Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Vietinis srautas yra visas srautas, kuris nevažiuoja nuo A1/Palemono į Hesą/Marijampolės plentą.

    Aplinkelis yra skirtas kas apvažiuoti/pravažiuoti Kauną nori.
    Visas kitas srautas yra vietinis.
    Visas tas srautas dabar priverstas kiekvienas deginti papildomus degalus, mokėti papildomus pinigus, gaišti papildomą laiką ir teršti papildomai orą važiuiojant zigzagais papildomus kilometrus.
    Tai kad jau išsiaiškinom kad realiai toks srautas neegzistuoja.

    Comment


      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

      Tai kad jau išsiaiškinom kad realiai toks srautas neegzistuoja.
      Kur tu čia išsiaiškinai? Toks srautas turbūt 50 proc galėtų būti. Tu gal nelabai kaunietis, gal sunkiai įsivaizduoji situaciją, bet tas srautas yra visos Ateities pl apylinkės, kuriuos važiuodavo pro ten, kad ir į miesto centrą (Ateities - Kalantos - Baršausko). Tas pats autobusas ta trasa važiuiojantis dabar zigzagus daro papildomus degindamas laiką , pinigus ir orą teršdamas.
      Net jei ir būtų nelabai tikėtinas toks mažas kaip pvz 20 proc, tai milžiniškas kiekis, kuriuos dėl protu nesuvokiamų priežasčių priverčia deginti papildomus degalus, mokėti papildomus pinigus, gaišti papildomą laiką ir teršti papildomai orą važiuiojant zigzagais papildomus kilometrus. Neaišku kiek dešimčių ar šimtų milijonų nuostolių tai sudarys (Laiko kaina, degalų kainos, konkurencingumo sumažinimas švaistant laiką ir tt)
      Paskutinis taisė Gator; 2024.06.10, 23:45.

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą

        Kur tu čia išsiaiškinai?
        Ai, tai reiškiasi neskaitėt.

        Comment


          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

          Ai, tai reiškiasi neskaitėt.
          Skaičiau visus pranešimus. Nei vienas to neišsiaiškino, tik mačiau nesuvokimą kas yra vietinis srautas (kažkas galvoja, kad tai tik kas iš Ateities pl iki Petrašiūnų važiuoja, o ne visas srautas išskyrus strautą, kuris važiuoja nuo A1 iki Marijampolės plento).
          Ir netgi tai būtų tik tas kas iš Ateities pl apylinkių iki Petrašiūnų, ir tai būtų keli šmtai kelionių per dieną. Lygia tas pats protu nesuvokiamas dalykas galioja kodėl juos reikia varyt zigzagais, o ne padaryt bent siaurą pravažiavimą tiesiai (net nereikėtų turbūt daug didesnio tunelio nei jau esamas pėstiesiems, čia ne kažkokios didžiulės investicijos)
          Paskutinis taisė Gator; 2024.06.10, 23:51.

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą

            Skaičiau visus pranešimus. Nei vienas to neišsiaiškino, tik mačiau nesuvokimą kas yra vietinis srautas (kažkas galvoja, kad tai tik kas iš Ateities pl iki Petrašiūnų važiuoja, o ne visas srautas išskyrus strautą, kuris važiuoja nuo A1 iki Marijampolės plento).
            Ir netgi tai būtų tik tas kas iš Ateities pl apylinkių iki Petrašiūnų, ir tai būtų keli šmtai kelionių per dieną. Lygia tas pats protu nesuvokiamas dalykas galioja kodėl juos reikia varyt zigzagais, o ne padaryt bent siaurą pravažiavimą tiesiai (net nereikėtų turbūt daug didesnio tunelio nei jau esamas pėstiesiems, čia ne kažkokios didžiulės investicijos)
            Išskiriamas tik Ateities pl iki Petrašiūnų srautas nes visas kitas „vietinis srautas“ važiuotų aplinkkeliu net jeigu ir būtų palikta Amalių pervaža, nes aplinkkeliu važiuoja visi kas nori aplenkti šitus du mikrorajonus. Vienintelis srautas kuriam rūpi yra tarp Petrašiūnų ir Amalių, kuriuos skiria juokingas atstumas ir tas pėsčiųjų bei dviratininkų pravažiavimas pilnai atitinka 99% kelionių reikalavimus.

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą




              Aš ne pervažą palikti siūliau, o kur padarė tunelį pėstiesiems (ir minėta, kad spec transportui ale gaisrinėms) - ten drąsiai galėjo tilpti 1+1 kelias, blogiausiu atveju 1+0 su greičiu apribotu ir pirmenyne iš kažkurios pusės. Net platesnio tunelio nei esamas beveik nereikėtų.
              Tai beveik ar nereikėtų? O aukštesnio/gilesnio? O šaligatvių pėstiesiems/dviračiams? Kaip lengva kritikuoti nevertinant neįdomių faktorių...

