Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Beje tą Petrašiūnų žiedą perpaišė į turbožiedą. Nežinau kaip senai tik.
    Paskutinis taisė booraz; 2019.12.03, 15:30.
    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

    Comment


      Prašiau tokį laišką:

      Sveiki,


      ar esate gavę užklausų dėl reguliuojamos pėsčiųjų perėjos įrengimo priešais PC Šilas?
      Piko metu ateities pl kausto kamščiai dėl vorele per tą perėją einančių pėsčiųjų. Visą vasarą amaliu pervaža nebuvo nė karto uždaryta, kamščiai buvo, atidarius tunelį niekas nepasikeitė, ir stovint kamštyje pagalvojau kad net ir po kelių metų atidarius aplinkkelį gali susidaryti kamštis pačiame aplinkkelyje - nes petrašiūnai nesugebės priimti visų norinčių įvažiuoti į Kauną iš tos pusės..
      Kodėlgi nepabandžius pakabinti pėsčiųjų šviesoforo su mygtuku ir atbuliniu sekundomačiu? perėja trumpa, pėstiesiems nereikėtų daug laiko pereiti gatvę, ir vėl būtų galima paleisti eismą. Tai aktualu tik nuo 15 iki 19 valandos - visi, kurie ryte stovi T.Masiulio kamštyje (dėl jų neperseniausiai perbraižėte žiedą) - vakare grįžta atgal - dėl jų reikėtų ir mygtukinio pėsčiųjų šviesoforo.
      Ir atrašė taip:
      Laba diena,

      Ačiū už pastebėjimus. Jau kurį laiką stebime srautus ir ieškome tinkamiausio sprendimo. Kaip ir minite laiške vienas iš sprendinių būtų šviesoforo įrengimas ties žiedu.

      Pagarbiai,
      Martynas Matusevičius
      Kauno miesto savivaldybės administracijos
      Transporto ir eismo organizavimo skyriaus
      vedėjas

      Comment


        Man atrodo, kad problemą išspręs tik aplinkelio įrengimas. Nes įrengus pėsčiųjų šviesoforą, gali užsikimšti pats žiedas nuo norinčių kilti į kalną, ir tada problema dar bus didesnė.
        As much power as necessary, as much freedom as possible

        Comment


          Kauno m. savivaldybė 2020.06.24
          Kaune atidarytas Palemono ir Marių gatvių transporto mazgas
          Panaikintų pavojingų vietų sąrašą Kaune papildė nuo ketvirtadienio uždaroma Marių ir Palemono gatvių geležinkelio pervaža. Ją pakeitė po bėgiais „pakištas“ požeminis tunelis ir naujas transporto mazgas. Vairuotojai naujoves gali išbandyti jau nuo Joninių, praneša Kauno miesto savivaldybė.

          Pirmieji vairuotojai šią savaitę jau išbandė važiavimą naujuoju tuneliu. Pasak statybos darbus atlikusios bendrovės „Autokausta“ gamybos direktoriaus Justino Jasiulevičiaus, tunelio aukštis siekia apie 7, o plotis 9 metrus.
          „Nuo šio ketvirtadienio bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ uždaro pervažą, todėl dieną prieš atidarome tunelį ir visą Marių-Palemono gatvių transporto mazgą, kad vairuotojai galėtų apsiprasti. Nors darbai nėra iki galo užbaigti, tačiau transporto judėjimui tai netrukdys. Stebėsime situaciją ir nedelsiant reaguosime jeigu vairuotojams kils nepatogumų“





          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...nsporto-mazgas
          https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...as-221-1337686


          Naujojo mazgo vieta žemėlapyje
          www.mapy.cz


          www.maps.google.com

          Comment


            O kuo šitas mazgas susijęs su pietrytiniu aplinkkeliu?

            Comment


              1. Aplinkkelio gretimybė


              2. Šioje temoje informaciją apie objektą yra kur kas lengviau susirasti nei bendroje temoje apie Kauno infrastruktūros proejktus. Ten, deja, yra labai daug menkavertės informacijos ar tiesiog šlamšto, kur viskas nuskęsta. Pvz. vien šiandien yra bent trys pranešimai apie "bortelį Taikos prospekte".

              Comment


                Įdomu ta EMSI (buvusi Ventus) degalinė liks tokia beveik neprivažiuojama, ar ją iškels/naikins?
                As much power as necessary, as much freedom as possible

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  1. Aplinkkelio gretimybė


                  2. Šioje temoje informaciją apie objektą yra kur kas lengviau susirasti nei bendroje temoje apie Kauno infrastruktūros proejktus. Ten, deja, yra labai daug menkavertės informacijos ar tiesiog šlamšto, kur viskas nuskęsta. Pvz. vien šiandien yra bent trys pranešimai apie "bortelį Taikos prospekte".
                  Nors gali kai kuriems atrodyti ir klaidinančiai, bet galima užskaityt atkarpą kaip atšaką į Palemoną iš aplinkkelio. Juolabiau, kad tokio mąsto kelių statybos projektų nesusijusių su aplinkkeliu šiose vietovėse greičiausiai artimiausiu metu ir nebus.

