Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Briedis Rodyti pranešimą


    Kas iš tų 4 juostų, jeigu atsiras 4 šviesoforai dėl šunkelių?
    Neįsivaizduoju. Geriausia tai, kad 4 juostos užsibaigs ties Klaipėdos g. ir pro kino studiją eis tos pačios 2 juostos ir tai, kad jei ne 4 juostos tų 4 šviesoforų net nereikėtu.

    Comment


      Parašė acetonas Rodyti pranešimą
      <...>ir tai, kad jei ne 4 juostos tų 4 šviesoforų net nereikėtu.
      Tame ir esmė. Kodėl nebuvo galima daryti 2 juostų be šviesoforų, padarant tas pačias "papildomas eismo juostas posūkiui į kairę"? Eismas į tuos šunkelius apytikslis nuliui. Kai bus padarytos 4 juostos, garantuoju, pirmosios bus užstatytos gyventojų automobiliais.

      Dar į temą. Šiom dienom ant Mokyklos viaduko ir Lideikio gatvėje leistiną greitį padidino iki 70 km/h. Jeigu iki šiol toks greitis buvo įprastas (50 leistinas +20 nebaudžiamas), dabar atatinkamai bus galima važiuot 90.

      Comment


        Pirmos juostos nebus užstatytos, ten vien nuosavi namai.
        Lidekio gatvėje yra radarasant viaduko tai per daug neskraidys. Mokyklos viaduko dauguma važiuojančių link stoties jau ruošiasi sukti link Liepų g. tai irgi gal per daug neskraidys. Važiuojant link Trinyčių yra radaras, tačiau greičio nebūčiau didines kol nebūtu padaryta normali greitėjimo juosta iš Bangų g.

        Comment


          Garsiai viešintas Bastionų tilto projektas – jau nebeprioritetinis Klaipėdos savivaldybės klausimas. Paaiškėjo, kad šio sumanymo įgyvendinimas atidedamas neribotam laikui, nors neegzistuojančiam tiltui jau išleista beveik trečdalis milijono eurų iš miesto biudžeto.

          https://m.klaipeda.diena.lt/naujieno...s-nebus-967196

          Gaila pinigų, bet 4 juostų magistralės ten tikrai nereikėjo. Dabar svarbu, kad tą teritoriją kuo greičiau užstatytu daugiabučiais.

          Comment



            Beveik pasiekta darbų pusiaukelė Šilutės plente. Darbai šiuo metu tvarkomoje arterijos dalyje artėja prie pabaigos, netrukus bus keliamasi į kitą kelio pusę. Numatoma, kad rudenį gyventojus pasitiks ir baigta rekonstruoti Sendvario žiedinė sankryža.

            Skaityti daugiau: https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...karstis-969458

            Beje darbai Šilutės plente prasidėjo tą pačią dienai kai buvo įvestas karantinas.

            Comment


              Savivaldybė feisbuke pasidalino Pajūrio gatvės brėžiniais: http://liepa.klaipeda.lt/files/Pajurio_gatve.zip

              Gatvės pradžia važiuojant nuo A13 link miesto, ties čia prasideda 4 juostos. Kad jau darė 4 juostas, tai galėjo jas padaryti nuo pat A13. Atvažiuojant nuo Palangos vis tiek liks 50 m "butelio kakliukas" su STOP ženklu.


              4 juostos baigiasi beveik prieš būsimą žiedą. Čia prasideda kitas "butelio kaklelis".


              Pats žiedas. Viskas gerai, tik nėra dviračių pervažų.


              Už žiedo, nusileidus nuo kalno, dvi trišalės sankryžos bus sujungtos į vieną keturšalę, reguliuojamą šviesoforu. Čia baigiasi remontuojamas ruožas.


              Esamas gatvės vaizdas, čia planuojamos 4 juostos. Tos 4 juostos tikrai nevykusios, labai neefektyvus didžiulio pločio išnaudojimas.


              Vietoj 4 juostų puikiausiai tiktų olandiškas variantas su 2 juostom ir jungiamaisiais keliukais iš abiejų kelio pusių, kurie tuo pačiu būtų naudojami kaip dviračių takai. Taip būtų išspręsta nuovažų kas 10-20 metrų problema, nereikėtų statyti 3 šviesoforų.

