Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kai už miestų urbanistiką atsakingi grynaveisliai automarozai, tai kokios urbanistines aplinkos galima tikėtis miestuose?
    Paskutinis taisė sleader; 2025.01.11, 10:34.

    Comment


      70 km/h gatvė gali būti, bet reikia minimizuoti konfliktinių zonų skaičių. Negali būti nereguliuojamų perėjų ir būtų dar geriau jei neliktų nereguliuojamų U formos apsisukimų. Pėstiesiems ir dviratininkams bus sunku, bet pvz. Liepų g. ar Šiaurės pr. vis tiek tokie užkampiai. Biškį baisiau dėl pėsčiųjų situacijos Šilutės plente kokiam ar netgi Taikos pr., kur tikrai didelis judėjimas, arti pastatai ir ten 70 km/h daryt būtų truputį perspaudimas.

      "Automarozų" era dar drąsiai Lietuvoje tęsis apie 20 metų, nes miestai po 1950 m. statyti grynai kaip JAV miestai, o posovietinėj erdvėj tas buvo užturbinta su itin dideliais plotais tarp namų, itin plačiomis eismo justomis. Tai realiai Lietuvos urbanistikos raida priklausys 60-70% nuo JAV madų ir 30-40% nuo likusios Europos.
      Pačioje JAV vis dar labai konfliktiškai žiūrima į visokias geras Vakarų Europos praktikas, šalis kuri šiuo metu ekonomiškai (BVP dydis ir BVP augimas) šluosto nosį Europai, kas ten bus su urbanistika sunku ir numatyt.
      Paskutinis taisė PoDV; 2025.01.11, 11:57.

      Comment


        Iš žurnalisto Tomo Gukausko interviu su Kastyčiu Macijausku, ilgamečiu Klaipėdos savivaldybės administracijos Urbanistikos ir architektūros departamento direktoriumi (Vakarų ekspresas, 2016-12-03):

        Grįžkime į šių dienų realybę. Kodėl mūsų šalyje yra tokia didelė priešprieša tarp visų eismo dalyvių grupių - pėsčiųjų, dviratininkų, automobilininkų, motociklininkų?

        Sekso trūkumas. Labai ryškus sekso trūkumas. Normalaus, gero sekso. Pažiūrėkite karikatūristo Herlufo Bidstrupo piešinius, ten viskas pasakyta. Ten - atsakymai, kodėl ryte atsikėlęs vyras pyst, ir įspiria šuniui. Bet su civilizacija ta agresija mažėja. Na, čia bent ne Rusija, kur nepraleidus gatvėje šoka tave mušti.
        Dėl Naujosios Uosto g. 5 namo (Atvira Klaipėda, 2018-01-05):

        „Pastatas stovi gatvėje, reikia spręsti problemą. Nevyniojant į vatą, jis turėtų būti griaunamas, nereikia bijoti, kad čia kažkada kažkoks kapitonas gyveno. Daug tų kapitonų turėjome ir turime“, – tada pareiškė Savivaldybės administracijos Urbanistinės plėtros departamento direktorius Kastytis Macijauskas.

        <...>

        „Tai būtų Lietuvos atminties naikinimas. Šis pastatas geriausiai įprasmina ir liudija pagrindinį akstiną, lėmusį Lietuvos apsisprendimą bandyti prisijungti Klaipėdos kraštą – norą turėti uostą. Būtent šiame pastate veikė pirmoji lietuviškoji uosto valdyba, dirbo uosto kapitonai, tarp jų ir bene labiausiai žinomas Liudvikas Stulpinas, inžinieriai, tarp kurių buvo ir daugelio inovacijų autorius Jonas Šimoliūnas”, – pasakojo D. Elertas.
        Paskutinis taisė nnm; 2025.01.12, 14:25.

        Comment


          Valstybė turi visiems bx po BMW išdalinti, kad neliktu sekso problemos.

