Kai už miestų urbanistiką atsakingi grynaveisliai automarozai, tai kokios urbanistines aplinkos galima tikėtis miestuose?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
70 km/h gatvė gali būti, bet reikia minimizuoti konfliktinių zonų skaičių. Negali būti nereguliuojamų perėjų ir būtų dar geriau jei neliktų nereguliuojamų U formos apsisukimų. Pėstiesiems ir dviratininkams bus sunku, bet pvz. Liepų g. ar Šiaurės pr. vis tiek tokie užkampiai. Biškį baisiau dėl pėsčiųjų situacijos Šilutės plente kokiam ar netgi Taikos pr., kur tikrai didelis judėjimas, arti pastatai ir ten 70 km/h daryt būtų truputį perspaudimas.
"Automarozų" era dar drąsiai Lietuvoje tęsis apie 20 metų, nes miestai po 1950 m. statyti grynai kaip JAV miestai, o posovietinėj erdvėj tas buvo užturbinta su itin dideliais plotais tarp namų, itin plačiomis eismo justomis. Tai realiai Lietuvos urbanistikos raida priklausys 60-70% nuo JAV madų ir 30-40% nuo likusios Europos.
Pačioje JAV vis dar labai konfliktiškai žiūrima į visokias geras Vakarų Europos praktikas, šalis kuri šiuo metu ekonomiškai (BVP dydis ir BVP augimas) šluosto nosį Europai, kas ten bus su urbanistika sunku ir numatyt.Paskutinis taisė PoDV; 2025.01.11, 11:57.
Comment
-
Iš žurnalisto Tomo Gukausko interviu su Kastyčiu Macijausku, ilgamečiu Klaipėdos savivaldybės administracijos Urbanistikos ir architektūros departamento direktoriumi (Vakarų ekspresas, 2016-12-03):
Grįžkime į šių dienų realybę. Kodėl mūsų šalyje yra tokia didelė priešprieša tarp visų eismo dalyvių grupių - pėsčiųjų, dviratininkų, automobilininkų, motociklininkų?
Sekso trūkumas. Labai ryškus sekso trūkumas. Normalaus, gero sekso. Pažiūrėkite karikatūristo Herlufo Bidstrupo piešinius, ten viskas pasakyta. Ten - atsakymai, kodėl ryte atsikėlęs vyras pyst, ir įspiria šuniui. Bet su civilizacija ta agresija mažėja. Na, čia bent ne Rusija, kur nepraleidus gatvėje šoka tave mušti.
„Pastatas stovi gatvėje, reikia spręsti problemą. Nevyniojant į vatą, jis turėtų būti griaunamas, nereikia bijoti, kad čia kažkada kažkoks kapitonas gyveno. Daug tų kapitonų turėjome ir turime“, – tada pareiškė Savivaldybės administracijos Urbanistinės plėtros departamento direktorius Kastytis Macijauskas.
<...>
„Tai būtų Lietuvos atminties naikinimas. Šis pastatas geriausiai įprasmina ir liudija pagrindinį akstiną, lėmusį Lietuvos apsisprendimą bandyti prisijungti Klaipėdos kraštą – norą turėti uostą. Būtent šiame pastate veikė pirmoji lietuviškoji uosto valdyba, dirbo uosto kapitonai, tarp jų ir bene labiausiai žinomas Liudvikas Stulpinas, inžinieriai, tarp kurių buvo ir daugelio inovacijų autorius Jonas Šimoliūnas”, – pasakojo D. Elertas.Paskutinis taisė nnm; 2025.01.12, 14:25.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimąValstybė turi visiems bx po BMW išdalinti, kad neliktu sekso problemos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą70 km/h gatvė gali būti, bet reikia minimizuoti konfliktinių zonų skaičių..
Pasaulis nesugrius jei greitam esimui pritaikytoje užmiesčio gatvėje bus leidžiama važiuoti greičiau nei 50 km/h.
