi atkarpa tarp geležinkelio ir M. Gimbutienės g. tubūt strigusi dėl sklypų, numatomoje trasoje pagal geoportal žemėlapį vis dar yra privačių sklypų (ne valstybinė žemė).

                Beje, įdomu ar Kauno savivaldybė planuoja kažką daryti Kalantos g. pabaigoje nuo Šilelio darželio. Ten kol kas nėra net šaligatvių, o žmonės iki Jachtklubo turi eiti tiesiog gatve. Būtų puiki proga nutiesti bent šaligatvį ir ten, nes vis tiek raus, o pasivaikščiojimų takas iki Jachtklubo visai populiarus.
                Kiek mačiau projektiniuose pasiūlymuose, tai pastatys tik viaduką virš kelio, bet pačio kelio kaip ir nelies. Ten kažkada (gal?) ties kelią nuo Giraitės g. link Jachtklubo (pagal bendrajį planą ten turėtų eiti gatvės tęsinys), tai tada gal kažkas ir bus.
                Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                Comment


                  Parašė booraz Rodyti pranešimą
                  Dar įdomu koks dabar šio atkarpos kaip gatvės pavadinimas?
                  Manau Ateities PLENTO pavadinimą paveldės naujoji atkarpa, o pavadinimą keis senoji
                  Paskutinis taisė Ginthus; 2024.06.07, 19:54.

                  Comment


                    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą


                    Kaip suprantu vertinat dabartinę padėtį, o ne galutinį projektą (2+2). O ar bandėt pats apgalvot, kad gal sprendimai priimti nebereikalo, atsižvelgiant į ateities planus ir dabartinius biudžetus?

                    Dėl 1: kaip turėjo anot jūsų būti? Tiltas virš geležinelio, kad nereiktų kasti? Kokiu būdu galima buvo apsieti be kasimo ir pylimo padaryti "dviejų aukštų" nestatant tiltų?
                    Suprantate blogai. Galutinio varianto 2+2 aš labai laukiu, ir esu labai tiesiogiai juo suinteresuotas. Tik akivaizdu, kad ko tikiuosi ir ką mes visi gausime yra stipriai ne tas pats. Nesenai kažkas rašė mintį, kad tokius magistralinius kelius turėtų projektuoti ir įrenginėti ViaLietuva, su riimtais biudžetais ir rimtesniais projektuotojais, nors kartą buvusiais ir mačiusiais Lenkijos kelius.

                    Dėl 1: Nerašiau nė žodžio nei apie tunelius(nors keista, kad jie atskiri, mano subjektyvia nuomone bendras tunelis po gatve, po geležinkeliu ir po gatve būtų pigiau nei trys atskiri) nei apie tiltus. Kritika dviems "girto numyžtoms" o ne projektuotoms gatvėms, lygiagrečiomis geležinkeliui, bijau suklysti bet tai Chemijos tęsinys ir R.Kalantos. Pagrinde dėl jų išilginio pjūvio, kuriam neskirta jokio projektavimo, tiesiog nukopijuotas esamas reljefas... Negi sudėtinga nukasti gūbrius ir užpilti duobes?
                    Dėl 2: Apie nuolydžius galima būtų tik parodyti grafiškai, čia jums žodžiais nenupasakosiu, bet tikrai ne kosminės technologijos dvi turimas altitudes gatvės galuose sujungti tiesia arba beveik tiesia linija.
                    Kritika pagrinde dėl transporto mazgo nepritaikymą krovinio transporto eismui, lyg tai ne miesto apvažiavimas bet gatvės vienaaukščių gyvenamų namų kvartale.
                    Dėl 4: žiedus galite apžiūrėti pats. Visi jau nukentėję, mažiausiai - Biruliškių/Ateities didysis, nes jo spindulys yra tikrai pakankamas, bet pažiūrėkite į bortus išvažiavime iš žiedo į Ateities link IKI parduotuvės... kodėl tas kampas toks status? Metrą jį paplatinus visi būtų patenkinti. Kitoj viaduko pusėj esanti žiedas (Palemono/Ateities?) yra absoliuti nesąmonė, ypač nuolat užlenkiamas "pėsčiųjų perėja" kelio ženklas. Jis užlenkiamas ne ratais, o transporto priemonių kėbulais nes ženklas 2m aukštyje. Bravo idiotui projektavusiam.