              Comment


                Tako palei Taikos pr. atnaujinimas vyksta sparčiai
                https://www.klaipeda.lt/lt/naujienos...a-sparciai:894
                Pėstieji ir dviratininkai jau neužilgo galės naudotis šiuolaikiškai sutvarkytu taku palei uostamiesčio Taikos prospektą. Atnaujinimo darbai vyksta ruože nuo Sausio 15-osios iki Kauno gatvės. Darbai vykdomi sparčiau nei planuota, tad pabaigtuvių tikimasi sulaukti per artimiausius kelis mėnesius.


                Įrengta ir dalis numatytų automobilių stovėjimo aikštelių. Darbai atlikti ties Taikos pr. 19-21 bei Taikos pr. 23-29 namais – čia esančiomis aikštelėmis jau naudojasi vairuotojai. Iš viso teritorijose palei taką numatyta 170 vietų automobiliams, šiuo metu ypač intensyviai darbai vyksta ties Paryžiaus Komunos g. 2, kur bus didžiausia, 66 vietų automobilių stovėjimo aikštelė. Šioje vietoje įsilieja ir kitas projektas – viešosios erdvės prie buvusio „Vaidilos“ kino teatro sutvarkymas.

                Comment


                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                  Savivaldybė feisbuke pasidalino Pajūrio gatvės brėžiniais:
                  http://liepa.klaipeda.lt/files/Pajurio_gatve.zip
                  (...)
                  Vietoj 4 juostų puikiausiai tiktų olandiškas variantas su 2 juostom ir jungiamaisiais keliukais iš abiejų kelio pusių, kurie tuo pačiu būtų naudojami kaip dviračių takai. Taip būtų išspręsta nuovažų kas 10-20 metrų problema, nereikėtų statyti 3 šviesoforų.
                  Dėl hakerių atakos buvo dingę rugsėjo mėnesio visos savaitės pranešimai.
                  Kaip tik tuo metu teko važiuoti Klaipėdos Pamario gatve. Keistai atrodo ta niekur neinanti, tiksliau staiga susiaurėjanti 4 juostų magistralė

                  Įdomu būtų matyti, kaip ta vieta dabar atrodo, ar rekonstrukcija eina į pabaigą.

                  Comment


                    Diena.lt 2020.10.29
                    Po sankryžos rekonstrukcijos – nepatogumai: nebeleis pasukti į kairę
                    Rekonstravus Mokyklos ir Tilžės gatvių sankryžą, Mokyklos gatvės rajono gyventojai piktinasi, kad nebeliko daugybę metų čia buvusios salelės, leidžiančios pasukti į kairę.


                    Dėl kelių tvarkymo Mokyklos rajone, šalia "Volkswagen" centro, buvo panaikintas posūkis į kairę. Dabar visi mūsų rajono gyventojai ir "Saulėtekio" mokyklos mokinių tėvai turi vienintelę įvažą ir išvažą į Mokyklos gatvę – tik iš Verpėjų gatvės. Čia susidaro nuolatinės spūstys ir avarinės situacijos. Prašome grąžinti posūkį į kairę šalia "Volkswagen" centro", – apie problemą Klaipėdos savivaldybei rašė gyventojai.

                    https://www.diena.lt/naujienos/klaip...i-kaire-993445

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Diena.lt 2020.10.29
                      Po sankryžos rekonstrukcijos – nepatogumai: nebeleis pasukti į kairę
                      Čia irgi panašiai kaip Tauralaukyje - 3 vienos krypties juostos už sankryžos susiaurėja į 2.

                      Brėžinius galima parsisiųsti čia: http://liepa.klaipeda.lt/files/Darbo_projektas.zip
                      Paskutinis taisė Briedis; 2020.11.08, 16:21. Priežastis: Ne 4 o 3 juostos

                      Comment


                        Jaučiasi nuotraukų deficitas iš Klaipėdos statybų.

                        Rekonstruojama Pajūrio gatvė važiuojant užmiesčio link. Nuotraukų kokybė šiaip sau, bet turbūt jau geriau tokios nei visai nieko.

                        Žiedas. Dešiniau - Klaipėdos gatvė, kairiau - Pajūrio gatvė. Važiuojame kairiau.


                        Sankryža su Akmenų (kairėn) ir Lazdynų (dešinėn) gatvėmis.


                        Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                        Pirmos juostos nebus užstatytos, ten vien nuosavi namai.
                        Remontas dar nesibaigė, o pirma juosta jau naudojama parkingo tikslais


                        Aukščiausia gatvės vieta. Priekyje matomi padangių šviesoforai - sankryža su Debesų (kairėn) ir Virkučių (dešinėn) gatvėmis.