                  Comment


                    Pagal gautas aeronuotraukas atnaujintas mazgo vaizdavimas OpenStreetMap žemėlapyje. Pažymėta kol kas apytikslė dviračių tako trasa (mėlynas punktyras). Gavus atnaujintas ORT10LT palydovines fotografijas arba tikslesnius GPS duomenis, turėtų būti sudarytas tikslus mazgo vaizdavimas žemėlapyje.
                    Click image for larger version  Name:	mazgas_mazgas.jpg Views:	1 Size:	158,3 kB ID:	1811550

                    Comment


                      Pravažiavau, bet nemačiau kad būtų pagalvota apie pėsčiuosius ir dviratininkus. Iš karto už tunelio Palemono pusėje naauji šaligatviai ir dviračių takas berods, o iki tunelio ir per tunelį net pėsčiųjjų tako normalaus nėra...

                      Comment


                        Parašė iPhone Rodyti pranešimą
                        Pravažiavau, bet nemačiau kad būtų pagalvota apie pėsčiuosius ir dviratininkus. Iš karto už tunelio Palemono pusėje naauji šaligatviai ir dviračių takas berods, o iki tunelio ir per tunelį net pėsčiųjjų tako normalaus nėra...
                        Darbai dar nebaigti. Infrastruktūra toje pusėje dar įrenginėja.

                        Comment


                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                          Darbai dar nebaigti. Infrastruktūra toje pusėje dar įrenginėja.
                          Taip, bet važiuojant tuneliu nemačiau vietos pėsčiųjų takams. Ten dvi juostos po vieną į kiekvieną pusę ir pusės metro pločio kelkraštis...Tad nelabai įsivaizduoju kur ten galėtų tilpti dviračių ar pėsčiųjų takai..
                          P.S. peržiūrėjau dar kartą nuotraukas, tai kaip suprantu tunelyje po bėgiais pėsčiųjų takai yra, o siaurame tunelyje virš kurio eina jungiamasis kelias jau nebėrą. Pėstieji laiptais nukreipiami į viršų... o dviračiai, vežimai ir t.t. neaišku kaip pakyla į viršų..
                          Attached Files
                          Paskutinis taisė iPhone; 2020.06.27, 22:53.

                          Comment


                            Parašė iPhone Rodyti pranešimą

                            Taip, bet važiuojant tuneliu nemačiau vietos pėsčiųjų takams. Ten dvi juostos po vieną į kiekvieną pusę ir pusės metro pločio kelkraštis...Tad nelabai įsivaizduoju kur ten galėtų tilpti dviračių ar pėsčiųjų takai..
                            Važiuojant nuo Palemono, dešinėje dviračių takas iš karto už tunelio prieš viaduką nusuka į dešinę ir kyla į viršų, paskui aplenks žiedą ir eis palei Palemono g. Tiesa, ten vietomis net dviračių tako kontūrų dar nėra, vyksta kasimo darbai. Na, o pėstiesiems kairėje laiptukus padarė, dėl neįgaliųjų nežinau, susidaro įspūdis, kad nelabai pagalvota, nebent per dviračių taką galės judėti.
                            Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.27, 22:48.

                            Comment


                              Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                              Važiuojant nuo Palemono, dešinėje dviračių takas iš karto už tunelio prieš viaduką nusuka į dešinę ir kyla į viršų, paskui aplenks žiedą ir eis palei Palemono g. Tiesa, ten vietomis net dviračių tako kontūrų dar nėra, vyksta kasimo darbai. Na, o pėstiesiems kairėje laiptukus padarė, dėl neįgaliųjų nežinau, susidaro įspūdis, kad nelabai pagalvota, nebent per dviračių taką galės judėti.
                              Supratau. Keista jei nepagalvota apie neįgaliuosius.

                              Comment


                                Parašė iPhone Rodyti pranešimą

                                Supratau. Keista jei nepagalvota apie neįgaliuosius.
                                Aišku, reiktų palaukti kol baigs visus darbus, bet neįgaliesiems judėjimas turėtų būti panašus kaip dviratininkams. Nesusidarytų ir didelės apylankos, pėsčiųjų perėjos yra šalia arčiausiai esančių įvažų nuo tunelio, yra šaligatvis ant viaduko. Tiesa nežinau kaip dėl nuolydžių. Motorizuotoms priemonėms berods neturėtų būti problemų, bet paprastais neįgaliojo vežimėliais judėti, iš pažiūros, atrodo kebloka.
                                Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.27, 23:20.

