Progresyvus sprendimas, galima tik pasveikinti Kauną panašiai kaip Vilniuje su viaduku virš Narbuto g., galėjo padaryti ir automobiliams, vietiniams sutrumpėtų kelionė į Akropolį, bet tuo pačiu vyktų pastovus tranzitas ir net kamščiai piko metu. Skaičiuoti taip pinigus nesąmonė, nes mažumai moka už kelionę į darbą, o situacija ir taip pagerės atidarius aplinkkelį, tai reiškia ir taip visi bus turtingesni. Lygtais būtų pastatę aštuonių juostų tunelį, tai išvis visi Kaune taptų milijonieriais.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava
Collapse
X
-
Progresyvus sprendimas apkrauti vairuotojus važiuoti papildomais ratais taip teršiant papildomai orą?
Koks dar tranzitas atidarius aplinkelį? Koks idiotas tranzitu važiuotų ne greitai per aplinkelį, o lėtai per vietinį kelią? Per vietinį kelią važiuotų TIK vietiniai ir nei vienas tranzitinis.
Už kelionę į darba moka dauguma. Bet net ne tai esmė, nes kalba apie kainą bendrai ekonomikai. Pastudijuok bent pačius pagrinsu kaip grindžiami infrastruktūros obejktų atsiperkamumai.Paskutinis taisė Gator; 2020.07.07, 00:16.
- 1 patinka
Comment
-
Supratau atsakymus - techninių kliūčių nebuvo, tik nevykęs sprendimas suplakti vietinį ir aplinkelio srautą į vieną, ignoruojant patogumo, sugaišto laiko, švaistomo kuro ir ekologijos faktorių. Laimei gyvenu kitam miesto gale, bet vis tiek stebina atsakingų žmonių loginio mąstymo trūkumas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė tms Rodyti pranešimąSupratau atsakymus - techninių kliūčių nebuvo, tik nevykęs sprendimas suplakti vietinį ir aplinkelio srautą į vieną, ignoruojant patogumo, sugaišto laiko, švaistomo kuro ir ekologijos faktorių. Laimei gyvenu kitam miesto gale, bet vis tiek stebina atsakingų žmonių loginio mąstymo trūkumas.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Tai juolabiau jums nėra skirtumo, o kylantis ažiotažas iš nevietinių greičiausiai tik patvirtina, jog vietiniams bus tik geriauAs much power as necessary, as much freedom as possible
- 1 patinka
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
Reiktų žiūrėti į situaciją kuri bus po aplinkelio statybos pabaigos, o tada kilpų neliks, tiesiog bus išsukimas iš aplinkelio. Skaičiuoti ekonominius atsipirkimus nebaigtam projektui nėra daug prasmės. Aišku, nebent tas laikinumas truks 15 metų...
Vietoj važiavimo tiesiai.
Jokiu sveiku protu nepaaiškinamas sprendimas. Suprasčiau nebūtų to vietinio tunelio, dar galėtų sakyti, kad brangu dar vieną tunelį kasti.
Bet čia bereikėjo tik kiek platesnio tunelio, su 1+1. Net ir 1+0 (kaip yra pvz trap Palemono ir Neveronių vienoje vietoje) būtų pakakę iš bėdos.Paskutinis taisė Gator; 2020.07.10, 21:57.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Tai juolabiau jums nėra skirtumo, o kylantis ažiotažas iš nevietinių greičiausiai tik patvirtina, jog vietiniams bus tik geriau
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Čia pagal kokią logiką šis teiginys teisingas - jei ne vietiniai blogai vertina infrastruktūros projektą, vadinasi vietiniai jį vertins gerai?
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Na yra ir kitas požiūris - turi 1 Eur, o tortas kainuoja 2. Nusiperki už vieną Eur bandelę, suvalgai ir galvoji - reikėjo vis tik pirkti tortą. Tada visiems aiškini kaip blogai yra bandelė ir kaip gerai būtų buvęs tortas.
Kažkas panašiau į šitą absurdinį nelogiškumą (jei ne vietiniai blogai vertina infrastruktūros projektą, vadinasi vietiniai jį vertins gerai) būtų:
Jei tau patinka bandelė, vadinasi kitam patiks tortas. Kai iš tiesų jokio ryšio nėra, nes gali ir abiem bandelė, ir abiem tortas patikti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Taigi viskas jau aišku kaip bus - vietinis srautas bus priverstas važiuoti ratais bei deginti kurą, deginti laiką, teršti orą.