                    Comment


                      Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
                      Iš tono skamba, kad "viskas blogai". Nesakau, kad priskiriu jus tiems rėksniams, bet tonas tai arti to.

                      Jūs kogero būtumėt OVERENGINEER'intojas perfekcionistas, kuris jei negalima padaryti idealiai, tai nieko nedarytų.

                      gal ir su per siaurais žiedais (konkrečias vietas visada galima aptvarkyti).
                      Viskas bus gerai, kai magistraliniai keliai ir gatvės bus projektuojamos patogios ir pritaikytos VISIEMS eismo dalyviams. Jei tai riksmas - tiek to, gal kas nors išgirs

                      Over ir perfekcionistas... na čia tiesiog pezalai.

                      Labai racionalu ir super inžinieriška, atžagariom rankom suprojektuoti tam, kad "konkrečias vietas visada galima aptvarkyt" Apie kiek kartų matuot ir kada pjaut jums priminti? Ir priminti, koks aplamai yra projektavimo tikslas ir užduotys?

                      Tamstos nuomone, kad apvažiavimas būtinas, ir pofik jo kokybė? Tikslas pateisina priemones?

                      Comment


                        Parašė booraz Rodyti pranešimą
                        Kaip šalimai gyvenantis, tai labai džiaugiuosi, kad 139 aplinkelis paleistas, bent dalinai. Būdavo košmaras su Ateities pl. kamščiais.
                        Na "parkingas" piko metu išsikėlė iš gatvės šalia IKI į naują apvažiavimą kelionės laikas nesutrumpėjo - kol neatidarys paskutinės atkarpos per mišką, niekas nepasikeis, Šilo žiedas yra pagrindinė problema. Laukiam nekantriai kada tranzitinis eismas lėks apvažiavimu, o ne Šilo žiedu.

                        Comment


                          Debiliškiausia, kad vietinis transportas (Ateities - Kalantos) priverstas važiuoti tuo idiotišku aplinkeliu, o ne paliktas tiesus pravažiavimas kur buvo buvusi Amalių pervaža.
                          Protu nesuvokiama kas tai sugalvojo.

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            Debiliškiausia, kad vietinis transportas (Ateities - Kalantos) priverstas važiuoti tuo idiotišku aplinkeliu, o ne paliktas tiesus pravažiavimas kur buvo buvusi Amalių pervaža.
                            Protu nesuvokiama kas tai sugalvojo.
                            Vietinėms kelionėms pas kaimyną/iki parduotuvės yra padarytas tuneliukas po buvusia Amalių pervaža.

                            Comment


                              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                              Vietinėms kelionėms pas kaimyną/iki parduotuvės yra padarytas tuneliukas po buvusia Amalių pervaža.
                              Aš kalbu apie keliones automobiliu, o ne dviračiu ar pėsčiomis.
                              Ir ne tik apie kaimynų atstumą, bet pvz nuo bet kur Ateities pl iki bet kur Kalantos g ar net toliau.
                              Visas srautas miesto, o ne tas, kuris aplinkelinis (Palemomas - Hes).

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                Aš kalbu apie keliones automobiliu, o ne dviračiu ar pėsčiomis.
                                Ir ne tik apie kaimynų atstumą, bet pvz nuo bet kur Ateities pl iki bet kur Kalantos g ar net toliau.
                                Visas srautas miesto, o ne tas, kuris aplinkelinis (Palemomas - Hes).
                                Tai kad nėra problemos - viskas toliau negu Kalantos g. (t.y. 6 forto žiedas ir toliau) yra pasiekiama Chemijos gatve, o pati Kalantos bei Masiulio gatvė yra arti bei puikiai pasiekiamos dviračiu.