          Comment


            Parašė acetonas Rodyti pranešimą
            Valstybė turi visiems bx po BMW išdalinti, kad neliktu sekso problemos.
            Valstybė turi išdalint visiems po kokį Fiat'ą, kad bachūrai iš tolo matytų varguolius lochus ir galėtų juos paniekinamai apsilenkt.

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
              70 km/h gatvė gali būti, bet reikia minimizuoti konfliktinių zonų skaičių..
              Visa Liepų gatvė už Danės tilto yra 2 * 2 juostų, konfliktinių zonų sumažinta. Beto, ten tik vietomis užstatyta teritorija.
              Pasaulis nesugrius jei greitam esimui pritaikytoje užmiesčio gatvėje bus leidžiama važiuoti greičiau nei 50 km/h.

              Ten turbūt nėra ar labai mažai būna avarijų, kad Klaipėdos valdžia nutarė legalizuoti 70 km/ h greitį.
              Tik prie technikumo (Klaipėdos kolegijos) yra šviesoforinė sankryža, kur būtina riboti greitį iki 50 km/h

              Google gatvių vaizdai 2024.06
              Ant Danės tilto




              Sankryža prie technikumo


              Iki čia tęsiasi "miestas", kur šiuo metu ribojamas greitis iki 50 km/h


              Sankryža su A13 Klaipėdos aplinkkeliu

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Visa Liepų gatvė už Danės tilto yra 2 * 2 juostų, konfliktinių zonų sumažinta. Beto, ten tik vietomis užstatyta teritorija.
                Pasaulis nesugrius jei greitam esimui pritaikytoje užmiesčio gatvėje bus leidžiama važiuoti greičiau nei 50 km/h.

                Ten turbūt nėra ar labai mažai būna avarijų, kad Klaipėdos valdžia nutarė legalizuoti 70 km/ h greitį.
                Tik prie technikumo (Klaipėdos kolegijos) yra šviesoforinė sankryža, kur būtina riboti greitį iki 50 km/h
                Probleminė yra šita perėja ir prieš tiltą esanti nereguliuojama sąnkryža.
                https://www.google.com/maps/@55.7248...M0SAFQAw%3D%3D

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Iki čia tęsiasi "miestas", kur šiuo metu ribojamas greitis iki 50 km/h
                  Patikslinu. Neseniai miesto ribą perkėlė čia, iškart už naujos sankryžos su Dienovidžio gatve.
                  https://maps.app.goo.gl/otF9YZQaN4Rr77AT9

                  Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                  Probleminė yra šita perėja ir prieš tiltą esanti nereguliuojama sąnkryža.
                  https://www.google.com/maps/@55.7248...M0SAFQAw%3D%3D
                  Šviesoforas išspręstų abi problemas Čia liks 50 km/val. greitis.

                  Comment


                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą


                    Šviesoforas išspręstų abi problemas Čia liks 50 km/val. greitis.
                    Bet juk dėl šviesoforo mažės pralaidumas. Panašu, kad ties sąnkryža ir keisis leistinas greitis. Reiškia dauguma per sąnkryžą lėks 70+ km/val greičiu.

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Visa Liepų gatvė už Danės tilto yra 2 * 2 juostų, konfliktinių zonų sumažinta. Beto, ten tik vietomis užstatyta teritorija.
                      Pasaulis nesugrius jei greitam esimui pritaikytoje užmiesčio gatvėje bus leidžiama važiuoti greičiau nei 50 km/h.

                      Ten turbūt nėra ar labai mažai būna avarijų, kad Klaipėdos valdžia nutarė legalizuoti 70 km/ h greitį.
                      Tik prie technikumo (Klaipėdos kolegijos) yra šviesoforinė sankryža, kur būtina riboti greitį iki 50 km/h
                      Beveik visose pateiktose screenshot'uose nesimato pastatų arti gatvės, kurie ir generuoja pėsčiųjų judėjimą, kuria papildomas konfliktines zonas su visokiais įvažiavimais į teritorijas, dėl kurių reikia mažinti greitį iki 50 km/h ar net 30 km/h.

                      ir taip aišku kad Liepų gatvės nesiaurins, gatvė nebus greitai užstatyta arba tai ir liks priemiestinė zona, pasaulis turbūt nesugrius padarius 70 km/h, gal tik savivaldybės atstovo retorika pučia neviltį tiems, kurie nori daugiau VT/dviračių takų politikos kaip tokios.

