Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Infrastruktūra šalia Akropolio-2 (Geležinio Vilko g.) ir Litexpo

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    2002m. balandžio 26d. buvo atidarytas "Akropolis" Šeškinėje. Tuo metu apie antrąjį tikrai niekas nekalbėjo. Kiek atsimenu tada dar ir "Velga" kažkiek veikė ir variklius berods vyniojo.
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      #82
      Savivaldybėje pateiktame Vingio parko atnuajinimo plane ties 3 etapu nuo 2018m yra įtrauktas pėsčiūjų viadukas ties Litexpo ir vandenviete.

      http://www.vilnius.lt/index.php?1221899945

      Comment


        #83
        Prieš tiltą Vilniaus Vingio parke kovojama peticija – NE viešajam transportui

        Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...rtui-56-647915
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          #84
          Parašė SPX Rodyti pranešimą
          Prieš tiltą Vilniaus Vingio parke kovojama peticija – NE viešajam transportui

          Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...rtui-56-647915
          Iš kitos pusės - kaip atvykti iki Vingio p. jei gyveni Žirmūnuose? Tik mašina, iki pat estrados Tai dar klausimas kas blogiau - ar VT, ar mašinos Vingio P. širdį.

          Manau čia aplinkinių gyventojų interesas, kurie ateina pėščiomis, ir linkę galvoti, kad parkas "tik jų, o ne visų miestiečių".

          Comment


            #85
            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
            Iš kitos pusės - kaip atvykti iki Vingio p. jei gyveni Žirmūnuose? Tik mašina, iki pat estrados Tai dar klausimas kas blogiau - ar VT, ar mašinos Vingio P. širdį.

            Manau čia aplinkinių gyventojų interesas, kurie ateina pėščiomis, ir linkę galvoti, kad parkas "tik jų, o ne visų miestiečių".
            Bent jau aš kaip vietinis už tiltą. Dar ir kitas pėsčiųjų nepamaišytų senojo siauroko tilto vietoje, būtų simboliška.
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              #86
              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
              Iš kitos pusės - kaip atvykti iki Vingio p. jei gyveni Žirmūnuose? Tik mašina, iki pat estrados Tai dar klausimas kas blogiau - ar VT, ar mašinos Vingio P. širdį.

              Manau čia aplinkinių gyventojų interesas, kurie ateina pėščiomis, ir linkę galvoti, kad parkas "tik jų, o ne visų miestiečių".
              Atvažiuoji iki Čiurliono g., palieki mašiną ir eini pasivaikščiot po parką. Ir nereikia jokių mašinų parke. Apskritai, privažiavimą prie estrados nuo Geležinio vilko g. reikia užblokuoti. Pora šimtų metrų paeiti pušynu dar niekam nepakenkė.
              Lietuva visiems.

              Comment


                #87
                Parašė abruo Rodyti pranešimą
                Atvažiuoji iki Čiurliono g., palieki mašiną ir eini pasivaikščiot po parką. Ir nereikia jokių mašinų parke. Apskritai, privažiavimą prie estrados nuo Geležinio vilko g. reikia užblokuoti. Pora šimtų metrų paeiti pušynu dar niekam nepakenkė.
                O ar ten galima važiuoti? Bent jau anksčiau buvo ženklas. O ir šiaip sąžinė neleidžia

                Comment


                  #88
                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  O ar ten galima važiuoti? Bent jau anksčiau buvo ženklas. O ir šiaip sąžinė neleidžia
                  Kurioje vietoje? Iki Čiurlionio viaduko privažiuoti tikrai galima, dar ir už jo gal keliasdešimt metrų gatvės yra automobiliui pastatyti.
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    #89
                    Gyvenu Žvėryne prie pat pesčiųjų tilto, tai gerom dienom patikėkit mašina lengviau prisiparkuot kur nors senamiestyje

