Žemėlapis (OSM pagrindu) su brėžiniais 1 ir 2 atkarpos (atitinkamai Palemono-Chemijos g. ir M. Gimbutienės-T. Masiulio g.). Taip pat tame žemėlapyje yra A1 ir Kėdainių tilto brėžiniai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava
Collapse
X
-
Kas vyksta Kaune: Dėl tiesiamo Pietrytinio aplinkkelio Petrašiūnuose virsta pušys
Kauno pietrytinis aplinkkelis jau skinasi kelią pro ilgametes Petrašiūnų pušis. Ties Kauno hidroelektrine atsivėrė properša, kuria ruošiamasi tiesti naują eismo arteriją. Savivaldybės teigimu, medžiai krenta su leidimais, o kirtimai atliekami suplanuotai.
<...>
Dėl antros atkarpos tvarkymo 2022-ųjų gruodžio 9 d. Kauno miesto savivaldybės administracija sudarė dar vieną rangos sutartį su UAB „Kauno keliai“ dėl „Ateities plento tęsinio nuo Palemono g. iki T. Masiulio g., Kaune, 2 atkarpos nuo M. Gimbutienės g. statybos darbų“. Šios sutarties vertė – daugiau nei 7,5 mln. eurų.
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąNeradau, kad temoje būtų pasidalinta.
Pietrytinio aplink. 2 atkarpa (Masiulio g. sankirta). (techninis projektas)
Brėžinys (paspaudus ant nuotraukos galerija su vizualizacijomis):
- 6 patinka
Comment
-
Pagaliau atsirado laiko aplankyti visą rytinio aplinkkelio ruožą ir pasikelti droną (kol netamsu).
1 atkarpa (Palemono–Kalantos g.) 2023-02-13 (paspaudus ant nuotraukų visa galerija su pilno dydžio nuotraukom)
Ateities pl.–Biruliškių g.–Palemono g. sankryža. Viadukas jau pilnai stovi, vietomis palietas ir apatinis asfalto sluoksnis.
Link A1 (Islandijos pl.). Pilnai suformuotas kelio pylimas, vietomis jau yra apatinis asfalto sluoksnis.
Viadukas per Intako g. Nors gal labiau tunelinis pravažiavimas.
Link hidroelektrinės (R. Kalantos g., T. Masiulio g.). Jau stovi triukšmo siena.
Amalių mazgas. Konstruoja arkas būsimiems viadukams, dalinai padaryti kelio pylimai.
Sankryža su Chemijos g. (toliau Ateities pl.)
Sankryža su R. Kalantos g.
1 atkarpos pabaiga, toliau eis 3 atkarpa.
Vaizdas nuo kalvos, kurią nukas tiesiant 3 atkarpą.
- 16 patinka
Comment
-
Toliau iš eilės žiūrint eina 3 atkarpa. Dar nepaskelbtas pirkimas, nėra viešai įkelto ir techninio projekto. Taigi, nieko įdomaus čia nevyksta, todėl pafotografavau kelis griaunamus statinius.
3 atkarpa (R. Kalantos–M. Gimbutienės g.) 2023-02-13 (paspaudus ant nuotraukų visa galerija su pilno dydžio nuotraukom)
Bus griaunamas pėčiųjų tiltas (viadukas?) per geležinkelį, kurio pirminė paskirtis buvo prilaikyti plikus vandentiekio vamdžius, einančius iš Petrašiūnų vandenvietės į miestą. Šis tiltas išgarsėjo po HBO mini-serialo „Černobylis“, žinomas kaip „Mirties tiltas“.
Ties Buriuotojų ir Meškeriotojų g. Būsimas kelias eis kairėje bėgių pusėje. Tolumoje matosi tas tiltas.
Bus griaunami keletas gyvenamųjų pastatų. Pagal išpirktas žemes aplinkui ir numatomą trasą, bus griaunami Būriuotojų g. 5 ir 7 namai (abu apleisti) ir Meškeriotojų g. 3(?), 4(?), 6, 7 ir 8 (visuose lyg šiuo metu gyvenama, vienas statomas).
Būriuotojų g. 5 ir 7
Meškeriotojų g. kairėje 4 (toliausias), 6 (vidurinis) ir 8 (arčiausias); dešinėje 3 (du pastatai, kitas pasislėpęs už pirmojo (oranžinio), statomas) ir 7 (nesimato).