                                Comment


                                  Gal kas gali paaiškint kodėl rekonstruojant Amalių pervažą buvo pasirinkta pusantro kilometro ilgio vėžlio greičiu judanti transporto kilpa. Kokios neįveikiamos techninės kliūtys sutrukdė pastatyti paprasčiausią tunelį senos pervažos vietoje. Asmeniškai važiavau tik vieną kartą ir man žiauriai nepatiko kiek užtrukau toj dirbtinėj kilpoj. Faktas kad savo maršrutus planuosiu vengdamas to mazgo. IMHO ekologinė tarša dėl kilpos nepalyginamai didesnė negu iki rekonstrukcijos dėl retkarčiais stabdomo eismo. Taigi, kam ta kilpa?

                                  Comment


                                    Parašė tms Rodyti pranešimą
                                    Gal kas gali paaiškint kodėl rekonstruojant Amalių pervažą buvo pasirinkta pusantro kilometro ilgio vėžlio greičiu judanti transporto kilpa. Kokios neįveikiamos techninės kliūtys sutrukdė pastatyti paprasčiausią tunelį senos pervažos vietoje. Asmeniškai važiavau tik vieną kartą ir man žiauriai nepatiko kiek užtrukau toj dirbtinėj kilpoj. Faktas kad savo maršrutus planuosiu vengdamas to mazgo. IMHO ekologinė tarša dėl kilpos nepalyginamai didesnė negu iki rekonstrukcijos dėl retkarčiais stabdomo eismo. Taigi, kam ta kilpa?
                                    Jei nepatingėtum pasivartyti šios temos rastum, kad ten eis aplinkkelis.
                                    Paskutinis taisė skyrma; 2020.07.06, 20:03.

                                    Comment


                                      Parašė skyrma Rodyti pranešimą

                                      Jei nepatingėtum pasivartyti šią temą rastum, kad ten eis aplinkkelis.
                                      Jis teisingai kalba, nes net ir aplinkelio atveju privaloma buvo padaryti pravažiavimą vietiniam srautui buvusioj pervažos vietoj (kur dabar ar taip ar taip darė tunelį pėsčiųjų).

                                      Dabar gi visas vietinis srautas bus priverstas deginti laiką, pinigus bei teršti orą važiuodamas aplinkui, vieto to, kad važiuotų tiesiai buvusia vieta.

                                      Kolkas niekas nepaaiškino šitokio idiotiško sprendimo motyvų.

                                      Galima nesunkiai primesti žiant srautą kiek milijonų pinigų vairuotojai papildomai ištaškys ant kuro, kiek laiko sugaiš papildomai ir kiek teršalų į orą bus paleista.

                                      Comment


                                        Gerai padarė, tik ne viską - turi būti išspresta pėščiųjų perėja prie Šilo (žiedo) - parašius savivaldybei - gautas atsakymas: stebime srautus..
                                        Ten kur buvo pervaža daryti tunelį matyt neužteko pingių, nes būtų reikėję ir transporto mazgus abejose tunelio pusėse projektuoti - paprasčiau buvo žiedas ir jokių mazgų.
                                        Pastačius aplinkkelį niekas nevažiuos senają trasa, ir dalis srauto liks aplinkkelyje tačiau nepadidinus pralaidumo ties šilu - tai tas kamštis drieksis visu aplinkkeliu - bus juokinga žiūrėti..
                                        Turiu sprendimą: iškart išlindus už tunelio sukite į neasfaltuotą išvažiavimą kairėje (dar būnant duobėje) - išlysite prie šilo tik iš kitos pusės kur nėra perėjų - mačiau nemažai kas ten važiuoja, taip dar turbūt ilgindami gyvatę

                                        Comment


                                          Parašė miraged Rodyti pranešimą
                                          Ten kur buvo pervaža daryti tunelį matyt neužteko pingių, nes būtų reikėję ir transporto mazgus abejose tunelio pusėse projektuoti - paprasčiau buvo žiedas ir jokių mazgų.)
                                          Tunelis pervažos vietoje (šalia jos) yra padarytas ir nemenko dydžio. Pritaikyti 1+1 keliui šiek tiek praplėtus nebūtų super daugiau kainavę.
                                          Ir transporto mazgeliai vietiniam srautui irgi ištirptų palyginus su viso projekto kaina.

                                          Jau nė nekalbant kiek milijonų papildomai turės pradginti vitinis srautas privertas važiuoti ratais (berods 1,2 km tai galite paskaičiuoti pirmyn atgal kokie 210 centų sudeginti vien ant kuro).
                                          Paskaičiuoti galite kelias minutes - vidutniu atlyginimu imant pirmyn atgal kiek čia 50 centų dar gaunasi.
                                          Kiek ten vietinio srauto (po aplinkelio atidarymo) būtų, net baisu skaičiuoti kiek milijonų bus paliedžiama vėjais.

                                          Kai stato infrastruktūrą per kiek laiko skaičiuoja, kad atsipirktų? Čia atsipirkimas turbūt tikrai aplenktų krūvas infrastyktūros projektų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X