                    Comment


                      #90
                      Parašė abruo Rodyti pranešimą
                      Atvažiuoji iki Čiurliono g., palieki mašiną ir eini pasivaikščiot po parką. Ir nereikia jokių mašinų parke. Apskritai, privažiavimą prie estrados nuo Geležinio vilko g. reikia užblokuoti. Pora šimtų metrų paeiti pušynu dar niekam nepakenkė.
                      Užblokuoti nereikia. Galima tiesiog šlagbaumą įrengt, kuris leistu tik aptarnaujantį transportą ir spec. tarnybas. Ir tik jau nereikia visokių heiterių lia lia kad bus per toli eit iš Čiurlionio gatvės ar nuo Žvėryno. Kai aš mažas buvau tai tėvai visada parkuodavosi Čurlionio g. Ir ką? Ir nieko - nenumiriau dar
                      You might surprise yourself.

                      Miestai.net FB

                      Comment


                        #91
                        Parašė SPX Rodyti pranešimą
                        Prieš tiltą Vilniaus Vingio parke kovojama peticija – NE viešajam transportui
                        Galima peticijos organizatorius suprasti - leidus važinėti tik viešajam transportui, vistiek bus gudručių, kurie "nematė" atitinkamų ženklų, "labai skubėjo" ir pan.

                        Comment


                          #92
                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                          Gyvenu Žvėryne prie pat pesčiųjų tilto, tai gerom dienom patikėkit mašina lengviau prisiparkuot kur nors senamiestyje
                          Todėl reikia dar vieno pėsčiųjų viaduko, bet ne transporto ir dar visai šalia jau esamo Lazdynų.
                          Flickr

                          Comment


                            #93
                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Todėl reikia dar vieno pėsčiųjų viaduko, bet ne transporto ir dar visai šalia jau esamo Lazdynų.
                            Na būtų neblogas variantas pėsčiųjų/dviračių tiltui, kaip kažkas minėjo - senojo siauruko tilto vietoje. Tačiau vėlgi - kyla klausima ar tikrai reikia? Karoliniškių/Lazdynų/ Viršuliškių gyventojai turi panosėje Karoliniškių kraštovaizdžio draustinį.. Tiesa, kiek nelygiavertis palyginimas

                            Tuo tarpu visai šalia esamo Lazdynų tilto (kur dabar ir planuojama) įrengus pėsčiųjų ir dviračių tiltą (jokio auto transporto!) bei įrengus automobilių stovėjimo aikštelę, būtų galimybė patogiai patekti į Vingio parką, jau iš trečios pusės. Papildoma aikštelė tikrai nepamaišytų

                            Bet kuriuo atveju būtina apriboti auto patekimą ir prie pačios estrados..

                            Comment


                              #94
                              Apie auto eismą niekas ir nekalba. Šitie protestuotojai sumalė viską į vieną: pėsčiuosius, dviračius, auto, VT... Taip ir gaunasi, kad pusė straipsnio eina kalba apie protestą prie auto eismą, o pusėje - prieš VT eismą.

                              Žalieji protestuoja prieš VT... pasaulis visai apsivertė aukštyn kojomis!

                              O tas tiltas kažkuo ypatingas nebus. Kai bus apstatyta 2 Akropolio teritorija, eismas palei tą pakraštį bet kokiu atveju išaugs. Ir jau geriau tegul tai būna VT eismas, o ne auto.

                              Comment


                                #95
                                Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                Kurioje vietoje? Iki Čiurlionio viaduko privažiuoti tikrai galima, dar ir už jo gal keliasdešimt metrų gatvės yra automobiliui pastatyti.
                                Iki estrados, kaip rašo abruo.

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Apie auto eismą niekas ir nekalba. Šitie protestuotojai sumalė viską į vieną: pėsčiuosius, dviračius, auto, VT... Taip ir gaunasi, kad pusė straipsnio eina kalba apie protestą prie auto eismą, o pusėje - prieš VT eismą.

                                  Žalieji protestuoja prieš VT... pasaulis visai apsivertė aukštyn kojomis!