- 11 patinka
Comment
-
Ir galiausiai 2 atkarpa, apie kurią buvo straipnis dėl kertamų medžių. Taip pat pastebėjau, kad neiškirsti medžiai šalia geležinkelio, gal neblogai atrodytų toks „atitvaras“.
2 atkarpa (M. Gimbutienės–T. Masiulio g.) 2023-02-13 (paspaudus ant nuotraukų visa galerija su pilno dydžio nuotraukom)
Apačioje nuotraukos 2 atkarpos pradžia, čia toliau eis 3 atkarpa kuri susijungs su 1-ąja.
Atkarpos pradžia nuo žemės lygio.
Link hidroelektrinės.
Nuo kalvos, kurią dalinai nukas tiesiant 2 atkarpą.
Link Ateities pl.
Sankryža su T. Masiulio g. iš viršaus (gal kažkada padarysiu su brėžiniu)
- 35 patinka
Comment
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
-
Triukšmo siena matau kelio dešinėje - ar ne čia kada nors turėtų atsirasti dar dvi to paties kelio juostos??? Jeigu taip - tos sienelės statyba atrodo labai keistai, matyt antros kelio dalies teks laukti dešimtmečiais
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Negabaritas Rodyti pranešimąTriukšmo siena matau kelio dešinėje - ar ne čia kada nors turėtų atsirasti dar dvi to paties kelio juostos??? Jeigu taip - tos sienelės statyba atrodo labai keistai, matyt antros kelio dalies teks laukti dešimtmečiais
- 1 patinka
Comment
-
Neatremiama atmazkė - kelias nr. 139 yra krašto kelias, ne magistralinis, todėl 2+2 nereikia.
Iš kitos pusės, kol nebus naujo tilto, apeinančio HE kiek žemiau per Nemuną, tol HE tiltas liks 1+1 butelio kakliukas. O tas tiltas jaučiu dar labai negreit bus, tuo labiau kad ir egzistuojantys tiltai sunkiai laikosi.
- 3 patinka
Comment
-
Dėl 2+2 kaip ir aišku - nėr babkių, teks laukti. Bet ta sienelė iš kart turėjo stoti ten, kur ji stovės galutinai... nes dabar vėl ubagiški sprendimai, pastatom tam kad vėliau nugiautume.
1+1 jau bus didžiulis žingsnis pirmyn, tikras atokvėpis Petrašiūnams ir visiems bandantiems įveikti šią atkarpą piko metu.
Dar žiūriu į tas būsimo požeminio pravažiavimo arkas. Pradžiai kausta įrengė tik po geležinkeliu, dabar tiltai prideda po gabalą iš abiejų esamo tunelio pusių... Atrodo, kad vienas bendras tunelis būtų pigiau įrengti nei dabartiniai trys... ką duos tie tarpai tarp esamo ir būsimų tunelių? Šviesos dieną?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Negabaritas Rodyti pranešimąDėl 2+2 kaip ir aišku - nėr babkių, teks laukti. Bet ta sienelė iš kart turėjo stoti ten, kur ji stovės galutinai... nes dabar vėl ubagiški sprendimai, pastatom tam kad vėliau nugiautume.
1+1 jau bus didžiulis žingsnis pirmyn, tikras atokvėpis Petrašiūnams ir visiems bandantiems įveikti šią atkarpą piko metu.
Dar žiūriu į tas būsimo požeminio pravažiavimo arkas. Pradžiai kausta įrengė tik po geležinkeliu, dabar tiltai prideda po gabalą iš abiejų esamo tunelio pusių... Atrodo, kad vienas bendras tunelis būtų pigiau įrengti nei dabartiniai trys... ką duos tie tarpai tarp esamo ir būsimų tunelių? Šviesos dieną?
Mano žiniomis pravažiavimai po geležinkeliu buvo finansuojami iš RailBaltikos pinigų, toliau darbai vykdomi iš kitų šaltinių (berods savivaldybė).
Comment
-
Nors ir dvi juostos bus, labai gerai. Svarbu, kad gatvė (aplinkkelis) būtų nepertraukiamo eismo - susikirtimai vyktų dviejuose skirtinguose lygiuose. Na, net jei ir bus kur susikirtimai viename lygyje - vien dviejų eismo juostų gatvės nutiesimas bus labai didelis laimėjimas.
