Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava
Collapse
X
-
Diena.lt 2023.09.22
Ties Amalių pervaža dviem mėnesiams bus apribotas eismas
Nuo rugsėjo 25 d. Ateities plento kilpoje, ties Amalių geležinkelio pervaža, dėl Pietrytinio aplinkkelio statybos dviem mėnesiams transporto srautą reguliuos abipus pastatytas šviesoforas. Vykdant kasimo darbus ir statant viadukus, automobiliai judės viena eismo juosta. Vairuotojams už kantrybę bus atsidėkota – iki žiemos numatyta visiškai įrengti ir iš naujo išasfaltuoti atkarpą iki pat Palemono gatvės. (..)
Pirmajame etape, kurį sudaro trys atkarpos, tarp Palemono ir T. Masiulio gatvių numatyta įrengti daugiau kaip 3,5 km ilgio atkarpą. Užbaigę viadukų statybą ties Amalių geležinkelio pervaža, rangovai šį transporto mazgą sujungs su naujai nutiestu dviejų eismo juostų keliu iki pat Palemono gatvės.
https://m.diena.lt/naujienos/kaunas/...ervaza-1140990
- 3 patinka
Comment
-
O šiaip niekas nepastebėjot, kad du nauji viadukai/tuneliai neturi angų pėsčiųjų/dviračių takams, kaip turi vidurinis, pastatytas iš "eurosajūzo" pinigų? Dabar gaunasi, kad liksime su apendicitu, turėsime mažiau ir dar būsime iššvaistę/įsisavinę pinigus.
Neseniai teko daugiau pasivaikščioti pagal šią vėžę, tai pinigų švaistymo mastas neįsivaizduojamas. Sudomintiems, patariu aplankyti šią vietą: https://maps.app.goo.gl/6ZTYHeNE8FJHjLNm7. Mano protas nesugeba suvokti, kas bus su Rail Baltica.
Comment
-
Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimąNeseniai teko daugiau pasivaikščioti pagal šią vėžę, tai pinigų švaistymo mastas neįsivaizduojamas. Sudomintiems, patariu aplankyti šią vietą: https://maps.app.goo.gl/6ZTYHeNE8FJHjLNm7. Mano protas nesugeba suvokti, kas bus su Rail Baltica.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 2 patinka
Comment
-
Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimąO šiaip niekas nepastebėjot, kad du nauji viadukai/tuneliai neturi angų pėsčiųjų/dviračių takams, kaip turi vidurinis, pastatytas iš "eurosajūzo" pinigų? Dabar gaunasi, kad liksime su apendicitu, turėsime mažiau ir dar būsime iššvaistę/įsisavinę pinigus.
Kita vertus matosi, kad RailBaltica masto plačiau, racionaliau ir saugiau.
Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimąNeseniai teko daugiau pasivaikščioti pagal šią vėžę, tai pinigų švaistymo mastas neįsivaizduojamas. Sudomintiems, patariu aplankyti šią vietą: https://maps.app.goo.gl/6ZTYHeNE8FJHjLNm7. Mano protas nesugeba suvokti, kas bus su Rail Baltica.
https://www.google.com/maps/@54.8967...4352?entry=ttu
Comment
-
Kad pats nesinaudosi tuo praėjimu, nereiškia, kad kiti nesinaudos. Kad ir ne tūkstančiai gyventojų juo naudosis, bet vietiniai žvejai manau ten dažnai eis.
Comment
-
Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
Ten tokio mąsto pėstiesiems skirtas statinys, kad net centre tokių neturim. Pastatytas ir pamirštas - šviesų nėra, ant žemės pilna žvyro ir paliktos visokios statybinės šiukšlės. Sveikinu tuos kelis žvejus, bet manau yra vietų kur geriau galima pinigus panaudoti. Per daug nepykstu, kadangi tuos pinigus gavom nemokamai.
Comment
-
Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimąO šiaip niekas nepastebėjot, kad du nauji viadukai/tuneliai neturi angų pėsčiųjų/dviračių takams, kaip turi vidurinis, pastatytas iš "eurosajūzo" pinigų? Dabar gaunasi, kad liksime su apendicitu, turėsime mažiau ir dar būsime iššvaistę/įsisavinę pinigus.
Neseniai teko daugiau pasivaikščioti pagal šią vėžę, tai pinigų švaistymo mastas neįsivaizduojamas. Sudomintiems, patariu aplankyti šią vietą: https://maps.app.goo.gl/6ZTYHeNE8FJHjLNm7. Mano protas nesugeba suvokti, kas bus su Rail Baltica.
Tikriausiai suprantat, kad čia aplinkelis, kuriame tikimės, bent 70 km/h greičio jungiantis HESą su ateities plentu - ten nelabai yra žmonės kur eiti, ten kur yra kur eiti, ten pėstiesiems praėjimai padaryti (pvz pridėdu)?
Comment
-
Parašė m1ndas Rodyti pranešimą[...] ten kur yra kur eiti, ten pėstiesiems praėjimai padaryti (pvz pridėdu)?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
Šitoje vietoje iš vis gerokai pakeistas projektas: padaryta jungtis su Intako ir Naktigonės g. (išvažiavimas atvažiuojant nuo Kauno HE ir įvažiavimas link Palemono g.)Paskutinis taisė m1ndas; 2023.10.01, 19:53.
