Gal kas žinote ar kas nors vyksta ruože nuo Amalių tunelio iki Heso? Kiek pravažiuoju - panašu, kad ten darbai sustoję ir nelabai kas vyksta.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava
Collapse
X
-
Parašė Krokas Rodyti pranešimąPanasu kad visiskai nieko nevyksta
Viadukas prie Kauno HESo statomas lėtai.
Turbūt užtruks gerokais užtruks ir kelio nuo HES'o iki Vilniaus -Kauno geležinkelio tiesimas.
Įdomu, kokia kelio nuo geležinkelio iki Palemono gatvės. Viadukas per Palemono gatvę seniai pastatytas, Eismas link Vilniaus jau nuo 2023 m. spalio (ar anksčiau) kreipiamas po Palemono gatvės viaduku ir toliau jungiamaisiais keliais.
Kas trukdo nebedaryti tų "garbės ratų" ir paleisti eismą naujuoju keliu nuo geležinkelio link Palemono gatvės?
Dabartinis maršrutas pažymėtas mėlynomis rodyklėmis
Norimas maršrutas - žalia rodykle
Žemėlapio pagrindas - iš www.mapy.cz
Comment
-
Parašė skyrma Rodyti pranešimąKol visi projekto darbai nepriduoti tol joks eismas nebus leidžiamas. Dalimis projektai nepridavinėjami.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąĮdomu, kokia kelio nuo geležinkelio iki Palemono gatvės. Viadukas per Palemono gatvę seniai pastatytas, Eismas link Vilniaus jau nuo 2023 m. spalio (ar anksčiau) kreipiamas po Palemono gatvės viaduku ir toliau jungiamaisiais keliais.
Kas trukdo nebedaryti tų "garbės ratų" ir paleisti eismą naujuoju keliu nuo geležinkelio link Palemono gatvės?
Dabartinis maršrutas pažymėtas mėlynomis rodyklėmis
Norimas maršrutas - žalia rodykle
Žemėlapio pagrindas - iš www.mapy.cz
Ir apskritai darbai jau senai būtų baigti, jei nereiktų vis eismo reguliuot. Užmestų bloką ant mašinos - tuoj po teismus užtampytų, bet jau ilgiau pavažiuot, tai jau kelininkai lėtai dirba.Paskutinis taisė Ginthus; 2024.04.14, 16:08.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąBiurokratinis atsakymas.
Kodėl nebūtų ar nebuvo galima formaliai pavadinti tai dviem atskirais projektais, kad nebūtų "pridavinėjama dalimis"?
Turint noro turbūt atsirastų būdų galima atsidaryti bent tą dalį nors kiek anksčiau - prie HES'o jie ten rimtai įstrigę.
Gal palyginimas ne to masto, tačiau, pvz. Vilniaus Vakarinio aplinkkelio I dalis atidaryta 2011 m. sausį, II dalis - 2013 m. lapkritį, o paskutinė - dalis - 2016 m. gruodį.
Niekam net nekilo minčių pastatyti vieną dalį ir laukti 3 ar 6 metus kol bus baigtas visas projektas, ypač kai paskutinis etapas buvo apsunkintas NŽT dirbtinai sukurtais žemės "grąžinimo" ar "perkėlimo" klausimais.
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąNeužbaigtas mazgas ties geležinkeliu. Atidaryti anksčiau atkarpą ir jos gale lipdyti papildomai kažkokią laikiną sankryžą - mažai prasmės.Ir apskritai darbai jau seniai būtų baigti, jei nereiktų vis eismo reguliuot.
Su Amalių pervaža ir viadukais dirbama jau kelerius metus. Ir kaskart kažką prakrapščius PiaRščikai pasidalina "geromis naujienomis". Tačiau kai vieną kartą Amaliuose vėl buvo išardytas kelias ir buvo įvestas šviesoforinis reguliavimas, pradėjo kilti abejonių ar čia viskas vyksta pagal planą.
Gal kas nors galėtų pakomentuoti, kodėl viskas taip gražai prasidėjo ir galiausia įstrigo:
- Ar kasant susidurta su nenumatytomis techninėmis problemomis
- ar nepaskaičiavo pinigų
- ar ant projekto užkrito kokių nors biurokratinių problemų lavina.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąVis dėlto įdomu, kokia tos atkarpos tarp geležinkelio ir Palemono g. stadija.
Turint noro turbūt atsirastų būdų galima atsidaryti bent tą dalį nors kiek anksčiau - prie HES'o jie ten rimtai įstrigę.
Gal palyginimas ne to masto, tačiau, pvz. Vilniaus Vakarinio aplinkkelio I dalis atidaryta 2011 m. sausį, II dalis - 2013 m. lapkritį, o paskutinė - dalis - 2016 m. gruodį.
