Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	103,4 kB
ID:	1901881
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Ačiū už brėžinius.
    Kurioje vietoje bus mazgas su dviem žiedinėmis sankryžomis?
    Brėžiniuose neteisingai orientuotos pasaulio kryptys. Užmečiau greitosiomis ant žemėlapio.
    Paskutinis taisė Austras; 2021.07.28, 12:33.

    Comment


      Labai gerai, kad naikins šią pervažą:

      Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	3363
Size:	36,5 kB
ID:	1902219

      Comment


        Parašė spekas Rodyti pranešimą
        Labai gerai, kad naikins šią pervažą
        Jau panaikinta. Dabar tenai padarytas tuneliukas dviračiams, pėstiesiems.

        Comment


          Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą
          Jau panaikinta. Dabar tenai padarytas tuneliukas dviračiams, pėstiesiems.
          Ir labai blogai, nes be reikalo turės vietinis srautas deginti kurą ir laiką važiuodamas ilgesniu lanskstu. Kvailiausias sprendimas per daug metų.

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą

            Ir labai blogai, nes be reikalo turės vietinis srautas deginti kurą ir laiką važiuodamas ilgesniu lanskstu. Kvailiausias sprendimas per daug metų.
            Jei gerai atsimenu tai dėl traukinių naikino pervažą. Tiesiog automobiliai nebuvo focus-point

            Comment


              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

              Jei gerai atsimenu tai dėl traukinių naikino pervažą. Tiesiog automobiliai nebuvo focus-point
              Aš turiu mintyje, kad kur dabar yra dydžio dviračių ir pėsčiųjų tunelis, turėjo padaryt vos vos platesnį, kad tilptų ir vietinio srauto automobiliai.

              Comment


                Jei keliu direkcija darė, tai nieko keisto. Jei miestas, tai nustebintų.

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Ir labai blogai, nes be reikalo turės vietinis srautas deginti kurą ir laiką važiuodamas ilgesniu lanskstu. Kvailiausias sprendimas per daug metų.
                  Kaip jums atrodo, į kokią vietą turėtų važiuoti Petrašiūnų gyventojas, nuo žiedo, kad jam būtų nepatogu?
                  Jeigu atsakymas - į IKI parduotuvę Amaliuose, tada sutinku, bet tokių gyventojų vienetai. Jeigu nors kiek arčiau VI forto žiedo, prašau yra Kalantos g. Jeigu link Palemono/Technikos g., tai būsimu aplinkkeliu patogiau. Dabar, kol dar nėra to aplinkkelio, sutinku, nepatogu. Tačiau ne veltui tuneliai pastatyti tokia kryptimi, numatytas visas projektas.

                  Comment


                    Parašė Austras Rodyti pranešimą

                    Kaip jums atrodo, į kokią vietą turėtų važiuoti Petrašiūnų gyventojas, nuo žiedo, kad jam būtų nepatogu?
                    .
                    Į bet kokią Ateities pl vietą. Į Palemoną. Į biruliškių g. Į Taikos pr. Ir tt.
                    Berods 1.2km susidaro papildomai deginti kurą ir laiką.
                    Garantuotai daugiau suminių išlaidų per 10 metų nei būtų kainavę truputį platesnį dabartinį pėsčiųjų tunelį padaryt ir paleist vietiniam srautui važiuot.

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                      Į bet kokią Ateities pl vietą. Į Palemoną. Į biruliškių g. Į Taikos pr. Ir tt.
                      Berods 1.2km susidaro papildomai deginti kurą ir laiką.
                      Garantuotai daugiau suminių išlaidų per 10 metų nei būtų kainavę truputį platesnį dabartinį pėsčiųjų tunelį padaryt ir paleist vietiniam srautui važiuot.
                      tai vertinant, tai gyventojas atvažiavęs ir iš Marijampolės kirs tą kampą, norėdamas patekti tarkim į Kauno Lytagra kad sutaupytų 1,2 km kaip tu jį atskirsi ar jis vietinis važiuoja ar nevietinis?
                      Daug kas nori įvažiavimų iš savo kiemo į autostradą, ar kad tiltų per upę būtų kas 10 metrų, nes taip vietinimas patogiau.
                      Viaduką/tunelį kainuoja netik pastatyti, bet ir jį eksplotuoti, sniego valymas, ženklinimas, remontas...

                      Comment


                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                        tai vertinant, tai gyventojas atvažiavęs ir iš Marijampolės kirs tą kampą, norėdamas patekti tarkim į Kauno Lytagra kad sutaupytų 1,2 km kaip tu jį atskirsi ar jis vietinis važiuoja ar nevietinis?
                        Daug kas nori įvažiavimų iš savo kiemo į autostradą, ar kad tiltų per upę būtų kas 10 metrų, nes taip vietinimas patogiau.
                        Viaduką/tunelį kainuoja netik pastatyti, bet ir jį eksplotuoti, sniego valymas, ženklinimas, remontas...
                        Kam iš marijampolės važiuoti mano siūlomu senos vietos tuneliu jei trumpiau bus važiuoti nauju aplinkeliu?

                        Tame ir yra esmė, kad pravažiuojančiam srautui trumpiau, pigiau, greičiau bus aplinkeliu ir jis nelys į tą vietinį.

                        Vietiniam srautui trumpiau būtų senąja vieta.

