Beje tą Petrašiūnų žiedą perpaišė į turbožiedą. Nežinau kaip senai tik.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava
Collapse
X
-
Prašiau tokį laišką:
Sveiki,
ar esate gavę užklausų dėl reguliuojamos pėsčiųjų perėjos įrengimo priešais PC Šilas?
Piko metu ateities pl kausto kamščiai dėl vorele per tą perėją einančių pėsčiųjų. Visą vasarą amaliu pervaža nebuvo nė karto uždaryta, kamščiai buvo, atidarius tunelį niekas nepasikeitė, ir stovint kamštyje pagalvojau kad net ir po kelių metų atidarius aplinkkelį gali susidaryti kamštis pačiame aplinkkelyje - nes petrašiūnai nesugebės priimti visų norinčių įvažiuoti į Kauną iš tos pusės..
Kodėlgi nepabandžius pakabinti pėsčiųjų šviesoforo su mygtuku ir atbuliniu sekundomačiu? perėja trumpa, pėstiesiems nereikėtų daug laiko pereiti gatvę, ir vėl būtų galima paleisti eismą. Tai aktualu tik nuo 15 iki 19 valandos - visi, kurie ryte stovi T.Masiulio kamštyje (dėl jų neperseniausiai perbraižėte žiedą) - vakare grįžta atgal - dėl jų reikėtų ir mygtukinio pėsčiųjų šviesoforo.
Laba diena,
Ačiū už pastebėjimus. Jau kurį laiką stebime srautus ir ieškome tinkamiausio sprendimo. Kaip ir minite laiške vienas iš sprendinių būtų šviesoforo įrengimas ties žiedu.
Pagarbiai,
Martynas Matusevičius
Kauno miesto savivaldybės administracijos
Transporto ir eismo organizavimo skyriaus
vedėjas
- 6 patinka
Comment
-
Kauno m. savivaldybė 2020.06.24
Kaune atidarytas Palemono ir Marių gatvių transporto mazgas
Panaikintų pavojingų vietų sąrašą Kaune papildė nuo ketvirtadienio uždaroma Marių ir Palemono gatvių geležinkelio pervaža. Ją pakeitė po bėgiais „pakištas“ požeminis tunelis ir naujas transporto mazgas. Vairuotojai naujoves gali išbandyti jau nuo Joninių, praneša Kauno miesto savivaldybė.
Pirmieji vairuotojai šią savaitę jau išbandė važiavimą naujuoju tuneliu. Pasak statybos darbus atlikusios bendrovės „Autokausta“ gamybos direktoriaus Justino Jasiulevičiaus, tunelio aukštis siekia apie 7, o plotis 9 metrus.
„Nuo šio ketvirtadienio bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ uždaro pervažą, todėl dieną prieš atidarome tunelį ir visą Marių-Palemono gatvių transporto mazgą, kad vairuotojai galėtų apsiprasti. Nors darbai nėra iki galo užbaigti, tačiau transporto judėjimui tai netrukdys. Stebėsime situaciją ir nedelsiant reaguosime jeigu vairuotojams kils nepatogumų“
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...nsporto-mazgas
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...as-221-1337686
Naujojo mazgo vieta žemėlapyje
www.mapy.cz
www.maps.google.com
- 2 patinka
Comment
-
1. Aplinkkelio gretimybė
2. Šioje temoje informaciją apie objektą yra kur kas lengviau susirasti nei bendroje temoje apie Kauno infrastruktūros proejktus. Ten, deja, yra labai daug menkavertės informacijos ar tiesiog šlamšto, kur viskas nuskęsta. Pvz. vien šiandien yra bent trys pranešimai apie "bortelį Taikos prospekte".
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą1. Aplinkkelio gretimybė
2. Šioje temoje informaciją apie objektą yra kur kas lengviau susirasti nei bendroje temoje apie Kauno infrastruktūros proejktus. Ten, deja, yra labai daug menkavertės informacijos ar tiesiog šlamšto, kur viskas nuskęsta. Pvz. vien šiandien yra bent trys pranešimai apie "bortelį Taikos prospekte".
- 1 patinka
Comment
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimąPravažiavau, bet nemačiau kad būtų pagalvota apie pėsčiuosius ir dviratininkus. Iš karto už tunelio Palemono pusėje naauji šaligatviai ir dviračių takas berods, o iki tunelio ir per tunelį net pėsčiųjjų tako normalaus nėra...
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Darbai dar nebaigti. Infrastruktūra toje pusėje dar įrenginėja.