                                  O tas tiltas kažkuo ypatingas nebus. Kai bus apstatyta 2 Akropolio teritorija, eismas palei tą pakraštį bet kokiu atveju išaugs. Ir jau geriau tegul tai būna VT eismas, o ne auto.
                                  Man pačiam būtų sunku patikėti, kad ateityje tiltas nebus atiduotas ir auto (pvz. pradžioje taxi) transportui

                                  Beje koks VT važiuotų tuo tiltu? 2G? Kažkur buvo rašyta, kad troleibusai važiuotų senąja trasa.

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                                    Man pačiam būtų sunku patikėti, kad ateityje tiltas nebus atiduotas ir auto (pvz. pradžioje taxi) transportui

                                    Beje koks VT važiuotų tuo tiltu? 2G? Kažkur buvo rašyta, kad troleibusai važiuotų senąja trasa.
                                    Galima prisisvajoti, kad tiltas ateityje bus skirtas tik sunkiasvoriam transportui, kuris išvežinės statybines šiukšles iš Akropolis-2 teritorijos. Bet tai ir liks tik svajonėmis.

                                    Tiltas statomas pėstiesiems/dviračiams ir VT. Jeigu ateityje kas nors sugalvos juo leisti auto eismą - tada protestuoti ir reikia. Nors, kad taip nutiks, šansai bene nuliniai.

                                    Comment


                                      #98
                                      Gal yra kokių žinių, kada planuojamas pėsčiųjų ir dviračių tiltas prie Litexpo? Ar kas nors vyksta, ar vis dar ateities planuose?

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                                        Gal yra kokių žinių, kada planuojamas pėsčiųjų ir dviračių tiltas prie Litexpo? Ar kas nors vyksta, ar vis dar ateities planuose?
                                        Kažkada netolimoje ateityje, jeigu gerai atsimenu, turi skelbti arch. konkursą.

                                        Comment


                                          Prie būsimo „Akropolis Vingis“ bus kardinaliai keičiamas eismo organizavimas: keisis Geležinio Vilko gatvės eismas https://madeinvilnius.lt/transportas...gatves-eismas/
                                          Vienas esminių eismo organizavimo pokyčių prie būsimo „Akropolio“ – Gerosios Vilties ir Geležinio Vilko gatvių sankryžos panaikinimas. Vietoj minėtos sankryžos numatoma turbo žiedinė sankryža, kurios išorinis diametras bus 40 metrų. Projektiniuose pasiūlymuose nurodoma, jog žiedinė sankryža projektuojama su patekimu iš ir į Geležinio vilko g., Gerosios vilties g., daugiabučių kiemus ir „Akropolio“ įvažiavimą. Siekiant išvengti eismo srautų susikirtimo, nuo turbo žiedinės sankryžos planuojamas mini tunelis po Geležinio Vilko gatve, kuris leis transporto priemonėms patekti į „Akropolio“ teritoriją. Taip pat bus rekonstruojama Savanorių prospekto ir Gerosios Vilties gatvės sankryža. Vilkpėdės gatvės dalis, nuo minėtos sankryžos iki Geležinio Vilko gatvės, bus siaurinama iki dviejų eismo juostų, bus įrengiamas 3 metrų pločio dviračių takas aptarnausiantis srautus atvykstančius nuo Naujamiesčio, Centro mikrorajonų. Pėsčiųjų ir dviračių srautas į Vingio parko ir Akropolio teritoriją pateks po naujai formuojama požemine perėja – tuneliu.
                                          Eigulių gatvėje, sankirtoje su naujai planuojama Vidine gatve, planuojama įrengti dar vieną žiedinę sankryžą, kuri būtų 26 m diametro su viena važiuojamąja juosta. „Centrinė žiedinės sankryžos dalis projektuojama „užvažiuojama“. Centrinės žiedo dalies danga – granitinės trinkelės įrėmintos granitiniais kelio bordiūrais“, – apie būsimą žiedinę sankryža rašoma projektiniuose siūlymuose.
                                          Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	304
Size:	80,1 kB
ID:	1978515
                                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X