Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava
Collapse
X
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Tai kad jau išsiaiškinom kad realiai toks srautas neegzistuoja.
Net jei ir būtų nelabai tikėtinas toks mažas kaip pvz 20 proc, tai milžiniškas kiekis, kuriuos dėl protu nesuvokiamų priežasčių priverčia deginti papildomus degalus, mokėti papildomus pinigus, gaišti papildomą laiką ir teršti papildomai orą važiuiojant zigzagais papildomus kilometrus. Neaišku kiek dešimčių ar šimtų milijonų nuostolių tai sudarys (Laiko kaina, degalų kainos, konkurencingumo sumažinimas švaistant laiką ir tt)Paskutinis taisė Gator; 2024.06.10, 23:45.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Ai, tai reiškiasi neskaitėt.
Ir netgi tai būtų tik tas kas iš Ateities pl apylinkių iki Petrašiūnų, ir tai būtų keli šmtai kelionių per dieną. Lygia tas pats protu nesuvokiamas dalykas galioja kodėl juos reikia varyt zigzagais, o ne padaryt bent siaurą pravažiavimą tiesiai (net nereikėtų turbūt daug didesnio tunelio nei jau esamas pėstiesiems, čia ne kažkokios didžiulės investicijos)Paskutinis taisė Gator; 2024.06.10, 23:51.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Skaičiau visus pranešimus. Nei vienas to neišsiaiškino, tik mačiau nesuvokimą kas yra vietinis srautas (kažkas galvoja, kad tai tik kas iš Ateities pl iki Petrašiūnų važiuoja, o ne visas srautas išskyrus strautą, kuris važiuoja nuo A1 iki Marijampolės plento).
Ir netgi tai būtų tik tas kas iš Ateities pl apylinkių iki Petrašiūnų, ir tai būtų keli šmtai kelionių per dieną. Lygia tas pats protu nesuvokiamas dalykas galioja kodėl juos reikia varyt zigzagais, o ne padaryt bent siaurą pravažiavimą tiesiai (net nereikėtų turbūt daug didesnio tunelio nei jau esamas pėstiesiems, čia ne kažkokios didžiulės investicijos)
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Aš ne pervažą palikti siūliau, o kur padarė tunelį pėstiesiems (ir minėta, kad spec transportui ale gaisrinėms) - ten drąsiai galėjo tilpti 1+1 kelias, blogiausiu atveju 1+0 su greičiu apribotu ir pirmenyne iš kažkurios pusės. Net platesnio tunelio nei esamas beveik nereikėtų.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Skaičiau visus pranešimus. Nei vienas to neišsiaiškino, tik mačiau nesuvokimą kas yra vietinis srautas (kažkas galvoja, kad tai tik kas iš Ateities pl iki Petrašiūnų važiuoja, o ne visas srautas išskyrus strautą, kuris važiuoja nuo A1 iki Marijampolės plento).
Ir netgi tai būtų tik tas kas iš Ateities pl apylinkių iki Petrašiūnų, ir tai būtų keli šmtai kelionių per dieną. Lygia tas pats protu nesuvokiamas dalykas galioja kodėl juos reikia varyt zigzagais, o ne padaryt bent siaurą pravažiavimą tiesiai (net nereikėtų turbūt daug didesnio tunelio nei jau esamas pėstiesiems, čia ne kažkokios didžiulės investicijos)
Prieš kelis metus teko kalbėti su vienu pėsčiųjų tunelio projektuotoju. Kiek atsimenu lyg ir buvo bandyta pritaikyti tunelį automobiliams, tačiau dėl Chemijos gatvės artumo tai nebuvo įmanoma. Bent pažiūrėjus į google maps, kad zigzagas nemaišo Palemonui ir Ateities pl. į šiaurę nuo sąnkryžos su Palemono gatve. Ko ten labai trūksta tai traukinių stotelės.Paskutinis taisė acetonas; 2024.06.12, 09:46.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Toks srautas turbūt 50 proc galėtų būti.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Visas tas srautas dabar priverstas kiekvienas deginti papildomus degalus, mokėti papildomus pinigus, gaišti papildomą laiką ir teršti papildomai orą važiuiojant zigzagais papildomus kilometrus.Paskutinis taisė Negabaritas; 2024.06.11, 21:29.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą
J0s teisus. bet šie argumentai yra absoliučiai mušta korta, projektuojantiems visiškai neįdomūs todėl kelių tinklas tampa kitų man nesuprantamų prioritetų (ala "saugumas" bl) pasekmė. "Papai", idiotiški žiedukai yra puikus to įrodymas.