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                  Debiliškiausia, kad vietinis transportas (Ateities - Kalantos) priverstas važiuoti tuo idiotišku aplinkeliu, o ne paliktas tiesus pravažiavimas kur buvo buvusi Amalių pervaža.
                                  Protu nesuvokiama kas tai sugalvojo.
                                  Sutikite, ta Amalių pervaža nebuvo nei patogi, nei greita, nei tuo labiau saugi... Kad ją panaikino manau labai teisinga. Alternatyva gal ne ideali, bet tikrai geriau nei buvo.

                                  Comment


                                    Kad ten vietinis srautas nebent vaikų nuvežimas iš Amalių į mokyklą ar darželį Petrašiūnuose. Parduotuvė yra Amaliuose, įvairios paslaugos Paramonės Maximoje - kam daugiau į tuos Petrašiūnus važiuoti? O ir Savitarnos kasa mintis gera - yra tunelis, galima važiuoti dviračiu arba eiti pėsčiomis, o ne visur su mašina.

                                    Comment


                                      Nežinantiems ar pamiršusiems.

                                      Senąją pervažą panaikino dėl RailBaltica vėžės, jos paprasčiausiai ten negali būti.
                                      Kodėl skiriasi tuneliai ar jie nėra vientisi, nes tai atskiri projektai vieni statyti už RailBaltica pinigus, kiti jau iš savivaldybės. Taip man ir tai nepatinka, ypač kad praėjimus pėstiesiems ir dviračiams sugrūdo į bendrą su automobiliais.
                                      2+2 kelias turės prasmę tik kai pastatys tiltą per Nemuną, kitu atveju butelio kakliukas yra HES.
                                      ​​​​

                                      Comment


                                        Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą

                                        Sutikite, ta Amalių pervaža nebuvo nei patogi, nei greita, nei tuo labiau saugi... Kad ją panaikino manau labai teisinga. Alternatyva gal ne ideali, bet tikrai geriau nei buvo.
                                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                                        Nežinantiems ar pamiršusiems.

                                        Senąją pervažą panaikino dėl RailBaltica vėžės, jos paprasčiausiai ten negali būti.

                                        ​​​​

                                        Aš ne pervažą palikti siūliau, o kur padarė tunelį pėstiesiems (ir minėta, kad spec transportui ale gaisrinėms) - ten drąsiai galėjo tilpti 1+1 kelias, blogiausiu atveju 1+0 su greičiu apribotu ir pirmenyne iš kažkurios pusės. Net platesnio tunelio nei esamas beveik nereikėtų.
                                        Paskutinis taisė Gator; 2024.06.10, 23:29.

                                        Comment


                                          Parašė eigh Rodyti pranešimą
                                          Kad ten vietinis srautas nebent vaikų nuvežimas iš Amalių į mokyklą ar darželį Petrašiūnuose. Parduotuvė yra Amaliuose, įvairios paslaugos Paramonės Maximoje - kam daugiau į tuos Petrašiūnus važiuoti? O ir Savitarnos kasa mintis gera - yra tunelis, galima važiuoti dviračiu arba eiti pėsčiomis, o ne visur su mašina.
                                          Vietinis srautas yra visas srautas, kuris nevažiuoja nuo A1/Palemono į Hesą/Marijampolės plentą.

                                          Aplinkelis yra skirtas kas apvažiuoti/pravažiuoti Kauną nori.
                                          Visas kitas srautas yra vietinis.
                                          Visas tas srautas dabar priverstas kiekvienas deginti papildomus degalus, mokėti papildomus pinigus, gaišti papildomą laiką ir teršti papildomai orą važiuiojant zigzagais papildomus kilometrus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X