Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava
Collapse
X
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąLabai gerai, kad naikins šią pervažą
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomas321 Rodyti pranešimąJau panaikinta. Dabar tenai padarytas tuneliukas dviračiams, pėstiesiems.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Ir labai blogai, nes be reikalo turės vietinis srautas deginti kurą ir laiką važiuodamas ilgesniu lanskstu. Kvailiausias sprendimas per daug metų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Jei gerai atsimenu tai dėl traukinių naikino pervažą. Tiesiog automobiliai nebuvo focus-point
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąIr labai blogai, nes be reikalo turės vietinis srautas deginti kurą ir laiką važiuodamas ilgesniu lanskstu. Kvailiausias sprendimas per daug metų.
Jeigu atsakymas - į IKI parduotuvę Amaliuose, tada sutinku, bet tokių gyventojų vienetai. Jeigu nors kiek arčiau VI forto žiedo, prašau yra Kalantos g. Jeigu link Palemono/Technikos g., tai būsimu aplinkkeliu patogiau. Dabar, kol dar nėra to aplinkkelio, sutinku, nepatogu. Tačiau ne veltui tuneliai pastatyti tokia kryptimi, numatytas visas projektas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Austras Rodyti pranešimą
Kaip jums atrodo, į kokią vietą turėtų važiuoti Petrašiūnų gyventojas, nuo žiedo, kad jam būtų nepatogu?
.
Berods 1.2km susidaro papildomai deginti kurą ir laiką.
Garantuotai daugiau suminių išlaidų per 10 metų nei būtų kainavę truputį platesnį dabartinį pėsčiųjų tunelį padaryt ir paleist vietiniam srautui važiuot.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Į bet kokią Ateities pl vietą. Į Palemoną. Į biruliškių g. Į Taikos pr. Ir tt.
Berods 1.2km susidaro papildomai deginti kurą ir laiką.
Garantuotai daugiau suminių išlaidų per 10 metų nei būtų kainavę truputį platesnį dabartinį pėsčiųjų tunelį padaryt ir paleist vietiniam srautui važiuot.
Daug kas nori įvažiavimų iš savo kiemo į autostradą, ar kad tiltų per upę būtų kas 10 metrų, nes taip vietinimas patogiau.
Viaduką/tunelį kainuoja netik pastatyti, bet ir jį eksplotuoti, sniego valymas, ženklinimas, remontas...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
tai vertinant, tai gyventojas atvažiavęs ir iš Marijampolės kirs tą kampą, norėdamas patekti tarkim į Kauno Lytagra kad sutaupytų 1,2 km kaip tu jį atskirsi ar jis vietinis važiuoja ar nevietinis?
Daug kas nori įvažiavimų iš savo kiemo į autostradą, ar kad tiltų per upę būtų kas 10 metrų, nes taip vietinimas patogiau.
Viaduką/tunelį kainuoja netik pastatyti, bet ir jį eksplotuoti, sniego valymas, ženklinimas, remontas...
Tame ir yra esmė, kad pravažiuojančiam srautui trumpiau, pigiau, greičiau bus aplinkeliu ir jis nelys į tą vietinį.
Vietiniam srautui trumpiau būtų senąja vieta.
Ir abu srautai pasiskirstytų kur jam trumpiau važiuot.
Dabar gi vietinis srautas bus priverstas deginti papildomai 1.2 km dėl šito nelogiškumo, o užtekę būtų tik truputį praplėst tą dviračių tunelį. Net ir 1+0 būtų užtekę.Paskutinis taisė Gator; 2021.08.04, 22:09.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kam iš marijampolės važiuoti mano siūlomu senos vietos tuneliu jei trumpiau bus važiuoti nauju aplinkeliu?
Tame ir yra esmė, kad pravažiuojančiam srautui trumpiau, pigiau, greičiau bus aplinkeliu ir jis nelys į tą vietinį.
Vietiniam srautui trumpiau būtų senąja vieta.
Ir abu srautai pasiskirstytų kur jam trumpiau važiuot.
Dabar gi vietinis srautas bus priverstas deginti papildomai 1.2 km dėl šito nelogiškumo, o užtekę būtų tik truputį praplėst tą dviračių tunelį. Net ir 1+0 būtų užtekę.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 5 patinka
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Gerb. Gator, tu vietinis ar ne, bet man kaip vietiniui tai visiškai nereikia to tunelio senosios pervažos vietoje. Man svarbiau būtų, kad sutvarkytų Šilo žiedą ir perėją padarytų šviesoforinę, nes dėl jos visas kamštis Ateities pl. ir tam pačiam apvažiavime.
Kalbame apie bendrą masę žmonių, kurie paleis vėjais dešimtis milijonų eurų (lyginant su suma esant ten vietinių tuneliui) sukdami po tą 1.2mln.
Tai yra milžiniškos sumos.
Comment
-
Jei neklystu buvo minėta, kad tuneliu galės naudotis spec tarnybų automibiliai. Tad teoriškai jis turėtų būti pakankamai didelis tarkim greitosioms. Gal vistik yra planas jį atidaryti ir vienos juostos vietiniam lengvųjų automobilių eismui kai aplinkelis bus baigtas ir bus galima tiksliau pamatuot vietinius srautus.Paskutinis taisė Luckeris; 2021.08.06, 15:29.
Comment
-
Atstumai nedideli, tai galima ir dviračiu/pėsčiomis susisiekti tarp Petrašiūnų ir Amalių. Daliai gali būti sunkiau nebent dėl sveikatos problemų taip judėti. Didžiajai daliai problemų nebūtų. Kas liečia susisiekimą į prekybcentrius, yra prekybcentriai tiek Amalių, tiek Petrašiūnų pusėje.
Reikalus turėtų truputį pataisyti naujoji T.Masiulio g.-Palemono g. transporto jungtis.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Reikalus turėtų truputį pataisyti naujoji T.Masiulio g.-Palemono g. transporto jungtis.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimą
Kada bus ta jungtis?
Comment
-
Parašė Effka Rodyti pranešimą
Kol kas dar negreit nusimato, manau už 4 metų (+/- 1 metai), žinant faktą, kad yra ir svarbesnių infrastruktūros projektų, gali ir dar toliau nusitęst.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė brinkas Rodyti pranešimąO gal kam teko domėtis, ką darys su pačiu ateities plento galu, išvažiuojant magistralėn? Negi paliks tą kairį posukį prie emsi degalinės?
Likusioje atkarpoje iki autostrados iš vis norėčiau kokios nors fiziškai atskirtos skiriamosios juostos, kad nebūtų nelegalių posūkių.
Comment
Comment