Vietoj važiavimo tiesiai.
As much power as necessary, as much freedom as possible
- 2 patinka
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
Tai aplinkelis turėtų užsukti vos ne į miesto centrą, nes tik tuomet nereiks važinėtis ratais vietiniams? Jei jų tikslas važinėtis tarp Šilo ir Iki parduotuvių, tada taip, bet tokių vietinių manau nėra daug.
Aplinkelis turi būti ten kur pastatytas ir tai yra puiku.
Kalbame, kad nereikėjo naikinti vietinio pravažiavimo esamoje vietoje (tuo tuneliu, kur dabar padarytas dviračiams galėjo padaryti ir 1+1 gatvelė vetiniam srautui).
Ir ten važinėja ne nuo šilo iki iki, o daug platesniu mastu (kad ir nuo Ateities pl. bet kurios vietos iki bet kurios Kalantos g. vietos. Nors realiai ir toliau, kad ir iki Molo ar stoties, ar centro.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Nesuprantu ar tu skaitai kas jau du ar tris kartus parašyta.
Aplinkelis turi būti ten kur pastatytas ir tai yra puiku.
Kalbame, kad nereikėjo naikinti vietinio pravažiavimo esamoje vietoje (tuo tuneliu, kur dabar padarytas dviračiams galėjo padaryti ir 1+1 gatvelė vetiniam srautui).
Ir ten važinėja ne nuo šilo iki iki, o daug platesniu mastu (kad ir nuo Ateities pl. bet kurios vietos iki bet kurios Kalantos g. vietos. Nors realiai ir toliau, kad ir iki Molo ar stoties, ar centro.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Šių teiginių be detalios maršrutų analizės nepatikrinsi, bet atrodo, kad labai plačiai interpretuojamas "vietinis" srautas. Bet kuriuo atveju - kritiškai vertinti srautų iki nebus pastatytas aplinkkelis neišeina.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Būtent, tas "vietinis" srautas, kuriam reikia tiesiau patekti į Ateities pl. ir kurio interesus dažnai aršiai gina gyvenantys kitame miesto gale, gali būti ir pusė Kauno. Tą ir turėjau omeny sakydamas, jog matyt vietiniams bus tik geriau, nes nauda iš mažesnio tranzito bus ženklesnė už galimybę visur nuvykti tiesia linija.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKadangi paskutiniu metu labai daug laiko praleidžiu Kaune, tai turiu keletą klausimų specifiškai dėl gatvių.
1. Ar gali kas paaiškinti, kodėl ne per seniausiai rekonstruotame Ateities plente rekonstrukcijos metu neįrengti jokie šaligatviai, nekalbant apie dviračių takus? Čia juk kaip ir vienas svarbesnių gatvių tvarkymo projektų Kaune per paskutinius kelis metus. Kaip taip galima? Ar forumo Kauniečiams tai atrodo normalu ir viskas ok?
2. Ar yra kokia specifinė priežastis, dėl kurios labai daugelyje Kauno gatvių, įskaitant pagrindines, nusitrynęs horizontalus ženklinimas ir neaišku, kaip reikia važiuoti? Tai irgi skaitosi norma Kaune ar čia tiesiog šiais metais kažkas pastrigo? Ar yra planų visa tai sutvarkyti visame mieste?
3. Kodėl Kaune tiek daug nereguliuojamų perėjų per ištisas 4 juostas be greičio kalnelių? Žiauriai pavojingi sprendimai, kas turbūt paaiškina ir kas kelias savaites Kaune perėjose žūstančius žmones. Ar yra planų tokias perėjas naikinti ar kažkaip tvarkyti?
4. Ar yra planų daryti kažkokį visuotinį ar šiaip didesnio masto gatvių tvarkymą, nes dabar nepažįstant kiekvienos konkrečios gatvės galima mašinos pakabą sukalti labai greitai dėl pusmetrį į asfaltą susmegusių šulinių dangčių ir šiaip duobių.
P.S. labai atsirašau, jeigu šitie klausimai ką nors įžeidė arba jeigu kam pasirodė, kad tyčiuojuosi ir niekinu Kauną. Klausiu visiškai rimtai ir atsakymų norėčiau rimtų.
