Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ties abiem probleminėm vietom reikia po žiedą ir viskas.
    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

    Comment


      Parašė brinkas Rodyti pranešimą
      O gal kam teko domėtis, ką darys su pačiu ateities plento galu, išvažiuojant magistralėn? Negi paliks tą kairį posukį prie emsi degalinės?
      buvo numatyti tokie pasikeitimai su Taikos prospektu,naikinamas šviesoforas ir įrengiama dviejų lygių sankryžą, o Taikos pr. "pasiekia" EMSI degalinę, bet kas bus toliau, nesimato jokių pasikeitimų:

      Click image for larger version

Name:	ateities-taikos.JPG
Views:	4845
Size:	181,8 kB
ID:	1910249

      Šaltinis

      Comment


        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

        buvo numatyti tokie pasikeitimai su Taikos prospektu,naikinamas šviesoforas ir įrengiama dviejų lygių sankryžą, o Taikos pr. "pasiekia" EMSI degalinę, bet kas bus toliau, nesimato jokių pasikeitimų:

        Click image for larger version  Name:	ateities-taikos.JPG Views:	0 Size:	181,8 kB ID:	1910249

        Šaltinis
        Kantriai palaukčiau 10-15 metų, kad tokio projekto neįgyvendintų

        Dobilai jau tampa atgyvena. Tokius projektus galima įgyvendinti ten kur susikerta greitkeliai, bet ne miestų gatvės.

        Sprendimas turėtų būti deimantas, kur skirtingu lygiu praeitų Ateities pl., o Taikos pr. ir Apaščios g. sudarytų šviesoforinę ar net turbožiedinę sankryžą, o jungiamaisiais keliais susijungtų su Ateities pl.
        Paskutinis taisė PoDV; 2021.09.07, 19:07.

        Comment


          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

          Kantriai palaukčiau 10-15 metų, kad tokio projekto neįgyvendintų

          Dobilai jau tampa atgyvena. Tokius projektus galima įgyvendinti ten kur susikerta greitkeliai, bet ne miestų gatvės.

          Sprendimas turėtų būti deimantas, kur skirtingu lygiu praeitų Ateities pl., o Taikos pr. ir Apaščios g. sudarytų šviesoforinę ar net turbožiedinę sankryžą, o jungiamaisiais keliais susijungtų su Ateities pl.
          Ši vieta nėra top top probleminė, tai turbūt niekas perdaug neskubės

          Comment


            Parašė Effka Rodyti pranešimą
            Yra atnaujinimas. Kauno m. savivaldybė paskelbė viešuosius pirkimus pietrytinio aplinkkelio pirmajai atkarpai. Vokų atplėšimo diena - 2021.08.04. Pridedu nuotraukas kaip turėtų atrodyti:

            Daugiau info - https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2021-676200
            https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=583100
            Panašu, kad sutartis kaip ir pasirašyta. Bet kažkaip nieko nepasiskelbė apie tai. Gal kokie teismai vyksta?

            https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2021-682043

            V.2.1) Sutarties sudarymo data
            2021-09-30

            V.2.3) Rangovo pavadinimas ir adresas
            AB „Kauno tiltai“
            133729589
            Ateities pl. 46
            Kaunas
            52502
            LT
            Telefonas: +370 37473935
            El. paštas: kaunotiltai@kaunotiltai.lt
            NUTS kodas: LT - LIETUVA
            Interneto adresas: https://kaunotiltai.lt/

            Rangovas yra MVĮ : ne

            V.2.4) Informacija apie sutarties/pirkimo dalies/koncesijos vertę (be PVM)
            Bendra sutarties / pirkimo dalies vertė: 12092537.08 EUR

            Comment


              Pradedama Kauno pietrytinio aplinkkelio statyba

              „Pirmasis etapas jau pradedamas įgyvendinti ir turėtų būti pabaigtas 2024 metų vasarą. Kitų etapų darbai taip pat startuos netrukus. Visas aplinkkelis turėtų būti pabaigtas per dvejus trejus metus", – dienraščiui sakė Kauno miesto savivaldybės administracijos Statybos valdymo skyriaus vedėjas Vigimantas Abramavičius.

              „Jau pasirašyta pirmo etapo sutartis ir pavasarį prasidės darbai. Pabaigtas antro etapo techninis projektas ir greitu metu tikimasi gauti statybos leidimą. Šio etapo darbus planuojama pradėti šių metų pabaigoje", – teigė V.Abramavičius.

              Tikimasi, kad dar šiemet pavyks gauti trečiosios atkarpos statybos leidimą, o kitų metų pradžioje pradėti ir konkrečius darbus.

              Planuojama, kad pirmasis etapas kainuos apie 17 mln. eurų, kitų etapų galimos kainos paaiškės vėliau.

              Comment


                Patinka konkretumas - "dvejus trejus metus". Čia jau 50 proc paklaida.

                Comment


                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                  Kantriai palaukčiau 10-15 metų, kad tokio projekto neįgyvendintų

                  Dobilai jau tampa atgyvena. Tokius projektus galima įgyvendinti ten kur susikerta greitkeliai, bet ne miestų gatvės.