                        Ir abu srautai pasiskirstytų kur jam trumpiau važiuot.

                        Dabar gi vietinis srautas bus priverstas deginti papildomai 1.2 km dėl šito nelogiškumo, o užtekę būtų tik truputį praplėst tą dviračių tunelį. Net ir 1+0 būtų užtekę.
                        Paskutinis taisė Gator; 2021.08.04, 22:09.

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                          Kam iš marijampolės važiuoti mano siūlomu senos vietos tuneliu jei trumpiau bus važiuoti nauju aplinkeliu?

                          Tame ir yra esmė, kad pravažiuojančiam srautui trumpiau, pigiau, greičiau bus aplinkeliu ir jis nelys į tą vietinį.

                          Vietiniam srautui trumpiau būtų senąja vieta.

                          Ir abu srautai pasiskirstytų kur jam trumpiau važiuot.

                          Dabar gi vietinis srautas bus priverstas deginti papildomai 1.2 km dėl šito nelogiškumo, o užtekę būtų tik truputį praplėst tą dviračių tunelį. Net ir 1+0 būtų užtekę.
                          Gerb. Gator, tu vietinis ar ne, bet man kaip vietiniui tai visiškai nereikia to tunelio senosios pervažos vietoje. Man svarbiau būtų, kad sutvarkytų Šilo žiedą ir perėją padarytų šviesoforinę, nes dėl jos visas kamštis Ateities pl. ir tam pačiam apvažiavime.
                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                          Comment


                            Parašė booraz Rodyti pranešimą

                            Gerb. Gator, tu vietinis ar ne, bet man kaip vietiniui tai visiškai nereikia to tunelio senosios pervažos vietoje. Man svarbiau būtų, kad sutvarkytų Šilo žiedą ir perėją padarytų šviesoforinę, nes dėl jos visas kamštis Ateities pl. ir tam pačiam apvažiavime.
                            Nesvarbu ar tu ten nevažinėji, ar negaila degint papildomai 1.2km pinigus, laiką ir co2.
                            Kalbame apie bendrą masę žmonių, kurie paleis vėjais dešimtis milijonų eurų (lyginant su suma esant ten vietinių tuneliui) sukdami po tą 1.2mln.
                            Tai yra milžiniškos sumos.

                            Comment


                              Jei neklystu buvo minėta, kad tuneliu galės naudotis spec tarnybų automibiliai. Tad teoriškai jis turėtų būti pakankamai didelis tarkim greitosioms. Gal vistik yra planas jį atidaryti ir vienos juostos vietiniam lengvųjų automobilių eismui kai aplinkelis bus baigtas ir bus galima tiksliau pamatuot vietinius srautus.
                              Paskutinis taisė Luckeris; 2021.08.06, 15:29.

                              Comment


                                Atstumai nedideli, tai galima ir dviračiu/pėsčiomis susisiekti tarp Petrašiūnų ir Amalių. Daliai gali būti sunkiau nebent dėl sveikatos problemų taip judėti. Didžiajai daliai problemų nebūtų. Kas liečia susisiekimą į prekybcentrius, yra prekybcentriai tiek Amalių, tiek Petrašiūnų pusėje.

                                Reikalus turėtų truputį pataisyti naujoji T.Masiulio g.-Palemono g. transporto jungtis.

                                Comment


                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                  Reikalus turėtų truputį pataisyti naujoji T.Masiulio g.-Palemono g. transporto jungtis.
                                  Kada bus ta jungtis?

                                  Comment


                                    Parašė disident Rodyti pranešimą

                                    Kada bus ta jungtis?
                                    Kol kas dar negreit nusimato, manau už 4 metų (+/- 1 metai), žinant faktą, kad yra ir svarbesnių infrastruktūros projektų, gali ir dar toliau nusitęst.

                                    Comment


                                      Parašė Effka Rodyti pranešimą

                                      Kol kas dar negreit nusimato, manau už 4 metų (+/- 1 metai), žinant faktą, kad yra ir svarbesnių infrastruktūros projektų, gali ir dar toliau nusitęst.
                                      Bent jau galėtų neužtrukti su Amalių aplinkkelio dalimi, galėtų jau už poros metų pradėti. Petrašiūnų etapas būtų sudėtingesnis, bet tikėkimes ir jį įgyvendins, kad ir po tų pačių 5 metų.

                                      Comment


                                        O gal kam teko domėtis, ką darys su pačiu ateities plento galu, išvažiuojant magistralėn? Negi paliks tą kairį posukį prie emsi degalinės?
                                        Attached Files

                                        Comment


                                          Parašė brinkas Rodyti pranešimą
                                          O gal kam teko domėtis, ką darys su pačiu ateities plento galu, išvažiuojant magistralėn? Negi paliks tą kairį posukį prie emsi degalinės?
                                          Negirdėjau jokių planų, bet gal reikalą išspręstų Ateities pl. nedidelis praplatinimas ties Apaščios g. / Perspektyvos g., įrengiant dar vieną šviesoforą su kairiuoju posūkiu į Apaščios g. (į Perspektyvos g. galima patekti per Taikos pr.).

                                          Likusioje atkarpoje iki autostrados iš vis norėčiau kokios nors fiziškai atskirtos skiriamosios juostos, kad nebūtų nelegalių posūkių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X