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                Skaičiau visus pranešimus. Nei vienas to neišsiaiškino, tik mačiau nesuvokimą kas yra vietinis srautas (kažkas galvoja, kad tai tik kas iš Ateities pl iki Petrašiūnų važiuoja, o ne visas srautas išskyrus strautą, kuris važiuoja nuo A1 iki Marijampolės plento).
                Ir netgi tai būtų tik tas kas iš Ateities pl apylinkių iki Petrašiūnų, ir tai būtų keli šmtai kelionių per dieną. Lygia tas pats protu nesuvokiamas dalykas galioja kodėl juos reikia varyt zigzagais, o ne padaryt bent siaurą pravažiavimą tiesiai (net nereikėtų turbūt daug didesnio tunelio nei jau esamas pėstiesiems, čia ne kažkokios didžiulės investicijos)

                Prieš kelis metus teko kalbėti su vienu pėsčiųjų tunelio projektuotoju. Kiek atsimenu lyg ir buvo bandyta pritaikyti tunelį automobiliams, tačiau dėl Chemijos gatvės artumo tai nebuvo įmanoma. Bent pažiūrėjus į google maps, kad zigzagas nemaišo Palemonui ir Ateities pl. į šiaurę nuo sąnkryžos su Palemono gatve. Ko ten labai trūksta tai traukinių stotelės.
                Paskutinis taisė acetonas; 2024.06.12, 09:46.

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                  Toks srautas turbūt 50 proc galėtų būti.
                  Iš Amalių sodų į centrą patogiau nuvykti Biruliškių/Chemijos g., o ne Kalantos g., ypač turint omeny Šilo žiedą.

                  Comment


                    Išskyrė gelžkelis į dvi dalis..
                    Ir tie rajonai nebesusitiks..

                    Comment


                      Jau sudeginai tu, tu, tu
                      Netgi viltį sugrįžti
                      Viskas buvo ne taip, ne taip
                      Viskas buvo netikra
                      Ir tik vienam krante liko vienatvė
                      Jau sudeginti tiltai. Mūs praeitis
                      Lietuva visiems.

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                        Visas tas srautas dabar priverstas kiekvienas deginti papildomus degalus, mokėti papildomus pinigus, gaišti papildomą laiką ir teršti papildomai orą važiuiojant zigzagais papildomus kilometrus.
                        J0s teisus. bet šie argumentai yra absoliučiai mušta korta, projektuojantiems visiškai neįdomūs todėl kelių tinklas tampa kitų man nesuprantamų prioritetų (ala "saugumas" bl) pasekmė. "Papai", idiotiški žiedukai yra puikus to įrodymas.
                        Paskutinis taisė Negabaritas; 2024.06.11, 21:29.

                        Comment


                          Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą

                          J0s teisus. bet šie argumentai yra absoliučiai mušta korta, projektuojantiems visiškai neįdomūs todėl kelių tinklas tampa kitų man nesuprantamų prioritetų (ala "saugumas" bl) pasekmė. "Papai", idiotiški žiedukai yra puikus to įrodymas.
                          Finansavimo sistemos pasekmė. Aplinkkelį finansuoja per LAKD, o jiems neįdomūs "vietiniai srautai". Savivaldybė tuo tarpu finansiškai nepatempia lysti po geležinkeliu ar sulyginti pusės mikrorajono peraukštėjimus

                          Comment


                            Mano nuomone ne finansuose esmė. Išlyginus profilį. kelias pakankamai patrumpėja, ir taip sutaupoma jo įrengimui, jau nekalbant apie patogumą ir priežiūrą. Čia yra debiliško projektavimo ir kontrolės nebuvimo pasekmė
                            Paskutinis taisė Negabaritas; 2024.06.12, 21:12.

                            Comment


                              Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą
                              Mano nuomone ne finansuose esmė. Išlyginus profilį. kelias pakankamai patrumpėja, ir taip sutaupoma jo įrengimui, jau nekalbant apie patogumą ir priežiūrą. Čia yra debiliško projektavimo ir kontrolės nebuvimo pasekmė
                              Tokiais kategoriškais pareiškimais paprastai švaistosi visiškai neinformuoti reikale. Ne finansuose sakot? Tai gal priminkit per kieno biudžetą ėjo pervažos uždarymas, tunelis ir to vingio paasfaltavimas? Jiems tai jau tikrai labai rūpės lyginti miesto sklypus. Taip, būtent sklypus! Ar jiems reiktų betonuoti sienutes ir įrenginėti viadukas įvažiavimams?
                              Paskutinis taisė Ginthus; 2024.06.13, 05:06.