                      Kaune Jonavos g., Šiaurės pr. ir Taikos pr. dalis atkarpų turi 60 km/h, bet tai kompromisas tarp 50 km/h ir 70 km/h greičių nes pilna nereguliuojamų U formos apsisukimų ir netgi nereguliuojamų pėsčiųjų perėjų (Kauno Taikos pr. atveju).
                      Paskutinis taisė PoDV; 2025.01.13, 18:05.

                      Comment


                        Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                        Bet juk dėl šviesoforo mažės pralaidumas​. Panašu, kad ties sąnkryža ir keisis leistinas greitis. Reiškia dauguma per sąnkryžą lėks 70+ km/val greičiu.
                        Greta yra požeminė perėja 99 m atstumu.
                        Atitinkamai antžeminė turi būti:
                        a) panaikinta
                        b) pakeista į nežymėtają.

                        Vieta:
                        https://maps.app.goo.gl/cVLsKmJy5vdnmLqS8

                        Tik pas mus nesilaiko Pėsčiųjų perėjų įrengimo taisyklių nei Vilniaus, nei Klaipėdos m. administracijos.

                        Esama antžeminė perėja nėra nei greta stotelės, nei šalia kolektyvinių sodų, nei šalia garažų. Nereikalinga ji ten apskritai greta aklinos tvoros.

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                          Greta yra požeminė perėja 99 m atstumu.
                          Ir, aišku, ta perėja eina ilga kilpa po tiltu, sudarančią 280 metrų atstumą. Bet čia tik kitoj upės pusėj yra tokia perėja, nes dešiniajame krante perėja yra tik su laiptukais ir po tiltu praeiti galima ant betono blokų, kur net nepanašu, kad būtų normalus takas, skirtas vaikščiojimui – tiesiog apleistos, užžėlusios betoninio tilto konstrukcijos ir tiek.

                          Ta perėja yra reikalinga jau vien dėlto, kad ji sudaro jungtį link „Klaipėdos medienos", turinčios 500 darbuotojų, o ateityje bus dar labiau reikalinga, kai apleistas sklypas Liepų g. 74 bus užstatytas. Bet truputį piktina, kad perėjų egzistavimui pagrįsti reikia tokių didelių argumentų, kai atimant iš pėsčiųjų ar dviratininkų gabalus šaligatvio net siaurose vietose užtenka vieno kito vairuotojo, kuriam sunku paeiti 100-200 metrų nuo parkingo iki durų.

                          Comment


                            Parašė nnm Rodyti pranešimą

                            Ir, aišku, ta perėja eina ilga kilpa po tiltu, sudarančią 280 metrų atstumą. Bet čia tik kitoj upės pusėj yra tokia perėja, nes dešiniajame krante perėja yra tik su laiptukais ir po tiltu praeiti galima ant betono blokų, kur net nepanašu, kad būtų normalus takas, skirtas vaikščiojimui – tiesiog apleistos, užžėlusios betoninio tilto konstrukcijos ir tiek.

                            Ta perėja yra reikalinga jau vien dėlto, kad ji sudaro jungtį link „Klaipėdos medienos", turinčios 500 darbuotojų, o ateityje bus dar labiau reikalinga, kai apleistas sklypas Liepų g. 74 bus užstatytas. Bet truputį piktina, kad perėjų egzistavimui pagrįsti reikia tokių didelių argumentų, kai atimant iš pėsčiųjų ar dviratininkų gabalus šaligatvio net siaurose vietose užtenka vieno kito vairuotojo, kuriam sunku paeiti 100-200 metrų nuo parkingo iki durų.
                            Turi tobulinti požeminę ŽYMĖTĄ perėją. Antžeminės būti nebegali.