Neįrengti nei šaligatviai, nei dviračių takai. Jų lengvai ir neįrengsi, nes vietos ant viaduko per geležinkelio pervažos tam nepalikta, deja.
Autobusų stotelės įrengtos laukuose, prie kurių nei prieisi nei išeisi, ypač žiemą.
Pėsčiųjų perėjos veda iš niekur į niekur, o iš pakelių darbininkai neišsivežė statybinio šlamšto.
Šiuo keliu matijošius kartais važiuoja į savo Vičiūnus ir mato projektuotojų broką ir pakelėse stovinčius surūdijusius stendus, bet panašu, kad jam atroje kadencijoje jau giliai dzin ir administracija tai jaučia. Dar labiau gaila, kad opozicija Kaune nusilpusi, susikompromitavusi, priėjimo prie miesto spaudos neturi, o ir nesidomi tokiais klausimais jų neviešina ir apie juos nekalba.
Miestiečiams tokie "mažmožiai" dar giliai dzin, dažniausia opinija yra "nauja valdžia jau bent ką nors daro, o ką ir kaip mažai svarbu, nes ankstesnė iš vis nienko nedarė". Taip ir gyvename, o jeigu jau vadini save Viešpačiu, tai turėtum ir pats žinoti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąIr ten važinėja ne nuo šilo iki iki, o daug platesniu mastu (kad ir nuo Ateities pl. bet kurios vietos iki bet kurios Kalantos g. vietos. Nors realiai ir toliau, kad ir iki Molo ar stoties, ar centro.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė simsim Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Austras Rodyti pranešimąŠyvos kumelės sapnas. Esu kažkada gyvenęs daugiabutyje prie Šilo (įvaža į kiemą jau kylant nuo žiedo į Amalių kalną). Niekada, pabrėžiu niekada, nevažiuodavau link Molo/centro per Amalių pervažą.
kad ir nuo Ateities pl. bet kurios vietos iki bet kurios Kalantos g. vietos. Nors realiai ir toliau, kad ir iki Molo ar stoties, ar centro
Anas veikėjas bandė pasakyt, kad kelias (Amalių pervažos vietoje) reikalingas būtų tik nuo Iki iki šilo važinėjantiems, kai iš tiesų juo važiuotų daug platesniu mastu.
Ir dabar tie tūkstančiai mašinų degins pnigus, laiką ir terš atmosferą važinėdami ratais.Paskutinis taisė Gator; 2020.07.19, 23:50.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Šių teiginių be detalios maršrutų analizės nepatikrinsi, bet atrodo, kad labai plačiai interpretuojamas "vietinis" srautas. Bet kuriuo atveju - kritiškai vertinti srautų iki nebus pastatytas aplinkkelis neišeina.
Aplinkelis daromas tam, kad mašinos važiuojančios PRO Kauną nevažiuotų per miestą, o pravažiuotų aplinkeliu.
Aplinkelis nedaromas tam, kad uždaryti miesto gyventojams artimesnį pravažiavimą, kad jie važiuotų ratu ir degintų pinigus, laiką bei terštų orą.
Nėra absoliučiai jokio skirtumo ar kaip vietinį srautą imame:
Nuo IKI iki Šilo atvažiuojantį
Nuo IKI imi Molo atvažiuojantį.
Nuo IKI iki Centro atvažiuojantį.
Visais trim atvejais vairuotojams prisideda 1,2 km papildomai, visis trm atvejais vairuotojai papildomai sugaišta laiko, visais trim atvejais miesto oras užteršiamas vienodu papildomu taršalų kiekiu.
Ir visais trim atvejais tokių absurdiškų praradimų nebūtų jei būtų padarytas auto tunelis kur dabar padarytas tik dviračiams ties Amalių pervaža.
Nėra jokio logiško paaiškinimo kodėl tai nebuvo padaryta. Čia kažkas nesusivokęs bandė sakyti, kad palikus ten pravažą važiuotų ja ir tranzitinis transportas. Tai ne, nevažiuotų, nes kam jiems būtų važiuoti lėčiau per šią vietą, o ne greičiau aplinkeliu.
Taip, kad visas srautas idealiai susidėliotų - pro Kauną važiuojantys lėktų aplinkeliu. Vietiniai važiuotų nedegindami papildomai 1,2km kiekviename važiavime į vieną pusę.Paskutinis taisė Gator; 2020.07.20, 00:02.
Comment
Comment