                        Comment


                          Į užmarštį grimztančio gigantiško Bastionų tilto kaina – daugiau nei 600 tūkst. eurų

                          Penkerius metus trukusioje Bastionų tilto projektavimo istorijoje padėtas galutinis taškas – Klaipėdos savivaldybė su projektuotojais jau nutraukė sutartį. Ir nors pripažįstama, kad naujas tiltas per Dangę yra reikalingas, bet artimiausius trejus metus naujas statinys nebus projektuojamas.


                          Comment


                            Nei apsisukimo, nei perėjos

                            Gyventojai piktinasi: kur dingo perėja Mokyklos gatvėje?
                            https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...gatveje-995309
                            Mokyklos gatvės rajono gyventojai kelia klausimą: kaip jiems kirsti judrią gatvę, nes po Sendvario žiedo rekonstrukcijos nebeliko perėjos, vedusios į Malūno parką.
                            <...>
                            Dėl to, kad Mokyklos gatvėje atsirado papildomų juostų, panaikintas apsisukimas ties "Volkswagen" centru. Aiškinama, kad tokio sprendimo reikėjo dėl saugumo reikalavimų. Gatvei išplatėjus ir atsiradus papildomų nuovažų, nesaugu ne tik palikti keturias juostas kertančią perėją, bet ir apsisukimo salelę.

                            Comment


                              Vien kritika girdisi dėl Tilžės -Mokyklos žiedinės sankryžos panaikinimo. Ar bent padidėjo sankryžos pralaidumas?

                              Comment


                                Idomu butu paskaiciuoti kiek panaikinta pereju Klaipedoje per pastaruosius kelis metus, kiek yra vietu kur pridaryta nauju juostu ir padidintas greitis

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Vien kritika girdisi dėl Tilžės -Mokyklos žiedinės sankryžos panaikinimo. Ar bent padidėjo sankryžos pralaidumas?
                                  Kiek teko važiuoti pro ten kamščių nebuvo, bet kol yra karantinas ir nuotolinis mokymas sunku pasakyt. Šiaip kas pralaidumą tikrai galėjo sumažinti tai panaikintas apsisukimai Mokyklos gatvėje ir Šilutės pl. prie Paryžiaus Komunos gatvės, dėl kurių dabar turi važiuoti iki Tilžės ar Kauno gatvės šviesoforų. Tarp kitko Šilutės pl. nuo Tilžės gatvės iki Kauno gatvės dabar išesmės bus 8 juostų!

                                  Comment


                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                    Idomu butu paskaiciuoti kiek panaikinta pereju Klaipedoje per pastaruosius kelis metus, kiek yra vietu kur pridaryta nauju juostu ir padidintas greitis
                                    Prie Banginio žiedo panaikintos 3 perėjos, pridėta viena pralaidumą labai didinati juosta. Prie Akropolio labai platinta, bet perėjų lygtais nepanaikinta. Visiškai bereikalo išplatintos iki 4 juostų Dubysos ir Agluonos gatvės.Panaikinta perėjos per Taikos pr. prie Naujakiemio gatvės ir prie Žardės žiedo.

                                    Comment


                                      Prašau prabalsuokit prieš Taikos pr. platinima prie Vėtrungės. Atsakymų variantai durni žinau, bet jau geriau pažymėti nieko nedaryti, nei sutikti su gatvės platinimu.

                                      ttps://www.klaipedaassutavim.lt/naujienos/eismas/klausia-miestieciu-nuomones-ka-daryti-su-problemine-vetrunges-sankryza?fbclid=IwAR1hxcv5jek10Qxp5NGZTVSbKilDnYBZ H-pqftX0yMSrtk0bTGTWojGuXLc

                                      Comment




                                        Gaila kad neleidžia savo atsakymo įrašyti. Prabalsavau už šviesoforų perreguliavimą, bet ir tai nėra geriausias sprendimas. Pasisakyčiau už platinimą sankryžos zonoje, išskiriant atskiras juostas sukantiems kairėn iš Taikos pr. ir šviesoforų ciklo pakeitimą, nustatant fazes pagal Pilies ir Daržų gatvių sankryžos analogiją.

                                        Comment


                                          Geriausias variantas būtu BRT juostų + juostų posukiams į kairę + šviesoforo sureguliavimas sukuriant galimybę kirsti sąnkryžą pėstiesiems įstrižai, kaip Vilinaus Dariaus ir Girėno ir Šaltkalvių gatvių sąnkryžoje. Toks variantas bent dalinai patenkintu visų pusių interesus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X