Tokia situacija nemažoje dalyje Lietuvos, tiesiog žurnalistams stereotipiškai užkliūna vis Kaunas.
Kažkodėl Panevėžyje tokios situacijos nėra. Keliai tikrai geros būklės. Ateities plentas dar pakenčiamas , bet pirma kaip minėjai Marijampolės plentą rekonstruoja , o ne apie tą tunelį galvoja , ten visas kelias beveik iždaužytas. Pradedant Rokų prieigose ir baigiant Kalantos gatve.
Tegul susiremontuoja normaliai kelius ir tik tada galvoja apie naujų tiesima nes graudu žiurėti...
Čia nelabai pagrįstai purkštauji, nes aplinkkelį būtų galima įrenginėti už valstybinius arba ES pinigus, tuo tarpu įprastas Kauno gatves remontuoti visada reikės už savivaldybės pinigus.
Kitas dalykas, jei tas tunelis tekainuoja 10 mln., tai kodėl jo dar blin nėra? Va čia tai tikra gėda.
Jau būtų atsipirkęs turbūt per tą laiką. Pilietinės iniciatyvos reikia turbūt, kad savivaldybė šį projektą įtrauktų į prioritetinius..
Na kad Amalių pilietinė iniciatyva šiuo metu sukoncentruota į bandymą sustabdyti šiukšlių deginimo katilinės statybas LEZe. Turbūt nebelieka laiko tam kas vyksta prie namų.
Na kad Amalių pilietinė iniciatyva šiuo metu sukoncentruota į bandymą sustabdyti šiukšlių deginimo katilinės statybas LEZe. Turbūt nebelieka laiko tam kas vyksta prie namų.
Amalių gyventojams jis ne tiek reikalingas, nes jie į daugumą miesto vietų gali važiuoti ir Chemijos gatve be didesnio lanksto. Tunelis kur kas didesnės reikšmės nei Amalių bendruomenė, didelė dalis kauniečių ir ne tik ten reguliariai degina savo laiką ir pinigus. Tai turėtų būti vienas iš top3 miesto prioritetų kelių infrastruktūroje.
Žodžiu kalbėjau apie Kauno, o ne Amalių gyventojų iniciatyvą
Panevėžyje pramoniniame rajone link automobilių turgaus, palei cukraus fabriką, palei viščiukų peryklą keliai lygiai tokie pat blogi kaip ir Elektrėnų gatvė Kaune.
Na aš tame rajone nebūnu , tai ir nežinau. Kituose tai malonu važiuoti.
Amalių gyventojams jis ne tiek reikalingas, nes jie į daugumą miesto vietų gali važiuoti ir Chemijos gatve be didesnio lanksto. Tunelis kur kas didesnės reikšmės nei Amalių bendruomenė, didelė dalis kauniečių ir ne tik ten reguliariai degina savo laiką ir pinigus. Tai turėtų būti vienas iš top3 miesto prioritetų kelių infrastruktūroje.
Žodžiu kalbėjau apie Kauno, o ne Amalių gyventojų iniciatyvą
Na aš čia su sarkazmu taip pasakiau, bet šeip jau tai ir jiems kamščiai trukdo, plius daugiau žalos oro užterštumui turbūt padaro kamštyje stovinčios mašinos nei ta atliekų deginimo katilinė.
O jei rimtai tai manau kad tai butų galima prijungti prie Rail baltica I projekto, juk vėžė iš Kauno stoties į Palemoną pro ten eis? Kažkur kažkas buvo minėjęs kai tai jau ne tik miesto bet ir Lietuvos geležinkelių reikalas ši pervaža.
Manau kad gal jau ir per vėlu, tam turėjo būti pakankama politinė valia iš tam tikrų institucijų. Nors pagal šią info tai gal dar ne..? http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=3071
Nors realiai tikrai nežinau, tiesiog samprotauju.
Greitieji traukiniai iš mirties taško pajudins aplinkkelį?
Jeigu miesto politikai pritars, 40 m pločio tunelis po geležinkeliu turėtų sujungti rekonstruotas Chemijos ir R.Kalantos g. atkarpas maždaug už 600 m nuo dabartinės Amalių pervažos Kauno marių link. Automobiliai per probleminę Amalių pervažą nebevažinės, o šalia jos ketinama įrengti tunelį pėstiesiems, dviratininkams ir specialiajam transportui – policijos bei greitosios medicinos pagalbos automobiliams.
Palemono ir Marių g. sujungs mažesnis tunelis po geležinkelio bėgiais, o 1,3 km ilgio Marių g. atkarpa nuo šio tunelio bus iš esmės sutvarkyta iki tos geležinkelio pervažos, kuri dabar veda į Palemoną. Šios pervažos nebeliks visai.
Greitieji traukiniai iš mirties taško pajudins aplinkkelį?
Jeigu miesto politikai pritars, 40 m pločio tunelis po geležinkeliu turėtų sujungti rekonstruotas Chemijos ir R.Kalantos g. atkarpas maždaug už 600 m nuo dabartinės Amalių pervažos Kauno marių link. Automobiliai per probleminę Amalių pervažą nebevažinės, o šalia jos ketinama įrengti tunelį pėstiesiems, dviratininkams ir specialiajam transportui – policijos bei greitosios medicinos pagalbos automobiliams.
Palemono ir Marių g. sujungs mažesnis tunelis po geležinkelio bėgiais, o 1,3 km ilgio Marių g. atkarpa nuo šio tunelio bus iš esmės sutvarkyta iki tos geležinkelio pervažos, kuri dabar veda į Palemoną. Šios pervažos nebeliks visai.
Manau, kad tokiam variantui kelią pastos Petrašiūnuose tarp žiedo ir pervažos esančios senosios kapinaitės. Amžinybėje besiilsinčių žmonių ramybę trikdydi nevalia!
Aplinkkelio trasą supratau netaip, tai mano minėtos kapinaitės netrukdys. Bet kiek prireiks griovimų ir Pažaislio miško darkymo, kol kas galima spėlioti. Ir dar vandenvietė ten yra.
Absurdas. Staripsnyje rašoma, kad senos pervažos vietoje bus tunelis dviratininkams, policijai, greitąjai. Kodėl tada ten negalėtų važiuoti vietiniai?
Aplinkelis statomas pravažiuojančiam tranzitiniam serautui nukreipti, o ne tam, kad vietinius galima būtų uždaryti.
Na žinai neatfiltruosi kurie vietiniai, bet jeigu padarytų tunelį visiems, tai tada dalis eismo vyktų būsimu aplinkeliu, dalis čia. Čia tik klausimas kaip pasiskirstytų procentaliai tas eismas.
Comment