                  Sprendimas turėtų būti deimantas, kur skirtingu lygiu praeitų Ateities pl., o Taikos pr. ir Apaščios g. sudarytų šviesoforinę ar net turbožiedinę sankryžą, o jungiamaisiais keliais susijungtų su Ateities pl.
                  Šita sankryža apskritai jau rekonstruota, padaryta visomis kryptimis daugiau juostų, kamščių irgi nebebūna, tai būtų visiškas absurdas dar dobilą statyti.
                  Flickr

                  Comment


                    Pietrytinio aplinkelio darbai, Ateities ir Palemono g sankryžoje. Taip pat ir prie Amalių tunelio technika Click image for larger version  Name:	20220328_111425.jpg Views:	0 Size:	65,2 kB ID:	1958628
                    Click image for larger version  Name:	Citify-Kauno-pietrytinis-aplinkkelis-07.jpg Views:	0 Size:	97,8 kB ID:	1958629 .

                    Comment


                      Prie Palemono g. ir Ateities pl. sankryžos prasidėjo jau paruošiamieji darbai, taip pat prie naujojo tunelio irgi jau technika dirba.
                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                      Comment


                        O mėlynajame ruože kaip, ar yra koks veiksmas?

                        Comment


                          Parašė spekas Rodyti pranešimą
                          O mėlynajame ruože kaip, ar yra koks veiksmas?
                          tai apie kokį ruožą galvoji čia žmonės rašo? Apie mėlyną, kad jau technika dirba.

                          Comment


                            Padariau pora foto is intako g.

                            Comment


                              Praeitą kartą per greitai paklausiau - reikėjo pirma daugiau pasidomėti kur veiksmas. Nesu susipažinęs su šio ruožo tiesimo progresu tad nežinojau. Ir dėkui už naujienas ).

                              O, geras, gan didelis eismas. Reikia greičiau baigti ruožą nuo Palemono gatvės iki užtvankos:

                              Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	230,0 kB ID:	1961744

                              Comment


                                Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                Praeitą kartą per greitai paklausiau - reikėjo pirma daugiau pasidomėti kur veiksmas. Nesu susipažinęs su šio ruožo tiesimo progresu tad nežinojau. Ir dėkui už naujienas ).

                                O, geras, gan didelis eismas. Reikia greičiau baigti ruožą nuo Palemono gatvės iki užtvankos:
                                16.30 - 17.45 violetinėje atkarpoje nuo Vilniaus pusės būna kamštis labai lėtai judantis.

                                Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-04-11 165449.png
Views:	1929
Size:	610,2 kB
ID:	1961770
                                Paskutinis taisė booraz; 2022.04.11, 16:58.
                                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                Comment


                                  Bandžiau žiūrėt į brėžinius, bet kas gal geriau susipažinęs galės patvirtint ar paneigt ar teisingai suprantu, kad bent jau kolkas bus statomas tik 1+1 kelias su berods dviem skirtingo lygio sankryžom (tunelis ir Palemono gatvė) ir trim (po vieną iš abiejų tunelio pusių ir vienas ties Palemono gatve) viadukais?

                                  Comment


                                    Klausimas.
                                    Statybos vyksta visame ruože nuo Palemono g. iki HES'o, ar tik tarp Palemono g. ir tos naujosios kilpos "Amalių pervažos aplinkkelio", t.y. šiaurinė dalis?

                                    Comment


                                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                      Klausimas.
                                      Statybos vyksta visame ruože nuo Palemono g. iki HES'o, ar tik tarp Palemono g. ir tos naujosios kilpos "Amalių pervažos aplinkkelio", t.y. šiaurinė dalis?
                                      Tik šiaurinė, keista tai jog žemės iškastos šiaurinėje tunelio dalyje verčiamos pietinėje, lyg ir ne ant trąsos, bet jau labai arti trąsos, ir gal net vėl jas kas ir kažkur veš kai kas pietinę dalį..

                                      Comment


                                        Parašė miraged Rodyti pranešimą

                                        Tik šiaurinė, keista tai jog žemės iškastos šiaurinėje tunelio dalyje verčiamos pietinėje, lyg ir ne ant trąsos, bet jau labai arti trąsos, ir gal net vėl jas kas ir kažkur veš kai kas pietinę dalį..
                                        Reikia patikslinti ar OpenStreetMap teisingi duomenys Jei teisingi, tai tada ok.

                                        Berods ir buvo minėta kažkur medijose (jei nesisapnavo man ), kad kol kol kas šiaurinė dalis, juo labiau ją ir nutiesti lengviau, mažiau kliūčių.

                                        Comment


                                          Parašė Luckeris Rodyti pranešimą
                                          Bandžiau žiūrėt į brėžinius, bet kas gal geriau susipažinęs galės patvirtint ar paneigt ar teisingai suprantu, kad bent jau kolkas bus statomas tik 1+1 kelias su berods dviem skirtingo lygio sankryžom (tunelis ir Palemono gatvė) ir trim (po vieną iš abiejų tunelio pusių ir vienas ties Palemono gatve) viadukais?
                                          taip pradžioje bus statomas tik 1+1 kelias ir toliau naudojamas tik vienas tunelis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X