Niekam net nekilo minčių pastatyti vieną dalį ir laukti 3 ar 6 metus kol bus baigtas visas projektas, ypač kai paskutinis etapas buvo apsunkintas NŽT dirbtinai sukurtais žemės "grąžinimo" ar "perkėlimo" klausimais.
Darosi neaišku, kur yra didesnis strigimas - po geležinkeliu ties Amaliais ar prie HES'o
Su Amalių pervaža ir viadukais dirbama jau kelerius metus. Ir kaskart kažką prakrapščius PiaRščikai pasidalina "geromis naujienomis". Tačiau kai vieną kartą Amaliuose vėl buvo išardytas kelias ir buvo įvestas šviesoforinis reguliavimas, pradėjo kilti abejonių ar čia viskas vyksta pagal planą.
Gal kas nors galėtų pakomentuoti, kodėl viskas taip gražai prasidėjo ir galiausia įstrigo:
- Ar kasant susidurta su nenumatytomis techninėmis problemomis
- ar nepaskaičiavo pinigų
- ar ant projekto užkrito kokių nors biurokratinių problemų lavina.
O ties Amaliais tas kelio kilnojimas ir šviesoforai tam, kad dirbt nenutraukiant eismo. Kažin ar kam patiktų, jei vidury kelio atsistotų betonvežis ir sakytų palaukit porą valandikių, kol išbetonuosim. Buvo pernai užsimoję iki Kalėdų eismą paleist, bet užšąlo Lapkričio vidury ir sustabdė darbus.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Neužbaigtas mazgas ties geležinkeliu. Atidaryti anksčiau atkarpą ir jos gale lipdyti papildomai kažkokią laikiną sankryžą - mažai prasmės.
Ir apskritai darbai jau senai būtų baigti, jei nereiktų vis eismo reguliuot. Užmestų bloką ant mašinos - tuoj po teismus užtampytų, bet jau ilgiau pavažiuot, tai jau kelininkai lėtai dirba.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Krokas Rodyti pranešimąNeslepsiu bet kasdien vaziuodamas i darba trumpinu kelia per neatidaryta atkarpa
Tai kelias nuo geležinkelio iki Palemono gatvės yra jau pabaigtas?
Comment
-
Kelias pabaigtas, ir is palemono žiedo pusės nauju keliu žmonės įsukinėja į intako g., nes taip patogiau nei važiuoti duobėta naktigonės g. Nežinau ar išeina pravažiuoti nuo geležinkelio nauju keliu dabar, esu kelis kart važiavęs, bet dabar ten blokai vėl lyg.
Įsivaizduokite ieismą iš petrašiūnų ir į juos ta gyvatėle po geležinkeliu, važiuoja ir važiuoja lėčiau ar greičiau, tačiau, kai tik pabaigs mazgą, o jau ten nedaug liko, vienas sluoksnis jau išasfaltuotas, gausis, kad jei tu atvažiavai nuo vilniaus ir tu nori nusukti į petrašiūnus, (o kol miško link HES neiškirs, tai tik taip ir važiuos visi dar kelis metus) atsiranda siurprizas - T formos sankryža, kur reikia sukti į kairę (dabar sukama,tik nesikryžiuoja), susikertančiu eismu su visais išvažiuojančiais iš petrašiūnų link vilniaus.. kas bus bijau pagalvoti.. nors pagal projektą stovės tik tie kurie išvažiuoja iš petrašiūnų link vilniaus, jiems nors ir tiesiai važiuoti į kitą aplinkelio pusę per naujus tunelius, tačiau reikės praleisti tuos iš aplinkelio į apendicitą atvažiuojančius (iš dešinės).
Paskutinis taisė miraged; 2024.04.15, 00:15.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
- 2 patinka
Comment
-
Pravažiavau nuo petrašiūnų iki palemono applinkeliu, nes atidaryti bortai dėl darbų, na pasaka, vienas du ir tu jau prie palemono g. žiedų, bet šiaip kelias siauras, virš intako g. požeminės perėjos išvis kaip tiltelis jaučiasi. Jausis labai skirtumas nuo dabartinio ateities pl. erdvumo.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė miraged Rodyti pranešimąPravažiavau nuo petrašiūnų iki palemono applinkeliu, nes atidaryti bortai dėl darbų, na pasaka, vienas du ir tu jau prie palemono g. žiedų, bet šiaip kelias siauras, virš intako g. požeminės perėjos išvis kaip tiltelis jaučiasi. Jausis labai skirtumas nuo dabartinio ateities pl. erdvumo.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Atidarė?
Comment
-
Parašė miraged Rodyti pranešimąGoogle žemėlapiuose daliai kauno sukėlė LIDAR versiją, taigi laikant CTRL su pele galima sukiotis visas dominančias vietas, nerealu, pridedu applinkelio vaizdą ]
O tiems kam nera sako, kad veikia per Google Earth.
Comment
Comment