                              Comment


                                "kieno biudžetas" galų gale iš jūsų ir mano kišenių, o kad jis panaudotas bele kaip - tai labai liūdna, gaila ir pikta! Nors atrodo kad rašote nelogiškas nesąmones - jei "kieno biudžetas" privalėjo asfaltuoti gatves iki tunelių, tai privalėjo tai atlikti tinkamai o ne bele kaip. Ir kažkas po projektu dėjo parašą, kažkas atliko priežiūrą...

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Finansavimo sistemos pasekmė. Aplinkkelį finansuoja per LAKD, o jiems neįdomūs "vietiniai srautai". Savivaldybė tuo tarpu finansiškai nepatempia lysti po geležinkeliu ar sulyginti pusės mikrorajono peraukštėjimus
                                  Tai, kad po geležinkeliu palindo su pėsčiųjų tuneliu, tai ten tereikėjo tik vos platesnį tunelį padaryt ir būtų 1+1 tilpę vietiniam srautui.

                                  Comment


                                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                    Tai, kad po geležinkeliu palindo su pėsčiųjų tuneliu, tai ten tereikėjo tik vos platesnį tunelį padaryt ir būtų 1+1 tilpę vietiniam srautui.
                                    Pakopipastinu savo ankstesnį pranešimą, nes kartotis nemėgstu:
                                    ​​​​"
                                    Tai beveik ar nereikėtų? O aukštesnio/gilesnio? O šaligatvių pėstiesiems/dviračiams? Kaip lengva kritikuoti nevertinant neįdomių faktorių..."

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Pakopipastinu savo ankstesnį pranešimą, nes kartotis nemėgstu:
                                      ​​​​"
                                      Tai beveik ar nereikėtų? O aukštesnio/gilesnio? O šaligatvių pėstiesiems/dviračiams? Kaip lengva kritikuoti nevertinant neįdomių faktorių..."
                                      1+0 keliui tai tikrai nereikėtų, 1+1 turbūt reikėtų kiek platesnio.
                                      Ne tame esmė - esmė, kad šiaip tunelį kasti yra brangu palyginus su nekasimu.
                                      Bet jei jau kasi tai truputį platesnį kasti yra ne tiek nepakeliamai brangu palyginus su truputį siauresniu.

                                      Čia ne kažkoks grandiozinis dalykas, kad "savivaldybė finansiškai nepatempia".

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                        1+0 keliui tai tikrai nereikėtų, 1+1 turbūt reikėtų kiek platesnio.
                                        Ne tame esmė - esmė, kad šiaip tunelį kasti yra brangu palyginus su nekasimu.
                                        Bet jei jau kasi tai truputį platesnį kasti yra ne tiek nepakeliamai brangu palyginus su truputį siauresniu.

                                        Čia ne kažkoks grandiozinis dalykas, kad "savivaldybė finansiškai nepatempia".
                                        Dabar šviežiai pastatyti kaip tik 2 juostų su per siaurais šaligatviais ir jokių dviračių takų, tai aukštis kokie 5m, plotis 15m. Ir tai sako per siaura. O ten jau ir polius gręžė ne mažiau 10m. Pervažoj su gruntais ne geresnė situacija nes čia pat ir Amalės upelio vaga.
                                        Tada daryta už europinius pinigus geležinkeliui, tai kadangi visai šalia projektavo normalius tunelius, tai neitų net pagrįsti taip arti dar vieno transportinio tunelio.
                                        Taip kad arba vieno arba kito tunelio našta būtu kritus savivaldybei pilnai

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                          Dabar šviežiai pastatyti kaip tik 2 juostų su per siaurais šaligatviais ir jokių dviračių takų, tai aukštis kokie 5m, plotis 15m. Ir tai sako per siaura. O ten jau ir polius gręžė ne mažiau 10m. Pervažoj su gruntais ne geresnė situacija nes čia pat ir Amalės upelio vaga.
                                          Tada daryta už europinius pinigus geležinkeliui, tai kadangi visai šalia projektavo normalius tunelius, tai neitų net pagrįsti taip arti dar vieno transportinio tunelio.
                                          Taip kad arba vieno arba kito tunelio našta būtu kritus savivaldybei pilnai
                                          Apie kokį dar vieną kalbi?
                                          Aš kalbu apie esamą tunelį skirtą pėstiesiems ir gaisrinėms buvusios pervažos vietoje.
                                          Galéjo padaryt vos platesnį, arba bent iš bėdos esamame plotyje 1+0 vietiniams paleisti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X