Ta suprojektuota estakada nelabai pajėgi sureguliuoti žymesnius srautus. Ji tarnautų kaip įvažiavimas į daugiaaukštę automobilių aikštelę, kiek aš suprantu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Infrastruktūra šalia Akropolio-2 (Geležinio Vilko g.) ir Litexpo
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąO kaip su nuvažiavimais į Savanorių žiedą? Per arti žiedas Gerosios vilties gatvės, tokiu atveju labai sudėtinga sankryža gautųsi su keliais viadukais, žodžiu visiškai užtektų tokios sankryžos, kokia suprojektuota. Svarbu, jog pastatytų kuo greičiau.
Daugiau jokių viaduku nereikia. Visame pasaulyje sugeba pastatyti tokias sankryžas, o pas mus kažkodėl išradinėja dviračius su beprasmėmis estakadomis. Artimiasių pavyzdžių galima pasižiūrėti Varšuvoje, kur yra ne viena gerai organizuota tokio tipo sankryža.Paskutinis taisė sleader; 2013.12.30, 14:54.
Comment
-
Pastačius viaduką iš vizualizacijos, ko gero neliktų šviesoforo Gerosios Vilties / Geležinio Vilko? Nusileidus viaduku nuo Akro galima būtų be šviesoforų pasukti į kairę (ir į dešinę) ir iškart į dešinę įsiliejant į G. Vilko. Nuo Gerosios vilties būtų galima vėlgi be šviesoforo sukti iškart dešinėn į G. Vilko, o kas norėtų kairėn nuo Gerosios vitlies, tai važiuotų per Savanorių.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąvilnius.lt žemėlapyje galima pamatyti visą suprojektuotą mazgą.
vilnius.lt -> e.miestas -> Interaktyvusis žemėlapis -> Žemėlapyje rodyti -> Suprojektuotus statinius
http://www.vilnius.lt/index.php?2767802962
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąO kaip dėl pėsčiųjų eismo nuo Gerosios Vilties g. link Akropolio-2 ir link Vingio parko? Požeminės perėjos? Takas per numatomą estakadą?
Joke.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Man iš viso atrodo keista, kad nori naikinti VT nuo Lazdynų tilto. Argumentas, esą ten eina aplinkkelis ir todėl neturi būti viešojo transporto man atrodo neįtikinamas, nes troleibusai paprastai važiuoja pirma juosta ir visiškai netrukdo tranzitiniam eismui. Važiuojant centro link ant tilto yra atitvaras, skiriantis tranzitinį ir "vietinį" srautus, o link Lazdynų - pakankamai juostų (4), kad pirma juosta važiuojantis VT niekam netrukdo, nes tranzitinis eismas vyksta 3 ir 4 juostomis.
Aišku, tiltas reikalingas, bet geriausia jį palikti pėstiesiems ir dviratininkams (na, gal dar nukrauti dalį automobilių srauto iš būsimo Akropolio nuo Lazdynų tilto).
Comment
-
Parašė Martlarkis Rodyti pranešimąMan iš viso atrodo keista, kad nori naikinti VT nuo Lazdynų tilto. Argumentas, esą ten eina aplinkkelis ir todėl neturi būti viešojo transporto man atrodo neįtikinamas, nes troleibusai paprastai važiuoja pirma juosta ir visiškai netrukdo tranzitiniam eismui. Važiuojant centro link ant tilto yra atitvaras, skiriantis tranzitinį ir "vietinį" srautus, o link Lazdynų - pakankamai juostų (4), kad pirma juosta važiuojantis VT niekam netrukdo, nes tranzitinis eismas vyksta 3 ir 4 juostomis.
Aišku, tiltas reikalingas, bet geriausia jį palikti pėstiesiems ir dviratininkams (na, gal dar nukrauti dalį automobilių srauto iš būsimo Akropolio nuo Lazdynų tilto).
O sprendžiant pagal matomą projektą, tai spėju, kad autobusas, atvažiavęs nuo Litexpo per naują tiltą, suktų į dešinę į Akropolio teritoriją ir arba važiuotų per šviesoforinę sankryžą (jeigu ji bus) arba tuomet dar dešiniau, per Akropolio viaduką ir tuomet išlįstų jau Savanorių pr.
Comment
-
maciau
Parašė trolyno Rodyti pranešimąkada planuojamas sio projekto pabaiga aplamai?
Comment
-
Manau vilniečiams ši informacija bus aktuali :
Pradėtos SPAV procedūros planuojamai teritorijai tarp Laisvės prospekto ir Geležinio Vilko gatvių Vilniuje
Pradėtas Strateginis pasekmių aplinkai vertinimas (SPAV) planuojamai 11,32 ha teritorijai Vilniaus mieste tarp Laisvės prospekto ir Geležinio Vilko gatvių . Detaliuoju planu numatoma:
• nuo Geležinio Vilko gatvės iki Laisvės prospekto nutiesti naują apšviečiamą gatvę išskirtinai naujojo viešojo transporto rūšies (NVTR, tokių kaip tramvajus) eismui su pėsčiųjų ir dviračių takais;
• pastatyti naują tiltą per Neries upę, kuris bus skirtas tik pėsčiųjų ir dviračių bei viešojo transporto eismui ;
• įrengti naujas automobilių parkavimo vietas LITEXPO parodų rūmų gretimybėje;
• suformuoti bendrojo naudojimo erdves, želdynus buferinėje zonoje, Neries prieigose, dešiniajame krante.
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimą/\ Smagu, kad vėl grįžo prie to tilto idėjos.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąManau vilniečiams ši informacija bus aktuali :
http://www.infraplanas.lt/lt/news/pr...iuje--133.html
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąGeriau vietoj nereikalingam tiltui išleidžiamų pinigų išasfaltuotų parkingą prie Litexpo.
Comment
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąNa kaip čia pasakius niekam. Pabandykit dviračiu pervažiuoti per lazdynų tiltą.
Taigi tiltas labai reikalingas, plius jei dar viešajam transportui būtų skirtas, tai iš viso gerai.
Comment
Comment