Ir ačiū už nuotraukas.
PS.
Labai laukiu momento, kuomet važiuojant iš Vilniaus bus galima iš A1 magistralės greitai ir sklandžiai patekti prie pat buriavimo klubų. Bus liuks.
- 2 patinka
Comment
-
O ar tikrai ten tokie srautai, kad reikia 2+2 kelio? Juk nelikus kelyje Petrašiūnų žiedo, T. Masiulio šviesoforų, pėsčiųjų perėjų, sukinėjimosi ties Amalių pervaža (o anksčiau ir pačios eismą užkimšdavusios pervažos), ten neturėtų likti daug priežasčių eismui stoti. O ir greitis, kaip suprantu, per apgyvendintas teritorijas ir draustinį bet kokiu atveju neplanuojamas didesnis nei 70 km/h.Paskutinis taisė eigh; 2023.02.19, 16:40.
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąO ar tikrai ten tokie srautai, kad reikia 2+2 kelio? Juk nelikus kelyje Petrašiūnų žiedo, T. Masiulio šviesoforų, pėsčiųjų perėjų, sukinėjimosi ties Amalių pervaža (o anksčiau ir pačios eismą užkimšdavusios pervažos), ten neturėtų likti daug priežasčių eismui stoti. O ir greitis, kaip suprantu, per apgyvendintas teritorijas ir draustinį bet kokiu atveju neplanuojamas didesnis nei 70 km/h.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė miraged Rodyti pranešimą
Tiesos yra, tačiau iki naujosios atkarpos ateities plentas turi 2+2 ir ~70-80 srautinį greitį, labai panašiai kaip tūkstantmečio ar geležinio vilko gatvės vilniuje. po to rikiuojasi į 1+1 ir šiek tiek kamščiuojasi. Kolkas naujasis 1+1 už paskutinio tunelio panašės į ant HES esantį eismą, dar pakenčiamas, nors ganėtinai intensyvus, tačiau nuo ateities plento iki tunelio reikėtų 2+2. Tiesiog automobilių kiekis yra nesuvokiamas, kad ir kaip bandytum teisint šviesoforais ar kt.Paskutinis taisė eigh; 2023.02.20, 00:40.
Comment
-
Parašė flexterful Rodyti pranešimąPo to, kai pabaigs pradetus etapus kamstis atsiras virs HES, vaziuojant link Roku. Priezastis - sukantys i/is Viciunu, eismo tvarka toje sankryzoje nebus pakeista
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą
Tai Rokelių sankryža nė kiek ne geriau, kol neįrengs dviejų lygių sankryžos ten bus amžina bėda. Susisiekimo ministerija giriasi numetus 5M pietrytiniam apvažiavimui ir Vandžiogalos gatvės remontui, tikisi, kad po 4 etapų pabaigimo pietrytinis nukraus apvažiavimą pro Megą... taip ir matau kaip nukraus prie šių dviejų sankryžų
- 1 patinka
Comment
-
Kas vyksta Kaune: Vienas didžiausių Kauno susisiekimo projektų „išlindo“ iš po žemės
Pernai pavasarį pradėtas tiesti Pietrytinis aplinkkelis ima panėšėti į transporto arteriją – intensyviausi darbai dabar vyksta tarp Amalių pervažos ir Palemono gatvės.
Kauno miesto savivaldybės Statybos valdymo skyriaus vedėjas <...> informavo, kad baigti įrengti pagrindinės gatvės trasos pagrindai, pastatyta akustinė sienelė, paklota dalis asfalto ten, kur tai buvo galima padaryti.
„Kad nereikėtų visiškai uždaryti eismo, iki birželio 1 d. įrengsime vieną pusę žiedo, tuomet naująja dalimi paleidę eismą, įrenginėsime kitą žiedo pusę.
<...> Taip pat darbai pradėti atkarpoje nuo Kauno hidroelektrinės iki M. Gimbutienės gatvės.
Kaip vasarį rašė „Kas vyksta Kaune“, čia iškirsta dalis pušyno, nukasami šlaitai, vykdomi žemės darbai. Prie T. Masiulio gatvės statybos tik prasideda.
- 9 patinka
Comment
Comment