Ten turbūt nėra ar labai mažai būna avarijų, kad Klaipėdos valdžia nutarė legalizuoti 70 km/ h greitį.
Tik prie technikumo (Klaipėdos kolegijos) yra šviesoforinė sankryža, kur būtina riboti greitį iki 50 km/h
Google gatvių vaizdai 2024.06
Ant Danės tilto
Sankryža prie technikumo
Iki čia tęsiasi "miestas", kur šiuo metu ribojamas greitis iki 50 km/h
Sankryža su A13 Klaipėdos aplinkkeliu
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąVisa Liepų gatvė už Danės tilto yra 2 * 2 juostų, konfliktinių zonų sumažinta. Beto, ten tik vietomis užstatyta teritorija.
Pasaulis nesugrius jei greitam esimui pritaikytoje užmiesčio gatvėje bus leidžiama važiuoti greičiau nei 50 km/h.
Ten turbūt nėra ar labai mažai būna avarijų, kad Klaipėdos valdžia nutarė legalizuoti 70 km/ h greitį.
Tik prie technikumo (Klaipėdos kolegijos) yra šviesoforinė sankryža, kur būtina riboti greitį iki 50 km/h
https://www.google.com/maps/@55.7248...M0SAFQAw%3D%3D
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąIki čia tęsiasi "miestas", kur šiuo metu ribojamas greitis iki 50 km/h
https://maps.app.goo.gl/otF9YZQaN4Rr77AT9
Parašė acetonas Rodyti pranešimąProbleminė yra šita perėja ir prieš tiltą esanti nereguliuojama sąnkryža.
https://www.google.com/maps/@55.7248...M0SAFQAw%3D%3D
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimą
Šviesoforas išspręstų abi problemas Čia liks 50 km/val. greitis.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąVisa Liepų gatvė už Danės tilto yra 2 * 2 juostų, konfliktinių zonų sumažinta. Beto, ten tik vietomis užstatyta teritorija.
Pasaulis nesugrius jei greitam esimui pritaikytoje užmiesčio gatvėje bus leidžiama važiuoti greičiau nei 50 km/h.
Ten turbūt nėra ar labai mažai būna avarijų, kad Klaipėdos valdžia nutarė legalizuoti 70 km/ h greitį.
Tik prie technikumo (Klaipėdos kolegijos) yra šviesoforinė sankryža, kur būtina riboti greitį iki 50 km/h
ir taip aišku kad Liepų gatvės nesiaurins, gatvė nebus greitai užstatyta arba tai ir liks priemiestinė zona, pasaulis turbūt nesugrius padarius 70 km/h, gal tik savivaldybės atstovo retorika pučia neviltį tiems, kurie nori daugiau VT/dviračių takų politikos kaip tokios.
Kaune Jonavos g., Šiaurės pr. ir Taikos pr. dalis atkarpų turi 60 km/h, bet tai kompromisas tarp 50 km/h ir 70 km/h greičių nes pilna nereguliuojamų U formos apsisukimų ir netgi nereguliuojamų pėsčiųjų perėjų (Kauno Taikos pr. atveju).Paskutinis taisė PoDV; 2025.01.13, 18:05.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Bet juk dėl šviesoforo mažės pralaidumas. Panašu, kad ties sąnkryža ir keisis leistinas greitis. Reiškia dauguma per sąnkryžą lėks 70+ km/val greičiu.
Atitinkamai antžeminė turi būti:
a) panaikinta
b) pakeista į nežymėtają.
Vieta:
https://maps.app.goo.gl/cVLsKmJy5vdnmLqS8
Tik pas mus nesilaiko Pėsčiųjų perėjų įrengimo taisyklių nei Vilniaus, nei Klaipėdos m. administracijos.
Esama antžeminė perėja nėra nei greta stotelės, nei šalia kolektyvinių sodų, nei šalia garažų. Nereikalinga ji ten apskritai greta aklinos tvoros.
Comment
Comment