                            V SKYRIUS
                            PĖSČIŲJŲ PERĖJOS



                            PIRMASIS SKIRSNIS
                            ESAMOS PĖSČIŲJŲ PERĖJOS



                            21. Esama pėsčiųjų perėja turi būti pakeista į kitokią perėjimo organizavimo priemonę arba panaikinta, jeigu ji atitinka bent vieną iš šių sąlygų:
                            21.1. pėsčiųjų perėja yra už gyvenvietės, kurios pradžia pažymėta nurodomuoju kelio ženklu „Gyvenvietės pradžia“, o pabaiga – „Gyvenvietės pabaiga“ (toliau – gyvenvietė), ribų;
                            21.2. gatvės ruože, kuriame įrengta pėsčiųjų perėja, leistinas važiavimo greitis yra didesnis kaip 50 km/h; dirbtinai mažinti leistiną važiavimo greitį kelio ženklais prieš pėsčiųjų perėją tik tam, kad būtų išvengta šio punkto sąlygos, draudžiama;
                            21.3. pėsčiųjų perėja yra A kategorijos gatvėje arba B kategorijos gatvėje, kurioje organizuojamas nepertraukiamas eismas (sankryžos skirtingų lygių);
                            21.4. pėstiesiems iki kitos gatvės pusės, iškiliosios saugos salelės ar skiriamosios juostos reikia pereiti daugiau kaip dvi eismo juostas (įskaitant posūkių, lėtėjimo, greitėjimo ir maršrutiniam transportui skirtas eismo juostas);
                            21.5. pėsčiųjų perėja yra 100 m ir mažesniu atstumu iki toje pačioje gatvėje esančios šviesoforais reguliuojamos perėjos, požeminės pėsčiųjų perėjos ar pėsčiųjų perėjos virš kelio;
                            21.6. pėsčiųjų perėja nėra apšviesta bendruoju gatvės ar kryptiniu pėsčiųjų perėjos apšvietimu;
                            21.7. pėsčiųjų perėja yra gatvės ruože, kuriame yra koordinuoto veikimo šviesoforų postai („žalioji banga“);
                            21.8. pėsčiųjų perėja yra šviesoforais reguliuojamoje sankryžoje. Šis reikalavimas negalioja dešiniojo posūkio eismo juostai, nuo kitų eismo juostų atskirtai trikampe ar kitos formos iškiliąja saugos salele.




                            .
                            3-487 Dėl Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklių patvirtinimo

                            Comment


                              O kaip tobulinti? Ten ją nuo nulio reikia kurt (kasti), nes jei ratais kvadratais reikia eiti po tiltu 300 metrų, tai čia joks pakaitalas antžeminei perėjai.

                              Comment


                                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                Turi tobulinti požeminę ŽYMĖTĄ perėją. Antžeminės būti nebegali.

                                3-487 Dėl Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklių patvirtinimo
                                Iki požeminės perėjos trumpiausia trajektorija atstumas 110 m, tad antžeminė perėja gali likti. Lieka atviras klausimas, nuo kur iki kur greitis bus padidintas iki 70 km/val.

                                Comment


                                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                  Iki požeminės perėjos trumpiausia trajektorija atstumas 110 m, tad antžeminė perėja gali likti. Lieka atviras klausimas, nuo kur iki kur greitis bus padidintas iki 70 km/val.
                                  Lieku prie nuomonės, kad perėja ten negalima.

                                  Apskritai - yra vandensbusas - traukos objektas. Turi būti modernizuota požeminė perėja. Arba šviesoforas.

                                  Nusileidi nuo Kolegijos ir staiga posūkis B kategorijos gatvėje ir - eee - perėja per 2+2. Mažinkime tuomet gatvės kategoriją... Vilniuje B kategorijos gatvės perėjos yra pavojingos. Pvz. S. Batoro "žudikės"...

                                  5.-klaipedos-bp-gatviu-tinklo-ir-kategoriju-bei-infrastrukturos-pletros-brezinys.pdf

                                  Comment

                                  Working...
                                  X