P.S. peržiūrėjau dar kartą nuotraukas, tai kaip suprantu tunelyje po bėgiais pėsčiųjų takai yra, o siaurame tunelyje virš kurio eina jungiamasis kelias jau nebėrą. Pėstieji laiptais nukreipiami į viršų... o dviračiai, vežimai ir t.t. neaišku kaip pakyla į viršų..Paskutinis taisė iPhone; 2020.06.27, 22:53.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimą
Taip, bet važiuojant tuneliu nemačiau vietos pėsčiųjų takams. Ten dvi juostos po vieną į kiekvieną pusę ir pusės metro pločio kelkraštis...Tad nelabai įsivaizduoju kur ten galėtų tilpti dviračių ar pėsčiųjų takai..Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.27, 22:48.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Važiuojant nuo Palemono, dešinėje dviračių takas iš karto už tunelio prieš viaduką nusuka į dešinę ir kyla į viršų, paskui aplenks žiedą ir eis palei Palemono g. Tiesa, ten vietomis net dviračių tako kontūrų dar nėra, vyksta kasimo darbai. Na, o pėstiesiems kairėje laiptukus padarė, dėl neįgaliųjų nežinau, susidaro įspūdis, kad nelabai pagalvota, nebent per dviračių taką galės judėti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimą
Supratau. Keista jei nepagalvota apie neįgaliuosius.Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.27, 23:20.
Comment
-
Gal kas gali paaiškint kodėl rekonstruojant Amalių pervažą buvo pasirinkta pusantro kilometro ilgio vėžlio greičiu judanti transporto kilpa. Kokios neįveikiamos techninės kliūtys sutrukdė pastatyti paprasčiausią tunelį senos pervažos vietoje. Asmeniškai važiavau tik vieną kartą ir man žiauriai nepatiko kiek užtrukau toj dirbtinėj kilpoj. Faktas kad savo maršrutus planuosiu vengdamas to mazgo. IMHO ekologinė tarša dėl kilpos nepalyginamai didesnė negu iki rekonstrukcijos dėl retkarčiais stabdomo eismo. Taigi, kam ta kilpa?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė tms Rodyti pranešimąGal kas gali paaiškint kodėl rekonstruojant Amalių pervažą buvo pasirinkta pusantro kilometro ilgio vėžlio greičiu judanti transporto kilpa. Kokios neįveikiamos techninės kliūtys sutrukdė pastatyti paprasčiausią tunelį senos pervažos vietoje. Asmeniškai važiavau tik vieną kartą ir man žiauriai nepatiko kiek užtrukau toj dirbtinėj kilpoj. Faktas kad savo maršrutus planuosiu vengdamas to mazgo. IMHO ekologinė tarša dėl kilpos nepalyginamai didesnė negu iki rekonstrukcijos dėl retkarčiais stabdomo eismo. Taigi, kam ta kilpa?Paskutinis taisė skyrma; 2020.07.06, 20:03.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė skyrma Rodyti pranešimą
Jei nepatingėtum pasivartyti šią temą rastum, kad ten eis aplinkkelis.
Dabar gi visas vietinis srautas bus priverstas deginti laiką, pinigus bei teršti orą važiuodamas aplinkui, vieto to, kad važiuotų tiesiai buvusia vieta.
Kolkas niekas nepaaiškino šitokio idiotiško sprendimo motyvų.
Galima nesunkiai primesti žiant srautą kiek milijonų pinigų vairuotojai papildomai ištaškys ant kuro, kiek laiko sugaiš papildomai ir kiek teršalų į orą bus paleista.
- 2 patinka
Comment
-
Gerai padarė, tik ne viską - turi būti išspresta pėščiųjų perėja prie Šilo (žiedo) - parašius savivaldybei - gautas atsakymas: stebime srautus..
Ten kur buvo pervaža daryti tunelį matyt neužteko pingių, nes būtų reikėję ir transporto mazgus abejose tunelio pusėse projektuoti - paprasčiau buvo žiedas ir jokių mazgų.
Pastačius aplinkkelį niekas nevažiuos senają trasa, ir dalis srauto liks aplinkkelyje tačiau nepadidinus pralaidumo ties šilu - tai tas kamštis drieksis visu aplinkkeliu - bus juokinga žiūrėti..
Turiu sprendimą: iškart išlindus už tunelio sukite į neasfaltuotą išvažiavimą kairėje (dar būnant duobėje) - išlysite prie šilo tik iš kitos pusės kur nėra perėjų - mačiau nemažai kas ten važiuoja, taip dar turbūt ilgindami gyvatę
Comment
-
Parašė miraged Rodyti pranešimąTen kur buvo pervaža daryti tunelį matyt neužteko pingių, nes būtų reikėję ir transporto mazgus abejose tunelio pusėse projektuoti - paprasčiau buvo žiedas ir jokių mazgų.)
Ir transporto mazgeliai vietiniam srautui irgi ištirptų palyginus su viso projekto kaina.
Jau nė nekalbant kiek milijonų papildomai turės pradginti vitinis srautas privertas važiuoti ratais (berods 1,2 km tai galite paskaičiuoti pirmyn atgal kokie 210 centų sudeginti vien ant kuro).
Paskaičiuoti galite kelias minutes - vidutniu atlyginimu imant pirmyn atgal kiek čia 50 centų dar gaunasi.
Kiek ten vietinio srauto (po aplinkelio atidarymo) būtų, net baisu skaičiuoti kiek milijonų bus paliedžiama vėjais.
Kai stato infrastruktūrą per kiek laiko skaičiuoja, kad atsipirktų? Čia atsipirkimas turbūt tikrai aplenktų krūvas infrastyktūros projektų.
Comment
Comment