Comment
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąŠitoje vietoje iš vis gerokai pakeistas projektas: padaryta jungtis su Intako ir Naktigonės g. (išvažiavimas atvažiuojant nuo Kauno HE ir įvažiavimas link Palemono g.)
Susiradau anksčiau darytą foto. Šiaip labai įdomus sprendimas fiziškai uždrausti judėjimą tarp Naktigonės g. (neasfaltuotas kelias iš apačios kairės) ir Intako g. (vingiuojantis aplink baltą pastatą).
- 1 patinka
Comment
-
https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/10/...P82fZrNbQTEUCU
"Kauno pietrytinio aplinkkelio statybos, pasirodo, nėra tokios grandiozinės, kokios galėtų būti. Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija (VTPSI) nustatė, kad šiuo metu nuo Palemono iki T. Masiulio gatvės tiesiamas aplinkkelis suprojektuotas žemesnės kategorijos negu numatyta esminiuose miesto planavimo dokumentuose. Išvertus į žmonių kalbą, vietoje keturių juostų kelio, kuris pratęstų Ateities plentą, turėsime dvi juostas"
"Inspekcija vertino ilgą sąrašą projekto parametrų – daugelis punktų atitiko galiojančius teisės aktus, tačiau keliose vietose sužibo raudona šviesa, VTPSI privertusi padaryti išvadą, kad du aplinkkelio statybų leidimai išduoti neteisėtai, būtent: Ateities plento tęsinio nuo Palemono g. iki sankryžos su geležinkeliu ir Ateities plento tęsinio nuo M. Gimbutienės g."
"Antra, aplinkkelis suprojektuotas dviejų 4,25 m pločio eismo juostų ir neatitinka detaliajame plane numatytų A kategorijos gatvės parametrų, pagal kuriuos reikėtų įrengti mažiausiai keturias 3,75 m pločio eismo juostas. Dalies aplinkkelio projekto, anot VTPSI, taip pat nepasirašė penki jį privalėję pasirašyti asmenys."Paskutinis taisė Atpildas; 2023.10.05, 12:43.
- 8 patinka
Comment
-
1 atkarpa (Palemono–Kalantos g.) 2023-10-02 (paspaudus ant nuotraukų visa galerija su pilno dydžio nuotraukom)
Ateities pl. ir Biruliškių–Palemono g. sankryža.
Panašu, jog darbai čia beveik baigti, trūksta tik ženklų ir kelio ženklinimo.
Palemono g. žiedas ir įvažiavimas į teritoriją.
Lyginant su viešai prieinamu projektu, žiedas buvo padidintas, o įvažiavimas į teritoriją perkeltas dešiniau (žiūrint pagal nuotrauką).
Ateities pl. ir Biruliškių–Palemono g. žiedas su nauja Biruliškių g. trasa.
Padaryta daugiau dviračių takų negu buvo numatyta pradiniame projekte (abipus Ateities pl. link geležinkelio ir link Biruliškių g.)
Naujos Biruliškių g. trasos jungtis su esama gatve.
Įdomu ką darys su nebenaudojama atkarpa, nes ten yra tik vienas įvažiavimas į daugiabučio kiemą.
Atkarpa tarp dviejų sankryžų.
Nauja jungtis su Intako g. (pirminiame projekte jos nebuvo).
Nuspręsta fiziškai uždrausti judėjimą tarp Intako ir Naktigonės g.
Amalių sankryža iš aukštai.
Šiaurinis sankryžos viadukas.
Nepanašu, jog greitu metu bus išnaudojami įrengti pėsčiųjų praėjimai, tėra tik techniniai laiptai. Turbūt net ir normaliai įrengus praėjimą pėstėsiems, čia nebūtų srauto.
Pietinė sankryža.
Šviesoforai sustatyti dėl saugumo salelių įrengimo.
- 10 patinka
Comment
-
Norėtųsi, kad išsukimai į skirtingų lygių sankryžas turėtų ir kryptis ties lėtėjimo juostos pradžia.
Dėl dviračių takai. Manau, kad savivaldybė turėtų juos pratęsti. Ateities pl. sujungti Amalių pervažos tunelio dviračių taką. Biruliškių g. irgi nutiesti dviračių taką ir sujungti su Pramonės pr. taku per Elektrėnų g.
Nebenaudojama atkarpa spėju bus kiemas, dalį atkarpos tarp dab. Biruliškių g. trasos ir Biruliškių 1 namo gal net panaikis, o šalia galbūt nuties raudoną taką, nes ten kur žiedas liko 1/4 tarpas be dviračių tako paminėto kiemo pusėje.Paskutinis taisė PoDV; 2023.10.07, 17:58.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Atpildas Rodyti pranešimąKas vyksta Kaune 2023.10.05
VTPSI: Kauno pietrytinio aplinkkelio statybų leidimai išduoti neteisėtai
R.Tenio nuotraukos
https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/10/...teisetai-foto/
- 7 patinka
Comment
Comment