Comment
-
Mano nuomone ne finansuose esmė. Išlyginus profilį. kelias pakankamai patrumpėja, ir taip sutaupoma jo įrengimui, jau nekalbant apie patogumą ir priežiūrą. Čia yra debiliško projektavimo ir kontrolės nebuvimo pasekmėPaskutinis taisė Negabaritas; 2024.06.12, 21:12.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Negabaritas Rodyti pranešimąMano nuomone ne finansuose esmė. Išlyginus profilį. kelias pakankamai patrumpėja, ir taip sutaupoma jo įrengimui, jau nekalbant apie patogumą ir priežiūrą. Čia yra debiliško projektavimo ir kontrolės nebuvimo pasekmėPaskutinis taisė Ginthus; 2024.06.13, 05:06.
- 1 patinka
Comment
-
"kieno biudžetas" galų gale iš jūsų ir mano kišenių, o kad jis panaudotas bele kaip - tai labai liūdna, gaila ir pikta! Nors atrodo kad rašote nelogiškas nesąmones - jei "kieno biudžetas" privalėjo asfaltuoti gatves iki tunelių, tai privalėjo tai atlikti tinkamai o ne bele kaip. Ir kažkas po projektu dėjo parašą, kažkas atliko priežiūrą...
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Finansavimo sistemos pasekmė. Aplinkkelį finansuoja per LAKD, o jiems neįdomūs "vietiniai srautai". Savivaldybė tuo tarpu finansiškai nepatempia lysti po geležinkeliu ar sulyginti pusės mikrorajono peraukštėjimus
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai, kad po geležinkeliu palindo su pėsčiųjų tuneliu, tai ten tereikėjo tik vos platesnį tunelį padaryt ir būtų 1+1 tilpę vietiniam srautui.
"
Tai beveik ar nereikėtų? O aukštesnio/gilesnio? O šaligatvių pėstiesiems/dviračiams? Kaip lengva kritikuoti nevertinant neįdomių faktorių..."
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Pakopipastinu savo ankstesnį pranešimą, nes kartotis nemėgstu:
"
Tai beveik ar nereikėtų? O aukštesnio/gilesnio? O šaligatvių pėstiesiems/dviračiams? Kaip lengva kritikuoti nevertinant neįdomių faktorių..."
Ne tame esmė - esmė, kad šiaip tunelį kasti yra brangu palyginus su nekasimu.
Bet jei jau kasi tai truputį platesnį kasti yra ne tiek nepakeliamai brangu palyginus su truputį siauresniu.
Čia ne kažkoks grandiozinis dalykas, kad "savivaldybė finansiškai nepatempia".
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
1+0 keliui tai tikrai nereikėtų, 1+1 turbūt reikėtų kiek platesnio.
Ne tame esmė - esmė, kad šiaip tunelį kasti yra brangu palyginus su nekasimu.
Bet jei jau kasi tai truputį platesnį kasti yra ne tiek nepakeliamai brangu palyginus su truputį siauresniu.
Čia ne kažkoks grandiozinis dalykas, kad "savivaldybė finansiškai nepatempia".
Tada daryta už europinius pinigus geležinkeliui, tai kadangi visai šalia projektavo normalius tunelius, tai neitų net pagrįsti taip arti dar vieno transportinio tunelio.
Taip kad arba vieno arba kito tunelio našta būtu kritus savivaldybei pilnai
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Dabar šviežiai pastatyti kaip tik 2 juostų su per siaurais šaligatviais ir jokių dviračių takų, tai aukštis kokie 5m, plotis 15m. Ir tai sako per siaura. O ten jau ir polius gręžė ne mažiau 10m. Pervažoj su gruntais ne geresnė situacija nes čia pat ir Amalės upelio vaga.
Tada daryta už europinius pinigus geležinkeliui, tai kadangi visai šalia projektavo normalius tunelius, tai neitų net pagrįsti taip arti dar vieno transportinio tunelio.
Taip kad arba vieno arba kito tunelio našta būtu kritus savivaldybei pilnai
Aš kalbu apie esamą tunelį skirtą pėstiesiems ir gaisrinėms buvusios pervažos vietoje.
Galéjo padaryt vos platesnį, arba bent iš bėdos esamame plotyje 1+0 vietiniams paleisti.
Comment
Comment